
آیا به دنبال کمی عشق مشتری به صورت آنلاین هستید؟
Tinder می تواند پیوندی باشد که برند شما به دنبال آن است.
با تعداد کاربر ماهانه از 66 میلیون نفر و 50 درصد بین 18 تا 25 سال ، Tinder مکانی مناسب برای برقراری ارتباط با مخاطبان جوان ، صرف نظر از ارائه محصول است.
آماده کشیدن راست هستید؟
بیایید نگاهی عمیق به نحوه کمک Tinder Ads به تجارت شما بیندازیم.
تبلیغات Tinder چگونه کار می کند؟
اگر می توانید حداقل هزینه های مورد نیاز آنها را برآورده کنید ، می توانید تبلیغات Tinder را با خرید مستقیم از طریق Match Media Group ، که تبلیغات را در برنامه های دوستیابی Hinge ، Plenty of Fish ، Match و OkCupid مدیریت می کند ، خریداری کنید.
NP Digital آگهی سفارشی Tinder را از طریق خرید مستقیم با Tinder ، به صورت برنامه ای از طریق DV360 گوگل و از طریق شبکه های تبلیغاتی Google و Facebook خریداری می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم من تماس بگیرید.
علاوه بر خرید مستقیم با بودجه زیاد ، می توانید تبلیغات نمایشی را از طریق بسترهای تبلیغاتی گوگل و فیس بوک اجرا کنید.
این تبلیغات نمایشی به کاربرانی نشان داده می شود که به تجربه بدون تبلیغ ارتقا نداده اند.


چرا باید در Tinder تبلیغ کنید؟
اکثر کاربران Tinder مرد و یا Millennials یا Gen Z-ers هستند. اگر هر یک از این اطلاعات جمعیتی بخشی از مخاطبان هدف شما هستند ، باید از تبلیغات Tinder استفاده کنید.
نکات تبلیغاتی Tinder
همانند سایر انواع تبلیغات ، هنگام نوشتن برای Tinder بهترین شیوه ها وجود دارد. و هنگام نوشتن تبلیغات برای استفاده از برنامه دوستیابی ، فضای بیشتری برای خلاقیت و استعداد دارید. بنابراین در هنگام ایجاد تبلیغات برای کاربران Tinder به چند نکته توجه کنید.
1. چشم نواز باشید
ظاهر Tinder کلیدی است. کاربران با کشیدن سریع پروفایل ها و فقط در صورت جلب توجه اولین عکس فرد مورد نظر ، متوقف می شوند.
برای اینکه تبلیغات شما در برنامه دوستیابی موفق باشد ، باید به این موضوع توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما برای جمعیت شناسی شما جذاب هستند.
این می تواند کشیدن وسط کاربران را متوقف کند ، آنها را مجبور کند برای خواندن نسخه تبلیغاتی وقت صرف کنند و کلیک کنند.
چگونه می توانید تبلیغات Tinder جذاب از نظر بصری ایجاد کنید؟
- از تصاویر با وضوح بالا استفاده کنید
- افزایش اشباع
- تصاویر بدون شلوغی را انتخاب کنید
- از تصاویر با چهره استفاده کنید
2. کپی FOMO-Inducing را بنویسید
تبلیغات Tinder شما باید از عباراتی استفاده کند که برای مخاطبان شما طنین انداز شده و علاقه آنها را برانگیزد.
در برنامه ای که محدوده توجه افراد کوتاه است ، شما نمی خواهید هزینه تبلیغات خود را برای کپی که تبدیل نمی شود هدر دهید.
هنگام نوشتن تبلیغات Tinder خود ، این نکات را در نظر داشته باشید:
- بر راه حل نهایی تمرکز کنید: محصول یا خدمات شما چه مشکلی را حل می کند؟ حل آن مشکل چگونه زندگی مشتریان شما را بهبود می بخشد؟
- از محرک های احساسی استفاده کنید: کلمات قدرتمند هستند و در صورت استفاده صحیح می توانند واکنش ها و اقدامات را تحریک کنند. بنابراین چند عدد بپاشید کلمات و عبارات احساسی در نسخه خود بازاریابی را با احساس شروع کنید.
- تمرکز بر مزایا: مردم اهمیت می دهند که نام تجاری شما چگونه زندگی آنها را بهبود می بخشد.
- از FOMO (ترس از دست دادن) استفاده کنید: چرا FOMO اینقدر خوب کار می کند؟ این یک محرک احساسی است. این حس کنجکاوی ما را برانگیخته و ما را دعوت می کند که بخواهیم بیشتر بدانیم. همچنین فعال می شود بیزاری از ضرر، جایی که درد از دست دادن قوی تر از لذت به دست آوردن چیزی است. از این به نفع خود در کپی آگهی خود استفاده کنید.
3. خودتان باشید
به طور کلی ، شما می خواهید مارک شخصی خود را هنگام Tinder حفظ کنید. همانطور که هر Tinder dater به شما می گوید ، تنها بدتر از شبح بودن گربه ماهی شدن است.
مطمئناً ، داستانهای موفقیت Tinder Ad وجود دارد که مارک ها از پروفایل های “جعلی” برای تبلیغ محصولات خود استفاده کرده اند. مورد مورد: سابق ماشینبه
شرکت کنندگان مرد در جشنواره SXSW می توانند با یک زن 25 ساله به نام آوا مسابقه دهند. هنگامی که آوا به طور مستقیم و پس از کمی ناسزا گفت وگو می کند ، آوا نشان می دهد که او روباتی است که برای تبلیغ فیلم Ex Machina ساخته شده است.
این کمپین بسیار موفق بود ، اما فیلم نعمت Tinder را برای ایجاد یک پروفایل جعلی داشت.
چه زمانی این گپ چیزی مشابه را امتحان کرد ، نتیجه معکوس داشت. تخفیف 30 درصدی آنها روی کت شلوار جینیک نمایه دعوت کرد که کاربران را به “مهمانی شلوار” دعوت کند. با این حال ، نام تجاری از برنامه اجازه نمی گیرد و Tinder به سرعت پروفایل را به دلیل نقض شرایط خدمات حذف می کند.
4. در زندگی دوستانه به مخاطبان خود کمک کنید
مردم از Tinder استفاده می کنند زیرا مجرد هستند و آماده همکاری هستند.
چرا از محصولات یا خدمات خود برای کمک به کاربران در برقراری ارتباط عاشقانه استفاده نمی کنید؟ راهی بیابید که محصول شما بتواند به فرد دیگری در تاریخ دوم کمک کند.
به عنوان مثال ، اگر کارخانه شراب سازی را اداره می کنید ، به کاربران این فرصت را بدهید که برای دو نفر در مزه شراب برنده شوند. اگر کیت های غذایی هفتگی می فروشید ، یک بسته کامل برای کسی که برای یک وعده غذایی یک غذا می پزد تهیه کنید. اگر اهل صنعت رویدادها هستید ، یک بلیط رایگان بعلاوه یک هدیه دهید.
آتلانتا هاکس از این تاکتیک استفاده کردضربه تند وشدید زدن شب راست.این رویداد به کاربران Tinder این فرصت را داد تا برنده “سالن های عشق” شوند. در شب ، کاربران می توانند به سالن ها دسترسی داشته و مسابقات خود را به صورت حضوری ملاقات کنند.
با تمرکز تلاش های کمپین خود بر نحوه کمک به مشتریان خود ، منافع آنها را در اولویت قرار داده و به آنها در ایجاد ارتباط کمک می کنید.
چه کسی می داند ، شما می توانید به کسی کمک کنید شریک زندگی خود را پیدا کند. حالا ، آیا این یک داستان تجاری حماسی نخواهد بود؟
5. ساده نگه دارید
Tinder یک محیط سریع است. مردم با سرعت در حال حرکت به چپ یا راست هستند.
اگر می خواهید تبلیغ Tinder شما برجسته باشد ، آن را ساده نگه دارید. به بینندگان خود بگویید که چه کسی هستید و چگونه می توانید به آنها کمک کنید ، سپس مطمئن شوید که دعوت به اقدام (CTA) شما واضح و قانع کننده است.
نحوه ایجاد تبلیغ برای Tinder
شما می توانید تبلیغات Tinder را از طریق Facebook یا Google ایجاد کنید. در اینجا نحوه تنظیم تبلیغات در هر دو سیستم عامل وجود دارد.
نحوه ایجاد تبلیغات Tinder در فیس بوک
مرحله 1: ایجاد یک حساب تجاری در فیس بوک
فقط با حساب تجاری و صفحه فیس بوک می توانید تبلیغات فیس بوک برای Tinder ایجاد کنید.
مرحله 2: برای ایجاد تبلیغ خود به مدیر تبلیغات بروید
به داشبورد مدیریت تبلیغات فیس بوک بروید و روی دکمه سبز “+ Create” کلیک کنید.
هدف کمپین خود را از لیست انتخاب کرده و روی “ادامه” کلیک کنید.

مرحله 3: مکان های خود را انتخاب کنید
یک پنجره جدید ظاهر می شود که در آن می توانید تمام اطلاعاتی را که فیس بوک برای اجرای تبلیغات شما نیاز دارد را پر کنید.
برای اطمینان از نمایش آن در Tinder ، روی “New Ad Set” در سمت چپ صفحه کلیک کنید و به پایین بروید و به محل ها بروید.
“مکان های دستی” را انتخاب کنید و خواهید دید که چهار پلتفرم ظاهر می شوند:
- فیس بوک
- اینستاگرام
- پیام رسان
- شبکه مخاطبان
Audience Network پلتفرمی است که تبلیغ شما را به Tinder تحویل می دهد. این برنامه در دسته “برنامه های دوستیابی” فیس بوک قرار دارد.
مطمئن شوید که Audience Network را انتخاب کرده اید و بقیه فیلدها را برای ایجاد آگهی خود پر کرده اید. پس از اتمام کار ، آگهی را برای بررسی ارسال کنید. هنگامی که فیس بوک آن را تأیید کرد ، تبلیغاتی روی Tinder اجرا می شود.

نحوه ایجاد تبلیغات Tinder در Google
مرحله 1: به حساب Google Ads خود بروید.
برای ایجاد یک حساب کاربری ، به صفحه وب Google Ads و بر روی “شروع کن” کلیک کنید. در مرحله بعد ، اطلاعات پرداخت خود را تأیید کنید ، یک کارت اعتباری معتبر وارد کنید و روی “ارسال” کلیک کنید.
مرحله 2: ایجاد یک کمپین جدید
پس از ورود به حساب Google Ads خود ، روی دکمه “کمپین جدید” کلیک کنید.

مرحله 3: هدف و نوع کمپین خود را تعیین کنید
در مرحله بعد ، “ترافیک وب سایت” را به عنوان هدف کمپین خود برای تبلیغات Tinder انتخاب کنید.
پایین بروید و “Display” را به عنوان نوع کمپین خود انتخاب کنید.
نام وب سایت خود را در پایین وارد کنید و پس از اتمام کار روی “ادامه” کلیک کنید.

مرحله 4: برای کمپین تبلیغاتی Tinder خود یک مخاطب هدف ایجاد کنید
در اینجا ، می توانید شروع به تعریف مخاطبان مورد نظر خود برای Tinder کنید.
- مکانهایی را که می خواهید هدف گذاری یا حذف شوند ، انتخاب کنید.
- انتخاب کنید مخاطبان شما به چه زبانی صحبت می کنند.
- برای مشاهده لیست تنظیمات پیشرفته که می توانید در کمپین خود ایجاد کنید ، روی “تنظیمات بیشتر” کلیک کنید.
- وقتی آماده شدید ، روی “بعدی” کلیک کنید.
مرحله 5: بودجه خود را اضافه کنید
در Google Ads ، می توانید حداقل هزینه روزانه را برای کمپین تبلیغاتی Tinder خود تعیین کنید.
هنگامی که مبلغی را وارد می کنید ، برآوردی از نتایج خود دریافت خواهید کرد.

مرحله 6: مکان های تبلیغاتی خود را تنظیم کنید
برای تعیین مکانهایی که می خواهید Google تبلیغات شما را ارائه دهد ، روی “مکان ها” کلیک کنید. اینجاست که Tinder را انتخاب می کنید تا مطمئن شوید در برنامه نمایش داده می شود.
در بخش مرور ، “Apps” را انتخاب کرده و “Tinder” را در نوار جستجو تایپ کنید.
کادر تأیید کنار برنامه را علامت بزنید ، سپس روی “انجام شد” کلیک کنید.

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که خلاقیت تبلیغ خود را نهایی کنید و کار شما تمام است!
سوالات متداول Ad Tinder Ad
آیا تبلیغات Tinder رایگان است؟
خیر ، تبلیغات Tinder رایگان نیستند. بسترهای تبلیغاتی فیس بوک و گوگل از یک سیستم پیشنهادی رقابتی استفاده می کنند ، به این معنی که برای تبلیغات قیمت ثابتی وجود ندارد. در عوض ، قیمت به عواملی مانند جمعیت شناسی و رقابت حراج آگهی بستگی دارد.
آیا Bumble یا Tinder برای تبلیغات بهتر است؟
بستگی به این دارد که می خواهید چه افرادی را هدف قرار دهید و تبلیغات خود را خلاق کنید. Bumble فقط برای افراد مجرد نیست. همچنین برای ملاقات با دوستان جدید و همکاران حرفه ای است.
چند نفر تبلیغ Tinder من را می بینند؟
این بستگی به تعریف مخاطب شما دارد (هرچه بیشتر ، تعداد افراد کمتر باشد) و میزان پولی که باید برای تبلیغات Tinder خود پمپ کنید.
چه نوع تبلیغاتی را می توان در Tinder اجرا کرد؟
در حال حاضر فقط می توانید تبلیغات را در Tinder از طریق فیس بوک و شبکه های تبلیغاتی Google انجام دهید.
نتیجه گیری تبلیغات Tinder
صادق باشیم: هیچکس قصد خرید جدیدترین محصول شما را در Tinder ندارد.
به همین دلیل است که تبلیغات Tinder شما باید هدف برنامه را نشان دهد. کمپینی را پیرامون زندگی دوستیابی مخاطبان خود ایجاد کنید. به آنها چیزی بدهید تا در شب ملاقات به آنها کمک کند و آنها را یک قدم به ملاقات “یکی” نزدیک کنید.
این کمپین های سرگرم کننده می تواند نشان دهد که شما به زندگی روزمره آنها اهمیت می دهید ، در حالی که آنها را از تجربه مشتری منحصر به فرد لذت می برید.
فراموش نکنید ، اگر ترجیح می دهید تیم ما تبلیغات پولی یا مدیریت تبلیغات Tinder سفارشی شما را مدیریت کند ، برای مشاوره شخصی با تیم من تماس بگیرید.
آیا از تبلیغات Tinder استفاده می کنید؟ چه نتایجی از برنامه دوستیابی دیده اید؟

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پرداخت شده با ROI روشن.
رزرو تماس