
نسل کودک بومر هنگامی که شما مخاطبان هدف خود را برای فعالیت های بازاریابی پولی جمع می کنید ، ممکن است یک فکر بعدی باشد ، اما آنها هنوز هم مقدار زیادی از ثروت کشور را در اختیار دارند و همچنان یک خرید مهم جمعیتی هستند.
نسل Baby Boomer چه زمانی متولد شد؟
نوزادان بومر بین سالهای 1946 و 1964 متولد شدند. این نسل هنوز بخش عمده ای از جمعیت را تشکیل می دهد ، با سهم 23.5 درصدی 2019. در واقع ، آنها بزرگترین نسل تاریخ بودند تا اینکه هزاره ها از آنها پیشی گرفتند.
بومرها تأثیر بسزایی در سیاست های اجتماعی و اقتصادی داشته و ده ها سال مخاطبان بسیاری از کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی بوده اند.
اصطلاح “نوزادان بومر” در واقع از آنجا ناشی می شود که پس از بازگشت سربازان از جنگ جهانی دوم ، میزان زاد و ولد بالا بود. در نتیجه تعداد بالای آنها و رشد آنها تا سن بزرگسالی در دوران رونق اقتصادی ، آنها همچنین یکی از بزرگترین افراد محسوب می شوند از نظر اقتصادی موفق است نسلهای مختلف
چه چیزی در مورد نسل Baby Boomer متفاوت است؟
این مقاله بهترین راهکارها برای ارائه تبلیغات پولی و کمپین های بازاریابی به بومرها را مورد توجه قرار می دهد. برای این کار باید ویژگی های شخصیتی ، علایق و عادت های نسل را درک کنید.
بخاطر داشته باشید که اکثر این نسل به سن بازنشستگی می رسند.
بازنشستگی آنها ممکن است بسیار متفاوت از نسل های گذشته به نظر برسد. به همان اندازه که 65 درصد قصد بازنشستگی ندارید این فقط به دلیل مشکلات مالی نیست. بسیاری از کارشان لذت می برند ، زمان کار خود را ارزشمند می دانند و فکر می کنند که برای جوان بودن باید فعال و درگیر باشید.
آنها همچنین بیشتر از نسل های گذشته هزینه می کنند. والدین و پدربزرگ و مادربزرگ آنها به دلیل بزرگ شدن در دوران افسردگی ، سکه های خود را کاملاً محکم نگه می داشتند.
در مقایسه با نسل های جوان ، سازگاری با فناوری بومرها ممکن است کمی کندتر باشد و به حق. بسیاری هنوز به جای استفاده از کارت های نقدی از تلفن ثابت استفاده می کنند و چک می نویسند.
آنها همچنین اعتماد کافی به نسل های جوان در فناوری ندارند. در حالی که نسل های جوان می پذیرند که اینترنت خطر امنیتی را به همراه دارد (و با آن خوب هستند) ، بسیاری از فعالان اقتصادی نیازی به پذیرش خطر ندارند.
در نتیجه اعتماد سازی بسیار مهمتر از طراحی و زیبایی است. اعتماد ، وفاداری به مارک ، شهرت و امنیت برای تبلیغات تبلیغاتی پولی با هدف رونق دادن به نوزادان حیاتی است.
چرا باید از طریق تبلیغات پولی نوزادان بومر را هدف قرار دهید
چرا حتی برای شروع باید این نسل را هدف قرار داد؟ چرا در عوض روی هزاره ها و Gen-X تمرکز نکنید؟
به این دلیل که این نسل هنوز قسمت عمده ای از جمعیت را تشکیل می دهد.
آنها همچنین دارای مقدار زیادی از پول کشور هستند و در حال گذراندن سن بازنشستگی هستند ، این بدان معناست که آنها هنوز هم هزینه می کنند.
به اندازه کافی جالب توجه ، آنها تنها نسل هستند تجربه رشد در نیروی کار، بنابراین تأثیر آنها بر اقتصاد هنوز بسیار واقعی است. بعلاوه ، 40 درصد شروع به صرف هزینه آنلاین می کنند ، که این فرصت را برای فرصت های بیشتر باز می کند.
