کار در عمودی های مختلف به سرعت چیزی راجع به هزینه هر کلیک به شما می آموزد: این حالت بسیار متفاوت است.
به عنوان مثال CPC برای یک جفت کفش ورزشی کاملاً متفاوت از جستجوی خدمات نابود کننده است.
به طور کلی ، اگر آنچه تبلیغ می شود هزینه زیادی نداشته باشد ، میانگین CPC کمتر است.
این واقعاً تابعی از اقتصاد برای خرده فروشان و خدمات است: هر فروش فقط ارزش دارد اما بسیار زیاد است و هزینه هایی که با آن همخوانی نداشته باشد صرف هزینه منطقی نیست.
به عبارت دیگر ، خرده فروشان کفش همه در محدوده یکسان حداکثر استفاده را خواهند کرد ، زیرا حاشیه آنها تفاوت فاحشی با یکدیگر ندارد. این تمایل دارد تا قیمت را برای یک عمودی معین تعیین کند.
هنوز هم ، این موارد برای مواردی که CPC بالاتر است چالش هایی ایجاد می کند: هر کلیک مهم است و هزینه آن بسیار سنگین است.
بسیاری از خرده فروشان مایل به پرداخت این هزینه ها هستند ، یا به دلیل ارزش محصول آنها ، یا آنها می دانند که به دلیل ارزش مشتری در طول زمان ، آن را بازگردانند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
من با مشتری های مختلفی کار کرده ام که در محیط های CPC بسیار مسخره با یکدیگر رقابت می کنند و در حال حاضر برای انجام این کار در داخل کار می کنم.
این مانند برخی از روزها با قمار پرمخاطره است ، اما بازگشت سرمایه مثبت نیازی نیست که گریزان باشد.
چند مرحله وجود دارد که می توانید به ROI شما کمک کند در صورتی که هزینه های شما عرق می کند.
1. پیگیری مناسب را در محل انجام دهید
به نظر می رسد بدون ذهن ، درست است؟
تعجب آور است وقتی با محیط های مشتری گران قیمت کار می کنید و آنها را پیدا می کنید هنوز تماس های تلفنی حاصل از فعالیت های PPC را ردیابی نکنید.
قابلیتی مانند ردیابی تماس برای مشاغل محلی بسیار پیچیده به نظر می رسید. این به کدگذاری ، هزینه اشتراک اضافی و غیره احتیاج داشت و CPC در روز نسبتاً کم بود ، بنابراین ارزش دردسر را نداشت.
امروزه صنایعی مانند HVAC یا وکلا می توانند به طور معمول بالغ بر 100 دلار برای هر کلیک پرداخت کنند ، این بدان معناست که در صورت نکن استفاده از یک سیستم عامل برای ردیابی تماس های تلفنی.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این روزها ، یک ثبت نام ساده و یک قطعه در وب سایت انجام می شود یک دسته بینش بده اینکه این قیمتهای بالای دلار از کجا ناشی می شود.
این می تواند به تمرکز بودجه در جایی که به بهترین وجه صرف می شود ، کمک کند و بودجه را از فعالیت های تبلیغاتی آزاد کند.
2. با تطبیق کلمات کلیدی مراقب باشید
دنیای تطبیق کلمات کلیدی از زمان ایجاد دقیق بازی Google دقیقاً تغییر کرده است نه دقیق.
وقتی صحبت از اصطلاحات جستجو و نحوه مطابقت کلمات کلیدی شما با آنها می شود ، به همه موارد نگاه کنید.
فقط بررسی پهن یا اصلاح گسترده خود دیگر کافی نیست.
اگر می خواهید اصطلاحات جستجو را با یک گروه تبلیغاتی خاص مطابقت دهید ، کار بیش از هر زمان دیگری طول می کشد.
Google این روزها با تطبیق شما آزادی های زیادی را به همراه خواهد داشت ، از جمله تعویض اصطلاحاتی که فکر می کند با عبارات شما برابر است.
پیچیده این ، گوگل نمایش تبلیغات را متوقف کرد تمام عبارات جستجوی مطابقت با آنها:
این به این معنی است که تا حد امکان هوشیارانه نسبت به داده هایی که دارید اهمیت بیشتری دارد.
3. راه اندازی با لیست های کلیدی کلیدی منفی تهاجمی
در حالی که این چیزی معمولاً برای Broad Match اختصاص داشت ، موضوعات معدنی اخیر که در بخش قبل بیان شد ، اهمیت این موضوع را بیش از پیش می کند.
با استفاده از بازی دقیق دقیق تر از گذشته ، و عدم شفافیت درباره چگونگی مطابقت کلمات کلیدی با کلمات کلیدی ، ایجاد نکات منفی از گیت می تواند به کاهش تأثیر این موارد کمک کند.
با یک کلیک بی ربط می توانید 100 دلار برای شما هزینه داشته باشد.
بنابراین من استفاده می کنم تحقیق کلمات کلیدی برعکس: برای یافتن اصطلاحات از آن استفاده کنید نکن خواستن
این کار را می توان با استفاده از Keyword Planner انجام داد تا اصطلاحات مرتبط را که پیشنهاد می دهد ، مشاهده کنید.
همچنین هنگام جستجو می توانید از پیشنهادهای Google استفاده کنید تا ببینید آیا س itالات مربوط به دم طولانی را که می خواهید از آنها جلوگیری کنید پیشنهاد می کند یا خیر.
به عنوان مثال ، بسیاری از حساب ها به طور خودکار سeriesالات مربوط به “شغل” را حذف می کنند ، زیرا این یک جستجوی کار است و نه مشتری بالقوه.
مثالهای دیگر جستجوهایی از جمله “شماره خدمات مشتری” یا “ورود به سیستم” است که نشان می دهد مشتری فعلی به دنبال اطلاعات است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
همچنین می توانید افرادی که اطلاعات جستجو می کنند یا افرادی که ممکن است در صنعت شما رقیب باشند با ارجاعاتی مانند “پادکست” در عبارت جستجو استنباط کنیم.
4- ارتباط دستگاه را برای تبدیل ها ارزیابی کنید
کاربران بعضی اوقات تفاوتهای رفتاری دارند دستگاه های تلفن همراه در مقابل دسک تاپ یا رایانه لوحی، اما در یک محیط پر هزینه سازگار نیست.
بیایید به دو نمونه از چگونگی متفاوت بودن این مسئله نگاه کنیم.
بیایید بگوییم شما در تگزاس زندگی می کنید ، و تهویه مطبوع شما در ماه آگوست از بین می رود.
کلیک های تهویه مطبوع بسیار گران هستند ، و درک دلیل آن کار سختی نیست: مشاغل فوری هستند و ارزش آنها نسبتا مناسب است.
فکر می کنید بیشتر آن کاربران در حال جستجو هستند؟
آنها در حالی که سعی می کنند سیستم تهویه هوا را به کار بگیرند ، روی تلفنهایشان هستند ، نه اینکه پشت میزشان بنشینند و روی لپ تاپ خود تحقیق دقیق انجام دهند.
در این موارد ، کاربران تلفن همراه از ارزش بالایی برخوردار هستند ، خصوصاً به این دلیل که احتمالاً فقط از طریق تبلیغات روی کلیک کلیک می کنند و لزوماً به سایتی نمی روند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آنها نیاز به رفع سریع دارند!
حال بیایید به یک مثال در یک قلمرو کاملا متفاوت بپردازیم: تجارت به تجارت.
بسیاری از عمودی های B2B در مورد CPC نیز بسیار گران هستند ، اما به دلایل مختلف: مقادیر بسیار دلاری معامله ای هستند که بسته شدن آنها ممکن است ماهها (یا سالها طول بکشد).
ارزش آنها زیاد است ، اما به دلیلی متفاوت از نمونه HVAC ما.
آیا این کاربران در مورد چیزی مانند راه حل های نرم افزاری گران روی تلفن خود تحقیق می کنند؟
احتمالاً خیلی زیاد نیست.
در این حالت ، کاربران دسک تاپ احتمالاً دارای ارزش بیشتری نسبت به کاربران موبایل هستند.
دانستن اینکه اقدامات تبدیل شما از کجا ناشی می شود در استراتژی پیشنهاد شما مهم است.
اطمینان حاصل کنید که نه تنها در Google Ads ، بلکه همچنین در CRM هایی که ممکن است برای درک چرخه خرید کامل کاربران و دستگاه های آنها به داده ها توجه داشته باشید.
5. برای کمک به افزایش هزینه های کلیک کمتر ، از بازاریابی مجدد استفاده کنید
استفاده كردن لیست های بازاریابی مجدد برای تبلیغات جستجو (RLSA) راهی برای نمایش تبلیغات شما برای آن کلمات کلیدی کاملاً رقابتی ، اما احتمالاً با هزینه کمتر است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
پیشنهاد در مورد کلمات کلیدی در حراج آزاد به این معنی است که در مقابل هر رقیبی قرار دارید.
این همچنین بدان معنی است که ممکن است جستجوهایی وجود داشته باشد که مشتری احتمالی آینده را نشان می دهد (به عنوان مثال ، جستجوهای اطلاعاتی مانند “چه چیزی است” یا “چگونه می توانم …”) ، بنابراین CPC بالا برای مکان هایی که در سفر مشتری خود هستند ، ایجاد نمی کند احساس، مفهوم.
یکی از راههای حضور در هنگام جستجوی افراد بدون نیاز به سر و صدا برای آنها در بازار آزاد ، استفاده از RLSA است.
دقیقاً مانند بازاریابی مجدد نمایشگر ، می توانید لیست مشتری مورد نظر خود را اعمال کنید و فقط تبلیغات خود را به آن دسته از کاربرانی نشان دهید که کلمات کلیدی با رقابت بالاتر را جستجو می کنند.
این مارک تجاری شما را به طور مداوم در مقابل کاربران نگه می دارد ، اما با هزینه کلی کمتر.
RLSA را می توان در سطح کمپین یا گروه تبلیغات اعمال کرد:
مخاطبان بازاریابی مجدد و “هدف گذاری” را به عنوان تنظیمات انتخاب کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با این کار کلمات کلیدی موجود در آن گروه تبلیغات فقط در آن لیست هایی که مشخص کرده اید به کاربران نشان داده می شود. براساس این که برای معیارهای شما منطقی است ، می توانید پیشنهادهای مختلفی برای این کاربران تعیین کنید.
6. از مخاطبان برای پیشنهاد دادن براساس ارتباط استفاده کنید
این تاکتیک مشابه RLSA است ، اما شما به جای استفاده از لیست های مشتری خود ، از Google استفاده می کنید.
اگر به عنوان مثال ، می دانید مشتری شما تمایل به Foodie یا بازسازی خانه دارد ، می توانید فقط کاربران آن گروه ها هنگام جستجو تبلیغات خود را مشاهده کنند.
دقیقاً مانند عملکرد RLSA کار می کند ، اما شما می توانید “هدف گذاری” یا “مشاهده” را انتخاب کنید.
با استفاده از “هدف گذاری” ، فقط کاربرانی که در آن مخاطبان قرار می گیرند تبلیغات شما را مشاهده می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با “مشاهده” ، همه جستجوگران همچنان می توانند آگهی را ببینند ، اما می توانید به طور خاص رفتار کاربران آن مخاطبان را ببینید.
همچنین می توانید برای افزایش یا کاهش آن دسته از پیشنهادات را تنظیم کنید مخاطبان بر اساس نتایجی که با گذشت زمان مشاهده می کنید.
نتیجه
محیط های پیشنهادی بسیار رقابتی فقط به همین شکل باقی می مانند و هر روز شاهد رشد CPC در صنایع نوپا هستیم که رشد می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Google Ads به دلیل از بین بردن برخی از پزشکان کنترل PPC که قبلاً از آن لذت می بردند ، مورد انتقاد قرار گرفته است ، اما هنوز هم می توان مانعی را برای کاهش ضرر و زیان در این محیط های پرمخاطره انجام داد.
استفاده از اصول بازاریابی مانند عادت های کاربر ، علایق و روابط موجود با برند شما می تواند به شما کمک کند تا هزینه های خود را بهتر هدف بگیرید و کاهش دهید.
مبارزه با عدم شفافیت مستقیم در یک حساب کاربری را می توان با استفاده از تحقیقات موجود در ابزارهای خود Google تا حدودی خنثی کرد.
معمولاً تا حدی بهترین نتیجه از همه این تلاش ها است.
یک طرح کلی آزمایشی ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که نتایج خود را در طول مسیر مستند کنید تا ترکیب برنده خود را پیدا کنید!
منابع بیشتر: