در حالی که فیس بوک فشار فزاینده ای را برای نظارت بهتر بر محتوای خود و جایگزینی رسانه های خبری در چگونگی به اشتراک گذاری مقالات مشاهده می کند ، اما این امر مانع از اعتماد کسب و کارها به فیس بوک به عنوان بخشی اصلی از استراتژی دیجیتالی آنها نشده است.
در واقع ، eMarketer و Business Insider انتظار دارند درآمد آگهی فیس بوک از این طریق باشد ادامه رشد در سرتاسر سال 2021.

به همین دلیل جلوگیری از قرار گرفتن تبلیغات در زندان بدنام فیس بوک بسیار مهم است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این امر به ویژه برای مشاغل کوچک که به همان اندازه منابع ندارند و در فیسبوک نمایندگان دیگری برای حمایت از آنها که به راحتی می توانند هرگونه تجدید نظر را تشدید کنند ، حیاتی است.
در حالی که بسیاری از دستورالعمل ها به طور کلی شناخته شده هستند ، اما این تفاوت های ظریف هستند که می توانند یک کمپین را به طور زنده ادامه دهند یا از بین ببرند.
برای اثبات راه اندازی خود ، زیر را بخوانید و از این 10 دام متداول که می تواند تبلیغات شما را در زندان فیس بوک به نمایش بگذارد ، اجتناب کنید.
1. کیفیت صفحه فیس بوک
داشتن کیفیت پایین صفحه دلیل فزاینده ای برای عدم تایید تبلیغات است.
بسیاری از تبلیغ کنندگان با دقت تمام تنظیمات و دارایی های تبلیغاتی خود را بررسی می کنند اما از جنبه ارگانیک غافل می شوند.
به عنوان کمپین تبلیغاتی به نمایه فیس بوک شما گره خورده است ، برای صفحه فیس بوک شما مهم است که سطح بالای صفحه را حفظ کنید.
تیم تبلیغات اجتماعی شما نه فقط در سیاست های مربوط به تبلیغات (بیشتر در مورد موارد زیر) ، بلکه همچنین باید مطابق با کلیت مهارت داشته باشد. دستورالعمل های انجمن فیس بوک.
راه حل: حتماً بررسی کنید کیفیت صفحه فیس بوک به صورت دوره ای اگر کم باشد ، ممکن است در معرض خطر باشید که نتوانید تبلیغات را اجرا کنید یا تأیید آنها طولانی تر می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
همچنین از ارسال مکرر در صفحه فیس بوک خود خودداری کنید و از مطالب اصلی استفاده کنید.
شما نمی خواهید فیس بوک – و کاربران – احساس کنند که شما در حال ارسال هرزنامه هستید و فقط آنچه دیگران انجام داده اند را مجدداً قرار می دهید.
به هر حال ، این شما را از هم متمایز یا ارزش افزوده نمی کند.
متأسفانه ، پس از تعیین رتبه پایین ، بهبودی از آن مدتی طول می کشد و فیس بوک می بیند که شما به وضعیت بهتر گرایش دارید.
برای شروع ، برای جلوگیری از داشتن رتبه پایین ، از ارسال محتوایی که می تواند سو mis تعبیر شود ، خودداری کنید. اگر مشاغل شما در مورد موضوعات اجتماعی موضع می گیرد ، میزبانی بیشتر مطالب را در سایت خود و استفاده از صفحه فیس بوک خود به صورت خلاصه تر در نظر بگیرید. راهنمایی مردم برای یادگیری بیشتر در سایت رسمی شما.
در نهایت ، سایت شما همچنین بیشترین انعطاف پذیری را برای توضیح بیشتر به شما می دهد.
2. کیفیت تبلیغات فیس بوک
کیفیت پایین آگهی شاید رایج ترین مسئله برای عدم تأیید کمپین باشد.
فیس بوک و اینستاگرام در تأیید تبلیغ شما مجموعه ای از عوامل را در نظر می گیرند.
این شامل ارتباط با مخاطب هدف، صحت اطلاعات ، کیفیت تصویر و نسبت متن به تصویر از جمله دیگر.
ابزارهای QA سیستم روز به روز پیچیده تر می شوند و کاملاً در ارزیابی اینکه آیا تبلیغ افراد را به انجام کاری غیرقابل توصیف منتقل می کند یا تبلیغاتی در تلاش است کاربران را مجبور به انجام کاری کند که علاقه آن را نداشته باشد کاملاً خوب است. که در.
اگر سرویس خاصی دارید ، انتخاب مخاطبان بسیار دور با امید اینکه ممکن است تبدیل شوند عاقلانه نیست.
بهترین کار این است که مخاطبان اندکی را در خود جای دهیم تا اینکه کاربران بالقوه بی ربط را هدف قرار دهیم ، و این باعث می شود کمپین شما مورد تأیید قرار نگیرد.
برای دستورالعمل های تصویر فیس بوک، حتماً آنها را تا آنجا که ممکن است از نزدیک دنبال کنید. در اینجا ، فیس بوک آنقدر بخشنده نیست.
به ویژه ، حداقل 80٪ تبلیغات را به عناصر غیر متنی بسپارید.
جدا از اینکه فقط با الزامات تبلیغات تصویری فیس بوک مطابقت داشته باشید ، از نظر قابلیت استفاده نیز روش خوبی است: مقدار کمتری از متن بیشتر ظاهر می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
و علاوه بر این ، زمینه های دیگری غیر از تصویر وجود دارد که شامل متن است.
راه حل: اگر تبلیغ شما رد شد ، آن را مرور کنید دستورالعمل های امتیاز کیفیت آگهی فیس بوک. شانس ها … هستند، با چند اصلاح، می توانید به بازی برگردید.
3. قالب و یا هدف تبلیغات نادرست است
فیس بوک طیف گسترده ای از انواع تبلیغات و گزینه های هدف کمپین.
عدم تطابق آنها تجربه کاربری ضعیفی ایجاد می کند و منجر به نتایج ناامید کننده کمپین می شود.
بدترین حالت ، فیس بوک تلاش شما را به دلیل تلاش برای بازی سیستم به حالت تعلیق درآوردن تبلیغات شما و احتمال حساب شما ، تفسیر اشتباه خواهد کرد.
راه حل: در مراحل اولیه برنامه ریزی مراقبت کنید و فکر کنید چه قالب تبلیغاتی برای هدف شما بهترین خواهد بود.
غالباً از شخص خواسته می شود که آن ویدئو را در فیس بوک قرار دهد ، آن پست را تقویت کند یا داستانی را بدون اندیشیدن به هدف مورد نظر ، به اشتراک بگذارد.
همیشه بهتر است ابتدا اهداف را برنامه ریزی کنید و سپس بهترین دارایی ممکن را برای پشتیبانی از این تجربه کاربر انتخاب کنید.
4. کیفیت صفحه فرود
سومین عامل از کیفیت سه گانه ، صفحه فرود ، به دو دلیل مهم است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ابتدا ، از نظر فنی ، فیس بوک ارتباط آن را با آگهی ، صفحه پروفایل فیس بوک شما و مشکلات کلی UX (بارگیری بیش از حد ، محتوای متن محدود ، پنجره های بازشو یا بازشو ، لینکهای خراب و غیره) ارزیابی خواهد کرد.
دوم ، صفحات فرود نقش مهمی در حفظ کاربر در سایت شما برای جلوگیری از نرخ پرش بالا دارند.
نرخ گزاف گزاف نه تنها باعث هدر رفتن بودجه تبلیغاتی می شود بلکه می تواند بر هدف قرار دادن الگوریتم فیس بوک تأثیر بگذارد.
الگوریتم فیس بوک در تعیین اینکه چه آگهی هایی را برای چه کاربرانی نشان دهد ، شامل یادگیری از کاربران گذشته است.
با این حال ، اگر آنها تندرست باشند ، این خوب نیست.
