درباره نویسنده
سوزان اسکاکا یک مجری ، مربی و مدیر آژانس سابق وردپرس است که اکنون به عنوان یک نویسنده مستقل کار می کند. او متخصص در کارفرمایی بازاریابی ، وب
بیشتر در مورد
سوزان اسکاکا
…
در نتیجه همه این آشفتگی ها و تغییراتی که در سال 2020 اتفاق افتاد ، چشم انداز در حال تغییر است. ویرایشگر X، یک بستر ایجاد وب برای طراحان ، اخیراً یک سایت کوچک با پوشش روند طراحی وب سال 2021 – و به نظر می رسد که وب بسیار متفاوت از سالهای اخیر به نظر می رسد.

گزارش تعاملی ، منتشر شده در شکل دادن به طراحی، می رود از طریق ده ها نمونه سایتهایی که سعی در ارائه راه حلهای اصلی و غیر منتظره دارند. هر چند همه چیز فقط در مورد نمونه ها نیست. در این ویترین نحوه زندگی طراحان از عواقب یک سال گذشته و بینش خود در مورد آینده طراحی صفحه نمایش دیده می شود.
کل این تجربه دارای برخی از سنگهای قیمتی پنهان به خودی خود ، و آن را بر اساس ساخته شده است ویرایشگر X سکو. این شامل تعاملات و مثالهایی است که این روندهای آینده را به نمایش می گذارد. بیایید با جزئیات بیشتر برخی از آنها را بررسی کنیم.
رابط کاربری شما ، توسط شما
مصرف کنندگان غالباً مایل هستند جزئیات مربوط به ترجیحات خود را برای انواع مناسب ارائه دهند تجربیات شخصی شده. با این حال ، این امر مستلزم این است که مارک ها و طراحانی که برای این مارک ها کار می کنند تصمیم بگیرند که این شخصی سازی ها چیست. به طور معمول ، این فرم به صورت توصیه های شخصی یا پیام رسانی بر اساس سابقه بازدید کنندگان یا مشتریان با وب سایت در می آید.

با این حال ، ممکن است به زودی انتظار داشته باشیم که یک لایه متفاوت از تجربه کاربر متفاوت باشد – رابط هایی که حتی بر اساس تنظیمات کاربر ، به میزان قابل توجهی تنظیم می شوند. این امر نه تنها برای تنظیم حالت تاریک / روشن ، مضامین رنگی ، اندازه و فاصله متن ، کاهش حرکت و قابلیت دسترسی به طور کلی است.
رابط ها براساس اتصال موجود تغییر می کنند (آیا ما واقعاً قلم های وب و اختلاف منظر را روی اتصال 3G آهسته بارگیری می کنیم؟) ، حافظه دستگاه ، بلکه علایق شخصی و تنظیمات محصول نیز تغییر می کند. و در نتیجه ، ما در حال بررسی رابط هایی هستیم که در حال تبدیل شدن هستند برای هر مشتری مفرد است، منعکس کننده سلیقه ، سبک و هویت آنها است. ما به عنوان طراح ، از طراحی سیستم های طراحی فراتر خواهیم رفت و طیف گسترده ای از تجربیات را ایجاد خواهیم کرد ، یک نوع خاص برای هر مشتری.
فعال سازی در طراحی: مارک ها موضع می گیرند
وقتی مارک تجاری باقی نمی ماند و در مورد یک علت حرف نمی زند ، در واقع از وضعیت موجود پشتیبانی می کند. بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از مشتریان تصمیم می گیرند مارک ها و محصولاتی را پشتیبانی کنند که فراتر از کیفیت کالایی که ارائه می دهند با آنها ارتباط برقرار کنند. این محصول همیشه توسط افرادی که با آن تعامل دارند تجسم می یابد و همانطور که این افراد دارند ارزشها و اصول، آنها همچنین باید در صدای مارک تجاری نمایندگی پیدا کنند تا احساس کنند با محصول ارتباط دارند.

