آیا می خواهید بیاموزید که چگونه بازدید ارگانیک سایت تجارت الکترونیک خود را افزایش داده و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید؟
با استفاده از پلاگین های ساده می توانید شروع به ایجاد محتوای پر خرید کنید که نتایج جستجو و تبدیلات صفحه را هدایت می کند.
در 10 مارس ، من یک وبینار مجله موتور جستجو را ارائه کردم که توسط Duane “DJ” Sprague ، CMO در خریدار تأیید شده است.
Sprague برای ایجاد پرسش و پاسخ محصول ، محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) و اثبات اجتماعی که می تواند به شما کمک کند از رقابت خارج شوید ، یک فرایند نیمه خودکار را برای سایت های تجارت الکترونیکی به اشتراک گذاشت.
در اینجا خلاصه ای از ارائه وی آورده شده است.
همه می خواهند ترافیک و تبدیل بیشتری داشته باشند.
اما با سطح شیب دار رقابت در تجارت الکترونیک ، هر دو آسان نیستند.
ترافیک پرداختی اغلب گران است و CTR پایینی دارد.
از طرف دیگر ، رتبه بندی ترافیک ارگانیک دشوار است.
تیم Sprague در Shopper Approved راهی برای حل ترافیک تجارت الکترونیکی و مشکلات تبدیل به صورت خودکار یافتند ، به شما اجازه می دهد:
- هزاران نتیجه جستجوی بسیار مرتبط را برای داشتن SERP های Google اضافه کنید.
- تا 400٪ ترافیک ارگانیک بیشتر داشته باشید.
- تقریباً 75٪ نرخ تبدیل در صفحات محصول دریافت کنید.
در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.
به اولویت روشن و خاموش کردن صفحه اعتماد کنید
ما همیشه در مورد سلطان بودن محتوا صحبت می کنیم. اما اگر به آن فکر کنیم ، واقعیت این است که تنها هدف از محتوا انجام یک کار است – ایجاد اعتماد.
در تجارت الکترونیک ، اعتماد پادشاه پادشاهان است. وقتی اعتمادی وجود نداشته باشد ، ما رتبه بندی جستجوی ارگانیک ، تبدیل و حتی مشتری نداریم.
مارک های تجارت الکترونیکی باید اعتماد را در طول سفر خریدار ایجاد و حفظ کنند.
افراد با شرکتی که آنها را می شناسند ، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند تجارت خواهند کرد. و اعتماد مهمترین قسمت این معادله است.
تولید محتوای نوشته شده با مارک خبره و محتوای معتبر تولید شده توسط کاربر (UGC) می تواند به شما کمک کند تا اعتماد خود را نسبت به مشتریان تقویت کنید.
UGC یکی از با ارزش ترین انواع محتوا است که می توانید برای تجارت خود ایجاد کنید ، زیرا معتبرترین و قابل اعتمادترین محتوای “از نظر مصرف کننده” است.
گزارش مصرف کننده توسط Stackla متوجه شد که 86٪ مصرف کنندگان می گویند که اصالت هنگام تصمیم گیری از مارک هایی که آنها دوست دارند و از آنها پشتیبانی می کنند مهم است.
و 60٪ دیگر از مصرف کنندگان می گویند که محتوای تولید شده توسط کاربر معتبرترین شکل محتوا است.
به همین دلیل است که شما می خواهید تمام تلاش خود را برای جمع آوری ، تبلیغ و توزیع UGC در وب سایت خود انجام دهید تا مشارکت و اعتماد شما را افزایش دهد.
آمازون در اوایل اهمیت UGC را فهمید.
اگر به لیست محصولات آمازون نگاه کنید ، همراه با توضیحات محصول ، “پشته UGC” آنها را مشاهده خواهید کرد که شامل موارد زیر است:
آنها دریافتند که این دومین محتوای مهم است که درست بعد از توضیحات محصول ارائه می شود ، زیرا این همان چیزی است که مصرف کننده می خواهد برای تأیید کیفیت و کارایی یک محصول ، به سوالات آنها پاسخ دهد و هر گونه نگرانی را برطرف کند.
و اگر به پرسش و پاسخ مشتری در آمازون ، هر عنوان س questionال به یک صفحه فرود متمرکز بر موضوع پرسش و پاسخ پیوند می یابد.
این همان چیزی است که به سئو کمک می کند.
Best Buy نیز از این طریق رسیدگی می کند.
چنین محتوایی به مشتریان کمک می کند تا از انتخاب خود احساس رضایت کنند.
به عنوان بررسی تجاری هاروارد قرار می دهد “هدف بازاریاب این است که به مشتریان کمک کند از انتخاب خود اطمینان داشته باشند.”
هر چقدر مارک سفر تصمیم گیری برای خرید را آسان تر می کند – بهتر. به همین دلیل استفاده از پرسش و پاسخ برای استفاده سریع خریداران به سمت اعتبار سنجی ایده خوبی است.
بنابراین هدف شما این است که تولید و بهینه سازی پرسش و پاسخ ، رتبه بندی و بازبینی را یک فرآیند ساده و خودکار انجام دهید تا ترافیک و تبدیل بیشتر شود.
ایجاد پشته UGC برای نمایش رتبه بندی ، بررسی و پرسش و پاسخ محصول بهترین روش برای وب سایت های تجارت الکترونیک است.
با پرسش و پاسخ سریع و آسان به سوال خریدار پاسخ دهید
شما باید همیشه به س #ال شماره 1 مشتریان خود در صفحه محصول خود پاسخ دهید.
هنگامی که پرسش و پاسخ محصول شما برای جستجو بهینه می شود (به ویژه برای قطعه های ویژه ای که بیشترین کلیک را در یک SERP دارند) ، می تواند به افزایش ترافیک آلی طولانی مدت و خرید بالا کمک کند.
حتی بهتر ، اگر از اتوماسیون استفاده می کنید ، با راه حل هایی مانند Shopper Approved ، می توانید نتایج جستجوی بسیار مرتبط در Google را در مقیاس ایجاد کنید.
JavaScript به طور خودکار متن برجسته شده را ایجاد می کند که به س questionال جستجو در صفحه فرود قطعه ویژه پاسخ می دهد.
هنگامی که سوال جستجو به این شکل پاسخ داده می شود ، تیم Sprague دریافت که خریداران به طور متوسط 75٪ تبدیل می کنند و حداکثر 2 برابر ارزش طول عمر (LTV) نسبت به ترافیک ارگانیک منظم گوگل دارند.
با این حال ، بقیه داستان تبدیل به اثبات اجتماعی اضافی ارائه شده توسط رتبه بندی و بررسی های توأم با پرسش و پاسخ نهفته است.
پرسش و پاسخ محصول با پاسخ دادن به سوالات کمی خاص در مورد تناسب ، کاربرد ، مواد و غیره اعتماد و اطمینان را ایجاد می کند.
نکاتی درباره س SEOال و پاسخ محصولات
این مراحل به شما کمک می کند Q & As محصول خود را برای جستجو بهینه کنید:
- اطمینان حاصل کنید که متن پرسش و پاسخ در صفحه علامت گذاری شده است تا Google بتواند پاسخ را شناسایی و برجسته کند.
- در صفحه پرسش و پاسخ ، فراخوانی محصول را اضافه کنید.
- تلاشهای صفحه فرود خود در مورد پرسش و پاسخ را بر روی بهینه سازی سوالات محصول متمرکز کنید. از س productال محصول در این موارد استفاده کنید:
- URL URL (https://example.com/answers/این عنوان سوال است)
- عنوان عنوان
- روز H1
- ویژگی های تصویر
- پاسخهای انجمن مشتریان و شرکای تأیید شده را فعال کنید.
- داده های ساخت یافته را در صفحات فرود پرسش و پاسخ وارد کنید.
- برای به دست آوردن نتایج غنی پرسش و پاسخ ، از طرح QAPage استفاده کنید.
با پرسش و پاسخ ، رتبه بندی ، بازبینی و بررسی فیلم ها بر نتایج جستجوی ارگانیک مسلط شوید
مارک های تجارت الکترونیکی باید صاحب نتایج جستجوی “نظرات” خود باشند.
داشتن ویجت رتبه بندی و بررسی برای ایجاد اعتماد و اطمینان مهم است و به شما در پاسخگویی به س questionsالات مربوط به کیفیت ، خدمات و پشتیبانی در قالب داستانی و کیفی کمک می کند.
با استفاده از ویجت بررسی Shopper Approved در وب سایت خود می توانید SEO را بهبود بخشیده و به رتبه بندی و بررسی قطعه های غنی در جستجوی پولی و ارگانیک دامن بزنید.
در اینجا نگاهی به نحوه کارکرد ویجت از جمع آوری رتبه بندی پس از خرید تا توزیع آنها در پیمایش مقصد است.
نتایج
پس از اجرای روند Shopper Approved ، یک سایت تجارت الکترونیکی سالانه 400 درصد رشد ترافیکی آلی را تجربه کرده است.
آنها همچنین در صفحات محصول که خریداران با پرسش و پاسخ درگیر بودند ، نرخ تبدیل 75٪ داشتند.
پرسش و پاسخ
در اینجا فقط برخی از سوالات شرکت کنندگان توسط DJ Sprague پاسخ داده شده است.
س: وقتی محصولات مشابه رقبای خود را می فروشید ، چگونه به بررسی محصولات نزدیک می شوید؟
DJ Sprague (DS): من شروع به جمع آوری هرچه بیشتر بررسی محصول می کنم ، صرف نظر از اینکه رقیب شما چه کاری انجام می دهد یا چه کاری انجام نمی دهد.
چندین مطالعه نشان داده است که هرچه تعداد بازبینی شما بیشتر باشد ، خریداران بیشتری کالای شما را نسبت به رقبا ترجیح می دهند زیرا بررسی بیشتر به معنای محبوبیت بیشتر و تصمیم گیری مطمئن در ذهن بازار است.
همچنین ، شما می توانید با انجام کار بهتر در ارتقا reviews نظرات خود ، و توزیع آنها در سراسر وب با استفاده از خریدار تأیید شده ، از رقبا خود پیشی بگیرید. مقصد بررسی ابزار
س: چه نوع مواد بازاریابی فریاد قابل اعتمادی ندارد؟
DS: هر چیزی که معتبر یا قابل تأیید نباشد. رونوشتی که بالای ادعاها و خصوصیاتی است که قابل اندازه گیری یا کمیت نیست مشکوک است. به عنوان مثال “پیشرو در جهان …” نه تنها یک فرتوت فرسوده است ، بلکه غالباً درست نیست و گمراه کننده است.
همچنین ، تا آنجا که ممکن است از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید ، زیرا تحقیقات نشان داده است و آمازون نیز ثابت کرده است که UGC بسیار قانع کننده و معتبرتر از هر چیزی است که می توانید بنویسید. در نظر گرفتن با سفیران برند و تأثیرگذاران، همچنین به آنها اجازه می دهد تا با اعتبار خاص خود برند شما را تبلیغ کنند.
س: ما قصد داریم عناوین و توضیحات محصول خود را به روز کنیم. آیا باید نگران باشیم که برخی از این به روزرسانی ها می توانند رتبه بندی فعلی ما در Google را کاهش دهند؟
DS: این همیشه در کوتاه مدت امکان پذیر است ، اما اگر عناوین و توضیحات محصول شما نسبت به رقابت منحصر به فرد باشد ، و بیشتر توصیفی ، دقیق و جذاب باشد ، جلوتر خواهید آمد.
س: چگونه می توانم با یک مارک بزرگ مشابه محصولم رقابت کنم؟
DS: شما از آنها بزرگتر هستید و از آنها پیشی می گیرید. در صورت استفاده صحیح از جستجوی ارگانیک می توانید به راحتی حتی از آمازون پیشی بگیرید ابزار پرسش و پاسخ و استراتژی خریدار تایید شده است.
همانطور که در وبینار دیدیم ، همچنین می توانید در جمع آوری و ارتقا بررسی ها و بررسی های ویدیویی خود در وب سایت و در سراسر وب ، کار بهتری انجام دهید. این باعث ایجاد دید ، بازدید و تبدیل بیشتر می شود.
و در آخر ، به یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد که می توانید ارائه دهید ، فکر کنید. به عنوان مثال ، وقتی Zappos فروش اینترنتی کفش را آغاز کرد ، رقابت زیادی داشتند. اما هیچ کس دیگری حمل و نقل رایگان را از هر دو طریق ارائه نداده است.
بنابراین Zappos بزرگترین نگرانی خریداران آنلاین را با کفش ، هزینه حمل و نقل و در صورت عدم تناسب هزینه بازگشت ، از بین برد.
آنچه که آنها دریافتند این بود که با حمل و نقل رایگان (بدون خطر) افراد همزمان چندین جفت سفارش می دهند و 3-4 جفت نگه می دارند و 1 یا 2 را برمی گردانند. اما ارزش سفارش متوسط و سود از پشت بام گذشت.
[Slides] چگونه با اتوماسیون 400٪ ترافیک ارگانیک را افزایش دادیم
SlideShare زیر را بررسی کنید.
اعتبار تصویر
عکسهای گرفته شده توسط نویسنده ، مارس 2021