جس بود ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهلد با اپیزود دیگری از ساعت بازاریابی بازگشته اند.
این هفته ، چرا شما نباید تبلیغات مایکروسافت را در این تعطیلات تخفیف دهید و LinkedIn بازاریابی مبتنی بر حساب را با یک گزارش مفید مفید ارائه می دهد.
اگر قادر به گوش دادن در Spotify نیستید ، حتماً نسخه ویدیویی نمایش را از آن بگیرید ژورنال موتور جستجو YouTube کانال
https://www.youtube.com/watch؟v=7ZpglXES-eE
LinkedIn گزارش جدیدی را با عنوان گزارش تعامل شرکت اعلام کرد که دارای داده های جدیدی برای بازاریابان B2B مبتنی بر حساب است.
این گزارش داده های تعامل شرکت را خراب می کند تا تبلیغ کنندگان بتوانند ببینند محتوای آنها به چه کسی می رسد و مخاطبان آنها چگونه با محتوای آنها درگیر می شوند.
معیارهای جدید شامل مشارکت کلی آگهی ، کل مشارکت ارگانیک ، هدفمندی اعضا ، بازدید کل وب سایت و موارد دیگر است.
این گزارش برای کلیه تبلیغ کنندگان در LinkedIn Campaign Manager رایگان است.
برنامه های افزودنی تبلیغات تبلیغاتی Microsoft
مایکروسافت تبلیغات از راه اندازی برنامه های افزودنی تبلیغاتی پیش از فصل تعطیلات خبر داد.
برای استفاده از برنامه های افزودنی ، مشابه برنامه های افزودنی تبلیغاتی در Google Ads ، تبلیغ کنندگان مناسبی را از لیست از پیش تعیین شده ارائه شده توسط مایکروسافت با موضوعات رایج تخفیف شامل کریسمس ، جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری ، بازگشت به مدرسه و فروش تابستانی انتخاب می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سپس ، تبلیغ کنندگان می توانند نوع تبلیغات ، تاریخ ها و جزئیات را برای نمایش با تبلیغات خود مشخص کنند.
این موارد را می توان در سطح حساب ، کمپین یا گروه تبلیغات اعمال کرد ، اما مایکروسافت تبلیغات تصریح کرد که صفحه فرود مورد استفاده با پسوندهای تبلیغاتی باید شامل جزئیات تبلیغات باشد.
در بخش بخش هفته ، سیروس شپرد با تحریک بسیار مناسب در جامعه جستجوگرها سرگرم کننده است:
اگر SEO توییتر انتخابات را اجرا کرد:
سئوکاران: آرا با طول گفتار ارتباط دارند!
گوگل: فقط نامزدهای خوبی را انتخاب کنید
بیل اسلاوسکی: در اینجا برخی از حق ثبت اختراعات ذکر شده است
سئوکاران فنی: نحوه تعیین برندگان با استفاده از پایتون
باری سوارتز: قدیمی است
نیل پاتل: آرا با طول سخنرانی ارتباط دارند!
– کوروش (CyrusShepard) 4 نوامبر 2020
سپس ، ICYMI تعطیلات تیلور توضیح می دهد که چرا اکنون زمان خوبی برای تبلیغ کنندگان فیس بوک برای “خرید غوطه وری” است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
فرو بردن کمد را تهیه کنید.
ترافیک امروز درآمد جمعه سیاه است.
CPM روزانه در FB: انتخابات در مقابل پس از انتخابات. pic.twitter.com/rLgK3VR6UI
– تعطیلات تیلور (TaylorHoliday) 5 نوامبر 2020
ما در بخش روشنایی خود به سوالات بازاریابی دیجیتال شما پاسخ خواهیم داد:
- چه کسی هفته کامل شکرگذاری را تعطیل می کند و چرا تبلیغ کنندگان اهمیت می دهند؟
- با URL های قدیمی برای صفحات جمعه سیاه چه کاری باید انجام دهید؟
- چه موقع باید تنظیمات پیشنهادی دستگاه Google Ads خود را بررسی کنید؟
- در کجا در LinkedIn Ads Campaign Manager می توانید اقدامات عمده جدیدی پیدا کنید؟
- چرا YouTube تبلیغات روزمره را به طور کامل حذف می کند؟
- چگونه می توانید محتوای وب سایت خود را به یک فیلم کوتاه تبدیل کنید؟
اگر از اطمینان لذت بردید ، حتماً به سایت مراجعه کنید سایت ساعت بازاریابی مشترک شدن!
متشکرم نفوذ برای حمایت از آنها با پلت فرم همه در یک Upfluence ، بازاریابان می توانند کمپین های بازاریابی اینفلوئنسر خود را ساده کرده و برنامه تأثیرگذار خود را در کمترین زمان مقیاس بندی کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتبار ویژه تصویر: سرو سرو