مترجمان لیونبریج با داشتن صدها نفر از اعضای تیم خود به بیش از 30 زبان ، درباره سئوی بین المللی آگاه هستند و اصول اولیه SEO را تحت پوشش قرار می دهند تا مشتریان خدمات عالی برای سایت های خود دریافت کنند.
با این نیاز قوی برای SEO و پوشش چند زبانه ، لیونبریج Semrush را به عنوان بستر انتخابی برای مدیریت تلاش های محتوای داخلی و مشتری محور انتخاب کرد.
در حالی که لیونبریج قبلاً دارای یک نام تجاری معتبر و یک وب سایت با موقعیت مناسب بود ، آنها باید به دو موضوع کلیدی بپردازند:
- از وجود قطعه برجسته قوی تری اطمینان حاصل کنید تا بتوانید با جستجوی صوتی مقابله کنید.
- دستورالعمل های جستجوی صوتی را ایجاد کنید که هم در شرکت و هم در مشتریان به اشتراک گذاشته شود تا Lionbridge را به عنوان راه حل اصلی برای مارک هایی که می خواهند برای جستجوی صوتی بهینه سازی کنند ، قرار دهد.
در زیر ، ما نشان خواهیم داد که چگونه این شرکت موفق به دستیابی به نتایج چشمگیر شده و نکاتی را با الهام از لیونبریج در زمینه جستجوگرهای صوتی و استراتژی محتوا ارائه می دهیم.
درس های بهینه سازی جستجوی صوتی از لیونبریج
محتوا را در مورد سوالات مرتبط ایجاد کنید
بدیهی است که برای جستجوی صوتی (که عمدتا بر اساس پرسش های شبیه به سوال است) ظاهر می شود ، باید محتوای خود را بر اساس سوالات بنا کنید.
بنابراین چالش اصلی این است که بفهمید مردم دقیقاً از چه چیزی در زمینه تخصص شما در جستجوی Google می پرسند. اینجاست که Semrush intel به کار می آید.
لیونبریج توصیه می کند که از موضوعاتی که حق قوی برای رتبه بندی آنها دارید شروع کنید. در مورد آنها ، ترجمه و بومی سازی بود.
در اینجا چند روش برای یافتن محبوب ترین سوالات وجود دارد:
1. لیونبریج از Semrush’s استفاده می کند ابزار تحقیق موضوعی برای کشف کارآمدترین ایده های محتوا در اطراف هر موضوع مورد نظر:

با استفاده از ابزار ، تیم لیونبریج حجم جستجو برای هر موضوع را بررسی می کند و بیشترین موضوعات مورد علاقه (معروف به محبوب ترین) را انتخاب می کند که متناسب با مشخصات آنهاست.
2. برای یافتن عناوین بیشتر با هدف جستجوی صوتی ، آنها از سوالات زبانه ای که سوالات مربوط به منطقه مورد نظر را نشان می دهد.

3. Semrush’s کلید واژه ابزار جادویی یکی دیگر از منابع عالی پرسش های محبوب است. لیونبریج نتایج را بر اساس سوالات فیلتر کرد:
4. در حالی که تحقیقات اصلی از طریق ابزارهای Semrush انجام می شود ، برای بدست آوردن پوشش کامل ، لیونبریج همچنین از برخی تکنیک های قدیمی استفاده می کند.
آنها عبارت جستجو را در گوگل وارد می کنند ، س theالاتی را که در کادر افراد نیز پرسیده می شود ، بررسی می کنند و در جستجوی الهام از موضوع ، انجمن های محلی و Quora را مرور می کنند.
س Questالات مسابقه با حجم بالا و پایین را در اولویت قرار دهید
غرق شدن در حجم س questionsالات تازه کشف شده آسان است.
به همین دلیل ، قبل از اینکه لیونبریج لیست نهایی سوالات را ایجاد کند ، حجم جستجوی هر کلمه کلیدی را بررسی می کنند تا تلاش های خود را با تأثیر بالقوه اولویت بندی کنند (این را می توان به طور خودکار در ابزار جادویی کلمات کلیدی انجام داد).
کلمات کلیدی دم بلند با حجم بالا اولویت اول را دارند.

سپس ، آنها 4-5 س questionsال منطقی مرتبط را دسته بندی می کنند تا در یک مقاله به آنها پاسخ دهند.
بهینه سازی محتوا برای قطعات ویژه
متعلق به سمروش مطالعه جستجوی صوتی نشان داد که 70 of از پاسخهای جستجوی صوتی از صفحات دارای ویژگی های SERP می آید و 60 them از آنها نتیجه قطعه ای برجسته را برمی گردانند.
بنابراین هنگامی که مباحث و سوالات خود را در اختیار دارید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پاسخ های مهندسی معکوس را در قالب بندی معمولی (و در نتیجه جستجوی صوتی) قالب بندی کنید.
در اینجا برخی از بهترین شیوه ها وجود دارد:
- از سوالات هدف در H2 استفاده کنید.
- پاراگراف ها و لیست های کوتاهی درست زیر H2 ایجاد کنید.
- جداول را حذف نکنید زیرا الگوریتم جستجوی صوتی خواندن عناوین آنها دشوار است.
- جملات را تا 23 کلمه نگه دارید داده ها نشان می دهد که این حد متوسط کلمات برای پاسخ های جستجوی صوتی است.
به عنوان مثال ، قطعه برجسته لیونبریج برای پرسش “راهنمایی برای ترجمه” به نظر می رسد:
برای نویسندگان خود خلاصه های کاربردی ایجاد کنید
داده های جمع آوری شده را به سازندگان محتوای خود منتقل کنید ، از جمله:
- کلمات کلیدی و سوالات را هدف قرار دهید.
- پیشنهادات عنوان (بر اساس ایده های ابزار تحقیق موضوعی).
- دستورالعمل های قالب بندی
- مقالات برتر صفحه با صفحه رقابت خواهند کرد.
پس از ارسال خلاصه ، نویسندگان لیونبریج آزادند که خلاقیت خود را به کار گیرند.
از Schema Markup استفاده کنید
مقاله کامل شما آماده است!
آیا باید آنجا متوقف شوید؟
لیونبریج توصیه می کند کمی بیشتر تلاش کنید تا در رادار گوگل قرار بگیرید.
کلیدی که به الگوریتم کمک می کند بفهمد که صفحه ای مانند پرسش و پاسخ دارید که به پرسش جستجوی صوتی پاسخ می دهد ، استفاده از نشانه گذاری طرحواره است. این کار شانس شما را برای فعال کردن یک قطعه برجسته افزایش می دهد ، که به نوبه خود می تواند شما را در پاسخ جستجوی صوتی Google نشان دهد.
(به پادکست بازاریابی Scoop برای شنیدن صحبت های Gary Illyes گوگل در مورد تأثیر داده های ساختار یافته.)
لیونبریج از ابزار Semrush’s Site Audit برای تشخیص صفحات بدون نشانه گذاری و کشف هرگونه فرصت نشانه گذاری از دست رفته استفاده کرد:

تنها در یک سال ، این شرکت توانست تعداد قطعات برجسته خود را تقریباً 40 برابر افزایش دهد:

از مسابقه دلسرد نشوید
لیونبریج وقتی به رقبا در جستجوی خلاصه محتوا یا بررسی رقبای برجسته آنها توجه می کرد ، متوجه شد که ویکی پدیا اغلب به دلیل کلمات کلیدی برتر خود رتبه بندی می شود.
ویکی پدیا از نظر گوگل دارای قدرت بالایی است و از نظر SERP ها برای همه پرس و جوهای قابل تصور ، قدرتمند است. اگرچه ممکن است در ابتدا این امر دلسرد کننده به نظر برسد ، اما افراد لیونبریج در واقع این رقابت را یک چیز خوب می دانند.
در واقع ، برندن والش ، SME جستجوی جهانی در لیونبریج ، متوجه شد که گوگل در هنگام بازگشت نتایج ترجیح می دهد از منابع مختلفی استفاده کند. بنابراین هر زمان که جایگزینی برای ویکی پدیا وجود داشته باشد ، احتمالاً موتور جستجو آن را بر دانشنامه جامع ترجیح می دهد.
از سلامت کامل سایت اطمینان حاصل کنید
در حالی که تلاش های مرتبط با محتوا کلید بهینه سازی جستجوی صوتی است ، پایه و اساس موفقیت سئو سلامت سایت است.
از دیدگاه فنی ، لیونبریج از بینش های Semrush استفاده می کند ابزار حسابرسی سایت برای حل هرگونه مشکل مربوط به سلامتی سایت ، چه با وب سایت خود و چه با مشتری سروکار داشته باشند.
داده های لیونبریج در ابزار حسابرسی سایت
اگر می خواهید محتوای بهینه شده شما رتبه خوبی داشته باشد ، بهبود عملکرد کلی سایت فوق العاده قدرتمند است. با این حال ، برخی از مسائل وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید:
- سرعت بارگذاری صفحه
- آدم خواری محتوا
- استفاده از نشانه گذاری (این به حداکثر رساندن بهینه سازی قطعه برجسته شما کمک می کند).
برو محلی
این نکته ممکن است برای همه صدق نکند ، اما اگر وب سایت چند زبانه دارید ، مطمئناً این وب سایت برای شما مناسب است.
در تجربه لیونبریج ، زبانهای غیر از انگلیسی می توانند راههای بیشتری را برای ظاهر شدن در قطعه های برجسته و جستجوی صوتی باز کنند. SERP های انگلیسی زبان دارای محتوای بیش از حد اشباع هستند ، بنابراین بهینه سازی سایت شما به زبان های دیگر می تواند یک معدن طلا واقعی باشد.
مراقب نتایج خود باشید
اکنون که همه نکات بهینه سازی جستجوی صوتی اجرا شده است ، باید نظارت کنید که آیا تلاش های شما نتیجه می دهد یا خیر و آیا نیاز به تعدیل استراتژی دارید.
لیونبریج از Semrush’s استفاده می کند ابزار ردیابی موقعیت برای نظارت بر عملکرد و تغییرات قطعه ای ویژه.
این ابزار به آنها امکان می دهد رتبه بندی سایت و قطعات برجسته را برای طیف وسیعی از کلمات کلیدی انتخاب شده پیگیری کرده و نظارت مستمر را انجام دهند. بنابراین هر زمان که آنها افت رتبه یا قطعه ای از دست رفته را مشاهده کردند ، می توانند به موقع اقدام کرده و پیشرفت هایی را انجام دهند.

شما همچنین می توانید برای قطعات برگزیده بیشتر بهینه سازی کرده و برنده شوید!
هیچ شغلی یکسان نیست و هر استراتژی SEO نیاز به تعدیل دارد.
با این وجود ، شما نیز می توانید یک گام بزرگ در راستای ایجاد قطعات برجسته تر بردارید:
- با جستجوی صوتی مقابله کنید.
- محتوای با کیفیت و قالب بندی خوب ایجاد کنید.
- حفظ سلامت سایت عالی
لیونبریج Semrush را به عنوان بستر اصلی خود برای مدیریت بهینه سازی جستجوی صوتی خود انتخاب کرد و نتایج نیز خود گویای آن است.

علاوه بر افزایش قطعه 40X ، Lionbridge همچنین موفق شد:
- 7 برابر کلمات کلیدی دیگر را در 3 نقطه SERP برتر دریافت کنید – از 3.5 تا 27 درصد.
- دستیابی به هجوم چشمگیر ترافیک بین المللی – از 77 to به 140 increase در بازارهای مختلف افزایش می یابد.
- نمایش صفحات آنها را سالانه 127 درصد افزایش دهید.
اکنون که مشاهده می کنید جستجوی صوتی و فرایند بهینه سازی قطعه یک موضوع تنظیم دقیق و دسترسی به داده ها است ، می توانید آستین های خود را بالا زده و سطوح قابل مقایسه ای از موفقیت را هدف بگیرید.