مشتریان واقعی چه چیزی را جستجو می کنند؟
به نظر می رسد یک سوال ساده است ، درست است؟
اما هنگامی که شروع به تحقیق در مورد داده ها و داده ها می کنید ، همه چیز آشفته می شود.
ممکن است یک کلمه یا عبارت را اغلب جستجو کنید ، اما این واقعیت به تنهایی به این معنی نیست که آنها مشتری شما هستند.
هنگامی که شما در جستجوی صوتی و قصد نیز م factorثر هستید ، کل فرایند تحقیق کلمات کلیدی را پیچیده تر می کند.
در حالی که یک کمپین جستجوی پولی به ما کلید واژه های کلیدی “پول” – آنهایی که به مشتری و/یا فروش تبدیل می شوند – کمک می کند ، همچنین راه های زیادی برای کشف آنچه مشتریان واقعی جستجو می کنند وجود دارد.
این مسئولیت شما است که ترافیک ارگانیک را به وب سایت مشتریان خود هدایت کنید.
اما این تنها مسئولیت نیست.
اگر حتی یک دقیقه در SEO بوده اید ، س questionsالات پیش آمده را می دانید:
این ترافیک چگونه در ROI ما نقش دارد؟
آیا آن بازدیدکنندگان تبدیل می شوند؟
در سئو ، شما همچنان بار جذب بازدیدکنندگانی را خواهید داشت که به مشتری ، مشتری یا فروش تبدیل می شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
این جایی است که این فرآیند تحقیق کلمات کلیدی عمیق می تواند به شما کمک کند.
کلمه کلیدی تکامل
ما در عصری هستیم که جستجوهای مبتنی بر قصد برای ما مهمتر از حجم خالص است.
همانطور که موتورهای جستجو در تلاش برای درک بهتر کاربر هستند ، ما نیز باید به همان اندازه در مورد آن آگاهی داشته باشیم ، به این معنی که باید درباره مشتریان و مشتریان خود اطلاعات زیادی داشته باشیم.
علاوه بر این ، ما باید جستجوی صوتی را در نظر بگیریم و اینکه چگونه این رشد بر ترافیک و در نهایت تبدیل ما تأثیر می گذارد.
اکثر ما در حال حاضر در این مسیر هستیم ، اما اگر نمی خواهید یا می خواهید مهارت های تحقیقاتی خود را تقویت کنید ، ابزارها و تاکتیک های زیادی وجود دارد که می توانید به کار بگیرید.
در زیر برخی ابزارها و تکنیک ها وجود دارد که می تواند تفاوت میان تحقیقات کلمات کلیدی متوسط و تحقیقات کلید واژه های هدفمند را ایجاد کند که به بازدیدکنندگان وب علاقه مند می شود.
1. با انسان هایی که هدف آنها هستید آشنا شوید
شما نیاز دارید واقعا مخاطبان هدف خود را بشناسید
برای یادگیری س questionsالات مشتریان و نحوه توصیف مشکلات خود ، گام اضافی را بردارید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
در بازاریابی ، ما باید بر حل یک مشکل تمرکز کنیم.
سئو بازاریابی است. این بدان معناست که کلمات کلیدی هدف و تمرکز محتوا باید بر این مفهوم متمرکز باشد.
تجزیه و تحلیل مخاطبان می تواند به شما در شناختن انسان (های) مورد نظر کمک کند. این باعث می شود تحقیقات کلمات کلیدی شما شخصی تر و مرتبط تر شود.
بیشتر بخوانید: چگونه مخاطبان خود را برای تسلط بر کمپین های بازاریابی خود بشناسید
2. فراتر از ابزارهای کلید واژه سنتی بروید
ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی برای ساده سازی فرایند یافتن برخی کلمات و عبارات عالی بسیار مناسب هستند ، به ویژه ابزارهایی که اصطلاحات پیشنهادی یا مرتبط را ارائه می دهند که به ما در ایجاد لیست کمک می کند.
با این حال ، ابزارهای نه چندان واضح را فراموش نکنید.
Demographics Pro به گونه ای طراحی شده است که بیننده مفصلی از مخاطبان رسانه های اجتماعی به شما ارائه می دهد ، که به نوبه خود به شما این حس را می دهد که چه کسانی ممکن است در جستجوی نام تجاری یا محصولات شما باشند.
می توانید ببینید آنها به چه چیزی علاقه دارند و چه چیزی ممکن است به دنبال آن باشند.
این کار شما را در جهت هدف قرار دادن کلماتی که مشتریان شما استفاده می کنند در مقابل کلماتی که شرکت شما معتقد است مردم از آن استفاده می کنند قرار می دهد.
همچنین می توانید اطلاعات مخاطبان را در Audiense مشاهده کنید ، که جزئیات مربوط به افرادی را که سعی در جذب آنها دارید ارائه می دهد. از طریق Audiense ، حتی می توانید هشتگ ها و کلماتی را که استفاده می کنند (یعنی فرصت های کلمه کلیدی) را مشاهده کنید:

با استفاده از یک ابزار رایگان ، Social Searcher ، می توانید داده های مشابه در مورد مشتریان احتمالی خود را جمع آوری کنید.
استفاده از آن کار سختی نیست – تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلمه کلیدی خود را وارد کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
همچنین می توانید منبع را انتخاب کرده و نوع پست را انتخاب کنید. می توانید پست های اخیر ، کاربران ، احساسات و حتی کلمات مرتبط را مشاهده کنید.
در اینجا نمونه ای از گزارش Social Searcher آمده است:

فرض کنید می خواهید ویدئوها را برای کلمات کلیدی خاص ایجاد و بهینه سازی کنید.
این ابزار به شما این امکان را می دهد تا بر اساس YouTube فیلتر کنید تا بتوانید آنچه را که در حال حاضر وجود دارد مشاهده کنید و از نحوه بهینه سازی ویدئوهای خود مطلع شوید.