سوال بزرگ این است که آیا شما صاحب مشاغلی هستید که بتواند به طور بالقوه از هدف قرار دادن بومرهای کودک بهره مند شود؟ در حال حاضر علاقه آنها چیست و چه نوع محصولاتی را خریداری می کنند؟ با در نظر داشتن این افراد در سنین بین 57-75 سال ، برخی از ویژگی های بازاریابی کودک و نوجوان که باید اجرا کنید چیست؟
اول ، هر مشاغلی که فرصت های مالی دقیق و عملیاتی فراهم کند می تواند یکی باشد. ما دریافتیم که بیشتر این نسل هنوز در سنین بالاتر به دنبال فرصت هستند و روزهای “بازنشستگی در ایوان جلویی” به پایان رسیده است.
مشاغل فروش محصولات برای کمک به سالمندان در خانه ماندن یا کمک به زندگی آسان تر ، فروش بهتری به این نسل نیز خواهند داشت.
این کمتر به آنچه می فروشید و بیشتر به نحوه فروش آن مربوط می شود.
راهکارهایی برای هدف قرار دادن کودکان بومر از طریق تبلیغات پولی
اول و مهمترین ، اخلاق مداری را همیشه در ذهن داشته باشید. روشهای بسیار ریز و معلولی برای بازاریابی برای افرادی وجود دارد که “اهل فن و فن نیستند”. شما نمی خواهید آن مسیر را طی کنید. روش های بسیار خوبی برای تأمین ارزش بومرهای کودک در عین رشد برند شما وجود دارد.
بازاریابی برای بومرها همه در مورد اعتماد ، نام تجاری ، شهرت ، سادگی و شفافیت است. با مرور چند بخش بعدی ، این پنج عامل را بخاطر بسپارید.
1 سیستم عامل های اجتماعی را بیشتر مورد استفاده قرار دهید
بیشتر کودکان بومر در فیس بوک ، یوتیوب و Pinterest هستند ، بنابراین می خواهید روی این سه سیستم عامل تمرکز کنید.
فیس بوک مجموعه گسترده ای از تبلیغات و انواع تبلیغاتی دارد که می توانید مانند تبلیغات چرخ فلک ، فیلم ها ، تصاویر ثابت ، ستون های کناری و تبلیغات قبل از پخش استفاده کنید. هر کدام از اینها زمان و مکان خود را دارند ، اما شما می خواهید مطمئن شوید که خیلی سرزده نیست. به خاطر داشته باشید که “طعمه کلیک” با بومرها کار نخواهد کرد زیرا آنها به شما اعتماد نخواهند کرد.
به یاد داشته باشید ، این نسل با infomercials ، آخرین طعمه و سوئیچ بزرگ شده است.
اگر در YouTube تبلیغ می کنید ، با دیدن تبلیغ شما به این فکر کنید که این شخص در YouTube چه کاری انجام می دهد. آنها چه چیزی را تماشا می کنند؟ آنها به چه چیزی نگاه می کنند؟ از هر سه نفر یکی برای یادگیری چیزی از YouTube استفاده کنید. آنها مانند تماشای نسلهای جوان روز را برای تماشای فیلم برای سرگرمی هدر نمی دهند.
بسیاری از آنها برای صرفه جویی در وقت به YouTube نیز متوسل می شوند. آنها یاد گرفته اند که می توانند به سرعت در YouTube چیزی جستجو کنند تا اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورند ، نه اینکه ده ها کانال تلویزیونی را برای جستجوی منبع رسانه ای مناسب جستجو کنند.
آنها می خواهند در وقت خود صرفه جویی کنند و چیزی یاد بگیرند.
2. از مضامین در تبلیغات پولی خود استفاده کنید که مورد توجه گرایش های نسل Boomer قرار می گیرند
بازاریابی برای بومرها کاملاً جذاب احساسات و عواطف آنهاست. این در مورد هر نسلی صدق می کند.
آنها چه احساسی دارند؟
ما می دانیم که اکثراً نوه دارند ، بنابراین ممکن است آنها به صورت آنلاین در جستجوی فعالیت هایی با نوه های خود یا هدیه باشند.
بسیاری از آنها به این زودی ها بازنشسته نمی شوند ، بنابراین ممکن است به دنبال راه حل هایی برای لذت بخش تر شدن بازنشستگی کار خود باشند. این می تواند چیزی برای صرفه جویی در وقت یا کمک به آنها برای یادگیری مهارت جدیدی باشد که می توانند در دوران بازنشستگی به درآمد جانبی تبدیل کنند.
سرانجام ، بومرها نمی خواهند به فرزندان خود اعتماد کنند به اندازه نسل های دیگر. آنها برای استقلال ارزش قائلند ، می خواهند در خانه های خود بمانند و دوست ندارند وقتی مردم آنها را به عنوان “سالخوردگان” یا “سالخوردگان” طبقه بندی می كنند.
3 یک استراتژی تبلیغاتی پولی ساده برای استفاده ایجاد کنید
بازار هدف Baby Boomer با فناوری ، تلفن های هوشمند ، تبلیغات جدید یا هوش مصنوعی رشد نکرد. از هر روشی که نگاه کنید ، آنها مهارت لازم برای درک یک تبلیغ پیچیده را نخواهند داشت.
اگر آن را بیش از حد پیچیده کنید ، دیگر علاقه خود را از دست خواهید داد.
شما باید اطمینان حاصل کنید که کل تجربه از جلو به عقب ساده ، سریع ، قابل اعتماد و تا حد ممکن شفاف است. در کل قیف یا فرآیند فروش خود قدم بزنید و به دنبال مناطقی بگردید که ممکن است Baby Boomers در آنها جا بیفتد.
قیمت شما باید در ابتدا و جلو و مرکز باشد. سعی نکنید با ویدیوها آنها را طعمه خود کنید تا آنها را فریب دهد ، کار نمی کند. تبلیغ شما باید ساده باشد.
اساساً ، “این چیزی است که من بدست آورده ام ، هزینه آن چقدر است و اینگونه است که به دست می آورید.”
3. در تبلیغات پولی خود از زبان Baby Boomer استفاده کنید
از اصطلاحاتی مانند افراد مسن ، سالخورده ، سالهای طلایی ، پیری و غیره خودداری کنید. اینها به این زبان ارتباط ندارند زیرا اکثر بومرها خود را اینگونه نمی بینند. آنها به دنبال آرامش و آرامش مانند نسل های قبلی نیستند. بومرها هنوز ذائقه ای قوی برای زندگی دارند ، بنابراین ممکن است از این که “پیر” نامیده می شوند ، آزرده شوند.
اینجاست که همه چیز روی حیله و تزویر است. نمی توانید آنها را قدیمی بنامید ، اما همچنین نمی خواهید از زبانی “خیلی جدید” استفاده کنید. اگرچه آنها به اندازه نمونه های قبلی خود از دسترس خارج شده اند ، اما هنوز در مورد روندها و زبان عامیانه اینترنتی به روز نیستند.
اگر آنها نتوانند تبلیغ شما یا آنچه را که شما ارائه می دهید درک کنند ، ادامه خواهند داد. سادگی هدف است. تبلیغات برای بومرها در واقع آسان تر است زیرا شما برای جلب توجه نیازی به انجام کارهای ساده ای ندارید ، اما هنوز هم باید موارد درست را بگویید.
هزاره ها از زدن سیلی به صورتشان چنان بی حس شده اند که باید هوشمندانه باشید تا توجه آنها را به خود جلب کنید. همین مورد در مورد بومرها صدق نمی کند. برای آنها ، همه چیز در مورد اعتماد است. اگر آنها به شما اعتماد کنند ، به شما گوش خواهند داد.
4 از انواع مطالب مختلف در تبلیغات پولی خود استفاده کنید که مورد علاقه نوزادان بومر است
خرید این نسل بیشتر طول می کشد. آنها وقتی بزرگتر شدند که شما مجبور شدید شخصاً خرید کنید یا برای خرید خرید ، با یک نماینده مستقیم تماس بگیرید و صحبت کنید. آنها چک و حواله نوشتند و همه کارها را با کندی انجام دادند. آنها قرار نیست به شما پاسخ دهند که هر دقیقه یک مایل در مورد آخرین و بهترین محصولی که قبلاً نشنیده اید صحبت کنید.
آنها همچنین قرار نیست حرف شما را قبول کنند. شما باید به آنها نشان دهید که مثر است. درج ویدیو به عنوان بخشی از محتوای شما و همچنین اثبات اجتماعی گام مهمی در مسیر درست است.
بومرها همچنین برای وفاداری به مارک ارزش قائل هستند و فکر می کنند باید برای خرید مارک های خاص و شرکت ها به طور مداوم پاداش کسب کنید. به همین دلیل اکثریت اعضای برنامه های وفاداری هستند.
با ایجاد یک برنامه وفاداری یا ارائه تخفیف برای ثبت نام در خدمات سالانه ، می توانید از این به نفع خود استفاده کنید.
نمونه هایی از تبلیغات پولی با هدف Baby Boomers
بیایید نگاهی به چند مثال بیندازیم و آنها را تجزیه کنیم ، بنابراین در عمل می توانید ببینید که در مورد چه چیزی صحبت می کنیم.

مثل تو به این اولین تبلیغ نگاه کنید، آیا فکر می کنید این کار برای افرادی که در سال های نوزادی بوم به سر می برند مفید باشد؟
احتمالا نه.
آنها احتمالاً به آن مبتلا نخواهند شد ، دلیل ریش این شخص را درک خواهند کرد یا هدف را در اینجا دریافت خواهند کرد.
ممکن است متوجه شویم که آنها می گویند شما نیاز به تیغ عالی دارید تا خود را تمیز کنید تا ببوسید اما این یک دسترسی است. تبلیغاتی مانند این ممکن است برای نسل قدیمی بسیار “مدرن” باشد.

در اینجا یک مثال عالی وجود دارد که ساده نگه داشتن آن برنده است. هیچ چیز خلاقانه ای در مورد این تبلیغ وجود ندارد. ساده و ساده است.
این آگهی به شما می گوید که این بهترین تیغ است و دلیل آن این است. تنها چیزی که می تواند بهتر باشد ، توصیف تعداد تیغ های شما ، هزینه آنها و طول عمر آنها به طور متوسط است.
شفافیت بر جذاب و کلیشه پیروز می شود.

این تبلیغ چطور؟ ایده ای دارید که چرا فکر می کنیم برای بومرها انتخاب بدی است؟ آنها باعث شدند مردم با عصا ، نحوه لباس پوشیدن ، استفاده از کلمه “ارشد” و این واقعیت که آنها گفتند “حرکت را سرگرم کنند” بسیار پیر به نظر برسند.
این آگهی تبلیغاتی است و بومرهای کودک را به شکلی نشان می دهد که خودشان را نمی بینند. حقیقت این است که اکثر آنها هنوز کاملاً فعال هستند.
نتیجه
درک چگونگی بازاریابی برای Baby Boomers هنوز موضوع مهمی است و ما معتقدیم که این موضوع تا حدود یک دهه دیگر ادامه خواهد داشت. این نسل هنوز سهم اقتصادی زیادی را در اختیار دارد ، آنها همچنان فعال هستند و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت ندارند. نکته اصلی تمرکز بر فیس بوک و یوتیوب است.
اگر در این دو سیستم عامل تجربه کم دارید ، منابع مختلفی برای کمک به شما داریم. فرقی نمی کند ، داشتن یک شخصیت خریدار قطعی کلید کل بازاریابی است ، بنابراین از آنجا شروع کنید و بقیه چیزها فرا می رسد.
از چه نوع استراتژی های منحصر به فردی برای هدف قرار دادن بومرهای کودک استفاده می کنید؟ به من در کامنت ها اطلاع دهید!

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید