ایجاد پرونده تجاری با پیش بینی
راهی برای همسو سازی تیم شما
انجام یک تمرین پیش بینی در این مرحله نه تنها به شما کمک می کند تا پتانسیل احتمال رشد سرب را ارزیابی کنید ، بلکه گام مهمی در کالیبراسیون داخلی آژانس محسوب می شود.
برای Go Up ، این یک “آزمون زنده ماندن” است که شامل پیش بینی و فرو رفتن عمیق در مسائل فنی ، فرصت های جستجوگرها و سایر بخشهای مهم ممیزی مقدماتی است که توسط تیم استراتژی انجام می شود.
اگر آنچه تیم استراتژی ارزیابی می کند مطابق با سناریوی پیش بینی باشد و ROI قابل توجهی برای جبران آن مشتری وجود داشته باشد ، آژانس می تواند با تمام دیدگاه های داخلی تراز شده پیشنهادی محکم ارائه دهد.
برای تصمیم گیری در مورد ارزش پیگیری و کنترل روند ، تیم استراتژی از یافته های تجزیه و تحلیل اولیه پیش بینی مطلع نیست ، در حالی که بر موارد زیر تمرکز دارد:
- مشکلات وب سایت Lead ، اختیارات دامنه و غیره
- فرصت های کلمات کلیدی و “سهم بازار” آن تجارت از نظر دید.
- چه منابع کلیدی برای یک کمپین موفق SEO لازم است: سئو فنی ، روابط عمومی ، UX ، CRO و غیره
- بودجه در مقابل امکانات سئو.
در پایان ، یافتن فرصت مناسب پاسخ به س questionsالات زیر است:
- چه میزان درآمد در اختیار مشتری است؟
- رسیدن و رسیدن به این اهداف چه مدت و چقدر منابع گریز است؟
- اگر تمام منابع در مدت زمان توافق شده صرف شوند ، آیا مشتری ROI مثبت است؟
اگر بتوانید برگردید و بگویید با بودجه 5000 دلار ماهانه ، می توانید در سال 2 میلیون دلار درآمد کسب کنید ، پس بازده سرمایه برای هر دو طرف مشخص است.
اگر برعکس ، هدف SEO سرب غیر واقعی است و تمرین داخلی شما آن را ثابت کرده است ، می توانید به آنها کمک کنید تا از این موضوع آگاه شوند. سپس ، می توانید یک هدف جدید تعیین کنید یا بسته به مورد به آنها توضیح دهید که چرا SEO در حال حاضر روش بازاریابی مناسبی برای تجارت آنها نیست.
جیمز گفت: “هنگام استفاده از پیش بینی ، ما تنظیمات کل 100٪ را در نظر می گیریم ، سپس به قطعه پای که فکر می کنیم واقع بینانه است ، نگاه کنیم که ممکن است 30٪ باشد.” “پس ، واقعاً محافظه کار ، این میزان را به 15٪ می رسانیم. بنابراین می توانیم درآمدی را که 15٪ تولید می کند اندازه گیری کنیم – این چیزی است که ما با میزان تولید و بودجه مورد نیاز مقایسه می کنیم. “
انجام هر دو تمرین پیش بینی و آزمون زنده ماندن راهی برای ارزیابی قدرت یک کمپین بالقوه می شود و در عین حال تمام اعضای دخیل در آژانس را مسئول می داند. به همین دلیل ، بعنوان یک فرایند ، اعتماد به نفس لازم را برای برقراری ارتباط با لید و برجسته کردن آنچه که م worksثر و مفید نیست ایجاد می کند.
راهی برای نمایش فرصت سئو
اندازه گیری فرصت سئو ، همانطور که دیدیم ، به خودی خود یک تمرین استراتژیک است.
با درک صحیح از چشم انداز جستجوی سرب ، عبارات جستجوی خاص که می توانید بهینه سازی کنید و میزان بازدید آنها ، مقایسه با رقبای آنها و غیره و سناریوی پیش بینی در ذهن شما ، می توانید پتانسیل رشد آنها را بیان کنید.
به منظور شفافیت و برقراری ارتباطات شفاف ، می توانید دامنه داده ای را که استراتژی خود را بر اساس آن تنظیم می کنید ارائه دهید و توضیح دهید که چگونه به فرصتی برای کسب و کار شما تبدیل می شود.
جیمز گفت: “یك شركت خدمات مالی یك پلتفرم جدید راه اندازی كرد كه به ما مراجعه كرد و گفت كه اگر بتوانیم طی سال اول برای آنها 300 عضو پرداختی دریافت كنیم ، این كمپین كاملاً موفقیت آمیز خواهد بود.”
برای ارزیابی دوام این هدف و تعیین دقیق فرصت ، آژانس هر آنچه را که بسیار کلیدی معامله می کرد ، کلمات کلیدی کوتاه و غیره به نظر می رسید ، حذف کرد و تمرین پیش بینی داخلی را در اطراف مجموعه کلمات کلیدی دم بلند طراحی کرد – بر اساس تحقیقات دقیق از مشابه کسب و کار.
جیمز توضیح داد:
“ما پس از حذف همه چیزهایی که واقعاً آبدار به نظر می رسند ، آنچه باقی مانده است را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهیم. آیا بعد از آن گزاره ارزشی جذابی داشتیم؟ ما حجم جستجوی ترکیبی از کل کلمات کلیدی مختلف دم بلند را در نظر گرفتیم و متوجه شدیم که می توانیم در 10 ماه اول کمپین ROI ارائه دهیم. ما برآورد نرخ تبدیل را بر اساس وب سایت خواهر آنها انجام دادیم و سپس فکر کردیم – اگر 20٪ آن نرخ تبدیل را افزایش دهیم و در صفحه اول 70٪ از این کلمات کلیدی را هدف قرار دهیم ، آیا این 300 ثبت نام را ثبت می کنیم؟ پاسخ مثبت بود ، بنابراین ما به مشتری مراجعه کردیم و گفتیم: اینها KPI نیستند ، اما ما فکر می کنیم که یک مدل تجاری وجود دارد که باید در اینجا ارائه شود. “
در پایان ، مشتری خدمات مالی حتی بیشتر از هدف اولیه افزایش یافت و این استفاده داخلی آنها از روش پیش بینی بود که از همان ابتدا پتانسیل رشد را مشخص کرد.
هنوز هم ، برای Go Up ، این لحظه ای است که آنها روشن می کنند KPI را پس از انجام اولین پیشرفت های فنی تنظیم می کنند:
جیمز گفت: “اگر به معنای واقعی کلمه فقط برچسب های عنوان را در یک وب سایت تغییر دهید ، خیلی سریع نشانگر نحوه تفسیر گوگل برای تغییر و میزان حرکت سوزن برای مشتری را خواهید گرفت.”
تعیین این نوع انتظارات آژانس را مطمئن می سازد تا سناریوی پیش بینی را در ماه سوم یا چهارم همکاری ارائه دهد و KPI های سخت را تنظیم کند.
“هنگامی که تغییرات اولیه را انجام دادیم ، می توانیم بگوییم که تمام این کلمات کلیدی در اینجا می توانند به 3 مورد ، 5 5 برتر و غیره برسند. ما به پیش بینی باز می گردیم و سپس KPI های مناسب را تنظیم می کنیم. ما اغلب از نظر مالی خود را به این اهداف می بندیم. ” “ما از مشتری می خواهیم که 10٪ از هزینه مدیریت ماهانه را پس بگیرد. و اگر بعد از 12 ماه به این KPI ها برخورد نکردیم ، پس از این 10٪ چشم پوشی می کنیم. اما اگر این کار را انجام دهیم ، برای شما 10 درصد فاکتور خوبی ارسال می کنیم. “
نکته حرفه ای: خواه سناریوی پیش بینی را در مرحله pitching ارائه دهید یا از آن به عنوان قطب نمای داخلی استفاده کنید ، در مورد اهمیت پیش بینی مجدد فراموش نکنید. بررسی های سه ماهه کسب و کار لحظه خوبی برای گرفتن نبض مشتری و ارائه فرصت های جدید جستجوگرها است که طی ماه های گذشته مشاهده کرده اید.
به طور خلاصه
واجد شرایط بودن مشتریان برای آژانس سئو سایت شما ، در عین ایجاد تعادل بین تمام عواملی که برای همکاری موفق باید در نظر بگیرید ، کار و منابع زیادی را شامل می شود.
اگر این یک سرنخ باشد که شما را به وجد بیاورد و برای فرهنگ آژانس شما مناسب باشد ، موضوع ارزیابی قابلیت زنده ماندن هدف و فرصت های SEO آنها می شود.
استفاده بالا بروید ماژول پیش بینی SEOmonitor روشی ساده برای ارزیابی درونی ارزش ROI مشتری است و همه طرفها را مسئول می داند.
به هر حال ، ایجاد یک پرونده تجاری با پیش بینی به شما کمک می کند:
- “سهم بازار” از سرب و فرصت های رشد آن را بسنجید.
- درک کنید که در کجا می توانید تغییری ایجاد کنید و چگونه می تواند با نتایج کسب و کار ارتباط برقرار کند.
- ثبات ROI را ارزیابی کنید و در مورد عملکرد بالقوه یک کمپین صادق باشید.
با استفاده از روش SEOmonitor ، می توانید همه کارها را انجام دهید ، در حالی که ارزش تجاری اضافه شده توسط آژانس تجاری شما را نیز نشان می دهد ، از ترافیک اضافی ، تبدیل و هزینه معادل Google Ads – که می تواند شاخصی برای تعیین بودجه مناسب باشد – استفاده کنید.
ماژول پیش بینی فقط یکی از راه حل هایی است که SEOmonitor برای آژانس ها برای خرید ، مدیریت و حفظ مشتریان مرتبط تر ایجاد می کند.
به ما بپیوند در تلاش برای ایجاد شفافیت بیشتر در صنعت سئو.