گوگل اعلام کرد که MUM در جستجوی Google ادغام می شود. صفحه نتایج جستجوی گوگل دستخوش تغییرات عمده ای می شود که راه های جدیدی را برای کشف و کشف موضوعات معرفی می کند.
این روش جدید جستجو بر روش قدیمی جستجوی پاسخ ها افزوده می شود و روش بصری تری را برای کشف موضوعات معرفی می کند.
گوگل در ماه های آینده کاربران را در زمینه جستجوی بازطراحی شده که بیشتر بصری است ، مسیرهای موضوعی را راهنمایی می کند.
ظاهراً یکی از این تغییرات در حال جستجو است.
الگوریتم Google MUM
پیشتر در سال 2021 گوگل یک الگوریتم جستجوی جدید ارائه داد که می تواند در زبان ها و تصاویر جستجو کرده و به سوالات پیچیده پاسخ دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
این الگوریتم MUM نامیده می شود که مخفف عبارت Multitask Unified Model است.
ویژگی که گوگل بیشتر از آن استفاده می کند ، قابلیت جستجو با تصاویر به جای متن است.
گوگل قبلاً ادغام MUM را در برنامه Lens خود در ماه های آینده اعلام کرده است.
چگونه Google MUM جستجو را تغییر می دهد
الگوریتم MUM در جستجوی Google معرفی می شود و تغییرات چشمگیری را در کل مفهوم جستجو ایجاد می کند.
کاربران در حال حاضر به دنبال پاسخ هستند. اما این روش جدید جستجو به کاربران کمک می کند تا کارهای پیچیده تری را کشف کرده و در عین حال روش کاملاً متفاوتی برای ارائه پاسخ ها ، به ویژه با تصاویر ارائه دهند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
هدف از این تغییرات ، جستجوی بصری تر است.
بازطراحی جستجوی گوگل
گوگل این تغییر را طراحی مجدد جستجو توصیف کرد و دقیقاً همان چیزی است که هست.
این نسخه جدید جستجو سه قدم بزرگ از موتور جستجوی ده پیوند آبی قدیمی فاصله می گیرد.
MUM در حال تغییر جستجو در سه روش مهم است:
- مواردی که باید بدانید
- بزرگنمایی موضوع
- نتایج جستجوی بصری قابل مرور
نکات گوگل که باید بدانید چیست؟
“چیزهایی که باید بدانید”ویژگی Google MUM را برای درک همه روش هایی که کاربران یک موضوع را کشف می کنند ، در خود جای داده است. گوگل مثال عبارت کلمه کلیدی “،نقاشی اکریلیک. »
گوگل خاطرنشان می کند که بیش از 350 موضوع مرتبط با آن عبارت کلیدی وجود دارد.
“چیزهایی که باید بدانید“ویژگی مربوطه یا محبوب ترین را مشخص می کند”راه ها”که کاربران در مورد آن موضوع تحقیق می کنند و محتوای وب سایت بیشتری را که مربوط به آن است نشان می دهند.
بنابراین جستجوی Google به جای اینکه منتظر بماند تا کاربران جستجوهای بعدی را انجام دهند ، موضوعات مرتبط را پیش بینی کرده و محتوا را نشان می دهد.
نحوه عملکرد این ویژگی جستجوی جدید به شرح زیر است:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
به عنوان مثال ، ما می توانیم بیش از 350 موضوع مربوط به نقاشی اکریلیک را شناسایی کرده و به شما در پیدا کردن مسیر مناسب برای کمک به شما کمک کنیم. “
انیمیشن ویدئویی ویژگی “چیزهایی که باید بدانید”
بررسی موضوع در جستجوی Google
دومین ویژگی جدید با عنوان زوم موضوعی نامیده می شود. این ویژگی به جستجوگر اجازه می دهد تا در موضوعات مرتبط وارد و خارج شود.
یک جستجوگر می تواند موضوع را گسترش داده یا روی یک موضوع فرعی دقیق تر بزرگنمایی کند.
اکتشاف بصری
سومین ویژگی جدید MUM ویژگی ای است که به نظر می رسد اکنون در جستجوی Google موجود است.
اکتشاف بصری یک روش جدید بصری برای کشف یک موضوع است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
این ویژگی جدید برای همه جستجوها نشان داده نمی شود.
محدود به جستجوگرانی است که قصد کاربر الهام گرفتن از آنها است.
گوگل اینگونه توضیح می دهد:
“این صفحه نتایج بصری جدید برای جستجوهایی طراحی شده است که به دنبال الهام بخش هستند ، مانند” ایده های تزئین هالووین “یا” ایده های عمودی باغ داخلی “، و می توانید امروز آن را امتحان کنید.”
چگونه Google MUM و AI در حال تغییر جستجو هستند
به نظر می رسد این روش های جدید جستجو برای کمک به جستجوگران برای کشف وب سایت های بیشتر و صفحات وب بیشتر در وب طراحی شده است.
گوگل به جای محدود کردن کاربران به ده پیوند آبی ، جستجوی موضوعات را در وب سایت های بیشتر از روش ده پیوند آبی قدیمی آسان می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
این باید برای ناشران خبر خوبی باشد.
برای این کار چگونه سئو می کنید؟ من گمان می کنم که هیچ چیز در پایان گوگل به اندازه بهینه سازی جستجو تغییر نخواهد کرد.
روش سنتی انجام کارهایی که در آن از برچسب ها و عناوین عنوان برای رها کردن کلمات کلیدی با ترافیک بالا در Keyword-1 استفاده می شود ، ممکن است سبک SEO در Keyword 2 بازنگری شود ، اما چندین سال است که چنین است.
پیروی از دستورالعمل های گوگل در مورد عناوین و سرفصل ها با استفاده از آنها برای توضیح واقعاً صفحه وب و بخش های صفحه وب مفید است.
درک آسان صفحه وب یکی از ویژگی های اصلی SEO خوب است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید