بنابراین ، با نگاهی به کلمات کلیدی غیر مارک فعلی ، تصویری از مناطق کسب و کار با عملکرد خوب و دسته بندی وب سایت هایی که نیاز به بهبود دارند ، به شما ارائه می شود.
SEOmonitor ضمن تقسیم بندی خودکار گروه کلمات کلیدی با نام تجاری و غیر مارک ، ضمن برجسته سازی کلمات کلیدی در حال حاضر در 10 ، 20 برتر و 100 برتر در دسک تاپ و موبایل ، به آژانس شما کمک می کند.
ما همچنین در حال توسعه یک گروه کلمه کلیدی خودکار جدید با دسته های برتر وب سایت هدف هستیم ، بنابراین شما می توانید مناطق مورد نظر را به سرعت پیدا کنید.
نقشه برداری از فرصت های رشد
اکنون که دید بهتری از وضعیت موجود مشتری پیدا کرده اید ، وقت آن است که عمیق تر شیرجه بروید.
به جزئیات مخاطبان مشتری ، سفر مشتری آنها و اینکه چگونه می توانید تمرکز استراتژیک خود را برای حداکثر بازگشت سرمایه داشته باشید ، توجه کنید.
به تغییر روند جستجو نگاه کنید
اسپاركس گفت: “برای ما ، مشاهده كلمات كلیدی در حال انفجار ، روند جستجوی YOY و چگونگی تغییر تقاضا مهم است.” “اخیراً با استفاده از COVID ، تقاضا برای برخی از دسته ها در فضای خرده فروشی نجومی بود ، زیرا مردم بسیاری از چیزهای مختلف را خریداری می کردند. این رفتار جالب توجه مصرف کننده بود ، زیرا انتظار دارید مردم پس انداز کنند به دلیل عدم اطمینان اقتصادی (و رفتار با احتکار دستمال توالت)، اما در عوض ، ما شاهد افزایش زیادی تقاضا در بسیاری از مشتریان خود بودیم. حال ، س isال این است که چگونه رفتار مصرف کننده دوباره تغییر خواهد کرد و چه چیزی برای ماندن باقی مانده است. “
از آنجا که نوعی وضعیت اهداف متحرک است ، اسپارو از آن استفاده می کند روندها را جستجو کنید برای شناسایی کلمات کلیدی در حال انفجار و مخازن در بین صنایع ضمن مقایسه داده های سال به سال از دو سال پیش برای حساب کردن ناهنجاری های همه گیر.
به عنوان بخشی از ارزیابی فرصت ها ، با روند جستجو ، می توانید به “آنچه در اینجا باقی مانده است” پاسخ دهید و هدف جستجو را با پیشنهادات مشتری خود مطابقت دهید.
به عنوان مثال ، اگر در رستوران ها ، سالن ها و موزه ها روند انفجار “نزدیک من” را مشاهده کنید و مشتری شما بتواند این نیاز را برآورده کند ، می دانید ابتدا کجا توجه و منابع خود را متمرکز کنید:
همچنین می توانید رویکرد شنیدن اجتماعی را برای سنجش موضوعات پرطرفدار تر ، همانطور که اسپارو انجام می دهد ، در پیش بگیرید.
“ما از Reddit بسیار زیاد استفاده می کنیم. ما کلمات کلیدی را از آن خارج می کنیم ، یا سعی می کنیم برخی از روندهای معنی دار را بدست آوریم. ” به هر حال ، مکالمه در فضاهای کاملاً تخصصی آنلاین ، مانند زیرمجموعه ها ، به شما درک واضح تری از نقاط درد و خواسته های شخص خریدار مشتری می دهد.
همچنین این سوال مشکل ساز وجود دارد که ممکن است بوجود آید: چگونه به طور فعالانه برای تغییرات آینده کسب و کار آماده می شوید؟
با استفاده از داده های سالانه و سایر اطلاعات پشتیبانی ، می توانید نقش آژانس خود را بیشتر به مشاوره برسانید و راه های بالقوه مشتری را ترسیم کنید و اینکه چگونه ترافیک ارگانیک نام تجاری او در 6 یا 12 ماه دیگر از این پس به نظر می رسد.
میوه کم آویز را لکه دار کنید
برای ادامه بهینه سازی استراتژی خود برای تأثیرات تجاری ، یکی دیگر از فیلترهایی که می توانید به تحقیقات خود اضافه کنید ، درک هدف و مهمترین کلمات کلیدی مشتریان مشتری است.
“برای ما ، هدف اولین چیزی است که ارزیابی خواهیم کرد. گاهی اوقات ، مردم این کلمات کلیدی گسترده را می گیرند و لزوماً به دنبال دیدن ارتباط این موارد با مشتری نیستند. شما می توانید لیستی از هزاران کلمه کلیدی را برای مشتری ارسال کنید ، اما هدف نهایی چیست؟ ” اسپاركس گفت.
“بنابراین ما نتایج جستجوی بسیاری از این کلمات کلیدی را می گیریم و می بینیم چه کسی در 10 رتبه برتر قرار دارد ، چگونه آنها محتوای خود را چگونه ساختار می دهند ، اگر ما می توانیم با برخی از وب سایت های معتبر در فضا رقابت کنیم و غیره. بیایید بگوییم وب سایت مشتری است نسبتاً جدید آیا ابتدا روش دم بلند را در پیش می گیریم و روی تخته چند اجرا می کنیم؟ آیا ساختار درستی برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی مورد نظر داریم؟ از طرف مقابل ، آیا این وب سایت فوق العاده آموزنده است و برای بسیاری از کلمات کلیدی رتبه بندی شغلی آسان خواهد داشت؟ پرسیدن این س questionsالات از خود بسیار مهم است ، نه اینکه فقط مقدار زیادی داده را بکشید و آنها را ردیابی کنید ، که معنی ندارد. “
پاسخ به س questionsالات دشوار در یک رویکرد استراتژیک از روز 1 نه تنها لیست کلمات کلیدی شما را محدود می کند بلکه به شما درک بهتری از فرصت های واقعی موجود می دهد.
می توانید در مورد ارزیابی کلمات کلیدی مرتبط با نرخ تبدیل گذشته فکر کنید.
که در SEOmonitor، وقتی داده ها را از Google Analytics و Google Search Console می گیریم و ترافیک ارگانیک (بازدیدها و تبدیل ها یا معاملات) را به کلمات کلیدی توزیع می کنیم ، می توانید کلمات کلیدی با تبدیل بالا را برای مشتری خود پیدا کنید و هدف آنها بهینه سازی است.
حتی بیشتر ، شما می توانید لیست کلمات کلیدی بزرگ خود را بیاورید ، و ما آن را برای شما مرتب می کنیم ، بنابراین فقط مواردی را می گیرید که تمرکز در آنها منطقی باشد.
فیلتر خودکار ما کلمات کلیدی کم حجم جستجو را پاک می کند (<50) ، کلمات کلیدی مارک دار را به این ترتیب علامت گذاری می کند ، کلمات کلیدی فصلی را برجسته می کند و ویژگی های لازم (SERP ، رتبه بندی و داده های جستجو) را به شما می دهد تا موارد مهم را شناسایی کنید.
ارزیابی دشواری
تاکتیک ها همه چیز نیستند. شما باید دائما از خود بپرسید که چه جهت استراتژیک بزرگی باعث ایجاد سوزن برای مشتری می شود. اسپارکز اضافه می کند:
“آنچه را که برای آنها مرتبط است ارزیابی کنید و از آن راه حلی تهیه کنید. ما همیشه می خواهیم با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع کنیم تا بدانیم چه فرصت هایی وجود دارد و در حال حاضر در کجا قرار داریم ، اما پس از آن باید بررسی کنیم که چه راه حل های فنی در بازار وجود دارد که امکان ترسیم آن را فراهم می کند. بنابراین اگر مشتری مشتری تجارت الکترونیکی باشد ، ممکن است صفحات لازم برای کلمات کلیدی با هدف بالا را نداشته باشد. شاید محدودیت های فنی کاملاً جدی وجود داشته باشد که ما باید ابتدا این کلمات کلیدی را حل کنیم تا به فرصت های کاری مشتری تبدیل شوند. و سپس ما به خود فضای محتوا خواهیم رفت. “
جدای از مشکلات فنی – از دست دادن صفحات فرود ، موارد مربوط به آدمخوار شدن ، تغییر ساختار وب سایت و غیره – شما باید کلمات کلیدی با هدف بالا و دشواری آنها را بررسی کنید.
فکر کنید چقدر چالش برانگیز است که رتبه بندی صفحه خود را در 10 نتیجه برتر برای یک کلمه کلیدی خاص قرار دهید ، بر اساس مواردی مانند اقتدار موضعی. آیا محتوای شما از قبل کلمه کلیدی و موضوع آن را هدف قرار داده است (از نظر سئو در صفحه)؟
سپس می توانید یک گروه کلمات کلیدی با دشواری “آسان” یا حتی “آسان و متوسط” به عنوان نقطه شروع خود ایجاد کنید. تطبیق مشکل با جلسات اضافی احتمالی استراتژی SEO شما می تواند به مشتری شما کمک کند درک کند “چه چیزی در آن وجود دارد” برای تجارت خود.
پاداش: پیش بینی برای اعتبار سنجی پیشنهاد استراتژیک شما
هنگامی که فرصت ها را از چندین متغیر نگاشت کردید و افق رشد مشتری خود را تعریف کرد ، در یک سطح عملی ، این بدان معنی است که شما یک لیست تنظیم شده و اولویت بندی شده از کلمات کلیدی بسیار مرتبط (قصد و تبدیل) دارید.
همانطور که Sparro می کند می توانید یک قدم جلوتر بروید و آن را وارد کنید مدل پیش بینی که فصلی ، تقسیم دستگاه ، داده های YoY ، CTR های متوسط را در نظر می گیرد و استراتژی پیشنهادی شما را تأیید می کند.
آنچه مشاهده خواهید کرد جلسات اضافی و تبدیل احتمالی دیگری است که می توانید در صورت دستیابی به اهداف تعیین شده تعیین شده برای مشتری خود بعلاوه ارزش معادل پیشنهادات Google Ads ایجاد کنید.
این مرحله می تواند به شما در اصلاح بیشتر استراتژی و حتی تعیین بودجه مناسب برای مشتری کمک کند:
ما می دانیم که هر مشتری جدید به معنای انرژی زیادی است که برای تحقیق و استراتژی صرف می شود ، بنابراین ما SEOmonitor را طراحی کردیم تا فرآیندهای آژانس شما را کارآمدتر کند.
اینها تنها چند مورد از راه حلهای نمایندگی ما برای کمک به شما در تمرکز بر موارد مهم است.
به ما بپیوند و جامعه آژانس های جستجوگر ما در سفر برای ایجاد شفافیت و اندازه گیری بیشتر در صنعت سئو.