س’sال امروز SEO بپرسید از سیف در صحرانپور آمده است. سیف می پرسد:
“من یک وب سایت وابسته راه اندازی می کنم. برای اینکه در به روزرسانی Google گرفتار نشوید ، چه کارهایی می توانم انجام دهم؟ “
سلام سیف
سوال بسیار خوبی است و این موضوعی است که من در مورد آن بسیار می دانم. بهترین پاسخی که می توانم به شما بگویم این است که کاری انجام ندهید که باعث می شود شما در اشتباه در به روزرسانی گرفتار شوید.
ما برخی از بایدها و نبایدها را که به شما کمک می کند در سمت راست “قانون” باقی بمانید در زیر بررسی می کنیم.
به عنوان یک بازاریاب وابسته ، هدف شما ایجاد منبعی است که نیازها را برطرف می کند و شخص می خواهد به آن بازگردد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
صفحات باید چیزی باشند که مردم با دوستان به اشتراک بگذارند و مشترک شوند تا افراد بیشتری در معرض پیوندهای وابسته شما قرار گیرند.
مهم نیست که در مورد باغبانی ، آشپزی ، عکاسی یا اسباب بازی های استخر صحبت می کنید.
شما باید محتوای استثنایی بسازید. این به معنی قالب بندی مناسب ، حل مشکلات ، توضیح اینکه چرا باید به وب سایت شما اعتماد کرد ، سرگرم کننده/جذاب و ایجاد حس تعلق است.
اگر سایت شما الهام بخش افراد برای عضویت و اعتماد به شما نباشد ، به عنوان یک شرکت وابسته موفق نخواهید شد.
برای موفقیت در سئو وب سایت وابسته ، از این تاکتیک ها اجتناب کنید
- شرکت در دورهای گردشی.
- استفاده از مزرعه های پیوندی ، PBN ها ، یا نظرات وبلاگ و انجمن برای پیوندها.
- فروش بک لینک.
- پیوستن به هر برنامه
- استفاده مستقیم از HTML از شبکه یا برنامه وابسته (ویژگیهای پیوند و ردیابی بهتر وجود ندارد).
- ایجاد صفحات نازک
- انجام نام تجاری + نظرات برای محتوای بازبینی.
- صحبت در مورد یک میلیون محصول یا طاقچه.
- پرداخت محتوای بازی ، به ویژه با فهرست ها ؛ به عنوان مثال ، پیوندهای کمیسیون/پرداخت بالاتر را در لیست خود بالاتر قرار ندهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بر اساس آنچه کاربران می خواهند برای مدت طولانی درگیر شوند ، موضوعی را برای وب سایت انتخاب کنید.
بهترین شیوه های SEO SEO برای وب سایت های وابسته:
- روی هر پیوند و تصویر وابسته که دارایی را از پلتفرم یا برنامه خارج می کند ، “حمایت مالی” کنید.
- محتوای مفیدی بنویسید که برای شخص خواننده راه حل ارائه دهد (در مورد خود صحبت نکنید یا چرا آن را دوست دارید مگر اینکه در حال حاضر 1000 خواننده فعال در مورد همه مطالب جدید داشته باشید).
- تظاهرات ویدئویی را که ایجاد می کنید اضافه کنید (از افراد دیگر جاسازی نکنید).
- از ساختار مناسب برای محتوای خود (پیوندهای داخلی ، برچسب های H ، لیست گلوله ها و غیره) استفاده کنید.
- دارایی ها را مانند تصاویر در وب سایت خود بارگذاری کنید و از شخص ثالث خارج نشوید. برخی از مارک ها و برنامه ها ابتدا نیاز به تأیید دارند ، و اگر از خلاقیت های شخص ثالث استفاده کنند ، این امر فوق العاده مهم می شود.
- صادق باشید و در مورد “بهترین” خدمات یا محصول دروغ نگویید (مخصوصاً اگر به این دلیل است که یک مارک تجاری از شما می خواهد به آنها علاقه مند شوید).
- از مشخصات و اطلاعات سازندگان استفاده کنید (همه چیز باید 100٪ منحصر به فرد باشد و همیشه باید زوایای اصلی را برای اشتراک گذاری پیدا کنید).
- یک طاقچه انتخاب کنید و به آن پایبند باشید – در مورد میزبانی ، سپس گلها ، سپس ابزارهای SEO صحبت نکنید.
- اگر به نظرات و بازدیدکنندگان اجازه می دهید با محتوا ارتباط برقرار کنند ، UGC را روی همه پیوندهای خروجی قرار دهید.
(مطمئن نیستید از کدام نشانه گذاری پیوند استفاده کنید؟ برای آشنایی بیشتر ببینید آیا باید از پیوندهای Nofollow ، Sponsored یا UGC استفاده کنید؟)
محتوای وابسته خوب چگونه است؟
بیایید کمی عمیق تر فرو برویم.
اگر وبلاگ نویس والدین هستید ، می توانید بگویید “خانواده من عاشق این محصول هستند”.
اما به همین جا بسنده نکنید.
شما باید چیزی را به خواننده اضافه کنید تا با آنها ارتباط داشته باشد.
“خانواده من عاشق این محصول هستند زیرا کودک نوپای من بر سر سبزیجات بحث می کرد. با ترکیب ABC Product در ناهار و XYZ در شام ، او اکنون از خوردن سبزیجات هیجان زده می شود. ما نمی توانیم آنها را به اندازه کافی سریع نگه داریم! “
اما این هنوز کافی نیست.
برای رفتن از محتوای نازک یا متوسط به محتوای با کیفیت ، باید موارد بیشتری را اضافه کنید.
با استفاده از مثال بالا ، توصیه می کنم چند قسمت دیگر اضافه کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- ویدئویی از کودک نوپا قبل و بعد از استفاده از محصول که نشان می دهد مثر است.
- ویژگی های ایمنی و محصول مانند بدون BPA ، بدون لبه های تیز ، تمیز کردن آسان و غیره
- مراحلی که برای معرفی کودک نوپا به محصول ، موانعی که با آن روبرو شدیم و راه حل هایی که برداشته ایم.
- آنچه با آن سازگار است و با آن سازگار نیست ، از جمله مارک ها ، ابزارها یا اسباب بازی های دیگر. صندلی های بلند در مقابل صندلی های تقویت کننده و غیره
- چند گزینه جایگزین بر اساس منفی برای ارائه گزینه برای همه.
با اطمینان از اینکه بهترین پاسخ ممکن را ارائه می دهید ، در حال ایجاد محتوایی هستید که برای خواننده و Google مفید خواهد بود.
این کار با ساختن خود به عنوان یک مقام شروع می شود ، سپس نمایش محصول مشکل بازدیدکنندگان را حل می کند.
شما همچنین می خواهید اطمینان حاصل کنید که خواننده می داند که محصول بی خطر یا م effectiveثر است و با سایر دستگاه ها و ابزارها سازگار است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سپس نحوه استفاده از آن را به آنها نشان دهید. در نهایت ، بازخورد خود را به اشتراک بگذارید و در صورتی که محصول خاصی نیازهای خوانندگان را برآورده نکند ، گزینه های جایگزین ارائه دهید.
مطمئناً خیلی کار است. اما حدس بزنید چی؟ ایجاد یک کسب و کار وابسته موفق و پایدار ارزشش را دارد.
منابع بیشتر:
یادداشت ویراستار: از سئو سئو بپرسید یک ستون مشاوره هفتگی SEO است که توسط برخی از متخصصان برتر SEO در صنعت ، که توسط موتورهای جستجو انتخاب شده اند ، نوشته شده است. آیا در مورد SEO س questionالی دارید؟ فرم ما را پر کنید. ممکن است پاسخ خود را در پست بعدی #AskanSEO ببینید!
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید