گوگل اکنون آنچه را که “نام سایت” می نامد در نتایج جستجوی موبایل منتشر می کند. نام سایتها بهطور برجستهتر، نام وبسایت را بر خلاف URL، در بالای قطعه نشان میدهند. با نام سایت، گوگل همچنین اعلام کرد که اندازه و شکل فاویکون در کنار نام سایت و URL قطعه نتیجه جستجو نمایش داده می شود.
به نظر می رسد. در اینجا یک GIF از نام این سایت جدید و قرار دادن فاویکون آمده است:

دسترسی. نام سایتها در حال حاضر برای نتایج جستجوی تلفن همراه Google به زبانهای انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی و آلمانی موجود است. گوگل اعلام کرد که در چند ماه آینده به زبان های دیگری نیز عرضه خواهد شد. به عنوان یک FYI، ما گوگل را دیدیم تست کردن این چند هفته پیش
کنترل نام سایت ها گوگل توضیح داد که جستجوی گوگل از چندین روش برای شناسایی نام سایت برای نتیجه جستجو استفاده می کند. اما اگر بخواهید، میتوانید از دادههای ساختاریافته در صفحه اصلی خود استفاده کنید تا به گوگل اطلاع دهید که نام سایت برای سایت شما چیست. گوگل مستندات خاصی در این مورد جدید دارد داده های ساختار یافته نام سایت در اینجا موجود است.
ارتقاء فاویکون. گوگل همچنین توصیه می کند که اسناد را مجددا برای فاویکون ها برای آخرین بهترین شیوه ها اکنون گوگل همچنین به شما توصیه میکند نمادی با ابعاد حداقل 48 پیکسل و مطابق با نماد موجود ارائه کنید دستورالعمل های فاویکون.
تبلیغات. این به تبلیغات نیز میرسد، بنابراین اندازه نام سایت، فاویکونها و همچنین برچسب آگهی در جستجوی موبایل برجستهتر خواهد بود. در واقع، گوگل برچسب «اسپانسر» را در جستجوی موبایل منتشر میکند و رسماً جایگزین برچسب «تبلیغات» از ژانویه 2020 میشود.
چرا تغییر. گوگل گفت این تغییر برای کمک به ارائه «اطلاعات بیشتر درباره سایت هایی است که می بینید تا بتوانید در مورد وب سایت هایی که بازدید می کنید احساس اطمینان کنید».
چرا ما اهمیت می دهیم. با هر تغییری در جستجوی گوگل و طراحی نتایج جستجو، جستجوگرها ممکن است متفاوت کلیک کنند. بنابراین نرخ کلیک خود را در کنسول جستجوی Google نظارت کنید و ببینید که آیا نیاز به ایجاد تغییراتی در نام سایت و/یا فاویکون خود دارید تا هر گونه بهبودی در نرخ کلیک از طریق جستجوی Google ایجاد کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.