
آیا شما در آمازون فروشنده هستید؟
در این صورت ، شما باید اهمیت رتبه فروش آمازون خود را بفهمید و اینکه چگونه می تواند به تجارت شما کمک کند (یا به آن آسیب برساند).
رتبه فروش آمازون چیست؟
رتبه فروش آمازون (همچنین به عنوان رتبه بهترین فروشندگان یا BSR شناخته می شود) نمره ای عددی است که نشان دهنده محبوبیت یک مورد در هر دو دسته کلی و زیر مجموعه های مربوطه است.
معنی آن چیست؟ بیایید نگاهی بیندازیم به عملکرد Jenga. در حالی که Jenga در رده کلی Toys & Games مقام سوم را کسب کرد ، در Stacking Games رتبه اول را کسب کرد.

با این سطح دید در عملکرد ، فروشندگان می توانند عملکرد را در چندین سطح مشاهده کنند.
رتبه فروش آمازون می تواند از یک تا بیش از یک میلیون باشد ، که نمرات پایین نشان دهنده رتبه برتر است. این معیار با استفاده از تعداد فروش اخیر و همچنین فروش تاریخی در رابطه با سایر محصولات هم رده ، ساعتی محاسبه می شود.
نمی دانید چگونه می توانید رتبه فروش آمازون محصول خود را پیدا کنید؟
این آسان تر از آن است که شما فکر می کنید. به سادگی به پایین صفحه محصول خود بروید تا زمانی که با قسمت جزئیات محصول مواجه شوید. سپس ، به دنبال رتبه بهترین پرفروش های آمازون باشید.
اکنون که رتبه فروش آمازون خود را پیدا کرده اید ، احتمالاً از خود می پرسید ، “آیا این نمره خوبی است؟” وقتی نوبت به رتبه فروش می رسد ، همه چیز نسبی است.
اگر در یک گروه اشباع باشید ، نمره “خوب” همچنان می تواند یک رقم نجومی بالا باشد. برعکس ، اگر در یک جامعه کوچک و زیبا باشید ، نمره ای که ممکن است پایین باشد ممکن است در واقع به این معنی نباشد. به عنوان یک قانون کلی ، شما می خواهید برای یک امتیاز زیر 2000.
چرا رتبه فروش آمازون شما مهم است
ممکن است فکر کنید که رتبه فروش آمازون شما بر اساس عملکرد گذشته تأثیر چندانی بر عملکرد فعلی شما ندارد. با این حال ، چهار دلیل مشخص وجود دارد که شما باید به رتبه خود اهمیت دهید.
رتبه فروش آمازون اعتماد را نشان می دهد
برای فروشندگان آمازون ، داشتن رتبه فروش پایین آمازون برای موفقیت در سایت تجارت الکترونیکی حیاتی است. از آنجا که از رتبه بندی برای تعریف محبوبیت محصول در یک ژانر خاص و به طور مقایسه ای با رقبای آن استفاده می شود ، رتبه فروش خود را به عنوان رأی اعتماد به محبوبیت محصول خود در نظر بگیرید.
فراهم می کند Edge رقابتی
رتبه فروش آمازون علاوه بر این که به عنوان یک گواهی برای محبوبیت محصول شما عمل می کند ، با ارائه دید بیشترین عملکرد محصولات در گروه شما ، بینش در مورد رقبا را فراهم می کند. با ارزیابی محصولاتی که دارای رتبه های برتر فروش آمازون هستند ، سپس می توانید از طریق لنزهای آنها ارزیابی مجدد کمپین خود را انجام دهید ، لیست های خود و استراتژی های بازاریابی را بر این اساس بهینه کنید.
این باعث افزایش فروش می شود
علاوه بر اعتبار ، مصرف کنندگان محصولی را که دیگران نیز خریداری کرده اند ، بیشتر خریداری می کنند. احتمال اینکه شما بدون هیچ گونه بررسی کالایی را بصورت آنلاین خریداری کنید چیست؟ به احتمال زیاد هیچ.
همین پیش فرض در اینجا کار می کند – فروش بیشتر به معنای بررسی بیشتر است که منجر به فروش حتی بیشتر می شود.
این باعث افزایش آگاهی از برند می شود
اگر محصولات شما به طور معمول در رده های بالای دسته یا زیرمجموعه شما قرار می گیرند ، خریداران متوجه می شوند. با افزایش دید مثبت محصولات خود ، می توانید دید و آگاهی از برند خود را افزایش دهید.
6 راه برای افزایش رتبه فروش آمازون
اگرچه ممکن است احساس کنید که رتبه فروش شما کاملاً از کنترل شما خارج شده و فقط به مصرف کنندگان شما وابسته است ، اما اقداماتی وجود دارد که می توانید برای افزایش فروش و افزایش رتبه فروش آمازون انجام دهید.
بیایید شش راهکار برای افزایش رتبه فروش شما را بررسی کنیم.
1. برای افزایش رتبه فروش آمازون ، نظرات را تشویق کنید
هشتاد و هشت درصد مصرف کنندگان به همان اندازه که به توصیه های دهان به دهان دوستان و خانواده خود اعتماد دارند ، به بررسی آنلاین نیز اعتماد دارند. بررسی های مثبت می توانند نکته مهمی باشند که باعث می شود مصرف کننده کالای شما را نسبت به محصول دیگر انتخاب کند.
در حالی که آمازون انگیزه واقعی بررسی را ممنوع کرده است (مانند ارائه تخفیف یا پرداخت) اما هنوز گزینه هایی برای تشویق خریداران به ترک بررسیهای درخشان وجود دارد. در اینجا چند روش برای افزایش بررسی های آنلاین وجود دارد.
پیگیری
پس از انجام خرید ، یک ایمیل پیگیری ارسال کنید. در این ایمیل ، می توانید یک محتوای اطلاعاتی با ارزش داشته باشید که باعث افزایش حسن نیت بین خریدار و فروشنده شود ، و این ممکن است منجر به خریدهای آینده و بررسی های بعدی شود.
همچنین می توانید آمازون را انتخاب کنید تا به طور خودکار برای بررسی محصول به خریدار ایمیل ارسال کند. این یک راه سریع و آسان برای کسب برخی از بررسی های ارزشمند است.

درج در بسته بندی
گنجاندن محتوای ارزشمندی در بسته بندی های شما همچنین می تواند مشتریان را ترغیب به بررسی نظر کند. درج یک یادداشت دست نویس که مصرف کننده را ترغیب می کند یک بررسی را انجام دهد ، همچنین باعث افزایش احساسات اتصال می شود. حتی یک یادداشت تشکرآمیز چاپی همراه با یادآوری برای بررسی می تواند کمک کند.
تاک آمازون
تاک آمازون یک برنامه داخلی است که در ازای بازخورد محصولات را به صورت رایگان به مشتریان معتمد آمازون ارائه می دهد. هدف تشویق بررسی صادقانه مشتریان واقعی است و فقط برای شرکت کنندگان دعوت می شود.
تنها نکته قابل توجه اینجاست که شما برای شرکت در این برنامه باید یک فروشنده آمازون باشید.
2 برای بهبود رتبه فروش آمازون تحقیقات کلیدی انجام دهید
ما معتقدیم که تحقیق درباره کلمات کلیدی باید پایه و اساس هر کمپین آنلاین باشد و فروش در آمازون تفاوتی ندارد. شناسایی کلمات کلیدی مناسب برای محصول شما می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست باشد.
هنگام ساخت لیست های آمازون ، کلمات کلیدی خود را در عنوان و گلوله های خود قرار دهید. با درج این اصطلاحات ، اطمینان حاصل می کنید که جستجوگران بیشتری لیست شما را مشاهده می کنند ، که به نوبه خود ، احتمال خرید محصول شما را افزایش می دهد.
3. از عکسهای با کیفیت برای افزایش رتبه فروش آمازون استفاده کنید
عکسها مهم هستند. در حقیقت، 63 درصد مصرف کنندگان گزارش دهید که عکسها هنگام خرید از آمازون برای آنها مهمتر از توصیفات لفظی است. سرمایه گذاری در عکس های با کیفیت هزینه دارد.
همانطور که عکس هایی را برای قرار دادن در لیست خود انتخاب می کنید ، به آنچه می خواهید بعنوان یک مصرف کننده ببینید ، فکر کنید. آیا تصویری که اینفوگرافیک را در آن گنجانده شده م beثر است؟ آیا تصویری از فردی که از محصول شما استفاده می کند ارزش را منتقل می کند؟ اگر عکسهای خود را بگیرید ، به دنبال نکاتی باشید که به شما در گرفتن عکس در سطح حرفه ای کمک می کند.
صرف نظر از اینکه کدام روش برای محصول شما بهترین نتیجه را دارد ، عکسهای با کیفیت می توانند توجه را جلب کرده و فروش را افزایش دهند و فروش آمازون را افزایش دهند.
4. کپی فروش خوب بنویسید
بسیاری از لیست های محصولات آمازون برخی از نوشته های بسیار کمرنگ را به نمایش می گذارد. جرایم معمول شامل صفحات بهینه نشده ، عناوین پر از کلمات کلیدی و جملاتی است که حتی منطقی هم نیستند (که اعتماد شما را در شرکت جلب نمی کند.)
برای کمک به اینکه محصول شما در بین مردم متمایز شود و خریدهای بیشتری را در پی داشته باشد ، برای هر یک از لیست های محصولات خود یک نسخه فروش متفکرانه بنویسید بر مزایایی که محصول شما ارائه می دهد و ویژگی های برجسته آن تمرکز کنید.
بازدید کنندگان آمازون با قصد تجاری می آیند. اگر بتوانید آنها را با کپی فروش قوی جذب کنید ، احتمال تبدیل شدن آنها بسیار بیشتر است.
5. توصیف و عنوان محصول را بهینه کنید
این یک واقعیت جالب است –90 درصد لیست محصولات آمازون به الزامات توصیف آمازون پایبند نیستند. درست مثل گوگل ، آمازون مرتباً به روزرسانی الگوریتم می کند. در جریان ماندن در جزئیات لیست پیشنهادی ، از جمله تعداد نویسه ها و محدودیت کلمات ، می تواند به محصولات شما در عملکرد بهتر و افزایش دید کمک کند.
هنگام ساخت توضیحات و عناوین محصول ، به یاد داشته باشید که کاربران آمازون در این سیستم عامل خرید می کنند زیرا این کار سریع و آسان است. اگر مصرف کننده احتمالی شما در درک محصولات خود تلاش می کند ، احتمالاً برای یک نگاه دوم برنخواهند گشت.
برای اینکه عناوین خود را در میان جمع برجسته کنید ، این سه مورد را امتحان کنید:
- خلاق بودن
- به محدودیت 200 نویسه آمازون پایبند باشید
- از عناوین توصیفی استفاده کنید که محصول شما چیست
حتما استفاده کنید بهترین روشهای آمازون هنگام ایجاد عناوین محصول. آنها به یک دلیل وجود دارند ، بنابراین حتماً آنها را در استراتژی عنوان خود پیاده کنید
- حرف اول کلمات اصلی باید بزرگ باشد
- از ampersand استفاده نکنید
- جزئیات دقیق اندازه را به اشتراک بگذارید
- هنگام انتقال اعداد از اعداد استفاده کنید
6. محصولات خود را برای افزایش رتبه فروش آمازون تبلیغ کنید
نرخ تبدیل در بازار آمازون به طور متوسط در حدود است 15 درصد، بطور قابل توجهی بالاتر از سایر سیستم عامل های تجارت الکترونیکی. نکته کلیدی برای اطمینان از محصولات شما این است که سطح تبدیل اطمینان و افزایش دید است. اگر هیچ کس محصول شما را نبیند ، هیچ کس نمی تواند آن را بخرد.
در حالی که چندین روش برای تبلیغ محصولات شما در آمازون وجود دارد ، ما سه مورد برتر خود را جمع کرده ایم تا با شما به اشتراک بگذاریم.
در تبلیغات تبلیغاتی محصولات سرمایه گذاری کنید
برای افزایش قابلیت مشاهده محصول خود ، سرمایه گذاری در تبلیغات تبلیغاتی محصولات را در نظر بگیرید. به عنوان یک فروشنده ، فقط در صورت کلیک خریدار بر روی تبلیغات ، هزینه از شما کسر می شود ، بنابراین این روشی با قیمت مناسب است که می توانید محصول خود را در معرض دید تازه قرار دهید.

در آگهی فوق ، کالای حامی در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر می شود.
از کانال های اجتماعی خود استفاده کنید
استفاده از قدرت کانال های اجتماعی کسب و کار شما راهی عالی برای دیدن محصولات شما توسط خریداران بیشتر است. در حالی که نمی خواهید دنبال کنندگان خود را با تبلیغات پس از تبلیغ طغیان کنید ، چند استراتژی وجود دارد که می توانید برای جلب توجه لیست های آمازون خود استفاده کنید.
- میزبانی یک مسابقه: با ایجاد یک مسابقه که افراد را به تعامل با لیست محصولات آمازون شما ترغیب می کند ، باعث افزایش دید می شوید. به عنوان مثال ، شما می توانید یک محصول را به یک برنده خوش شانس که لیست آمازون شما را در زندگی نامه یا داستان های خود به اشتراک می گذارد ، اهدا کنید.
- محتوا را با پیوند به لیست آمازون خود به اشتراک بگذارید: هنگامی که یک وبلاگ مفید ویژه صنعت خود ارسال می کنید ، افراد برای یادگیری به آن محتوا می آیند. این نه تنها شما را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود معرفی می کند ، بلکه فرصتی برای پیوند دادن به لیست های آمازون و افزایش دید است.
- کد تبلیغاتی شبکه های اجتماعی را ارائه دهید: اگر یک حساب فروش حرفه ای در آمازون دارید ، می توانید یک لینک تبلیغاتی ایجاد کنید تا از طریق برجسته سازی اجتماعی تخفیف ارائه شده در لیست را به اشتراک بگذارید. در اینجا یک راهنما برای پیمایش در تنظیم پیوند تبلیغات.
یک معامله صاعقه ارائه دهید
با ارائه یک پیشنهاد خرید رعد و برق به خریداران علاقه خود را افزایش دهید. این فروش ها به زمان حساس هستند و خریداران می توانند آنها را در بخش معاملات امروز آمازون بیابند. این موارد با توجه به ماهیت حساس به زمان خود بسیار مورد توجه خریداران قرار می گیرند.
هنگامی که محصول خود را در بخش معاملات امروز آمازون قرار می دهید ، نه تنها فروش خود را افزایش می دهید ، بلکه به طور حتم رتبه فروش آمازون را نیز افزایش می دهید.
نتیجه
اکنون که اجزای سازنده رتبه فروش آمازون را فهمیدید ، وقت آن رسیده است که فروشگاه خود را برای خریدهای بیشتر بهینه کنید.
چه با تحقیق درباره کلمات کلیدی برای فروشگاه تجارت الکترونیکی خود شروع کنید و چه کپی موجود خود را روشن کنید ، در تلاش برای بهبود دید محصول هستید. با افزایش دید ، فروش شما نیز افزایش می یابد و فروش شما به طور همزمان رتبه بندی می شود.
موفق ترین استراتژی شما برای افزایش رتبه فروش آمازون چیست؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید