نگاشت کلید واژه هنر پنهان دیدار با هدف جستجو است.
قصد جستجو دلیل است چرا شخصی در Google جستجو می کند.
عبارت کلیدی است چی آنها وارد نوار جستجو می شوند.
اگر بهترین پاسخ به هدف جستجوی آنها باشید ، Google بیشترین ارتباط را برای شما پیدا می کند و با رتبه بندی و بازدیدی که می خواهید به شما پاداش می دهد.
نگاشت کلید واژه چیست؟
نگاشت کلید واژه فرآیند اختصاص هر صفحه به یک خوشه کلمه کلیدی هدف است.
Google براساس URL های خاص رتبه بندی می کند.
برای رتبه بندی ، هر URL باید برای کلمات کلیدی مورد نظر بهینه و مرتبط باشد.
خوشه کلمات کلیدی هدف امروز معمولاً از کلمه کلیدی اصلی (کلمه کلیدی تمرکز) تشکیل شده است که موضوع صفحه و همچنین مجموعه ای از تغییرات کلمات کلیدی و کلمات کلیدی پشتیبانی را به وضوح توصیف می کند.
چرا نگاشت کلید واژه مهم است
حال ، چه چیزی اخیراً تغییر کرده است و چرا نگاشت کلمات کلیدی به موفقیت شما در سئو 2021 مرتبط است؟
اخطار قسمت دوم جمله آخر است: و همچنین مجموعه ای از تغییرات کلمات کلیدی و کلمات کلیدی پشتیبان.
یک مشتری نرم افزار من اخیراً صفحه 1 را با یکی از صفحات هدف Q4 ما برنده شده است. مقاله در آگوست سال 2020 منتشر شد.
کلید واژه اصلی اکنون ، نوامبر است ، در رتبه 2 قرار دارد و ترافیک ارگانیک شروع به افزایش می کند.
شما چه فکر می کنید: چند کلمه کلیدی پشتیبانی و تغییرات رتبه بندی می شوند؟
به طور خلاصه: صدها رتبه بندی کلمه کلیدی پشتیبانی برای صفحه شما وجود دارد.
نگاشت عناوین فرعی و کلمات کلیدی پشتیبانی
این دلیلی برای جشن گرفتن است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اما به همین دلیل است که نگاشت کلمات کلیدی بسیار مهم است.
چرا؟
این پست وبلاگ یک پست وبلاگ آموزشی در مورد یک موضوع است (مدیریت کسب و کار).
کلمات کلیدی پشتیبانی کننده ای که امروز در حال رتبه بندی هستند شامل موارد مختلفی هستند:
- چیست [topic]
- تعريف كردن [topic]
- [Topic] تعریف
- هدف [topic]
- [Topic] مدیریت
- [Topic] مثال ها
- [Topic] اصول
- [Topic] استراتژی
- [Topic] سیستم های
- [Topic] بهترین شیوه ها
به طور خلاصه: این مقاله شامل هر س thatالی است که شخص تازه واردی در این موضوع دارد.
نمونه مشابه این است مقاله درباره نکات مدیریت زمان توسط Toggl (وابسته به آنها نیست). آنها را در ابزار SEO خود بررسی کنید. برای 1.600 کلمه کلیدی ، بیش از 400 کلمه کلیدی در صفحه 1 رتبه بندی شده است.
آیا وسوسه شده اید که به جای یک راهنمای فرم بلند ، این زیرمجموعه ها را در یک سری مقاله پوشش دهید؟
و اگر چنین بود ، آیا احتمالاً قصد جستجو و یک موقعیت رتبه بندی قدرتمند را از دست می دادید؟
یا حتی بدتر اینکه خلق می کردید کلمه کلیدی آدم خواری که در آن یک دسته از مقاله های شما برای همان کلمات کلیدی می جنگند ، به طوری که هیچ مقاله ای در پایان رتبه بندی یا رتبه بندی همیشه تغییر نمی کند؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به نظر می رسد آدم خواری کلمه کلیدی:
در سمت چپ ، می توانید موقعیت رتبه بندی را ببینید. 100 در پایین و بهترین موقعیت (1) در بالا.
هر خط یک صفحه در همان وب سایت است. خط توسعه رتبه بندی آن صفحه در طول زمان است.
در این نمودار ، صفحه رتبه بندی دائما تغییر می کند. Google به سادگی نمی تواند تصمیم بگیرد که کدام صفحه بیشترین ارتباط را دارد.
بنابراین صفحات بدون هیچ گونه چسبیدن و بازبینی مدام از داخل فهرست خارج می شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این به تغییرات رتبه بندی و عملکرد ارگانیک شما آسیب می رساند.
برای بدست آوردن سخت بازی نکنید.
روی نقشه برداری کلمات کلیدی خود کار کنید و برای Google روشن کنید که کدام صفحه را باید برای یک کلمه کلیدی هدف رتبه بندی کنند.
در آخر ، نگاشت کلمات کلیدی مهم است زیرا گوگل در درک اهداف جستجو و زیرمجموعه های مربوطه مورد نیاز برای دستیابی به اهداف جستجو بهتر و بهتر می شود.
صفحه 1 برای “نکات مربوط به مدیریت زمان” پر از مقاله های بلند مدت و ویکی پدیا است که همه زیرموضوعات را در یک راهنما پوشش می دهد.
کین جمیسون از Content Harmony می گوید: “هدف … درک نوع محتوایی است که گوگل به دنبال ارائه آن به کاربران است ، بر اساس آنچه Google در مورد هدف کاربر می داند.” و من نمی توانم بیشتر توافق کنم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
نگاشت کلمه کلیدی مورد نظر خود به تنهایی برای سئو کافی نیست.
برای درک کلمات کلیدی حمایتی مورد نیاز برای پوشش کامل موضوع و دستیابی به هدف جستجو ، وقت خود را برای رفتن به صفحه 1 اختصاص دهید.
از پخش کلمات کلیدی در بسیاری از صفحات و ایجاد مقالات رقابتی خودداری کنید و تلاش خود را به خوبی انجام دهید ، محتوای همیشه سبز که واقعاً هدف جستجو و نیازهای فرد جستجوگر را برآورده می کند.
چگونه می توان از ایجاد قابلیت کلمه کلیدی جلوگیری کرد
بنابراین ، اگر دسته ای از کلمات کلیدی مشابه و زیرمجموعه ها داشته باشید و مطمئن نباشید که باید آنها را به همان صفحه نگاشت کنید یا موارد دیگر؟
روش کیفی (بدون ابزار) برای کشف این مسئله بررسی صفحه 1 است.
در مرورگر خود به حالت ناشناس بروید و صفحات نتایج جستجو را برای تغییرات کلمات کلیدی مختلف مقایسه کنید.
اگر نتایج جستجو مشابه یا بسیار مشابهی پیدا کردید ، به این معنی است که باید کلمه کلیدی را در همان صفحه نگاشت کنید.
اگر نتایج جستجو کاملاً متفاوت به نظر می رسند و رقبای شما دارای صفحات کاملاً مشخصی هستند که تغییرات کلمات کلیدی مختلف را پوشش می دهند ، این به شما نشان می دهد که باید آنها را در URL های مختلف نگاشت کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
همچنین می توانید این کار را با استفاده از ابزاری SEO مانند Ahrefs انجام دهید.
اکسپلورر کلید واژه Ahrefs دارای عملکردی به نام “ترافیک به اشتراک گذاشته شده توسط صفحات” است.
بیایید دو کلمه کلیدی هدف بسیار مشابه را وارد Keyword Explorer کنیم:
- “مدیریت زمان”
- “نکات مدیریت زمان”
می بینید که 8 از 10 نتیجه اول جستجو ، این دو کلمه کلیدی را در همان صفحه قرار می دهند – همانطور که باید.
اکنون ، بیایید بررسی کنیم:
- “هک مدیریت زمان”
- “مهارتهای مدیریت زمان”
می بینید که صفحات مربوط به “مهارت های مدیریت زمان” به عنوان “هک های مدیریت زمان” رتبه بندی نمی شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این نشان می دهد که شما باید دو صفحه برای دو موضوع ایجاد کنید.
احتمالاً افرادی که به دنبال هک و میانبر هستند ، با نیازها و هدف جستجو متفاوت از افرادی که به دنبال تسلط بر مهارت هستند ، متفاوت هستند.
به اختصار:
مeeting intent search + نگاشت کلمات کلیدی عالی = صفحات هدفمند با بیشترین شانس موفقیت در رتبه بندی.
خلاصه: استفاده از نگاشت کلید واژه برای سئو
الان نوبت تو است.
برخی از صفحات با بهترین عملکرد را در ابزار SEO خود وارد کنید تا تعداد کلمات کلیدی را که برای آنها رتبه بندی می کنند ، ببینید. شرط می بندم که صدها خواهد بود.
سپس هنگام اطمینان از محتوا ، در هنگام برنامه ریزی محتوا ، بررسی میزان آدمخالی سازی کلمات کلیدی را امتحان کنید تا مطمئن شوید که نقشه برداری کلمات کلیدی شما بسیار محدود است.
رتبه بندی مبارک!
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، نوامبر 2020