و هنگامی که مارک ها تصمیم می گیرند درمورد چیزی که به آن اعتقاد دارند علنا موضع بگیرند ، باید با آنها صحبت کنند تصاویر جسورانه و نمادین همچنین برای آنچه که آنها نشان می دهند ایستادگی می کنند. سال گذشته با گرافیک اعتراضی و کارزارهای تبلیغاتی خواستار عدالت نژادی ، زیست محیطی و سیاسی کاملاً مشخص شد. در سال 2021 ، فعالیت اجتماعی بی سر و صدا پشت یک صفحه در مورد حسن نیت یا ارزشهای شرکت نخواهد نشست. درعوض ، باید انتظار داشته باشیم که مارک ها ، آژانس ها و طراحان بیشتری جسورانه آنچه را که برای آن ایستاده اند اعلام کنند.
در نتیجه ، ممکن است موارد بیشتری را ببینیم طراحی منحصر به فرد و سفارشی دارایی ها ، مانند حروف چاپی ، تصاویر و مجموعه آیکون های سفارشی. طراحان باید سریعاً نسبت به وقایع در حال انجام واکنش نشان دهند و تصاویر جسورانه ای ایجاد کنند و پیام همبستگی و پشتیبانی صریح را ارسال کنند.
ما همچنین باید بیشتر ببینیم صداهای متنوع و فراگیر و پیام ها در تصاویر ، زبان و پیام های تبلیغاتی ، همراه با کمپین های بیشتر که توسط مارک ها پشتیبانی و فعال می شوند ، و طراحانی که آنها را ارائه می دهند.
حساسیت و صدای خوش بینانه
با گذر از دنیا در یک زمان دشوار و منزوی ، برای بسیاری از ما خوش بینانه نگاه کردن به آینده تنها راه مقابله با شرایط است. سال گذشته می تواند به عنوان یک دیده شود تنظیم مجدد جهانی تقریباً همه چیزهایی که در زندگی خود به آنها عادت کرده ایم ؛ زمانی که ما را مجبور به بازنگری در ارزش ها ، اصول ، دیدگاه ها و ارتباطات خود با افرادی که برایشان مهم است می کند.

بنابراین تعجب آور نیست که ما باید منتظر لحنی آرام ، نشاط آور و بازیگوشانه در پیام های مختلف وب باشیم. رنگ ها و تایپوگرافی احساس سبکتر ، روشن تر ، امیدوار کننده و حتی رویایی تر خواهد شد. ما باید بیشتر ببینیم صفات اصیل ، صادقانه و شخصی در طراحی دیجیتال ، با ترس مردم از نشان دادن آنچه برای آنها مهم است و اینکه چگونه واقعاً خود را می بینند نیست. همانطور که همه ما در یک قایق هستیم ، رابط ها و مارک های تجاری باید حساس تر و مراقب تر شوند ، شاید با یک مقدار شوخ طبعی و تمرکز بر سلامتی عاطفی.
برای طراحان ، این به معنای تصاویر پر انرژی و پالت های رنگی ، تجارب قابل دسترسی ، لحنی دوستانه ، حمایتی و پیام مثبت و نشاط آور است – همه آنها در کنار هم باعث ایجاد حس خوش بینی و بهزیستی می شوند.
همچنین ، طراحان در حال بازیابی فناوری و قرار دادن انسان در اولویت هستند. ما بیشتر نگاه خواهیم کرد فضاهای وب فراگیر و ایمن برای مکالمات راستین این همچنین به معنای تأکید بیشتر بر ردیابی ، حفظ حریم خصوصی ، محافظت از داده ها و اثر کربن سیستم عامل های آنلاین برای کمک به ایجاد وب بهتر و محیطی امن تر برای مردم و کره زمین است.
Retro Touch
اینکه بگوییم ما کاملاً در دنیای دیجیتال جا افتاده ایم ، کم لطفی خواهد بود. اما مطمئناً آسان نیست که دنیای دیجیتال را کنار بگذاریم وقتی وب زندگی و کار ما را بسیار آسان می کند (در بعضی مواقع). با این حال ، وقتی امروز به گذشته نگاه می کنیم ، اغلب اوقات را از دست می دهیم که اوضاع کمی متفاوت بوده است. در آنجا ، ما فقط چند سال به عقب نمی رویم ، بلکه حتی فراتر از آن ، با استفاده از طراحان از همه چیز از دیسک های فلاپی گرفته تا تمبرهای پرنعمت برای ایجاد لمس یکپارچه در طراحی آنها.

پس از یک سلطنت طولانی از زیبایی مسطح ، ما اکنون در جستجوی جدید و روش های مدرن افزودن عمق به تجربیات آنلاین ما، بنابراین چیزهایی که در اوایل دهه 2000 در همه جای وب وجود داشت ، ممکن است دوباره مد شوند – اشیا from مربوط به زندگی شخصی ، طرح های کمی عجیب تر و کمتر قابل پیش بینی ، بافت ها ، الگوها و حتی هنر پیکسل.
از قضا ، ایجاد چنین وب سایت هایی این روزها آسان نیست زیرا بسیاری از دستورالعمل ها و قوانینی را که ما بیش از یک دهه به آنها عادت کرده ایم وارونه جلوه می دهد. اما در دنیایی که به طرز چشمگیری شباهت دارد ، متفاوت بودن توجه و توجه را به خود جلب می کند. بنابراین مارک هایی که می خواهند برجسته شوند ، باید در تجارب دیجیتالی خود نیز برجسته باشند. بنابراین دیدن حالت های غیرمعمول چیدمان و تعامل ، طرح هایی با مضمون ، در نهایت با پاششی از لمس یکپارچهسازی با سیستمعامل جدید تعجب آور نیست.
در گفتگو با طراحان برجسته
برای مشاهده بیشتر پیامدهای 2020 در صنعت طراحی ، شکل دادن به طراحی همچنین با طراحان برجسته صحبت کرد تا درباره سال گذشته آنها و همچنین امیدهای آنها برای آینده بشنود.
در یک مصاحبه های صادقانه و صمیمی، طراحانی مانند دبی میلمن و ناتاشا جن و مارینا ویلر از پنتاگرام درباره تغییر کاربری خود به کار از راه دور، تنش های اجتماعی و نژادی و بحران آب و هوایی که سال 2020 را سالی شبیه هیچ سال دیگر کرده است.
برای بسیاری از متخصصان خلاق ، این سال واقعاً دگرگون کننده بود. میتزی اوکو ، بنیانگذار “طراحان سیاه کجا هستند، “اخیراً شغل فنی خود را ترک کرد تا صدای سیاه را در طراحی تقویت کند. او می گوید: “اگر سه سال پیش به من می گفتی كه من یك فعال یا یك فعال طراحی می شوم ، به ویژه یك فعال طراحی مسابقه ، در چهره تو می خندیدم.”

دیگران نیز همین احساس را دارند. کل سال باعث شد طراح آرون والتر شغل خود را به نفع نقش جدید در Resolve to Save Lives ، یک سازمان غیرانتفاعی بهداشت عمومی ، ترک کند. وی می گوید: “همه گیری باعث شد تا من در مورد چگونگی صرف وقت خود تأمل کنم.” “مشخص شد که من می خواهم کاری را به نفع من بزرگتر انجام دهم ، یا کاری انجام دهم که به طریقی قابل توجه به جهان کمک کند.”
همه داستان های شگفت انگیز توسط طراحان فوق العاده که یک دیدگاه شخصی منحصر به فرد در مورد چگونگی موفقیت خود در سال 2020 ارائه می دهند و سال برای زندگی شخصی و شغلی آنها چه معنی دارد.
می توانید جزئیات بیشتر درباره تجربیات این طراحان را در “طراحان در مورد تأثیر 2020 بر صنعت بحث می کنند”، همچنین در Shaping Design منتشر شده است.
بسته بندی کردن
جهان تغییر کرده است و همچنین نقش ما به عنوان طراح تغییر کرده است. ما هرگز نمی دانیم که آینده چه آینده ای را به همراه خواهد آورد ، اما در نهایت آن را شکل می دهیم و می توانیم تغییرات مثبت بیشتری نسبت به آنچه ممکن است فکر کنیم در جهان ایجاد کنیم. بنابراین شاید سال آینده ، وقتی روندهای طراحی دیجیتال را مشاهده می کنیم ، در وهله اول کسانی باشیم که این روندها را به وب می آورند.
شما می توانید کل گزارش روند طراحی 2021 را با مثالها و منابع در دسترس پیدا کنید روند طراحی وب سال 2021.
