“معیار رشد” مشتری را با معیارهای خاص توضیح دهید
یکی دیگر از جنبه های مهم برای تعیین موفقیت مشترک ، ترسیم نقشه املاک جستجوی مشتری است.
تجزیه و تحلیل وضعیت موجود و رقبای آنها در عبارات و موضوعات کلیدی خاص به شما این فرصت را می دهد که یک پرونده تجاری جذاب ایجاد کنید. همانطور که تلفورد توضیح داد:
“به عنوان یک آژانس یکپارچه ، در Clarity PR ، ما فلسفه ای داریم که گوگل را به عنوان بزرگترین روزنامه آنلاین جهان در نظر بگیریم. با مشاهده یک صفحه کامل ، تیم های جستجو ، روابط عمومی و پولی ما می توانند با یکدیگر همکاری کنند تا به مشتریان کمک کنند حداکثر پوشش را از طریق نتایج جستجو دریافت کنند. ما همیشه می پرسیم: حوزه کلمات کلیدی کلی چطور؟ این فقط در مورد رتبه ها نیست ، بلکه انتخاب موضوعات و مالکیت آن فضا است. “
یکی از راه هایی که می توانید زمینه را برای رشد آن در زمینه SEO فراهم کنید ، استفاده از معیارهای قابل اعتماد قابل مشاهده به عنوان شاخص “سهم بازار” است.
به عنوان مثال ، به عنوان سهم تصویری که در برابر حجم جستجو محاسبه می شود ، به عنوان مثال ، متغیر دیدنی SEOmonitor به شما امکان می دهد یک ورودی استراتژیک کلیدی را تعیین کنید: اتاق کسب و کار برای رشد در یک فضای خاص.
با در نظر گرفتن معیار Visibility به عنوان معیار عملکرد ، می توانید به گزارش های آژانس خود اعتماد کنید.
در اینجا نحوه عملکرد GroupM ترکیه آمده است:
“مشتریانی که نسبتاً جدید در زمینه دیجیتال هستند می خواهند کنترل کامل رتبه بندی و حضور آنلاین خود را داشته باشند. با داشتن معیار Visibility و توضیح دهنده آن ، می توانیم وضعیت را روزانه بررسی کنیم ، به رقبا نگاه کنیم و ببینیم کدام کلید واژه ها بر تغییرات دید تأثیر می گذارد و آیا این فرصتی برای مشتری ما است. “
اگر در سطح ارتباطات یکپارچه فعالیت می کنید ، غنی سازی معیارهای مربوط به SEO ، هم درک مشتری و هم خلاقیت تاکتیکی شما را بیشتر می کند.
تلفورد گفت: “ما کشف کردیم که از طریق مخلوط کردن ابزارهایی که به طور سنتی مخصوص خدمات هستند ، نتایج فوق العاده ای داریم.” “بنابراین غنی سازی تحقیقات عبارت کلیدی با ابزارهای تجزیه و تحلیل احساسات یا کمک به تیم های روابط عمومی برای شناسایی فرصت های موضوعی با استفاده از معیارهای عبارت کلیدی یا پوشش آماده SEO با استفاده از تجزیه و تحلیل پیوند. ارائه زوایای جدید به شیوه ها به افزایش خلاقیت و موفقیت مشتری کمک کرده است. “
از گزارشات SEO خود استفاده کنید و به زبان مشتری صحبت کنید.
همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، گزارش یکی دیگر از بخشهای مهم روابط نمایندگی و مشتری است که می توان از ابتدا با آن مذاکره کرد.
Ng گفت: “ما همه با مشتری کار می کنیم.” وی به مزیت رقابتی آنها در ارتباط مستقیم مدیران ارشد با تیم مشتریان از روز اول اشاره کرد.
“کار با مشتریان بزرگ که دارای تیم های بازاریابی دیجیتال داخلی و نیازهای تجزیه و تحلیل هستند ، ما دائماً باید به جای مدل های دیگر ، بر اساس مدل آنها باشیم.”
به همین دلیل است که connective3 بر ایجاد داشبورد های سفارشی تمرکز می کند که در هر مرحله از همکاری تیم های داخلی را در خدمت یکدیگر قرار می دهند و در عین حال مشتری را قادر می سازد تا گزارشات بازاریابی خود را ارائه دهد.
Ng گفت: “مشتریان دوست دارند داده های خام را بازجویی کنند.” “بنابراین ما با سفارشی کردن آن داده ها و سپس تبدیل شدن به ارائه دهندگان بینش ، سفر را با هم آغاز می کنیم. و من فکر می کنم که از نظر آموزش آنها در مورد نقش ما و اینکه مشتری می تواند از ابزارهای هوش تجاری داخلی آنها نیز تغذیه کند ، سود می کند. “
آنجاست که دسترسی API و کانکتورهای سفارشی Data Studio مفید است. ابزارهای SEO تعیین شده شما باید به شما این امکان را بدهد که مشتری را در هر مرحله از کمپین SEO خود در جریان نگه دارید ، بنابراین گزارش اعتماد دیگری را ایجاد می کند.
از این گذشته ، همه چیز در مورد این است که به طور مداوم آن مقدار اولیه SEO را که در مرحله پیچینگ قول داده اید ، در حالی که معیارهای موفقیت مشترک خود را ردیابی می کنید ، اعلام کنید.
گزارش ماهانه نه تنها یک لحظه عالی برای به دست آوردن نبض مشتری است ، بلکه فضایی برای بیان مجدد انتظارات ، عیب یابی استراتژی و حتی افزودن آن است ، زیرا تجربه عملی بیشتری در زمینه تجارت مشتری کسب می کنید.
نتیجه
همانطور که کارشناسان آژانس ما اشاره کردند ، شما چندین روش برای نشان دادن اینکه چگونه ارزش SEO به نتایج کسب و کار در طول چرخه عمر کمپین نشان می دهد ، دارید.
اما تعیین زمینه مشترک و مذاکره پیرامون موفقیت از همان ابتدا ضروری است.
شفافیت ، از مرحله پیش بینی تا گزارش ، حیاتی است:
- پیش بینی به شما کمک می کند تا انتظارات واقع بینانه ای را تنظیم کرده و پتانسیل رشد مشتری را در یک راستای خاص توضیح دهید.
- معیار نمایان بودن به شما کمک می کند توضیح دهید که چشم انداز دیجیتال برای مشتری شما در مقایسه با رقبای گروه های کلیدواژه خاص چگونه به نظر می رسد.
- معیارهای جستجوی یکپارچه و روابط عمومی به شما کمک می کند تا تصویری دقیق از وضعیت موجود مشتری و پتانسیل مالکیت یک فضای دیجیتالی خاص ایجاد کنید.
- راه حل های گزارش SEO و دسترسی به داده ها ارتباط با مشتری شما را تقویت می کند و شما را قادر می سازد ارزش بیشتری برای تلاش های بازاریابی آنها ایجاد کنید.
برای حمایت از آژانس ها در جستجوی جذب و مدیریت مشتریان بیشتر ، در SEOmonitor، ما دسترسی API نامحدود و چندین اتصال دهنده Data Studio را بدون هیچ گونه هزینه اضافی ارائه می دهیم ، بنابراین می توانید داده های کمپین خود را به هر روشی که نیاز دارید شخصی سازی کنید.
با ما و صدها مشتری آژانس سئو همراه باشید ، تا شفافیت بیشتری را در صنعت SEO ایجاد کنید.