در ژوئن 2022، تیم Moz راهنمای حرفهای برای سئو را منتشر کرد – منبعی برای کمک به ارتقاء سطح به هر کسی که با اصول اولیه سئو کار میکند، تجربهای در انجام حرفهای آن دارد، و مشتاق چالش و پاداش حرکت از حد متوسط به سمت تسلط است. .
و اکنون، ما هیجانزده هستیم که مجموعهای از فصلهای جایزه برای جایگاههای مختلف سئو را اعلام کنیم، که طی چند ماه آینده به راهنمای اصلی اضافه خواهند شد!
اول: سئوی سازمانی
در این فصل چیست؟
مدیریت وظایف بهینه سازی داخل و خارج از صفحه برای وب سایت (یا وب سایت) یک تجارت بزرگ تنها بخشی از نبرد برای SEO در سطح سازمانی است. برای اینکه تاکتیکهای سئوی شما موفقیتآمیز باشد، باید گردشها و اولویتهای عملیاتی و بینبخشی بزرگتری را نیز در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن تمام این موارد، این فصل به شما کمک می کند:
- سیلوها را بشکنید و فرهنگ سئو را ایجاد کنید
- تلاش های سئوی خود را افزایش دهید
- از سئو برای تقویت برند خود استفاده کنید
- محتوای معنادار در سطح سازمانی ایجاد کنید
- استراتژی های کسب لینک خود را بهبود بخشید
چه کسی باید این فصل را بخواند؟
اگر شما یک سئوکار داخلی یا آژانس هستید که برای یا با مشاغل بزرگ کار می کند (فکر کنید Fortune 1000) یا وب سایت های بزرگ با هزاران صفحه (مانند سایت های مسافرتی و لیست) این فصل برای شما مناسب است!
آماده برای یادگیری؟
سئوی سازمانی خود را با این فصل جایزه به راهنمای حرفه ای سئو ارتقا دهید! هنگامی که باید تلاش خود را افزایش دهید از نکات این فصل به عنوان یک راهنما استفاده کنید و مطمئن شوید که بقیه راهنما را برای مشاوره تخصصی بیشتر در مورد سئو بررسی کنید.
فصل سئوی سازمانی را بخوانید!