Google Ads یک سیستم سه اعتصابی برای عدم پذیرش تبلیغات اعلام کرد ، این بدان معناست که درک دلایل عدم موافقت شما و رفع آنها فقط از لیست اولویت ها خارج شد.
رد آگهی ها همیشه به دلیل نقض صریح خط مشی نیست.
گاهی اوقات یک انتخاب واژه یا یک کلمه کلیدی می تواند باعث شود تبلیغ غیر معتبر مورد تأیید قرار نگیرد.
در این نسخه از Ask the PPC ، ما قصد داریم به موارد زیر بپردازیم:
- چه چیزی باعث رد شدن تبلیغات می شود؟
- چگونه از رد آگهی تجدید نظر می کنید؟
- چه موقع زمان چت با نماینده Google است؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
توجه به این نکته ضروری است که این پست بر اساس تجربه دست اول و خط مشی های اعلام شده Google است.
چه عواملی باعث عدم تایید تبلیغات می شود؟
گوگل در جستجوی تجربه کاربری بسیار متعصب است. با در نظر گرفتن این موضوع ، قوانین خاصی برای تعامل وجود دارد که برای همه تبلیغات اعمال می شود:
- سرفصل ها نمی توانند همه حروف باشند.
- فقط یک علامت تعجب در هر آگهی و می تواند فقط در توضیحات باشد.
- استفاده از علائم تجاری به مجوزهای خاصی برای حساب تبلیغاتی نیاز دارد.
- بدون تبلیغات محصولات/خدمات خطرناک یا مشکوک قانونی.
- بدون تغییر مسیر
تغییر مسیرها یک عمل رایج و مشهور در SEO است ، بنابراین مهم است که هر تغییر مسیر به اطلاع برسد و در نظر گرفته شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تبلیغات منجر به خرابی پیوندها یا تغییر مسیرها تقریباً در عرض چند ساعت رد می شوند. با این حال ، بسته به تجربه خطای 404 ، ممکن است تبلیغ شما همچنان “کار کند”.
مطمئن شوید که صفحات فرود خود را حداقل یک بار در هر سه ماه یکبار بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها همچنان به کار شما ادامه می دهند.
قوانین Google در دسته های خطرناک بسیار بریده و خشک شده اند آنچه کمتر روشن است این است که چگونه صنایع مماسی می توانند با چک های خودکار پرچم گذاری شوند.
بر اساس بازخورد نمایندگان Google ، موارد زیر می تواند باعث عدم پذیرش شود:
- کلمات کلیدی در صنعت محدود (حتی اگر خدمات شما اینگونه نباشد).
- هدف گذاری جمعیتی/حذف/تعدیل پیشنهاد در یک صنعت محدود.
- صفحات فرود اطلاعات یا موقعیت مکانی ارائه شده را به نحوی که باعث محدودیت به نظر می رسد محصول یا خدمات نشان می دهد.
نحوه درخواست تجدیدنظر در تبلیغات تأیید نشده
به دو روش می توانید تبلیغات تأیید نشده را برطرف کنید:
- آگهی را ویرایش کنید و مجبور به بازبینی شوید.
- درخواست تجدیدنظر دهید یا مشکل را مورد اعتراض قرار دهید یا تأیید کنید که مطابق با خط مشی های Google تغییراتی ایجاد کرده اید.
اگر آگهی را ویرایش کنید ، تغییرات زیر کار می کند:
- مسیر را تغییر دهید.
- یک دارایی به آگهی جستجوی پاسخگو/نمایش اضافه کنید.
- آدرس نهایی را تغییر دهید (می تواند نشانی اینترنتی اصلی باشد – فقط آن را کپی و جایگذاری کنید).
- یک تغییر جزئی در عنوان یا توضیحات ایجاد کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
توجه داشته باشید که تغییر تبلیغات آنها را از نو شروع می کند ، بنابراین این کار فقط در صورتی انجام می شود که تبلیغ پرچم گذاری شده است.
برای انجام آزمایش A/B در زمینه خلاق ، بهتر است تبلیغ را کپی کرده و تغییرات را در کپی انجام دهید.
اگر تصمیم تجدیدنظرخواهی را انتخاب کنید (با حرکت دادن نشانگر روی وضعیت آگهی) ، می توانید به موارد زیر درخواست تجدیدنظر کنید:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- گروه تبلیغات فعلی
- کمپین فعلی
- کل حساب
برای صدور حکم نهایی 1-2 روز طول می کشد. اگر در یک صنعت محدود یا مجاور محدود هستید ، حداقل 1-2 هفته برای برنامه راه اندازی خود هزینه کنید.
زمان چت با نماینده Google
وقتی مراحل تجدیدنظر یا مرور دستی را طی کردید ، وقت آن رسیده است که نماینده Google را بکار بگیرید!
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
نمایندگان گوگل از شما می پرسند که آیا شما قبلاً درخواست تجدیدنظر/ویرایش آگهی را کرده اید ، بنابراین مطمئن شوید که ابتدا آن را امتحان کرده اید.
از طریق چت ، تلفن یا ایمیل می توانید به تکرارهای Google دسترسی داشته باشید. توجه به این نکته ضروری است که اگر آنها نیاز به تماس مجدد با شما داشته باشند ، زمان مشخصی وجود نخواهد داشت (گاهی اوقات تماس ها نسبتاً دیر انجام می شوند).
در چت خود با گروه تبلیغات خاص ، کمپین و مشخصات محصول/خدمات خود آماده باشید. نمایندگان Google همیشه نکات زیر را نمی دانند ، بنابراین اگر در یک صنعت مماسی هستید ، ممکن است نیاز به ارائه زمینه اضافی داشته باشید.
نمونه ها عبارتند از:
- زبان در مورد نرخ های APR.
- تأیید شخص ثالث خدمات شما.
- اثبات اینکه شما شغل ، مسکن ، اعتبار یا محصول/خدمات دارویی نیستید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
پس از چت با نماینده Google ، یک شماره مورد دریافت خواهید کرد. آن را ذخیره کنید تا اگر بار دیگر با عدم موافقت مواجه شدید ، می توانید به دستورالعمل های خاصی که به شما داده شده استناد کنید و ثابت کنید که از توصیه های نماینده Google پیروی کرده اید.
بردن
گاهی اوقات گوگل تأییدیه/عدم تایید آگهی را اشتباه می گیرد. از تجدید نظر و حمایت از خلاقیت و برند خود نترسید.
با توجه به این موارد ، توجه داشته باشید که بیشتر بررسی کیفیت تبلیغات از طریق خودکار انجام می شود ، بنابراین برای راه اندازی باید زمان بیشتری را صرف کنید.
در مورد PPC سوالی دارید؟ ارسال از طریق این فرم یا با برچسب #AskPPC به من توییتnavahf بدهید. ماه بعد میبینمت!
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منابع بیشتر:
اسکرین شات توسط نویسنده ، اوت 2021 گرفته شده است