آیا به دنبال راه اندازی یا توسعه کانال های بازاریابی جدید برای کسب و کار خود هستید؟
Pinterest در حال حاضر به عنوان یک موتور جستجوی برتر در نظر گرفته می شود زیرا می توان پست ها را برای هدایت ترافیک ارگانیک بهینه کرد.
لیندسی شیرر ، مالک Pins4Profit ، به لورن بیکر می پیوندد تا در مورد چگونگی تبدیل Pinterest به یکی از سودآورترین کانال های بازاریابی خود بحث کند.
هیچ موتور جستجوی دیگری به عنوان Pinterest تجربه بصری کاملی را ارائه نمی دهد. می توانید پست ها را ذخیره کنید و بعداً برای خرید آنها برگردید. این یک عنصر واقعاً منحصر به فرد دارد که مردم آن را دوست دارند.
این قسمت پادکست به شما کمک می کند تا فرصت را ببینید و یاد بگیرید که چگونه تجارت خود را با Pinterest توسعه دهید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
“مردم بالاخره شروع به گرم شدن با این ایده کردند که بله در واقع این یک موتور جستجو است تا یک رسانه اجتماعی. هنوز هم عناصری از مشارکت در رسانه های اجتماعی و مواردی مانند آن را دارد
اما بر اساس کلمات کلیدی و هدف جستجوی شما طبقه بندی شده است. “ – لیندسی شیرر
“ما با پینترست چنین موفقیت های خوبی را کسب کردیم زیرا سابقه و ذهن من فکر می کند
مانند SEO. “ – لیندسی شیرر
[01:08] – چگونه Pinterest بیشتر یک موتور جستجو است
[02:09] – چگونه لیندسی به عنوان بازاریاب و متخصص در تولید نسل Pinterest تبدیل شد
[04:51] – نحوه رتبه بندی پست ها و تخته های Pinterest
[06:43] – حجم جستجوهای Pinterest چیست؟
[11:03] – چگونه می توان با استراتژی Pinterest شروع به کار کرد
[12:48] – چه نوع مشاغلی در Pinterest خوب کار می کنند؟
[14:08] – ایجاد تصاویر و اجتماعات بومی در Pinterest
[16:41] -آیا برای تجارت الکترونیک یا سایتهای B2C جزء پاسخ مستقیم به Pinterest وجود دارد؟
[19:28] – رفتار محتوای ارگانیک و پولی در Pinterest
[19:57] – بازاریابی Pinterest از نظر تبلیغات پولی چقدر مثر است؟
[23:05] – چند بازدیدکننده می توانید از Pinterest دریافت کنید؟
[26:10] – چه نوع مشاغلی در حال حاضر آن را می کشند؟
[26:37] – ساختارهای قیفی که به خوبی برای Pinterest کار می کنند
[28:24] – استفاده از ویدئو در Pinterest
[29:59] – جمعیت شناسی Pinterest
[36:58] – نحوه بهینه سازی صفحات Pinterest برای رتبه بندی در Google
[41:43] – مردم باید از انجام چه کارهایی در Pinterest اجتناب کنند؟
[43:58] – چه نوع محتوایی در Pinterest خوب عمل نمی کند؟
[47:04] – برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از Pinterest برای تجارت کجا می روید؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
وی گفت: “این قدرت ماندگاری طولانی مدت را نیز دارد که این یک نکته کلیدی بزرگ دیگر است. اگر مواردی را در اینستاگرام یا هر سایت اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید ، در 24 ساعت از بین می روند. مطالب Pinterest برای همیشه باقی می مانند. “ – لیندسی شیرر
“بسیار شگفت انگیز است که برای عبارات غیر مارک دار و مارک دار که حجم جستجوی بسیار بالایی دارند ، می بینم که تابلوهای Pinterest در صفحه بالا در بالای سه مورد برتر در Google قرار دارند ، بنابراین در واقع توانایی رتبه بندی شما وجود دارد دارای یک هیئت مدیره برای بسیاری از سوالات بسیار محبوب. “ – لورن بیکر
برای مطالب بیشتر مانند این ، به کانال YouTube ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal
ارتباط با لیندسی شیرر:
لیندسی شیرر بازاریابی آنلاین و استراتژیست Pinterest است که Pins 4 Profit را در سال 2015 تأسیس کرد. از آن زمان آژانس او میلیون ها هزینه تبلیغات را با موفقیت برای مشتریان خود راه اندازی کرده است. هدف او این است که به شما کمک کند با استراتژی های بازاریابی خود بهترین شانس موفقیت را داشته باشید.
او را در Pinterest دنبال کنید: https://www.pinterest.ph/lindsaybshearer/
با او در LinkedIn ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/codygault0010/
بازدید از پین 4 سود: https://pins4profit.com/
ارتباط با لورن بیکر ، بنیانگذار مجله موتورهای جستجو:
او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در LinkedIn ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید