اکنون همه سیستم عامل های تبلیغاتی مدرن یادگیری ماشین را در الگوریتم های خود قرار می دهند. مدیریت کمپین های موفق مستلزم درک یادگیری ماشین در هر شبکه تبلیغاتی است.
This Ask the PPC question، from چوته لال در دهلی نو ، برای مدیران حساب و کسانی که به آنها گزارش می دهند یک مورد مهم است.
“یادگیری ماشینی گوگل در بازاریابی پولی چگونه کار می کند؟”
در این ستون ، خواهید آموخت:
- یادگیری ماشین چیست؟
- چگونه یادگیری ماشینی در کمپین های جستجوی پولی تأثیر می گذارد؟
- چگونه برای یادگیری ماشین جستجوی پولی بهینه سازی کنیم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
از آنجا که س specificallyال به طور خاص در مورد جستجو بود ، ما بر استفاده های اولیه جستجو متمرکز می شویم.
یادگیری ماشین چیست؟
الگوریتم ها برای پردازش اطلاعات از طریق یادگیری ماشین آموزش داده می شوند. هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشد ، سریعتر یاد می گیرد که با این اطلاعات چه کار کند.
نقاط مختلف داده می توانند وزن های متفاوتی را در الگوریتم حمل کنند. درک نحوه ارزش گذاری نقاط داده مهم است.
نقاط داده می توانند کاملاً عینی ، ذهنی یا ترکیبی از تعامل انسان و یادگیری الگوریتمی خالص باشند.
دانستن اینکه چه چیزی را می توانید کنترل کنید برای موفقیت شما به عنوان مشارکت در یادگیری ماشین شبکه تبلیغاتی بسیار مهم است.
عامل مهم دیگر دوره یادگیری است (و اینکه زمان کافی برای پردازش نقاط داده به الگوریتم داده می شود).
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
چگونه یادگیری ماشین در کمپین های جستجوی پولی تأثیر می گذارد؟
یادگیری ماشین تقریباً بر تمام جستجوی پولی تأثیر می گذارد. هرگونه تغییر عمده می تواند بر نحوه پردازش الگوریتم کمپین شما تأثیر بگذارد.
این تغییرات عبارتند از:
- مناقصه و بودجه: تغییرات شدید در بودجه یا تغییر استراتژی های مناقصه.
- مخاطبان: تغییر اهداف یا حذف اهداف.
- خلاق: تغییر یا افزودن خلاق باعث ایجاد نسخه جدیدی از آگهی می شود که به آمار آگهی قدیمی دسترسی نخواهد داشت.
- وضعیت کمپین: توقف کمپین ها دوره یادگیری را بازنشانی می کند.
توجه به این نکته ضروری است که کمپین های دستی چندان تحت تأثیر این تغییرات قرار نمی گیرند ، اما اجرای کمپین های دستی به طور فزاینده ای دشوار است.
اجرای یک کمپین دستی به معنای کنار گذاشتن 60+ سیگنال شبکه تبلیغاتی در مزایده هوشمند خود است.
از این سیگنال ها برای تنظیم پیشنهادات با توجه به استراتژی پیشنهاد انتخاب شده و بودجه مشخص استفاده می شود.
علاوه بر این ، در حالی که هنوز حکم در مورد اینکه آیا تبلیغات متنی گسترده (ETA) یا تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) بهتر عمل می کنند ، در دسترس نیست ، RSA ها سهم بیشتری از تصور را به خود اختصاص می دهند.
یادگیری ماشین همیشه یک انتخاب فعال نیست. تطبیق کلمات کلیدی و برچسب گذاری مخاطب در پس زمینه اتفاق می افتد و بر اساس داده های تاریخی است.
مخاطبان بومی (در بازار ، قرابت و غیره) بر اساس الگوریتم یاد می گیرند که افرادی که یک اقدام را انجام می دهند ، احتمالاً اقدام دیگری را تکمیل می کنند/سایر ویژگی های مرتبط را دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
هنگامی که از بستر تبلیغاتی می خواهید مخاطبین “مشابه” را در لیست بارگذاری شده/بازدیدکنندگان وب سایت پیدا کند ، از مخاطب اصلی استفاده می کنید تا به پلت فرم تبلیغات کمک کند تا بفهمد که چه چشم اندازهایی برای شما ارزشمند است و کدام ها نه.
تطبیق کلمات کلیدی و انواع نزدیک آنها تحت تأثیر احتمال نتایج سودآور و همچنین رفتار کاربر در زمان واقعی است.
الگوریتم ها اکنون به اندازه کافی هوشمند هستند تا بدانند آیا یک کاربر دو زبانه است یا به زبان دیگر آنها اجازه می دهد تبلیغات را فعال کند.

چگونه می توان برای یادگیری ماشین جستجوی پولی بهینه سازی کرد
وقتی با یادگیری ماشین جستجوی پولی همدلی داشته باشید ، بهینه سازی آن بسیار آسان تر است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
مهمترین مکانیک احترام به دوره های یادگیری و اجتناب از بازنشانی های تصادفی است.
به عنوان مثال ، اگر نیاز به مقیاس بندی یک کمپین دارید ، مطمئن شوید که بین هر افزایش بودجه اصلی ، دو هفته بودجه را تعیین می کنید.
اگر به کم کردن (یا توقف) کمپین خود نیاز دارید ، به جای مکث بودجه را کاهش دهید تا دوره آموزشی را بازنشانی نکنید.
کلمات کلیدی منفی و مخاطبان می توانند به الگوریتم های پلتفرم تبلیغات کمک کنند تا بفهمند بودجه و بودجه با چه ایده ها و رفتارهایی مطابقت دارد (و از کدام باید اجتناب شود).
این قوی ترین روش برای تأثیرگذاری بر یادگیری ماشین است و باید بخشی از تمام حساب های جستجوی پولی باشد.
تبدیل و ارزشهای تبدیل از ابزارهای یادگیری ماشین کم استفاده می شوند. آنها ساده ترین راه برای برقراری ارتباط با الگوریتم جستجوی پولی هستند و به شما امکان می دهند بدون درخواست کانال تبلیغاتی برای ارزیابی عملکرد ، رفتار کاربر را مشاهده کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
غذاهای آماده
یادگیری ماشین تقریباً بر همه عناصر جستجوی پولی تأثیر می گذارد و درک نحوه آموزش الگوریتم برای موفقیت PPC بسیار مهم است.
منابع بیشتر:
در مورد PPC سوالی دارید؟ از طریق این فرم ارسال کنید یا با هشتگ #AskPPC برای منnavahf توییت کنید. ماه بعد میبینمت!
تصویر ویژه: Paulo Bobita/SearchEngineJournal
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید