امیدوارم از خواندن این پست وبلاگ لذت ببرید.
اگر می خواهید تیم من فقط بازاریابی شما را برای شما انجام دهد ، اینجا را کلیک کنید.

فیس بوک در حال حرکت به جلو به دنیای پادکست است. با ویژگی جدید پادکست فیس بوک ، سازندگان می توانند خوراک RSS iTunes خود را با فیس بوک پیوند دهند تا قسمت ها به طور خودکار در خبرخوان فیس بوک شما جمع شوند. آیا این برخی از امتیازات دارد؟ شرط می بندید اینطور باشد.
در این راهنمای سریع ، می خواهم مراحل ساده ای را که لازم است پادکست خود را به فیس بوک وارد کنید به شما نشان دهم و در عین حال توضیح دهم که چگونه می توانید از این تغییر بزرگ توسط غول رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
چرا باید پادکست خود را به صفحه فیس بوک خود اضافه کنید؟
دلایل زیادی وجود دارد که داشتن خود را پادکست در فیس بوک یک ایده عالی است اول از همه ، این یک فرصت جدید برای دستیابی به مخاطبان خود است بدون اینکه اصلاً کاری انجام دهید. پس از راه اندازی ، می توانید اجازه دهید آن اجرا شود و پیروان فیس بوک شما که ممکن است iTunes نداشته باشند نیز می توانند از پادکست شما لذت ببرند.
در اینجا برخی از دلایل دیگر ایجاد صفحه پادکست فیس بوک وجود دارد:
به مخاطب گسترده تری دسترسی پیدا کنید
به شرطی که بتوانید آنجا را مدیریت کنید هرگز نمی توانید خیلی مکان ها باشید. هرچه بتوانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید ، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. اگرچه این به طور کلی درست است ، ویژگی های جدید پادکست فیس بوک چیزی بیش از مخاطبان گسترده تر را فراهم می کند.
داشتن پادکست در فیس بوک به شما امکان می دهد آن را فراتر از یک تجربه صوتی ببرید. شما می توانید با مخاطبان خود درگیر شوید ، با آنها صحبت کنید ، از آنها س askال بپرسید و موفقیت پادکست خود را برای ایجاد محتوای جدید در مکان های جدید به جیب بزنید. فیس بوک به سادگی یک مکان دیگر است که می توانید برای رسیدن به مخاطبان هدف خود بروید.
ویژگی های جدید را امتحان کنید
فیس بوک همچنین مجموعه جدیدی از ابزارهای ایجاد صدا را برای ویژگی پادکست خود ارائه می دهد. آنها در فناوری مانند متن به گفتار ، شکل گیری صدا و یک ابزار ایجاد صوت باطن سرمایه گذاری کرده اند تا از سازندگان لذت بیشتری ببرد. می توانید همه این کارها را مستقیماً از طریق برنامه فیس بوک و بدون نیاز به ارائه دهنده شخص ثالث انجام دهید.
این پلتفرم همچنین یک ویژگی جمع آوری صدا را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد صدا را بهینه کرده و تغییراتی ایجاد کنید تا بتوانید آهنگ های مختلف را با یکدیگر مخلوط کنید ، جلوه های صوتی ایجاد کنید و فیلترهایی اضافه کنید. من فکر می کنم هدف فیس بوک ممکن است این باشد که در نهایت سازندگان همه کارها را از جلو به عقب در فیس بوک انجام دهند. آنها می بینند که طاقچه به کجا می رود و تقاضای فزاینده ای برای آن وجود دارد.
بیست و هشت درصد شنوندگان پادکست ها را به هر نوع محتوای صوتی دیگر و موارد دیگر ترجیح می دهند 18 درصد بگویند آنها بیشتر از هفت سال پیش پادکست گوش می دهند.

نمودار بالا درصد افرادی را که سال به سال به پادکست گوش داده اند نشان می دهد. این به رشد خود ادامه می دهد و هرچه نسل جوان رشد می کند ، با این نوع فن آوری سازگاری بیشتری خواهند داشت و انتظار دارند پادکست های فیس بوک به راحتی در هر کجا که باشند در دسترس باشند. آنها به اندازه نسل های گذشته به رادیو و تلویزیون گوش نمی دهند.
برای شیرین کردن این معامله ، فیس بوک یک ویژگی “soundbites” اضافه کرد که به شما امکان می دهد کلیپ های صوتی کوتاه با قسمت های مورد علاقه خود از تمام پادکست های خود ایجاد کنید. شما می توانید نقل قول های خنده دار ، لحظات الهام بخش ، یا قطعات مهمی از تاریخ را که می خواهید گرامی داشته باشید و در یک محتوا جمع آوری کنید ، قطع کنید.
اتاق های صوتی زنده
همانطور که اشاره کردم ، یکی از دلایل اصلی پادکست های فیس بوک می تواند یک ویژگی قدرتمند باشد ، عامل تعامل است. این منطقه ای است که پادکست فاقد آن است. شما معمولاً با افراد درگیر نمی شوید مگر اینکه در یک سیستم عامل دیگر باشد و از یک رسانه دیگر استفاده کنید. هنگامی که پادکست شما در فیس بوک است ، شما روش های مختلفی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود دارید. یک راه ایجاد اتاق های زنده در گروه ها است.
به عنوان مثال ، فرض کنید شما پادکست فوتبالی دارید که در مورد فصل آینده بحث می کند. شما می توانید یک گروه ایجاد کنید تا در کنار پادکست خود شرکت کنید. بعد از پادکست ، می توانید وارد گروه شوید ، به س questionsالات پاسخ دهید ، صحبت کنید و درمورد افکار و نظرات خود با جامعه درگیر شوید.
فرصت های کسب درآمد
مانند هر چیز دیگری در فیس بوک ، این یک ظرف برای تبلیغ کنندگان و یک جریان درآمد برای سازندگان است. روش های مختلفی برای کسب درآمد سازندگان از پادکست خود وجود دارد ، از جمله کمک های مالی ، هزینه های ورودی ، وجوه سازندگان صدا و اشتراک ها.
این امکان وجود دارد که این مورد را به چیزی مشابه آن تبدیل کند پاترون، که مشترکان را ملزم به پرداخت هزینه ماهانه برای حفظ دسترسی به یک انجمن خصوصی می کند. به نظر می رسد پادکست های فیس بوک چیزی فراتر از یک ویژگی هستند ، بلکه تلاش برای ایجاد یک تجربه کاملا جدید در سیستم عامل برای دوستداران صوتی هستند.
مراحل اضافه کردن پادکست خود به فیس بوک
حال بیایید در مورد برخی از اقدامات عملی که می توانید برای دریافت پادکست خود در فیس بوک انجام دهید صحبت کنیم. اگر در حال حاضر پادکست موفقی دارید ، شاید نیازی به انجام همه این مراحل نباشد ، اما برای کسانی که بدون حضور گسترده در فیس بوک هستید ، در اینجا آنچه را می خواهید انجام دهید ، آورده شده است.
- صفحه تجارت فیس بوک خود را تنظیم کنید
اولین کاری که می کنید راه اندازی صفحه کسب و کار فیس بوک است. انجام آن رایگان و ساده است. وارد فیس بوک می شوید ، روی دکمه “ایجاد صفحه” کلیک کنید و مراحل زیر را طی کنید:
1. نام صفحه مورد نظر خود را وارد کنید
2. بر اساس نوع محتوایی که ایجاد می کنید ، دسته ای را انتخاب کنید
3. توضیحات را پر کنید
4- روی ایجاد صفحه کلیک کنید - نمایه فیس بوک خود را کامل کنید
پس از پر کردن تمام اطلاعات لازم ، می خواهید کارهایی مانند بارگذاری عکس بنر ، عکس پروفایل و پر کردن جزئیات جزئی درباره آنچه مردم انتظار دارند در پادکست شما یاد بگیرند یا بشنوند را پر کنید. صفحه کسب و کار خود را بهینه کنید تا افراد بتوانند شما را پیدا کنند.
به یاد داشته باشید که افراد می توانند با جستجو در فیس بوک شما را پیدا کنند ، بنابراین اصول اساسی تحقیقات کلمات کلیدی در شبکه های اجتماعی در اینجا اعمال می شود.
- پادکست خود را به فیس بوک پیوند دهید
برای دریافت پادکست فیس بوک باید از یک خوراک RSS استفاده کنید ، که پیچیده به نظر می رسد ، اما اینطور نیست. هنگامی که یک قسمت را ضبط کردید ، می خواهید فایل mp3 را در iTunes بارگذاری کنید ، و یک لینک RSS feed ایجاد کنید.
این به سایر سیستم عامل ها امکان پخش پادکست مانند Spotify یا Facebook را می دهد. همچنین به شما امکان می دهد پادکست را در مکان های دیگر مانند وب سایت یا سایر حساب های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. بهترین قسمت در این مورد این است که فقط یک بار باید این کار را انجام دهید. وقتی همه چیز را تنظیم کنید ، قسمت های جدید پادکست شما با هر بار بارگذاری قسمت جدید در iTunes ، به طور خودکار در فیس بوک ارسال می شوند.
افزودن پادکست به سوالات متداول فیس بوک
فقط در حال حاضر iTunes می تواند با فیس بوک ارتباط برقرار کند ، اما همانطور که در بالا ذکر کردم ، تا زمانی که از خوراک RSS استفاده می کنید مشکلی نیست زیرا افراد در هر سیستم عامل همچنان قادر به گوش دادن به پادکست شما خواهند بود. برای اتصال به فیس بوک فقط باید از iTunes استفاده کنید.
فیس بوک یک پیشنهاد کامل را ارائه می دهد مجموعه تحلیلی با ویژگی های جدید برای کمک به شما در شناسایی عملکرد پادکست شما. شما همچنین گزینه های متنوعی برای پیگیری پیروان خود از پادکست و سرگرمی آنها در جای دیگر دارید ، مانند گروه های فیس بوک و گروه های پیام رسان نیز.
قرار دادن پادکست خود در فیس بوک نه تنها رایگان است ، بلکه همچنین یک صندوق سازنده و گزینه های جدید کسب درآمد را فراهم می کند که افزودن پادکست شما به فیس بوک را سودآور می کند. شما می توانید در هنگام ایجاد جریان های درآمد جدید و ارائه محتوا به مخاطبان خود در مکانی جدید و مهیج ، سهمی از درآمد تبلیغات را جمع آوری کنید.
فقط زمان مشخص خواهد شد زیرا این ویژگی هنوز در مراحل نوزادی است. بلند مدت ، فکر می کنم اینطور باشد. تبلیغ خود در شبکه های اجتماعی به معنای ثابت بودن و ایجاد محتوایی است که به نوعی برای مخاطب ارزش ایجاد می کند ، بنابراین هم اکنون نیز یک روش عالی برای تبلیغ پادکست شما است.
تبلیغات فیس بوک برای پادکست ها چیزی نیست که فیس بوک در حال حاضر درباره آن بحث می کند ، اما من تصور می کنم که آنها راهی برای شما ایجاد می کنند تا یک آگهی شخصی سازی کنید که بطور خاص شنوندگان پادکست را در مکان خود هدف قرار دهد. با این وجود می توانید برای تبلیغ صفحه فیس بوک پادکست خود از تبلیغات استفاده کنید. / این یک ویژگی واقعا جدید است که در حال حاضر حتی به اکثر سازندگان کوچک نرسیده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم!
نتیجه گیری پادکست فیس بوک
ایجاد پادکست فیس بوک بسیار ساده تر از آن است که فکر می کردید ، درست است؟ واضح است که فیس بوک در تلاش است تا به تنها مکانی برای خرید محتوا ، شبکه ، تجارت و موارد دیگر تبدیل شود. اگر برای درک اینکه چگونه می توانید بیشترین تلاش خود را برای پادکست استفاده کنید ، به کمک نیاز دارید ، ما می توانیم به شما کمک کنیم.
اگر قبلاً در حوزه سرگرمی های صوتی یک پیشکسوت باسابقه هستید ، شاید مهاجرت به فیس بوک به شما کمک کند مخاطبان بیشتری داشته باشید؟ به خصوص با افزایش سن نسل های جوان ، پادکست همچنان محبوبیت بیشتری پیدا می کند. وقت آن است که سوار شوید یا عقب بروید.
آیا فکر می کنید پادکست های فیس بوک یک جریان درآمد قدرتمند است که به جلو حرکت می کند؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید