
بررسیهای آمازون بخش مهمی از فرایند تصمیم گیری مشتریان است. بدون توانایی لمس ، احساس و آزمایش یک محصول در زندگی واقعی ، مصرف کنندگان به دنبال بررسی هستند تا مشخص کنند آیا کالایی متناسب با نیاز آنها است یا نه.
در واقع ، یک نظرسنجی توسط Dimensional Research نشان داد که بررسی ها بر تصمیمات خرید تأثیر می گذارد 90٪ مصرف کنندگان.
اگر می خواهید فروش تجارت الکترونیکی خود را افزایش دهید و فکر می کنید که چگونه در آمازون نظرات خود را بدست آورید ، باید یک برنامه استراتژیک تنظیم کنید.
در زیر ، برخی از روش هایی که می توانید برای دریافت نظرات بیشتر و ایجاد یک تجارت موفق تجارت الکترونیک آمازون ، به شما بپردازیم.
چرا دریافت نظرات آمازون برای تجارت شما مهم است
فیدوایزر متوجه شد که 89٪ مصرف کنندگان بیش از هر سایت خرده فروشی دیگر احتمال خرید محصولات از آمازون را دارند.
در آمازون ، بررسی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. تعهد آنها به رضایت مشتری به معنی منابع زیادی است که برای اطمینان از چسبیدن به فروش سرمایه گذاری کرده اند. مشاغل انفرادی که از بستر تجارت الکترونیکی استفاده می کنند ، نیاز به جمع آوری نظرات مثبت برای محصولات با رتبه بالا و یافتن آنها توسط مصرف کنندگان دارند.
اگر محصول دارای رتبه نقد و بررسی کمی باشد ، بیشتر مردم خرید نمی کنند. مطالعه ای که توسط Podium انجام شد نشان داد که مصرف کنندگان با مشاغل تجاری مشارکت نخواهند کرد کمتر از امتیاز 3.3 ستاره.
به همین ترتیب ، Podium دریافت که مصرف کنندگان تنها به قیمت توجه ندارند. آنها همچنین تجربه خرید خوبی می خواهند و اکثر آنها حاضرند تا 15٪ بیشتر برای اطمینان از وقوع آن پرداخت کنند. نگرانی در مورد زمان حمل و نقل ، عملکرد محصول و کیفیت همه در هنگام خرید خریداران در ذهن شما وجود دارد.
بررسی ها به مصرف کنندگان کمک می کند تا درک کنند که محصولات چگونه کار می کنند ، چقدر قابل اعتماد هستند و چگونه تجارت فروش محصول با مصرف کنندگان آنها تعامل دارد.
آنها همچنین بینش داده ها در مورد رفتار ، خواسته ها و نیازهای مصرف کننده را ارائه می دهند. اگر می دانید چگونه از آنها استفاده کنید ، حتی بررسی های منفی نیز می توانند تأثیر مثبتی در تجارت شما داشته باشند.

اگر یک کسب و کار می فهمد که چگونه در آمازون نظرات خود را بدست آورد ، شانس بیشتری برای هدایت تبدیل ، نگه داشتن مشتریان طولانی مدت و موفقیت در یک سیستم تجارت الکترونیکی دارد.
اگر می خواهید فروش خود را در آمازون افزایش دهید ، بررسی ها یک مکان عالی برای شروع هستند.
در اینجا تنها چند روش وجود دارد که بررسی آمازون می تواند بر تجارت الکترونیکی شما تأثیر بگذارد.
بررسیهای آمازون باعث ایجاد اعتماد بین مارک ها و مصرف کنندگان می شود
بررسی های آمازون یکی از بهترین روش ها برای جذب مشتری به محصولات شما است. آنها به مشتریان کمک می کنند محصول شما و نحوه عملکرد آن را بفهمند ، بنابراین آنها می توانند در خرید خود اطمینان داشته باشند.
در دنیای آنلاین ، که اطلاعات حسی منظم منتفی است ، این یک نقطه فروش عظیم برای مشتریان جدید است.
مصرف کنندگان در هنگام خرید آنلاین بدبینی طبیعی دارند. بررسی های منفی می تواند این تصور را ایجاد کند که محصول شما کلاهبرداری است یا تجارت شما غیرقابل اعتماد است.
بررسی ها همچنین به عنوان بازاریابی دهان به دهان طبیعی بین مصرف کنندگان عمل می کنند.
بررسیهای آمازون بر SEO تأثیر می گذارند
آمازون مهمترین عامل ارائه خدمات خود را تجربه مصرف کننده می داند. آنها از سفارش تا تحویل ، بازگشت و گزینه های بررسی ، مشتریان خود را خوشحال می کنند.
آمازون خرده فروشان خود را تشویق می کند تا از این مقدار در فروشگاه های خود تقلید کنند. آنها با تبلیغ بیشتر محصولات خود در نتایج جستجو ، به خرده فروشان دارای رتبه بالایی در مشتری پاداش می دهند. دلیل این امر این است که هرچه نظرات شما بالاتر باشد احتمال انجام درست توسط مشتریان بیشتر است.
به همین ترتیب ، بسیاری از مصرف کنندگان نتایج جستجوی خود را تغییر می دهند تا موارد برتر را در درجه اول قرار دهند. اگر محصول شما مورد پسند و بررسی قرار گرفته باشد ، احتمالاً توسط افراد بیشتری دیده می شود.
بررسیهای آمازون ارائه اطلاعات آماری
بررسی های آمازون می تواند به شما کمک کند درک کنید مشتریان شما در مورد محصولات شما چه چیزی را دوست دارند یا دوست ندارند. همچنین به شما امکان می دهد محصولات خود را با رقبا مقایسه کنید و درک کنید که مشتری شما به دنبال چه چیزی است.
حتی بررسی های منفی می توانند بینش ارزشمندی درباره چگونگی طنین انداز شدن محصولات شما در مصرف کنندگان ارائه دهند. توجه به این جزئیات می تواند رتبه بندی بررسی و کاتالوگ محصولات شما را به طور کلی بهبود بخشد.
بررسیهای آمازون تبدیل درایوها
مصرف کنندگان نمی کنند به تبلیغات و سایر مطالب مارک ها اعتماد کنید. در نتیجه ، بسیاری از مردم در مورد خرید محصولات بصورت آنلاین بدبین ترند.
از نظر مصرف کننده ، هرچه اطلاعات بیشتری درباره یک محصول آنلاین داشته باشید ، راحت تر با خرید پیش می روید.
بررسیهای آمازون به عنوان نظرات آموزنده و جمع آوری شده در مورد محصولاتی که مصرف کنندگان می توانند به آنها اعتماد کنند ، عمل می کنند. هر چقدر بیشتر مردم باور کنند برند شما صادق و قابل اعتماد است ، احتمال تعامل با آن بیشتر است.
آمازون بررسی ها یک ابزار بازاریابی رایگان هستند
مردم به افراد دیگر اعتماد دارند هنگام تصمیم گیری در مورد خرید.
به روزهای قبل از خرید آنلاین فکر کنید. اگر به دنبال یک تلویزیون جدید بودید ، احتمالاً از برخی از اعضای خانواده ، شاید از چند دوست یا حتی یکی از همسایگان خود در مورد بهترین معاملات در شهر س askال کنید.
بررسی های آنلاین به روشی مشابه کار می کنند. آنها به مصرف کنندگان این امکان را می دهند تا درمورد اینکه کدام محصول خوب ، بد و کالای وارد شده به تبلیغات است ، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
مطالعه توسط BrightLocal پیدا شده است 84٪ از مصرف کنندگان به بررسی های آنلاین اعتماد دارند درست به همان اندازه که به توصیه های شخصی اعتماد دارند.
بررسی های آمازون می تواند به عنوان یک تاکتیک بازاریابی انگور عمل کند که باعث ایجاد وفاداری به برند ، تشویق تکرار تجارت و کمک به جذب محصول شما به ذهن مصرف کنندگان می شود.

نحوه دریافت نظرات در آمازون: 6 نکته
آمازون برای اطمینان از صادقانه ، مشروع و ناخواسته بودن بررسی ها قوانین سختگیرانه ای دارد ، بنابراین راه حل سریع برای راه اندازی و بررسی نظرات شما وجود ندارد.
برای شروع ، آمازون به مشاغل اجازه نمی دهد از آنها نظر مثبت یا نادرست بگیرند از طریق تخفیف یا کارت هدیه از مشتریان خود استفاده می کنند.
این بدان معناست که اگر می خواهید بدانید چگونه در آمازون نظرات خود را بدست آورید ، ممکن است نیاز به خلاقیت داشته باشید.
در اینجا چند روش ساده برای به دست آوردن بررسی آمازون وجود دارد که شما برای رشد تجارت تجارت الکترونیک آمازون نیاز دارید – و اطمینان حاصل کنید که مشتریان راضی هستند.
درخواست بررسی خریدار آمازون کنید
اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه در آمازون نظرات خود را بدست آورید ، اولین قدم شما این است که بپرسید.
آمازون به طور خودکار در مورد تمام محصولات خریداری شده درخواست بازخورد می کند. الگوی ایمیل ساده آنها الهام بخش نیست و همیشه مشتری را مجاب نمی کند که یک بررسی را انجام دهد.
در عوض ، یک درخواست بررسی شخصی برای مشتریان ارسال کنید. با این کار به آنها خواهید فهمید که شما به تجربه آنها اهمیت می دهید و با جامعه مصرف کننده خود درگیر هستید.
با افزودن پیوند به ایمیل خود که آنها را مستقیماً به صفحه بازبینی می برد ، ترک یک بررسی آسان کنید.
برای ارسال این درخواست ها می توانید از ابزارهای تجارت الکترونیکی خودکار نیز استفاده کنید SageMailer، پیشاهنگی جنگل، و بازخورد اکسپرس.
درخواست برای بررسی همچنین می تواند تعداد بررسی های مثبت را افزایش دهد – زیرا مشتریان ناراضی تمایل دارند اغلب بررسی ها را انجام دهند از مشتریان خوشحال
برای درخواست بررسی از یک بسته بندی اولیه استفاده کنید
افزودن یک برگه کوچک برای تشویق مشتریان برای بررسی محصولات شما راهی آسان برای دریافت نظرات بیشتر آمازون است.
درج بسته بندی نیز با اطمینان از اینکه مشتریان می توانند به راحتی با تجارت شما تماس بگیرند ، روش خوبی برای به حداقل رساندن بازده است.
به دلیل دستورالعمل های سختگیرانه آمازون برای عدم درخواست ، چند قانون وجود دارد که باید هنگام استفاده از درج محصول رعایت کنید.
انجام ندهید:
- شامل آرم یا نمایش یک URL.
- از هر عبارت “اگر” یا زبان پیشرو مانند: “اگر محصول ما را دوست دارید ، برای ما یک بررسی بگذارید.”
- از کلماتی استفاده کنید که تصور غلط در آنها منجر به چنین “خوشحال” ، “وجد” یا “مثبت” باشد.
- بازبینی محصول یا بازخورد فروشنده را با زبانی دستگیر كنید كه بازرسان را گمراه كند (مثال: “ما یك كسب و كار كوچك و محلی هستیم” یا “وقتی نظر مثبت می دهید از 10٪ تخفیف برخوردار شوید.”)
- از هر نوع پیام بازاریابی یا تبلیغاتی استفاده کنید.
برای دریافت نظرات بیشتر آمازون به Amazon Vine بپیوندید
تاک آمازون یک سرویس داخلی آمازون است که برای تأیید روند بررسی و جلوگیری از خرید نظرات جعلی توسط فروشندگان ، راه اندازی شده است.
مشتریان می توانند برای تأیید بازبینی ثبت نام کنند و در ازای آن محصولات رایگان دریافت می کنند.
برای فروشندگان ، تا زمانی که متعهد به بخشیدن رایگان محصولات هستید می توانید عضو شوید.
آمازون واین یک روش عالی برای گرفتن بررسی واقعی و صادقانه از بازرسان تأیید شده است. آمازون برای اطمینان از کیفیت و تعهد ، هر بازبینی را انتخاب می کند. بررسی های آمازون واین دقیق است و معمولاً شامل تصاویر یا فیلم هایی برای کمک به سایر مشتریان در درک محصولات است.

بررسی های انگور راهی عالی برای جمع آوری نظرات و استفاده از مزایای سئو است که بررسی های آمازون ارائه می دهد.
نکته منفی این برنامه هیچ تضمینی برای بررسی مثبت شما نیست.
اگر تازه می آموزید که چگونه در آمازون نظرات خود را بدست آورید ، نظرات منفی مسئله بزرگی به نظر می رسد. نکته مثبت این است که بررسی های منفی می توانند به شما در مورد چگونگی بهبود محصولات و خدمات خود بینش دهند.
بنابراین در مورد بازخورد منفی خیلی گیر نباشید.
در لیست آمازون خود صادق باشید
یکی از ساده ترین راه ها برای بدست آوردن نظرات بد ، گمراه کردن مشتریان در لیست خود است.
وعده ویژگی هایی که تحویل داده نمی شوند و یا دروغ گفتن درباره اندازه ، کیفیت یا دوام هرگز ایده خوبی نیست.
اگر تا به حال در اینترنت بوده اید ، می دانید که مردم چقدر دوست دارند نقدهای بد بگذارند. در واقع ، شما احتمالاً در مواقعی که مشتری کالایی را دوست نداشته باشد ، مورد بازبینی قرار می گیرید تا اینکه کالایی را که دوست دارد ، دوست داشته باشد.
هنگام توصیف محصولات خود در لیست های خود ، کوشا و مختصر باشید. سعی نکنید مصرف کنندگان خود را بیش از حد فروخته یا دستکاری کنید. احتمال این وجود دارد که دوباره برگردد تا شما را گاز بگیرد.
به مشتریانی مراجعه کنید که محصولات مرتبط را در آمازون بررسی کردند
با جستجوی اسلایدرهای “مشتریانی که این مورد را نیز خریداری کرده اند” و “مشتریانی که این مورد را مشاهده کردند نیز مشاهده کردند” می توانید مشتریانی را پیدا کنید که محصولات مرتبط خود را خریداری کرده باشند.

بهتر است محصولات رقیب را بررسی کنید و با بازرسان رقیب تماس بگیرید.
این نه تنها روش خوبی برای پیروزی در تجارت است ، بلکه شما در صورت خرید دستگاه قهوه ساز جدید Keurig ، شانس بیشتری دارید که از شخصی که قبلاً به محصولات مرتبط علاقه مند است ، مانند کیپ فنجان ، بررسی کنید.
معمولاً می توانید با کلیک بر روی نام وی و مشاهده نمایه ، اطلاعات بازبینی را پیدا کنید. سپس ، یک ایمیل یا پیام اجتماعی ارسال کنید تا ببینید آیا آنها علاقه مند به بررسی محصول شما هستند.
حتی اگر آنها نه بگویند ، شما محصول خود را به ذهن آنها خطور کرده اید و این یک فرصت عالی برای بازاریابی است.
تجربه عالی مشتری را ارائه دهید
بررسی های منفی فقط زمانی اتفاق نمی افتد که مشتری کالا را دوست نداشته باشد – می تواند از مشتریانی باشد که از خدمات مشتری ناراضی هستند.
اگر می خواهید از بررسی های منفی جلوگیری کنید ، مطمئن شوید محصولی که ارائه می دهید همان چیزی است که مشتری انتظار دارد.
قول هایی را که نمی توانید به آنها عمل کنید قول ندهید و مصرف کنندگان خود را گمراه نکنید.
مرتباً به بررسی ها نگاه کنید و به س questionsالات و پیام های مشتری پاسخ دهید. اگر چندین مشتری گفتند نمودار اندازه شما خاموش است ، ممکن است زمان تنظیم مجدد آن فرا رسیده باشد. اگر مشتری کالای آسیب دیده را دریافت کرد ، آن را درست کنید.
آمازون به تاکتیک های خدمات مشتری خود افتخار می کند و آنها به خرده فروشانی که از آنها پیروی می کنند پاداش می دهند. اگر می خواهید در آمازون رتبه بالایی کسب کنید و فروش داشته باشید ، باید مشتریان را در اولویت خود قرار دهید.
به دنبال نکات بیشتر برای به دست آوردن نظرات هستید؟ در اینجا 10 نکته اضافی برای متقاعد کردن مشتریان برای بررسی محصولات شما آورده شده است.
نتیجه
به یاد داشته باشید ، تجربه خوب مشتری یکی از ارزشهای اصلی آمازون است.
قبل از بیرون رفتن و جستجو برای بررسی ، مطمئن شوید که محصول شما در حد و اندازه است. سپس ، از استراتژی های بالا برای تشویق کاربران برای به اشتراک گذاشتن دو سنت خود استفاده کنید.
و به یاد داشته باشید ، بررسی های بد ممکن است دردسرساز باشد ، اما به آنها به عنوان فرصتی برای بهبود محصولات یا خدمات خود نگاه کنید. بعید است چند مورد از نظرات بد کسب و کار شما را مخدوش کند.
اگر می خواهید طرح بازاریابی آمازون خود را بیش از پیش تقویت کنید ، آژانس بازاریابی آمازون مناسب را انتخاب کنید.
آیا ترفندهای دیگری برای دریافت نظرات بیشتر در آمازون پیدا کرده اید؟ آنها را در زیر به اشتراک بگذارید.