راه حل: استفاده کنید به اشتراک گذاری اشکال زدایی فیس بوک برای دیدن اینکه چگونه فیس بوک محتوای شما را درک می کند و هر مشکلی را که ابزار نشان می دهد برطرف می کند.
در حالی که به نظر می رسد صفحه فرود شما با سیاست های صفحه فرود فیس بوک مطابقت دارد ، اما برای مسائل فنی مختلف ، فیس بوک ممکن است برای دیدن آن تلاش کند.
5. صورتحساب
آیا تمام پرداخت های گذشته شما به روز است؟
آیا کارتهای اعتباری موجود در پرونده منسوخ شده اند؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با موارد زیادی که هنگام راه اندازی مشاغل باید به خاطر بسپارید – و با راه اندازی بازاریابی دیجیتال – فراموش کردن بهداشت صورتحساب آسان است.
اتهامات کاهش یافته و سررسید گذشته باعث می شود که از وضعیت خوبی در Facebook برخوردار باشید.
اگر نمی توانید یک کمپین راه اندازی کنید یا به طور غیرمنتظره متوقف شد ، صورتحساب خود را بررسی کنید و هرچه معوق مانده است را در اسرع وقت پرداخت کنید.
6. مباحث محدود یا ممنوع
ممکن است بگویید حداقل شانس کسب و کار شما وجود دارد که آگاهانه محصولات یا خدماتی را تبلیغ می کند که Facebook منع یا محدود کرده است.
در واقع ، بیشتر تخلفات به دلیل شرایط تصادفی یا ظرافت های غیرقابل پیش بینی رخ می دهد.
به عنوان مثال ، اگر یک رستوران دارای اتاق استراحت سیگار است ، در حالی که تبلیغات تبلیغاتی آن صرفاً برای یک کلاس آشپزی است که ممکن است در آن برگزار شود ، سالن سیگار برگ ذکر شده در سایت می تواند روند تأیید کمپین را پیچیده کند.
راه حل: حتماً مشورت کنید لیست موضوعات ممنوع فیس بوک و دسته های محدود Facebook.
برای مورد دوم ، برخی از انعطاف پذیری ها وجود دارد.
با این حال ، ایجاد اطمینان از زمان برنامه ریزی اضافی برای راه اندازی ، برای اطمینان از زمان کافی برای مراحل بررسی بیشتر و ارسال درخواست های اجازه به فیس بوک ، مهم است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
7. حق چاپ و علامت تجاری
این کلید است که شما مجوز استفاده از هرگونه ماده ای را که متعلق به شما نیست مستند کرده اید.
مطمئن باشید ، هر تصویر محبوب ، محتوای صوتی یا ویدئویی شناخته می شود (حتی محتوای نه چندان محبوب نیز با گذشت زمان).
و اگر خودتان صاحب علامت تجاری هستید ، همچنان باید اثبات کنید که پروفایل تبلیغات شما مجاز به استفاده از آن است.
راه حل: مشورت کردن س FAالات متداول مالکیت معنوی فیس بوک در مورد نحوه استفاده از هرگونه مواد دارای حق چاپ یا مارک تجاری.
از انجام این کار پرهیز نکنید ، زیرا در واقع فرایندی برای آن وجود دارد.
فقط رعایت آن و تعیین انتظارات برای تیم های شما از موارد مورد نیاز است.
8. استفاده از مارک فیس بوک
این نام برای هر دو نام و نشان فیس بوک مجاز است.
با این حال ، مراقب نحوه انجام این کار باشید و در متن خود بیش از حد از آن استفاده نکنید.
راه حل: برای جلوگیری از ناراحتی ارباب رجوع در Facebook Ads خود این مراحل را دنبال کنید:
- از آرم شرکت فیس بوک استفاده نکنید.
- در متن ، نام کامل را با حروف بزرگ با همان اندازه و فونت بقیه متن خود هجی کنید.
- اگر در حال تبلیغ یک صفحه یا گروه در فیس بوک هستید ، اطمینان حاصل کنید که ذکر مربوط به فیس بوک بر تبلیغ مسلط نیست. در غیر این صورت ، ممکن است به عنوان تبلیغ فیس بوک به جای تجارت شما تلقی شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
9. گزارش برای هرزنامه
از طرق تصادفی یا قصد سو mal ، هر چند وقت یک بار ، این اتفاق برای بهترین های ما می افتد.
فیس بوک به کاربران امکان می دهد دیگران را گزارش دهند.
اگرچه ممکن است قصد شما کاملاً حسن نیت باشد ، اما این احتمال وجود دارد که کسی چنین احساسی نداشته باشد و شما را برای هرزنامه گزارش کند.
خرابکارانی نیز وجود دارند ، شاید یک رقیب ناراحت یا کسی که به شدت درمقابل علتی است که از شغل شما پشتیبانی می کند ، که عمداً و ناعادلانه شما را برای هرزنامه گزارش می کنند و امیدوارند که به تجارت شما آسیب برساند.
راه حل: با استفاده از پیوندهای پایین صفحه ، این مورد را به فیس بوک جلب کنید.
پر کردن جزئیات قسمت About برای صفحه نمایه شما نیز یک اقدام پیشگیرانه عالی است.
اگر به خوبی شناخته شده نیستید و شخصی در حال بحث در مورد گزارش دادن شما است ، اگر اطلاعات کافی درباره کسب و کار شما را ببیند ، ممکن است نظر خود را تغییر دهد.
اگر پیش از راه اندازی توسط کاربران خاص ، احتمال بازی مخرب را پیش بینی کرده اید ، قبل از شروع تلاش آنها را از پیگیری شما منع کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر آنها نتوانند شما را دنبال کنند ، دیگر نمی توانند شما را گزارش دهند.
10. یک حساب واحد داشته باشید
روزگاری ، دوست خواهرتان برای شرکت شما حساب ایجاد کرد.
شما کمی استفاده کردید ، تا اینکه اولویت های دیگر را قبول کرد.
بعداً ، آژانس استخدام کردید که بهترین شیوه های صنعت فیس بوک را پیاده سازی کرده و پیروان شما را افزایش داده است.
پس از خشک شدن بودجه ها ، آن تلاش ها به پایان رسید.
اکنون ، شما به سرعت نیاز به دریافت هدایت بیشتر دارید و به دنبال یک شروع تازه هستید.
آیا این به معنای راه اندازی یک حساب جدید و تمیز است؟
اشتباه.
حساب های متعدد نشانه رفتارهای گمراه کننده است و فیس بوک همه تلاش خود را برای تشویق کاربران به داشتن یک حساب برای هر شخص یا تجارت انجام می دهد.
راه حل: تمام تلاش خود را برای دستیابی مجدد به حساب های قدیمی فیس بوک انجام دهید ، در صورت عدم موفقیت با فیس بوک تماس بگیرید.
پس از موفقیت ، موارد مناسب را مرور کنید فرآیند بستن حساب Facebook که دیگر نیازی نیست
با این حال ، فکر کنید که حساب کاربری فیس بوک دارای کاربران قبلی و فعالیت های مرتبط با آن است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آنها برای الگوریتم فیس بوک برای هدف قرار دادن تبلیغات شما مفید هستند و به جای اینکه نیاز به شروع از ابتدا داشته باشید ، مخاطبان پایه ای برای شما ایجاد می کنند.
همانطور که می بینید ، این دستورالعمل ها نسبتاً ساده هستند.
اما برای اطمینان از بالا نرفتن ، در زمان کافی برای عیب یابی و بررسی انطباق با دستورالعمل ها بسازید.
برخی از مراحل ممکن است وقت گیر به نظر برسد اما در نهایت از نظر قابلیت استفاده و دیدگاه های مناسب ارتباطی نیز برای مخاطبان شما مفید است.
گذشته از ماندن در زندان ضرب المثل فیس بوک ، بازی با قوانین ، تبلیغات تبلیغاتی فیس بوک شما را تضمین می کند بهترین عملکرد ممکن را انجام دهند.
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
عکس صفحه توسط نویسنده ، فوریه 2021 گرفته شده است