Google Ads گزارش بودجه جدیدی را معرفی می کند که به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا رفتار هزینه های روزانه و ماهانه خود را درک کنند.
دردسرساز فعلی تبلیغ کنندگان این است که بدانند بودجه کمپین آنها هر روز چگونه هزینه می شود.
هدف گزارش جدید در Google Ads این است که این مشکل را برطرف کند و در عین حال نحوه عملکرد کمپین تحت تأثیر تغییرات بودجه گذشته را نیز نشان دهد.
“گزارش بودجه شما بینشی از نحوه تأثیرگذاری هزینه های شما بر بودجه شما و همچنین تفکیک هزینه روزانه شما در طول ماه ارائه می دهد. اگر میانگین بودجه روزانه خود را در میانه یک ماه تغییر دهید ، گزارش بودجه می تواند به شما نشان دهد که این تغییر چه تاثیری بر هزینه و حداکثر هزینه ماهانه شما داشته است. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
در این گزارش همچنین می توانید پیش بینی کنید که چقدر احتمال دارد تا پایان ماه در Google Ads هزینه کنید.
گزارش بودجه Google Ads مجموعه داده های زیر را تجسم می کند:
- خرج روزانه: ممکن است تا دو برابر میانگین بودجه روزانه در روزهایی که آگهی بیشتر احتمال دارد کلیک و تبدیل شود.
- محدودیت هزینه ماهانه: از بودجه روزانه شما ضرب در تعداد روزهای ماه تجاوز نمی کند.
- پیش بینی هزینه ماهانه: شامل هزینه تا به امروز و هرگونه تغییر بودجه در این بین است.
نحوه دسترسی به گزارش بودجه Google Ads
برای دسترسی به گزارش بودجه ، ابتدا باید یک کمپین با محدوده تاریخ داشته باشید که شامل ماه جاری باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
در صورت برآورده شدن این الزام ، می توانید از محل های مختلف Google Ads به گزارش بودجه دسترسی پیدا کنید.
برای مثال ، هنگامی که صفحه کمپین ها را مشاهده می کنید ، می توانید بر روی بودجه کمپین خود حرکت کرده و روی “مشاهده گزارش بودجه” کلیک کنید تا به آن دسترسی پیدا کنید.
نمونه ای از صفحه گزارش در زیر نشان داده شده است:

منبع: راهنمای Google Ads
تصویر ویژه: Andrey_Popov / Shutterstock