این پست توسط Adzooma حمایت شده است. نظرات بیان شده در این مقاله مربوط به خود اسپانسر است.
مدیریت کمپین های پولی شباهت زیادی به رانندگی با ماشین دارد: شروع بسیار زیاد است، اما به سرعت تبدیل به یک ماهیت سرگرم کننده و دوم می شود.
کلید باز کردن قفل مدیریت حساب PPC این است که گردش کار شما کاهش یابد، اما برخی از مشکلات رایج وجود دارد:
- تجزیه و تحلیل فلج.
- استفاده از معیارهای اشتباه برای هدایت تلاش های بهینه سازی.
- بدون تست
- انجام همه کارها به صورت دستی
آیا می خواهید از این مشکلات اجتناب کنید و گردش کار PPC خود را بهینه کنید؟
این مقاله به شما نشان می دهد چگونه. راز این است که به کمپین های پولی به طور کلی نگاه کنیم.
بر فلج تحلیلی غلبه کنید
فلج تجزیه و تحلیل عبارت است از ناتوانی در اقدام به نفع حساب به دلیل ترس از داده های کافی. اغلب ناشی از عدم اطمینان به مقدار/اعتبار داده های شخص است.
دوره های آموزشی برای کمپین ها در بهترین شرایط 7 تا 14 روز طول می کشد:
- شما به تبدیل های خود اعتماد دارید.
- بودجه و پیشنهادات حجم را محدود نمی کنند.
- شما در یک صنعت محدود نیستید..
اگر کمپین های شما حداقل برای مدت طولانی در حال اجرا بوده اند، احتمالاً داده هایی برای ادامه دارید. برخی از برندها به دلیل بودجه/ دامنه کمپین، داده کمتری خواهند داشت، و تا زمانی که حداقل 1000 نمایش داشته باشید، باید بتوانید اقدام کنید.
از طرف دیگر، شما نمی خواهید به ایجاد تغییرات زیاد عادت کنید. کمپین ها به دوره یادگیری خود نیاز دارند. عملکرد روزانه اغلب منجر به مثبت/منفی کاذب می شود.
برنامهریزی یک بار در هفته را در کمپینهای خود برنامهریزی کنید تا آنها را برای موفقیت/فرصتهای بهبود بررسی کنید.
از معیارهای مناسب برای هدایت بهینه سازی استفاده کنید
درک آنچه در کمپین های شما اتفاق می افتد، کلید مالکیت مطمئن گردش کار شما است.
معیارها را می توان به موارد زیر تقسیم کرد:
- جهت: شما باید بر اساس آن کاری انجام دهید.
- KPI: این معیار مستقیماً بر موفقیت کمپین و تجارت تأثیر می گذارد.
- غرور: داشتن/دانستن خوب است، اما در نهایت برای اقدام یا موفقیت خیلی مهم نیست.
بسته به هدف کمپین و کانال تبلیغاتی، معیارهای خاصی دسته ها را تغییر می دهند.
به عنوان مثال، یک کمپین جستجو بیشتر بر روی تبدیل/سهم نمایش/CPA در برابر ارزش مشتری متمرکز است، در حالی که یک کمپین نمایشی بیشتر بر روی تاثیرگذاری/افزایش برند/ پرورش مخاطب متمرکز است.
مهم است که معیارهای هر کانال را در نظر بگیرید. CTR در یک کمپین ویدیویی باید کمتر از یک کمپین جستجو باشد، در حالی که CPC باید در سمت جستجو بیشتر باشد.
ساخت در تست سودآور
آزمایش همیشه درجه خاصی از خطر را به همراه خواهد داشت. آزمایش نکردن کمپین ها را به رکود و در نهایت آنتروپی سوق خواهد داد.
تست ها باید دارای کنترل و متغیر باشند. هنگامی که تصمیم گرفتید چه چیزی را آزمایش کنید، مطمئن شوید که معیارهای موفقیت و شکست را تعیین کرده اید.
اقدامات موفقیت و اهداف استراتژیک یک کمپین باید در بین تیم شما توافق شود. اگر اهداف دائماً برای انطباق با ابتکارات جدید تغییر کنند، نمیتوانید آزمون معناداری را انجام دهید.
اطمینان حاصل کنید که حداقل یک تا دو ماه برای آزمون خود (وابسته به ترافیک) بودجه در نظر گرفته اید. این غیر منطقی است که از یک برند کوچکتر بخواهید که 10000 جلسه در یک دوره 30 روزه داشته باشد، همانطور که برای یک برند بزرگتر غیرمسئولانه است که بعد از 1 تا 2 روز تست را انجام دهد. مدت زمان اجرای آزمایش خود را با توجه به میزان ترافیکی که برای برند شما عادی است، محک بزنید.
یک جزء اصلی کمپین را در هر سه ماهه انتخاب کنید و به آن متغیر پایبند باشید. اگر در حال آزمایش خلاقیت هستید، مطمئن شوید که صفحات فرود و ساختار کمپین یکسان است. تغییرات ساختار کمپین باید دارای خلاقیت ثابت باشد.
کار خسته کننده را خودکار کنید
بزرگترین زمینه برای بهبود گردش کار PPC، خودکار کردن کارهایی است که از آنها لذت نمیبرید یا انجام آنها خیلی طول میکشد. خودکار کردن این وظایف زمان را برای تمرکز بر فعالیت های سودآورتر آزاد می کند.
فرصت های Adzooma و اتوماسیون ها می توانند به شما در مدیریت سریع و سودآور Google و مایکروسافت مناقصه می دهد، کلمات کلیدی و تبلیغات.
انتخاب اتوماسیون تبلیغاتی بومی (مناقصه هوشمند، خلاقیت با کاربرد خودکار، و غیره) می تواند باعث صرفه جویی در زمان و بهبود عملکرد شود. آنها همچنین میتوانند بودجه/مارکها را به بیراهه بکشانند، بنابراین مهم است که قبل از روشن کردن اتوماسیونهای بومی، تأیید کنید که ردیابی تبدیل کار میکند.
اسکرین شات از Adzooma، Opportunities، اکتبر 2021
غذای آماده
ایجاد بهترین گردش کار PPC به زمان نیاز دارد. به همان اندازه که علم است هنر است.
در حالی که برخی از بهترین روشهای استاندارد وجود دارد که میتوانید آنها را پیادهسازی کنید، بسیاری از موارد به درک نحوه پردازش اطلاعات و اینکه کدام وظایف برای شما مناسبتر است، بستگی دارد.
بهترین شیوه ها:
- در تمام کمپین هایی که راه اندازی می کنید یا تنظیم می کنید، به موقع برای دوره های یادگیری بسازید.
- درگیر تحلیل های روزانه نشوید که می تواند منجر به مثبت یا منفی کاذب شود.
- کارهایی را که از آنها لذت نمی برید یا برای آنها وقت ندارید خودکار کنید، بنابراین ذهن شما می تواند روی کارهای استراتژیک با ارزش تر تمرکز کند.
ممکن است منطقی باشد که ابزارهایی مانند Adzooma را در گردش کار PPC خود بسازید یا به صورت دستی هماهنگ کنید.
اعتبار تصویر
تصویر ویژه: تصویر توسط Adzooma. با اجازه استفاده شده