برای دنبال کردن با سرنخ های منابع و کانال های مختلف می جنگید؟
در 10 فوریه ، من تعدیل کردم وبینار ژورنال موتور جستجو ارائه شده توسط جسیکا کلارک و خیریه آنا از CallRail، همراه با نالینی پراساد از BluShark Digital.
آنها بدون توجه به کانال ، بهترین نکات خود را برای اطمینان از پیگیری جدی سرب به اشتراک گذاشتند.
آنها همچنین به تکنیک هایی برای بهبود ردیابی سرب و هدایت بازده بیشتر به روش های کارآمد و مقرون به صرفه غوطه ور شدند.
در اینجا خلاصه ای از ارائه ارائه شده است.
عادات و انتظارات مصرف کننده
روش تبلیغ مارک ها پیچیده است.
ما در کانال های مختلف تبلیغات می کنیم ، از کلمات کلیدی مختلف استفاده می کنیم و پیام رسانی خود را بهینه می کنیم.
به همین ترتیب ، نحوه خرید خریداران چندپاره است.
یک مشتری احتمالی تجارت الکترونیکی ممکن است کشف خود را با تبلیغات در تلفن همراه آغاز کند و لباس های خود را روی دسک تاپ مرور کند.
او ممکن است یک لباس به یک تبلت به سبد خرید خود اضافه کند یا حتی اندازه لباس را در فروشگاه بررسی کند.
حتی ممکن است قبل از خرید “یکی” در فروشگاه ، دوباره به تحقیق آنلاین لباس های دیگر بپردازد.
همین اتفاق برای مشتریان در B2B و سایر صنایع نیز رخ می دهد.
مشتریان در طیف گسترده ای از سیستم عامل ها ، محصولات یا خدمات مختلف را در طول روزهای مختلف جستجو می کنند.
اغلب اوقات ، این کانال ها اغلب برای گرفتن “اعتبار” برای فروش در برابر یکدیگر کار می کنند.
به همین دلیل اعتماد به شبکه ای که تبلیغات را برای انتساب از آن خریداری می کنید ایده بدی است.
با این اوصاف ، نمی توانید فقط به یک کانال متصل باشید تا به مشتریان خود برسید.
آنها می خواهند با شرایط خود ارتباط برقرار کنند – و امکان برقراری ارتباط از طریق چندین کانال را دارند.
در واقع ، اگر آنها نتوانند در محیط دلخواه خود ارتباط برقرار کنند ، ممکن است با شما تجارت نکنند. در حقیقت ، یک گزارش Salesforce به این نتیجه رسیده است 40٪ اگر مشتریان نتوانند از کانالهای دلخواه خود استفاده کنند ، با یک شرکت تجارت نخواهند کرد.
همچنین مهم است که در نظر داشته باشید کانال ارتباطی مشتری انتخاب شده بر اساس مکان و کاری که انجام می دهد متفاوت است.
مشتریان در طول سفر از کانال به کانال دیگر می پرند. همان گزارش Salesforce نشان داد که 71٪ از مصرف کنندگان از چندین کانال برای شروع و تکمیل یک معامله استفاده کرده اند.
چالش: ارائه یک تجربه یکپارچه
حتی وقتی مشتری ها از کانال به کانال دیگری گزاف گویی می کنند ، انتظار سازگاری در سرویس و پیام را دارند.
آنها نمی خواهند مجبور شوند خود را تکرار کنند. آنها می خواهند آنجا را که متوقف کرده اند سوار شوند.
یک کانال گسترش تجربه بعدی است.
امروزه مشتری ها برخلاف ارتباط چند کاناله ، خواهان ارتباط همه کانال هستند.
چند کاناله در مقابل Omnichannel: تفاوت چیست؟
در حالی که استراتژیهای چند کاناله و همه کانال شامل بازاریابی از طریق چندین کانال دیجیتال و فیزیکی است ، تفاوت در این است که تجربه مشتری در این کانالها بی نظیر است.
ارتباطات چند کاناله متمرکز بر مارک تجاری است.
در حالی که همه کانال ها وجود دارند ، اما یکپارچه نیستند که منجر به ارتباط پراکنده می شود.
از طرف دیگر ، ارتباط همه جانبه مشتری متمرکز با همه کانالهای موجود و یکپارچه است ، و یک تجربه یکپارچه را برای مصرف کننده ارائه می دهد.
فرصت
این واقعیت که انتظارات مشتری برآورده نمی شود فرصتی را برای شما و تجارت شما ایجاد می کند تا این خلا را پر کنید ، تجربه بهتری از مشتری را ارائه دهید و تجارت خود را رشد دهید.
در اینجا نکاتی برای کمک به شما در بهبود تجربه مشتری آورده شده است.
درک کنید و مخاطبان خود را بشناسید
از داده ها برای شناسایی نوع مصرف کننده با نام تجاری شما استفاده کنید.
- از نظر جغرافیایی ، اکثر مصرف کنندگان شما از کجا تماس می گیرند؟
- چه منبعی اکثر مصرف کنندگان شما را به صفحه فرود شما هدایت می کند؟
- آیا مصرف کنندگان شما فرم هایی را پر می کنند یا تماس مستقیم برقرار می کنند؟
اگر از راه حل ردیابی تماس استفاده می کنید ، به ضبط کننده های تماس گوش دهید یا رونوشت تماس ها را بخوانید تا بشنوید مشتریان یا مشتریان شما در مورد مشاغل شما چه بحث هایی می کنند.
اطمینان حاصل کنید که استراتژی کلمات کلیدی و محتوای تولید شده شما با آن مضامین مطابقت داشته باشد.
داده های تماس اطلاعات زیادی را برای آگاه سازی کمپین های PPC بر اساس تحقیقات عالی در مورد کلید واژه ارائه می دهد.
خبر داشتن
با یکپارچه سازی CallRail / Google تجزیه و تحلیل ، از اصول فراتر رفته و داده های خود را ارتقا دهید.
با استفاده از این ، می توانید اطلاعات دقیق تری در مورد چشم انداز خود کسب کنید:
- سن ، جنسیت و سایر اطلاعات جمعیتی.
- انتخاب مرورگر (Safari ، Chrome و غیره).
- با دقت بیشتری مکان مشتری را مشخص کنید.
- میل / علایق.
- قبل از ارسال فرم تماس / تماس با ویزیتر دوره ای یا برای اولین بار.
خاص باشید
شناخت مخاطبان شما را قادر می سازد:
- از زبان و تصاویری استفاده کنید که متناسب با مشخصات جمعیتی مصرف کنندگان شما باشد.
- از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید و CTA ها را پاک کنید.
- دسترسی آسان به فرم های تماس ، شماره تلفن ، چت زنده و غیره را فراهم کنید.
قابل دسترسی باشید
دسترسی و ارتباطات می تواند منجر به تعامل و رضایت بیشتر مشتری شود.
اطمینان حاصل کنید که مشتریان می توانند از طریق تلفن ، چت ، پیام کوتاه ، اجتماعی یا ایمیل با شما در هر زمان و مکانی که می خواهند تماس بگیرند.
شماره تلفن شما باید در همه جا از جمله وب سایت ، نمایه Google برای کسب و کار من ، رسانه های اجتماعی ، صفحات فرود PPC و غیره ذکر شود.
مفید باشید
مشتریان خود را به دپارتمان یا شخص مناسب هدایت کنید
اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما با شخصی که واجد شرایط ترین افراد است برای کمک به آنها صحبت می کنند.
تماس های مسیریابی دسترسی به مشتری یا تیم مورد نیاز را برای مشتریان آسان می کند.
همچنین ، انجام انتقال تماس را در نظر بگیرید. اگر شخصی برای کمک بهتر است ، سریعاً شخص جدید را در پس زمینه و جزئیات انتقال داده و پر کنید.
تیم خود را برای تأمین رضایت مشتری آماده کنید
تیم خود را برای موفقیت با آموزش و مربیگری منظم تنظیم کنید.
گوش دادن به ضبط های تماس و خواندن رونویسی به شما کمک می کند تا در مورد مشتریان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.
تیم شما باید آماده پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان باشد.
اطمینان حاصل کنید که در هنگام آموزش تماس ها را کنترل می کنید و در صورت لزوم پشتیبانی می کنید.
بازو با دید
استفاده از یک راه حل ردیابی تماس که پیام های نجوا را ارائه می دهد مفید است.
پیام نجوا یک پیام کوتاه است که با شخصی که تلفن را پاسخ می دهد قبل از اینکه به تماس گیرنده متصل شود پخش می شود. این به تیم شما می گوید که چرا مشتری تماس می گیرد.
داشتن سابقه تعامل که نشان دهد آخرین بار تماس گیرنده با چه کسی صحبت کرده است نیز مفید است.
بر روابط و آسان کردن سفر در مصرف کننده تمرکز کنید
تاریخچه مشتریان خود را با شرکت خود درک کنید.
به آنها تداوم مد نظرشان را بدهید و از آنها نخواهید که نیاز خود را چندین بار بیان کنند.
همه ما از اینكه ما با مشاغل تماس می گیریم متنفریم و آنها تاریخ تولد یا شماره سفارش شما را می پرسند و اولین چیزی كه آنها درخواست می كنند تاریخ تولد و شماره سفارش شما هنگام گرفتن تلفن است.
راه های کشف و تولید بیشتر آگهی های واجد شرایط
بازاریابی را که بهترین نتایج شما را بر عهده دارد مشخص کنید
شما می خواهید در جستجوی کلمات کلیدی جستجو ، کمپین ها ، منابع و کانال هایی باشید که نه تنها منجر به رانندگی نیستند ، بلکه منجر به پیوندهای واجد شرایط می شوند.
اما چگونه یک بازاریاب ثابت می کند که کدام یک از فعالیت های بازاریابی منجر به صلاحیت صحیح می شود؟
از لحاظ تاریخی ، ازدواج برای تعاملات آنلاین و آفلاین سرب و داشتن گزارش های ساده برای بازاریابان دشوار بوده است.
اکنون ، با CallRail ، راهی برای دریافت همه هدایت ها یا تعاملات خود از طریق هر کانال و واجد شرایط بودن آن هدایت ها بر اساس معیارهایی که تعیین کرده اید ، دارید.
به دنبال فاکتورهای تبدیل کم باشید
با داشتن اطلاعات و بینش بهتر ، می توانید مناطق کم ارتفاع را برای بهبود شناسایی کنید.
برای مثال:
- آیا منتجاتی از چشم انداز خارج از هدف جغرافیایی شما وجود دارد؟
- اگر یک سن یا جنس خاص به خوبی تغییر شکل نمی دهد ، آیا این یک محصول یا مسئله مصرف است یا باید سن و جنسیت را کمتر مورد هدف قرار دهید؟
هنگام آزمایش A / B ، داده های خود را تجزیه و تحلیل کنید
به آمار زیر توجه کنید:
- طول تماس می تواند به اندازه گیری موفقیت یا تاکتیک جدید کمک کند.
- رونوشت تماس و لکه بینی کلمات کلیدی می تواند به اندازه گیری اثربخشی انواع جدید تبلیغات کمک کند.
- نرخ تبدیل بالاتر (در Google Analytics مشاهده می شود) از مشخصات جمعیتی خاص پس از تغییر محتوای هدف قرار دادن و کلمات کلیدی می تواند نشان دهنده یک استراتژی جدید موفق باشد.
گوش دهید ، انعکاس کنید و تقویت کنید
داده ها به ما کمک می کنند تا در مورد لیدهای بی کیفیت پاسخ دهیم.
به تماس های ضبط شده گوش دهید و به دنبال موضوعات یا موضوعات اصلی در مصرف خود باشید.
- آیا قبل از رسیدن به مصرف ، افراد قطع ارتباط می شوند؟
- آیا سوالات متداول توسط مشتری شما در اولین تماس وجود دارد؟ در این صورت ، با استفاده از س FAالات متداول متمایز در سایت خود ، تجربه کاربری بهتری را ارائه دهید.
- آیا دلایل مشترکی وجود دارد که مصرف کنندگان از خرید خدمات یا محصول شما خودداری می کنند؟ چگونه کسب و کار شما می تواند این قطعات گمشده ای را که مصرف کنندگان بدنبال آن هستند برطرف کند؟
راهکارهایی برای افزایش نرخ های نزدیک شما
شما در حال سرمایه گذاری و زمان و سرمایه گذاری برای تولید حجم بالاتری از لیدهای با کیفیت هستید ، اما این تنها نیمی از جنگ است.
برای اینکه نتیجه اصلی خود را افزایش دهید ، باید برای بستن فروش مجهز باشید.
در دسترس و پاسخگو باشید
اگر در دسترس نباشید که بتوانید به آنها پاسخ دهید ، داشتن همه کانالهای ارتباطی در دنیا کمک نمی کند.
و داشتن ابزارهای جداگانه و متفاوت برای آن کانالهای ارتباطی ، اولویت بندی و مدیریت هر یک را دشوار می کند.
اطمینان حاصل کنید که توانایی مشاهده همه آنها را در یک مرکز متمرکز دارید تا بتوانید کسانی را که هنوز مورد استفاده قرار نگرفته اند به راحتی شناسایی کنید.
مدت زمان اتصال و ارتباط متقابل را فقط به افرادی که در دسترس هستند کاهش دهید.
استفاده از متن هنگامی که در تماس دیگری هستید یا از پاسخ متنی خودکار استفاده می کنید ، می تواند چشم انداز را درگیر خود کند تا با رقیب ارتباط برقرار نکنند.
مشتریان نه تنها ارتباط و خدمات همه جانبه ثابت را می خواهند ، بلکه سریعاً کمک می خواهند و این کار را 24 ساعته و 7 ساعته می خواهند.
سرعت پاسخ + پیگیری بسیار مهم است
یک مطالعه توسط Lead Connect نشان داد که 78٪ مشتریان از شرکتی خریداری می کنند که ابتدا به پرسش آنها پاسخ می دهد.
زمان پاسخ سریعتر سرب بسیار مهم است و می تواند منجر به موارد زیر شود:
- برداشت های اول از برند شما بهتر است.
- یک خط داخلی برای “پیروزی در مسابقه” برای چشم انداز.
- نرخ تبدیل بالاتر.
برای بهبود زمان پاسخ سرب خود:
- با توجه به شرایط اخیر ، منجر را سازماندهی کنید.
- تمام لیدهای ورودی را متمرکز کنید.
- براساس در دسترس بودن ، لیدهای ورودی را تعیین کنید.
- برای شروع روند تعامل ، پاسخهای خودکار را در نظر بگیرید.
- به کاربران اطلاع دهید که چقدر معمولاً پاسخ شما را می گیرد.
اجازه ندهید که سرب از شکاف عبور کند
سیستم هایی که کارمندان باید در تأمین تقاضای مشتری و انتظارات به آنها کمک کنند ، آنها را با شکست مواجه می کند.
آنها 10٪ از وقت خود را صرف جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای ارزیابی سفر منحصر به فرد هر شخص و شخصی سازی مکالمات می کنند.
راه حل های استفاده از اهرم برای یادگیری بیشتر در مورد مشتری به جای صرف وقت ارزشمند برای پرسیدن سوال.
ابزارهایی مانند CallRail و Lead Center می توانند به شما در ارائه اطلاعات بیشتر در مورد تماس گیرنده کمک کنند.
چرخه فروش را کوتاه کنید
روی کانالهایی تمرکز کنید که بالاترین کیفیت را دارند
تمرکز بر تلاش های بازاریابی و صرف هزینه در کانالهایی که بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان می آورند ، اطمینان حاصل خواهد کرد که تیم فروش شما فقط در بستن کانالهایی که دارای صلاحیت بالاتری هستند تمرکز کرده است.
این احتمالاً نرخ بسته شدن آنها را افزایش می دهد و مدت زمان لازم برای دستیابی به یک نتیجه کمتر مناسب برای بسته شدن را کاهش می دهد.
صلاحیت و طبقه بندی سرب را خودکار کنید
طبقه بندی یا دسته بندی فعل و انفعالات بصورت دستی بسیار وقت گیر ، پرزحمت و مستعد خطاهای انسانی است.
ابزارهای هوش مصنوعی مانند CallRail’s Conversation Intelligence می توانند به فروش مجدد کمک کنند تا در زمان کمتری زمینه بیشتری را پوشش دهند.
آنها می توانند انرژی ، منابع و زمان خود را بر سودآورترین مشتری متمرکز کنند.
استفاده از ترکیبی از ابزارهای ارتباطی برای اتصال سریع تر
ارسال پیام کوتاه برای از بین بردن طولانی و عقب رفتن از طریق تلفن یا ایمیل.
برخی از مصرف کنندگان پاسخ سریع غیررسمی را که پیام کوتاه امکان پذیر می کند ترجیح می دهند.
بسته به شغل خود ، برای شناسایی نیاز مشتری و تهیه پیش بینی بدون نیاز به برنامه ریزی برای بازدید ، عکس و فیلم ارسال کنید.
[Slides] نکات برتر برای بهبود کیفیت و پیگیری سرب PPC
SlideShare زیر را بررسی کنید.
اعتبار تصویر
همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، فوریه 2021