حتی اگر بهترین پست وبلاگ را در جهان نوشته باشید ، هیچ کس قصد ندارد آن را بدون عناوین برنده بخواند.
چرا؟
چون باید کلیک کنید. و این وظیفه عنوان است.
در این پست یاد می گیرید که چگونه یک عنوان غیرقابل مقاومت بنویسید که کلیک ها را به خود جلب کند بدون کلیک کردن
اما اول…
عنوان یک عنوان است ، یک نام است.
یک عنوان خوب سه کار را انجام می دهد:
- توجه خواننده را جلب کنید
- خواننده را به اندازه کافی کنجکاو کنید تا کلیک کند
- توصیف دقیق محتوا
اگر بتوانید هر سه مورد را در یک جمله انجام دهید ، همه خوانندگان مورد نظر خود را برنده خواهید شد.
یک عنوان خوب مردم را به سمت مقاله شما سوق می دهد. در واقع ، عنوان شما در اکثر موارد ، تنها عاملی است که مردم برای تصمیم گیری در مورد مقاله شما ارزش خواندن دارند.
و تیترها بسته به سکویی که در آن ظاهر می شوند به طرق مختلف برای جلب توجه رقابت می کنند.
در شبکه های اجتماعی
مقاله شما در یک طیف وسیعی از اخبار هشدار دهنده ، پست های افراد موردعلاقه مخاطبان شما و تبلیغاتی قرار دارد که مغز آنها را از مرور تا خرید انتخاب می کند. اکنون بخاطر داشته باشید که توجه مردم به طور فزاینده ای محدود می شود. عنوان شما نیاز به رقابت و پیروزی در برابر همه این رقبای بسیار آموزش دیده دارد.
در خطوط موضوع ایمیل
یک کارمند اداری به طور متوسط دریافت می کند روزانه 121 ایمیل. حتی اگر فقط 10٪ از آنها خبرنامه هایی باشند که به پست های وبلاگ پیوند دارند ، اکثر افراد 12 پست در روز نخوانند. آنها چند مورد جذاب تر را بر اساس عنوان خود انتخاب می کنند.
از نتایج جستجو
وب سایت متوسط تقریباً می شود 2/3 ترافیک آن از گوگل یک عنوان خوب احتمال کلیک جستجوگران روی صفحه شما را نسبت به سایر نتایج افزایش می دهد.
نوشتن تیتر چندان سخت نیست. می توانید اصول اولیه را با یک سیستم سه مرحله ای ساده پایین بیاورید. فقط چند نکته را هنگام کار در ذهن داشته باشید:
- باید عنوان خود را برای جستجوی Google بنویسید، از آنجا که ، به احتمال زیاد ، همانطور که قبلاً ذکر شد ، بیشترین بازدید شما از جستجو صورت می گیرد.
- معمولاً بهتر است قبل از نوشتن پست وبلاگ خود ، عنوان خود را بنویسید، بنابراین این سیستم از این رویکرد استفاده می کند. با این اوصاف ، شما همچنان می توانید از هر مرحله برای اصلاح یک عنوان خاص استفاده کنید.
- شما باید از clickbait اجتناب کنید با طی کردن مراحل ، مطالب واقعی مقاله را در ذهن داشته باشید. غالباً نوشتن یک عنوان پس از نوشتن مقاله باعث می شود که آنچه خوانندگان از مقاله دریافت می کنند ، بیش از حد سازگار باشید. اگر مقاله ارائه نشود ، خوب ، این clickbait است.
اما شما قصد دارید تحویل دهید. چون شما راهنمای تخصصی ربکا بیک را دارید
حالا بیایید آن تیتر را بنویسیم!
- یک قالب را انتخاب کنید
- یک زاویه برنده اضافه کنید
- آن را انسانی کنید
1. قالب را انتخاب کنید
بیایید بگوییم شما در حال ارسال یک پست در مورد بهترین پودرهای پروتئین هستید. هر یک از این قالب های عنوان می توانند کار کنند:
- لیستول: 10 بهترین پودر پروتئین برای ساخت عضله در سال 2021
- چگونه: چگونه بهترین پودر پروتئین را برای خود انتخاب کنیم
- آموزش: بهترین پودر پروتئین: انتخاب بهترین در 6 مرحله
- قطعه نظر: آیا واقعاً چنین چیزی به عنوان بهترین پودر پروتئین وجود دارد؟ علم می گوید نه
- مرور: بررسی استاندارد استاندارد طلای مطلوب: بهترین پودر پروتئین
- مقایسه: تغذیه بهینه در برابر MyProtein: بهترین پودر پروتئین کدام یک است؟
اما به یاد داشته باشید ، برای اکثر وب سایت ها مهمترین منبع ترافیک Google است. بنابراین نباید فقط قالب عنوان را انتخاب کنید که به نظر شما بهترین است. شما باید یکی از جستجوگران را که در واقع بدنبال آن هستند انتخاب کنید تا بیشترین شانس برای رتبه بندی را داشته باشید.
چطور می تونی این کار رو بکنی؟
به صفحات بالاترین رتبه فعلی برای کلمه کلیدی مورد نظر خود در Google نگاه کنید و زاویه غالب را بررسی کنید. می بینید که سه مقاله برتر “بهترین پودر پروتئین” همه لیستول ها هستند.

فقط توجه داشته باشید که نتایج جستجوی Google براساس عواملی مانند موقعیت مکانی و سابقه جستجوی شما شخصی سازی می شوند. برای مبارزه با این ، از Ahrefs استفاده کنید سئو نوار ابزار در یک برگه ناشناس برای شبیه سازی جستجو در کشور و زبان مورد نظر شما.

به خاطر داشته باشید ، نوع عنوانی که به بهترین شکل ممکن عمل می کند ، با توجه به موضوع شما متفاوت خواهد بود. در حالی که عنوان یک لیست برای یک پست در مورد بهترین پودرهای پروتئین بهترین است ، یک عنوان چگونه برای پستی که در حال حاضر می خوانید بهتر است. و ممکن است موضوع شما به یک نظر نیاز داشته باشد. همه اینها به داده های جستجو بستگی دارد.
حرفه ای نکته
اگر در حال نوشتن عنوان برای یک پست موجود هستید که با زاویه غالب نتایج جستجو مطابقت ندارد ، به این موضوع توجه کنید که آیا با ویرایش های جزئی می توانید زاویه را تغییر دهید یا خیر. به عنوان مثال ، با تغییر چند کلمه می توانید به سرعت یک آموزش را به لیست تبدیل کنید:
بهترین تیتر خود را بنویسید: یک سیستم شش مرحله ای
→
6 روش برای نوشتن یک عنوان خوب
2. یک زاویه برنده اضافه کنید
اکنون که قالب را پایین آورده اید ، باید زاویه رتبه بالا را پیدا کنید.
با استفاده از همان مقالات آخرین مرحله ، به دنبال تمایز کلمات باشید. برای مثال ، هنگام مشاهده لیستول ها ، بیشتر مقاله ها “# بهترین پودرهای پروتئین برای …”
چه می آید پس از آن “برای” زاویه است در مورد “بهترین پودر پروتئین” زاویه غالب جنسیت است. به عنوان مثال ، “برای مردان” یا “برای زنان”.
اما گزینه های دیگری نیز وجود دارد SERP بیش از حد ، مانند:
- “برای تغذیه بهتر “
- “برای هر رژیم “
- “برای شما”
هنگام انتخاب زاویه ، باید خواسته های جستجوگران را با آنچه می توانید به اندازه کافی در مورد آن بنویسید ، متعادل کنید. اگر متخصص هستید و می دانید زاویه خاصی نسبت به زاویه دیگر منطقی است ، باید این زاویه را در نظر بگیرید.
اگر زاویه مسلط و واضحی وجود ندارد ، بر یک مزیت واضح ، یک عامل تمایز محصول / خدمات خود تمرکز کنید ، یا به سادگی چیزی را که هنوز مورد توجه قرار نگرفته است ، به شرطی که خوانندگان شما می خواهند به آن برسند.
مثلا:
- “برای کاهش وزن “
- “برای عضله سازی “
- “برای حجیم کردن “
هنگامی که قسمتهای اصلی عنوان خود را دریافت کردید ، یعنی قالب و زاویه ، فقط باید یک کار دیگر انجام دهید …
3. آن را انسانی کنید
برای اینکه واقعاً مورد توجه خوانندگان قرار بگیرید ، باید عنوان خود را انسانی کنید.
اگر شما یک انسان هستید ، این کار آسان است. از صفتها یا شکلهای گفتاری استفاده کنید تا مقاله را برای دوست صمیمی خود به طور مرتب توصیف کنید.
بنابراین ممکن است به جای “10 بهترین پودر پروتئین برای کاهش وزن” داشته باشید:
- “10 بهترین پودر پروتئین برای بدون دردسر کاهش وزن”
- “10 بهترین پودر پروتئین برای ریختن پوندها“
- “10 بهترین پودر پروتئین به خرد شده“
برای سهولت این روند ، از زبان خوانندگان خود استفاده کنید. در هر صنعت اصطلاحات مختلف وجود دارد ، عامیانه وجود دارد و آن شیوه شخصی وجود دارد که افراد “در معرض” در مورد چیزهای مورد علاقه خود صحبت می کنند. اگر وقت فراغت دارید ، تا آنجا که می توانید مقالات مربوط به موضوع خود را بخوانید.
همچنین می توانید در مورد موضوع خود در شبکه های اجتماعی مرور کنید. Reddit ، Twitter و LinkedIn مکان های عالی برای یافتن عبارات خوب و زبان خاص جامعه هستند. برخی از زیرمجموعه ها حتی با یک ویکی و واژه نامه همراه هستند که کلمات کلیدی را تعریف می کنند.

ویکی برای r / تناسب اندام
با استفاده از این اطلاعات ، می توانید عنوانی مانند “17 پودر پروتئین که به شما کمک می کنند به اهداف مغذی خود کمک کنید” یا “14 پودر پروتئین برای حمل و نقل ، آماده سازی و مصرف سریع ، آسان” را انتخاب کنید.
انتخاب قالب برنده ، زاویه و “انسان سازی آن” برای فرآیند “اساسی” گام به گام نحوه نوشتن عنوان برنده کافی است.
گفته شد ، پس از سالها نوشتن عنوان ، ما چهار نکته برای شما داریم.
1. خاصیت اضافه کنید
هرچه عنوان شما بیشتر مشخص باشد ، خواندن آن آسان تر است. خواندن آن آسان تر است ، افراد بیشتری آن را دوست دارند. هرچه افراد بیشتر آن را دوست داشته باشند ، احتمال کلیک روی آن بیشتر است.
ساده است. و خاصیت از موارد ملموس و واقعی ناشی می شود.
به عنوان مثال ، به جای “پودرهای پروتئینی برای افزایش وزن” ، “15 پودر پروتئین خوشمزه برای کمک به شما در افزایش 1 پوند در هفته عضله” را امتحان کنید.
2. غافلگیری و لذت
اگر هدف شما این است که از مکان های دیگری به غیر از جستجوی ارگانیک ، مانند رسانه های اجتماعی ، بازدید کنید ، تطبیق هدف جستجو ممکن است چندان مهم نباشد. ممکن است با گفتن یک حرف جالب و غیرمعمول تأثیر بیشتری ایجاد کنید تا مردم متوقف شوند و کلیک کنند.
ما این کار را چند سال پیش با پست “من از 235 نفر خواستم که مقاله من را توییت کنند …” انجام دادیم.
هیچ فرمول واقعی برای این فرمول وجود ندارد. این کار به شناخت مخاطبان ، زبان مورد استفاده آنها و آنچه ممکن است در آنها طنین انداز باشد متکی است.
3. فاصله های کنجکاوی ایجاد کنید
اطلاعات خود را به همه به جز اطلاعاتی که قصد کنجکاوی آن را دارید ، بدهید ، به عنوان مثال ، “همه در حال انجام x هستند اما شما!” فقط مطمئن شوید که از این ادعا در مقاله خود پشتیبان گیری کرده اید ، بنابراین این فقط یک کلیک کلیک نیست.
4- انواع عنوان را تست کنید
هنگامی که مقاله خود را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ارسال می کنید ، می توانید عنوان دیگری انتخاب کنید. انواع مختلف موضوع اصلی را آزمایش کنید تا ببینید آیا یک عنوان بیشتر کلیک ، پسندیدن ، نظرات و اشتراکات دریافت می کند. سپس از آن به عنوان عنوان اصلی پست خود استفاده کنید.
افکار نهایی
ساخت یک عنوان برنده علم موشک نیست. این علم بازاریابی است. و این به طور قابل توجهی آسان تر است. در واقع ، اگر از سیستم سه مرحله ای که در بالا توضیح داده شده استفاده کنید ، می توانید با بهترین نویسندگان صنعت خود همراه باشید.
پس از آماده شدن خود برای تبدیل شدن به بهترین تیتر نویس ، آثار کلاسیک نوشتن را بررسی کنید. همه آنها فرمول های اصلی خود مبتنی بر شواهد را ارائه می دهند که دارای تئوری برای پشتیبانی از آنها است.
این پنج کتابی است که بیشتر به من آموخته است:
- تبلیغات علمی توسط کلود هاپکینز. مفهوم ‘تست کپیبا جزئیات موثرترین عناوین مورد استفاده در بازاریابی با پاسخ مستقیم حدود 1923.
- روش های تبلیغاتی آزمایش شده توسط جان کپلز. روش های کلود هاپکینز تا یک دهه دیگر اصلاح شد. شامل موفق ترین فرمول های عنوان نیز می شود که تقریباً یک قرن بعد کلیک می شود.
- دستیابی به موفقیت در تبلیغات توسط اوژن شوارتز. ایده “آگاهی از برندو نحوه بازاریابی برای هر سطح از مصرف کننده.
- جادوگر تبلیغات توسط روی ویلیامز. این مورد علاقه مدرن و شخصی است که یکی از منحصر به فردترین رویکردها را برای نوشتن متن در اینجا دارد.
- رهبران عالی توسط مایکل مسترسون. فقط بر روی چگونگی نوشتن اولین خط کپی متمرکز شوید تا بیشترین تأثیر را بر مخاطبان خود بگذارید.
و هنگامی که یک متخصص نوشتن تیتر کاملاً واقعی هستید ، بقیه مقاله خود را با راهنمای جادویی Si Quan Ong بهینه کنید تا سئو نوشتن متن
در صورت تمایل به در توییتر تماس بگیرید و از من بخواه که تو را رها کنم [head]خط!