یکی دیگر از ابزارهای مهم Seed Keywords است.

اگر با کلمات کلیدی خود مشکل دارید ، بسیار مفید است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
این ابزار امکان ایجاد سناریوی جستجو را فراهم می کند که می توانید آن را برای دوستان خود ارسال کنید.
اگر در یک صنعت تخصصی هستید و پیدا کردن کلمات کلیدی دشوار است ، این کمک بزرگی است.
پس از ایجاد سناریوی جستجو ، پیوندی دریافت می کنید که می توانید برای افراد ارسال کنید.
کلماتی که آنها برای جستجو استفاده می کنند ، جمع آوری شده و در اختیار شما قرار می گیرد.
این کلمات همه کلمات کلیدی احتمالی هستند.
3. تعیین روندها
برای جذب ترافیک مناسب و به موقع ، باید کلمات کلیدی پرطرفدار را شناسایی کنید.
به عنوان مثال ، اگر وب سایتی را که محصولات یا خدمات فصلی دارد بهینه سازی می کنید ، باید بدانید مردم در چه زمانی و چه زمانی جستجو می کنند.
در طول بیماری همه گیر COVID-19 ، همه انواع کلمات کلیدی وجود داشت که فراتر از کلمات و عبارات بدیهی بود.
به عنوان مثال ، مردم در جستجوی اطلاعات برای جلوگیری از افزایش وزن و نحوه انتقال تیم به محیط مجازی بودند.
Google Trends بهترین منبع برای مکان یابی این اطلاعات است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
در صورت وجود ، حتماً بر اساس تاریخ و حتی مکان فیلتر کنید.
4. به قصد جستجو کنید
هنگامی که با برخی از کلمات کلیدی که می خواهید هدف گذاری کنید ، آشنا شدید ، وقت آن است که یک قدم جلوتر بردارید.
شما می خواهید بدانید که نوع محتوا برای آن کلمات کلیدی رتبه بندی می شود و این به شما این ایده را می دهد که گوگل و جستجوگران به چه چیزی فکر می کنند.
به منظور ارائه یک مثال ساده (انواع دیگری از قصد وجود دارد که در طول سفر خریدار رخ می دهد) ، بیایید بر دو دسته اصلی قصد تمرکز کنیم: خرید و می دانمبه
فرض کنید شما اصطلاح “قهوه ارگانیک” را هدف گرفته اید:

بر اساس نتایج بدست آمده ، گوگل معتقد است که هدف جستجوگر خرید قهوه عادلانه یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن است.
در این مورد ، صفحه ای که سعی می کنید بهینه سازی کنید می تواند به هر دو هدف هدف قرار گیرد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
در اینجا یک مثال دیگر وجود دارد:

در این سناریو ، اگر کلمه کلیدی را هدف قرار می دادید [safe weed removal]، می توانید صفحه ای ایجاد کنید و/یا بهینه کنید که اطلاعات را ارائه می دهد (یا به عبارت دیگر ، هدف “دانستن” را برآورده می کند).
بسیاری از ابزارها می توانند به شما در تعیین رتبه صفحات کلید واژه های موردنظر از جمله SpyFu ، SERanking و Semrush کمک کنند.
شما به سادگی روی آنها کلیک کنید تا منظور صفحات مشخص شود.
5. از کلمات کلیدی به سوالات بروید
مردم به دنبال پرسش هستند.
این خبر چندان جالبی نیست ، اما ما باید از همه فرصت ها برای پاسخ به این سوالات استفاده کنیم.
بنابراین ، هرگز کلمه کلیدی دم بلند را فراموش نکنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
برخی از ابزارهای مورد علاقه من برای کمک به یافتن سوالات عبارتند از:
- عمومی پاسخ دهید
- تحلیل سوالات توسط BuzzSumo.
- AlsoAsked.com.
AnswerThePublic از فناوری پیشنهاد خودکار برای ارائه سوالات و عبارات متداول مرتبط با کلمات کلیدی شما استفاده می کند.
این تجسم داده ها را ایجاد می کند که می تواند به شما در درک بهتر موضوعات مورد جستجو کمک کند.
با استفاده از این ابزار ، لیستی از سوالات را دریافت می کنید ، بدون ذکر سایر داده هایی که در زیر نشان داده نشده اند:

The Question Analyzer by BuzzSumo محبوب ترین س questionsالاتی را که در انجمن ها و وب سایت های بی شماری از جمله آمازون ، Reddit و Quora مطرح می شود ، قرار می دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
آیا می خواهید بدانید مردم در مورد “بازاریابی دیجیتال” چه می پرسند؟ می توانید این اطلاعات را بدست آورید و بر اساس نوع س sortال مرتب کنید:

AlsoAsked.com ابزار دیگری است که به شناسایی سوالات کمک می کند.
این بر اساس داده های Google People Ask (پرسش از افراد) نیز ساخته شده است.
این ابزار بینش در مورد جستجوهای طولانی مدت-روابط بین موضوعات و سوالات را فراهم می کند.
در زیر نمونه ای از مواردی است که ممکن است در AlsoAsked.com مشاهده کنید.

افکار نهایی
تکنیک ها و ابزارهای جدید همیشه به سهولت کار ما کمک می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
تمرکز اصلی شما باید بر نحوه جذب مشتریان به وب سایت شما باشد ، که با دانستن نحوه جذب آنها با کلمات کلیدی مناسب ، س questionsالات و محتوا انجام می شود.
تصویر ویژه: Paulo Bobita/Search Engine Journal