بیایید قبول کنیم ، سالهای 2020 و 2021 برای هیچ کس عالی نبوده است.
این جمله “فرار از داخل یک کتاب خوب” هرگز مناسب تر نبوده است و حتی اگر بسیاری از کتابفروشی ها و کتابخانه ها در سراسر جهان مجبور به بستن درهای خود در واکنش به همه گیری COVID-19 شوند ، این امر مانع سرمایه گذاری مردم در یک کتابخانه نشد. جلد شومیز جدید یا جلد سخت دو یا دو.
و این تنها سرگرمی خواندن نیست که مردم در هنگام قرنطینه دوباره کشف کردند.
بسیاری قلم را روی کاغذ یا انگشتان خود را روی صفحه کلید گذاشتند ، که منجر به آن شد 600 کتاب در حال چاپ است در همان روز در انگلستان سال گذشته
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این میزان کتابهای منتشر شده 24 درصد بیشتر از سال قبل است.
گوگل که همیشه آماده پاسخگویی به روندی بود ، با تعدادی از طرفداران کتاب دوست شد جستجو و نکات بازاریابان می توانند از استراتژی های خود بهتر استفاده کنند و خریداران می توانند برای یافتن گنج پنهان در قالب کتابفروشی های محلی استفاده کنند.
گوگل جستجوهای مرتبط با کتاب را فاش می کند
گوگل گاه به گاه گرایش های جستجو را آشکار می کند. در فوریه سال جاری ، غول فناوری عبارات جستجوی محبوب و عجیب و غریب مرتبط با همه گیری را آشکار کرد.
و دیروز ، گوگل جستجوهای مربوط به کتابهای مرتبط کاربران با کتاب در ایالات متحده را برای “کتابشناسان همکار” خود فهرست کرد و ما داده های Trends را برای پشتیبان گیری از آن داریم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
جستجوهای Google و Maps در اطراف کتابها در 11 جولای با افزایش 111 درصدی نسبت به روز مشابه سال قبل به اوج خود رسید.
اما آن جستجوها چه بود؟
- بهترین کتابهای فانتزی
- بهترین کتابهای علمی تخیلی
- بهترین کتابهای رمز و راز
- بهترین کتابهای داستانی تاریخی
- بهترین کتابهای داستانی
همانطور که می بینید ، داستان عمومی پیشگام بیشتر جستجوها بود و پس از آن جستجو برای رمان های فانتزی و معمایی.
گوگل همچنین جستجوهای معروف “کتاب در مورد …” را فاش کرد:
- کتابهایی در مورد عشق
- کتابهای مربوط به زندگی.
- کتابهای مربوط به سلامت روان
این روندهای جستجو نشان می دهد که مردم هم در حال انجام جستجوهای فوق العاده خاص (کتابهای مربوط به سلامت روان) هستند و هم جستجوهای کلی تری که خارج از دسته بندی های معمولی قرار دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
جستجوهای “قفسه کتاب” به بالاترین حد خود رسیده است
گوگل نه تنها انواع اصطلاحات بازاریابی را در بخش های نشر و یا کتابفروشی مستقل به عنوان بخشی از تلاش های خود برای تبلیغات دیجیتال به نمایش گذاشت ، بلکه به سایر روندهای خرید آنلاین مربوط به مطالعه نیز اشاره کرد.
جستجوهای گوگل برای “قفسه کتاب” به بالاترین حد خود رسید و تا حد زیادی از “قفسه کتاب” فراتر رفت.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این امر نه تنها به بازاریابان کمک می کند که بودجه تبلیغاتی خود را تخصیص دهند بلکه هنگام تصمیم گیری در مورد عرضه محصولات در کوتاه مدت و بلند مدت نیز به آنها کمک می کند.
Google فریاد می زند که چگونه جستجوگران می توانند از Google Maps برای یافتن کتابفروشان محلی استفاده کنند
آنها علاوه بر افشای داده های روند جستجو که توسط بازاریابان قابل استفاده است ، برخی ویژگی های Maps را که خریداران می توانند از آنها استفاده کنند ، برجسته کرده اند ، از جمله:
افزودن کتابفروشی های محلی به لیست ذخیره شده
گوگل به جستجوگران توصیه می کند از برگه کاوش در برنامه Maps برای یافتن کتابفروشی های محلی استفاده کنند.
سپس خریداران می توانند اطلاعات مربوط به نمایه تجاری کتابفروشی ها را بررسی کنند ، مانند:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- ساعات کار.
- محل.
- بررسی ها
- وضعیت دوستدار LGBTQ.
- مغازه های کتاب فروشی مشکی.
وقتی خریداران کتابفروشی جدیدی را پیدا می کنند که می خواهند از آن دیدن کنند ، می توانند آن را به لیست خود اضافه کنند تا بعداً به آن مراجعه کنند.
دریافت توصیه ها از دیگران
خریداران همچنین می توانند از Local Guides استفاده کنند یا حسابهای افراد دیگر را در Maps دنبال کنند تا نظرات ، عکسها و توصیه ها را مشاهده کنند.
هنگامی که خریداران افراد دیگر را دنبال می کنند ، وقتی پست ها و نظرات منتشر می شوند ، به روز رسانی می شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مشارکت در حمایت از فروشگاه های کتاب محلی
گوگل علاوه بر کشف کتابفروشی های جدید و دانستن ارزش کسب و کارهایی که ارزش بازدید دارند ، به خریدارانی که از فروشگاه های محلی دیدن کرده اند نیز توصیه می کند که نظرات و عکس های خود را برای حمایت خود نشان دهند.
خریداران همچنین می توانند اطلاعات مشاغل را در صورت بروز درگیری ، مانند ساعات کار ، به روز کنند تا اطمینان حاصل شود که سایر کاربران هنگام خرید برای خرید از بهترین تجربه استفاده می کنند.
بهینه سازی برای Google اغلب می تواند یک موضوع جدی باشد ، بنابراین وقتی Google اطلاعات را به روشهای عجیب و سرگرم کننده ارائه می دهد ، بسیار شاداب است.