در این قسمت مهمان ما Marty Weintraub است. او بنیانگذار AimClear است ، یک آژانس بازاریابی مجتمع هدایت شده در جذب مشتری و برنده 17 جایزه جستجوی ایالات متحده ، از جمله 5X جدیدترین آژانس بهترین مجتمع. تمایز AimClear تعادل ایجاد کل برند ، روابط عمومی ، داده ها و بازاریابی عملکرد یکپارچه است.
درباره Marty و AimClear
[4:53]
AimClear خود را کارآفرین و بازاریاب می داند. مارتی یک عکاس و سخنران است ، و AimClear را در سال 2007 تأسیس کرد. آنها یک آژانس بازاریابی یکپارچه هستند و در جذب مشتری جدید عالی هستند.
[5:28]
آنچه آنها را متفاوت می کند ، طرز تفکر آنها درباره کمپین ها و نحوه استراتژی آنها مبتنی بر عملکرد است. آنها طی چند سال با برخی از مشتریان واقعاً شگفت انگیز کار کرده اند. آنها دفتر بزرگی در دولوت ، مینه سوتا و دفتر دیگری در سنت پل دارند.
بازاریابی دیجیتال یکپارچه به چه معناست؟
[6:03]
این بدان معنی است که همه چیز چگونه با هم کار می کنند به عنوان مثال بازاریابی یکپارچه می تواند این باشد که چگونه نتیجه اجرای یک کمپین مارکینگ را می بینیم. ما شاهد بازدید بیشتر مستقیم ، نرخ تبدیل بالاتر در سایت و بازاریابی عملکرد هستیم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
[6:34]
یکپارچه روشی است که همه چیز با هم کار می کند. این اثر جستجوی پرداخت شده و تأثیر SEO است. این همچنین به معنی توالی پیام ها از کانال به کانال دیگر در یک مسیر منسجم چرخه زندگی برای خرید است. وقتی به مسیر انتساب فکر می کنید ، یک مسیر برای تبدیل ، یکپارچه به معنای مجسمه سازی از قبل است و اطمینان حاصل می کنید که پیام های منسجم را از کانال به کانال توالی می دهیم و همیشه از داده ها استفاده می کنیم تا بفهمیم چگونه این کار را بهتر انجام می دهیم.
آیا این نقل قول وجود دارد: “نیمی از هزینه ای که برای تبلیغات خرج می کنم هدر می رود. مشکل این است ، من نمی دانم کدام نیمی است ، “هنوز هم مرتبط است؟
[8:10]
اینقدر برای بازاریاب های سطح بالا نیست. تنها دلیل پرتاب اسپاگتی به دیوار و ندانستن نحوه مصرف آن این است که یا بازاریابان نمی دانند چه کاری باید انجام دهند یا سیستم خراب است. این روزها ، در تشخیص اینکه کدام نیمی مفید است ، نباید مشکل زیادی وجود داشته باشد.
کاری که AimClear انجام می دهد منجر به موفقیت آنها می شود
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
[11:57]
مارتی در مورد هدف گیری واقعاً دقیق است. آنها یک چک لیست دارند که برای هدف قرار دادن مخاطب از طریق داده های شخص اول و سوم تقسیم می شوند.
[13:39]
AimClear همیشه در حال توسعه افراد بوده است و همیشه به فکر تلاقی هدفمندی پرداختی و ارگانیک و چگونگی افزایش خودشان بوده است.
[14:43]
آنها همچنین همیشه به برندسازی اعتقاد داشته اند. مارک نهایی فروش است. مارک تجاری در واقع هدف گیری بدون کوکی نیز است.
توصیه هایی برای شخصی که تازه شروع کرده است
[15:27]
تحقیقات مخاطبان شما باید در مورد تقسیم بندی داده های شما بر اساس افرادی که هستند و حمله به کاری که آنها می خواهند انجام دهند.
[15:57]
ابتدا به جستجوی یکپارچه و روانشناسی بپردازید. ما می خواهیم بدانیم آنها چه می خواهند و چه کسانی هستند. آنچه هدف گذاری را ایجاد می کند توانایی ارائه تبلیغ به آنها ، ارسال نامه الکترونیکی به آنها یا ارتباط با آنها است و اگر نمی توانید با نوعی رسانه پولی یا ارگانیک به آنها بپردازید ، هدف گیری نیست.
[16:29]
انجام جستجوی یکپارچه و تحقیقات روانشناختی. ما می خواهیم بدانیم کجا می توانیم آنها را هدف قرار دهیم. این روزها ، این در مورد درک روش های مختلفی برای شناخت مخاطب است. بسیاری از اوقات ، از CRM شماست. اکنون ابزارهایی وجود دارد که می توانیم آدرس های ایمیل مهندس و CRM توسط موجودی نمایشگر شخص ثالث را که شامل intent است معکوس کنیم.
[17:10]
لیست های هدف قرار دادن داده مخاطب را که مشتری ممکن است داشته باشد ، شناسایی کنید. اگر بیشتر به این موضوع بپردازیم ، این تعامل اجتماعی ، پیکسل های مجدد هدف گذاری ، داده های CRM خواهد بود. به آن نگاه کنید و تقسیم بندی یا روش های مختلف برای هدف قرار دادن آن لیست ها را توصیه کنید.
[18:14]
به مولدهای هدف گذاری اجتماعی نگاه کنید. به علف های هرز فرو می رود. ما باید بدانیم که آنها چه کسی هستند و در کجا می توانیم قطعات آن را بدست آوریم.
چگونه تبلیغات در حال حاضر برای هرکسی در دسترس است؟
[19:47]
نام تجاری Zuko درباره دموکراتیک سازی داده های نمایش شخص ثالث است. آنها آن را از طریق شبکه های OTT (فوق العاده) ارائه می دهند. آنها 150 شریک داده دارند و طبقه بندی هدف گذاری خود را برای مخرج مشترک انجام می دهند. آنها طرح اصلی هدف گذاری خود را ایجاد کردند تا با ترکیب شرکای مختلف داده ، حجم کافی را بدست آورند. می توانید یک ویدیو را از YouTube خراشیده ، یک بنر بارگذاری کنید ، و سپس یک منطقه از کشور را در همه جا پتو کنید ، یا می توانید روانشناسی را از بالا لایه بندی کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
[20:42]
ما قصد داریم یک نسل پاپ آپ را ببینیم که کارهای جالبی انجام می دهد. ابزارهای عمیقی با برخی از ویژگی های گردش کار وجود دارد. با استفاده از این ابزارها ، آنها در دسترس آژانس های متوسط و حتی آژانس های کوچکتر قرار می گیرند. فقط باید آمادگی پرداخت بیش از حد هزینه را داشته باشید تا زمانی که در حجم بالایی از هزینه های رسانه ای صرف کنید.
هدف قرار دادن مشتری ها
[24:25]
شما می توانید بنرها یا تبلیغات ویدیویی را به شخصی که در مراکز بهداشتی درمانی مشغول خدمت است و امکان مواجهه مستقیم یا غیرمستقیم با بیماران یا مواد عفونی از جمله مواد بدن را دارد ، ارائه دهید.
[25:14]
در زمان های قدیم ، به عنوان بازاریاب دیجیتال ، اگر می خواستیم دیدگاه های سیاسی محافظه کارانه تری را در نظر بگیریم ، باید یک لایه از آن را اضافه کنیم. اگر ویژگی مشخص دیگری را برای این کار در نظر بگیریم ، با سیاست محافظه کارانه با اپراتور شروع کنید. درک کنید که آیا چشم انداز دیگری وجود دارد که شما توسط کانال توزیع اعمال می کنید.
موجودیها و تبلیغات دیجیتال
[28:15]
با استفاده از DSP می توانید گاهی فضای مناسب و شبکه هایی را بدست آورید که می توانید مستقیماً از جمله Google خریداری کنید. موجودی کالا از مکانهای مختلف بسته به اینکه با چه شبکه ای سرو کار دارید تهیه می شود و همه اینها در پشت صحنه انجام می شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
[28:58]
بسته به قدرت رقابت فضا ، می تواند از فضای ویدیوی بنر سنتی ، که می تواند بسیار ارزان باشد ، تا بسیار گران قیمت متغیر باشد. این روزها ، DSP ها از شفافیت مختلفی برای میزان هزینه شما در هنگام علامت گذاری برای اینکه آنها فرد میانی داده ها هستند ، برخوردار هستند. بازاریاب ها از این داده های برنامه نویسی استفاده می کنند و بازی آنها این است که فقط با انجام هدف گیری تفریحی و رد هر کسی که این داده ها را خریداری نمی کند ، هزینه را پایین نگه دارد ، که این یک استفاده ضدخود از داده ها است.
کارآمدترین راه برای فروش چیزی اکنون
[32:32]
پاسخ همیشه جستجوی پولی است. اگر موجودی جستجو وجود داشته باشد ، درست به عنوان یک بازاریاب ، بهترین راه و ساده ترین راه برای فروش چیزی است که اکنون شخصی درخواست آن را می کند و قصد خرید آن را دارد.
[32:44]
محصولات جدید جدیدی وجود دارد که می توانید آنها را با موجودی اجتماعی یا نمایشگر تهیه کنید. اگر مارتی بخواهد از بین یک پلتفرم یا سیستم عامل دیگر یکی را انتخاب کند و آن گوگل یا فیس بوک باشد ، او اکوسیستم گوگل را انتخاب می کند زیرا آنها هر آنچه در داخل آن است را در داخل آن دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
[34:35]
برای هر محصولی ، یک قسمت بالای قیف وجود دارد. بالای قیف بازار چشم انداز است. شما می توانید آنها را در مکان های مختلف و از راه های مختلف بگیرید ، اما این گروه افراد است.
حقیقت جهانی
[36:44]
بهترین بازاریابی محصولی است که مکش نداشته باشد. شما می توانید محصولی داشته باشید که فقط معجزه آسا باشد ، همه آن را می خواهند و شما تنها کسی هستید که آن را دارید. وظیفه شما به عنوان بازاریاب این نیست که آن را فریب دهید.
[37:46]
حقیقت جهانی همه ما درباره تغییر مانند آنچه میکل آنژ در مورد مجسمه ساز گفته است ، “این در سنگ وجود دارد و وظیفه مجسمه ساز رفع موانع بین زیبایی و زیبایی است.” بازاریابی هم همینطور است. ویژگی شماره یک شما در یک کمپین بازاریابی می خواهید برای مشتری یا محصول باشد.
[40:14]
اگر بتوانید با توجه به تحقیقاتی که درمورد مخاطبان خود انجام داده اید ، آن مشتری را به خرید محصولی که می دانید عاشق آن می شوند ، ترغیب کنید ، احتمال اینکه اهمیت بیشتری پیدا کنند وجود دارد. در پایان روز ، اگر فقط به دنبال ترافیک یا فروش سریع هستید و در بسته بندی نامناسب چیزی را به خارج از کشور منتقل می کنید ، این احتمال وجود دارد که مشتری برگشتی نداشته باشید. شما نمی خواهید ROI مورد نظر خود را از منظر بازاریابی دریافت کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
جوایز
[41:43]
جوایز فقط به این دلیل مهم هستند که فقط به این معنی است که شما برای مکان ، ذینفعان و مارک خود موفق هستید و برای مشتریان آژانس کار می کنید.
ژورنال موتور جستجو را دنبال کنید
مارتی وینتراوب را دنبال کنید