
از بازاریابان خواسته می شود تا با منابع موجود کارهای بیشتری انجام دهند و در عین حال در برابر اهداف سخت عمل کنند. چرخش این امر از یک ماموریت بدون برد به یک سناریوی خوب انجام شده کار بیهوده ای است. راه حل ساده؟ سپردن ایمیل مارکتینگ خود به یک پلتفرم قابل اعتماد و مقیاس پذیر.
در طول این وبینار، خواهید آموخت که چگونه هرتز با گسترش ESP خود مقابله کرده، تیم بازاریابی خود را رشد داده و از طریق تلاشهای یکپارچهسازی، فعالیتهای خود را افزایش داده است.
ثبت نام امروز برای “چرا یافتن پلتفرم مناسب کلید پیروزی در بازاریابی ایمیلی است؟” ارائه شده توسط Salesforce.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.