در این پادکست ویژه بازاریابی O’Talk ، بخشی از شبکه موتور جستجوگر مجله ، میزبان گرگ فین با یک بازیگر تمام ستاره برای بحث در مورد اشکال سرب ، عملکرد آنها در یک استراتژی بازاریابی ، نکات و ترفندها و موارد دیگر پیوست!
شما همچنین می توانید نسخه ویدیویی این پادکست را در مجله موتور جستجو کانال YouTube.
https://www.youtube.com/watch؟v=hkIqxFfb4RU
تبلیغات تولید سرب چیست؟
فرم های تولید سرب (یا همان آگهی های تبلیغاتی سرب) راهی عالی برای کسب اطلاعات مربوط به کاربرانی هستند که به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند. تبلیغات نسل سرب این فرم ها را به روشی راحت و آسان برای پر کردن در جلوی چشم کاربر قرار می دهد.
”تبلیغات Lead gen نوعی گام بین سیستم عامل های تبلیغاتی و وب سایت شما است. این یکی از مواردی است که می توانیم برای تولید Lead استفاده کنیم ، از این رو نام آن است ، به جای اینکه کسی را به وب سایت خود بفرستید. میشل توضیح می دهد ، “هنگامی که کسی روی تبلیغات خبره اصلی در LinkedIn یا خبرخوان فیس بوک کلیک می کند ، یک فرم درست در فید باز می شود … این وب سایت شما را به عنوان واسطه قطع می کند و تجربه را برای کاربر کمی انسجام می بخشد. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
جو سپس در روشی که عملکرد سرب در شکل گیری می کند گسترش می یابد. “این می دهد [the user] کمی تیزر [of what they will find on your website]… آنها روی افزونه فراخوان اقدام کلیک کردند تا فرم سربرگ باز شود ، و برخی از اطلاعات در سمت تبلیغات است تا جذابیت کاربر برای پر کردن اطلاعات را جلب کند. “
مارک اطلاعاتی در مورد مناسب ترین نوع این شرکت ها برای تبلیغات اضافه می کند. ”تبلیغات سرب مناسب برای هر مشاغلی که از چرخه B2B سنتی استفاده می کنند … و هر کسی که می خواهید فرم سرب پر کرده و فروش خود را دنبال کنید مناسب است. هر کجا که از فرم برای بازاریابی استفاده می کنید ، می توانید با یک تبلیغ سرب جایگزین کنید. “
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
بینش سرب و استراتژی ها
سپس تیم در مورد بصیرت و استراتژی های خود پیرامون تبلیغات تبلیغاتی سرب بحث و گفتگو می کند.
- چگونه تبلیغات سرب باعث اصطکاک کمتری در روند جمع آوری سرب می شود و چرا این بسیار ارزشمند است.
- آنچه باید در مورد لیدهای تولید شده بدانید.
- هنگامی که شما باید از فرم Lead Gen بیش از یک آگهی استاندارد استفاده کنید که کاربر را به یک صفحه فرود که فرم در آن قرار دارد می فرستد.
- چرا شما ترجیح می دهید از یک تبلیغ سرب استفاده کنید.
- نحوه عملکرد تبلیغات نسل سرب در سیستم عامل های مختلف.
- اهمیت برقراری ارتباط با تیم فروش شما.
نکات / ترفندها و ابزارهای تبلیغات سرب
این تیم سپس به برخی از نکات ، ترفندها و ابزارهای شخصی خود برای ایجاد تبلیغات موفق در زمینه تولید سرب منجر می شود.
- از س customالات سفارشی استفاده کنید تا به تیم فروش خود اطلاعات بیشتری بدهید و به کاربر فرصت بیشتری دهید تا متوقف شود و به فرم مورد نظر خود فکر کند.
- پرورش را بعد از تولید آنها ادامه دهید ، خواه این یک تماس نرم باشد یا اینکه تیم فروش فورا با آنها تماس بگیرد.
- چندین تغییر شکل سرب را آزمایش کنید تا ببینید بهترین عملکرد را دارد.
- به تجربه پس از پر کردن توجه کنید ، اکنون چگونه با کاربران خود تعامل خواهید داشت؟
- مطمئن شوید فرمهای سربی به درستی با سیستم عامل CRM شما ادغام شده اند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
برای نکات و ترفندهای بیشتر در مورد نحوه ایجاد و اجرای بهینه تبلیغات نسل سرب ، قسمت کامل را بشنوید!
O’Clock بازاریابی پادکست های خبری دیجیتال بازاریابی دیجیتال را هر جمعه صبح همراه با بحث “غواصی عمیق بازاریابی” هر ماه منتشر می کند.
سر به سایت ساعت بازاریابی مشترک شدن!
اعتبار ویژه تصویر: سامانتا هانسون