ما به عنوان بازاریاب دیجیتال وقت زیادی را صرف تمرکز بر روی برداشت ها ، کلیک ها و موارد دیگر می کنیم داده های تبدیل. کدام کمپین ، تبلیغ یا صفحه فرود امروز تبدیل می شود؟
بله ، این مربوط به عملکرد است – اما همچنین مهم است که یک قدم به عقب برگردیم و تشخیص دهیم که عواملی مانند تجربه مشتری و اعتماد به نفس برند نیز بر نرخ تبدیل تأثیر دارند.
ما در بازاریابی و تبلیغات وظیفه داریم مواردی بیشتر از جزئیات سطح را در نظر بگیریم. تأكید روزافزونی بر شمول ، اعتماد و اتصال به ارزشهای مصرف كننده وجود دارد.
در این ستون ، سه م keyلفه اصلی را در این بحث ارزش اعتماد به کاربر و اقدامات عملی یاد خواهید گرفت تا به شما کمک کند تا رویکرد هدایت شده از ارزش را در سازمان خود ایجاد کنید.
چرا اعتماد کنیم؟ چرا ارزشها؟
به زبان ساده ، اتصال ارزش های تجاری به ارزش های مصرفی باعث ایجاد اعتماد می شود. و هرچه اعتماد به نام تجاری افزایش می یابد ، ابراز علاقه هر مشتری به نام تجاری نیز افزایش می یابد.
انعکاس شمول ، اعتماد و ارتباط با ارزش های مصرف کننده به روشی اصیل و اصیل راهی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند که مارک تجاری را برای “شخصی مثل آنها” ساخته اند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سه م keyلفه اصلی در این بحث ارزش اعتماد وجود دارد:
- ارزشهای نسلی باعث ایجاد مشارکت در مصرف کننده ، وفاداری به برند و انتظارات مشتری شده است. این مقادیر نسلی بین Gen Z ، Millennials ، Gen X و Baby Boomers (با همپوشانی های گاه به گاه) متفاوت است.
- فقط 1/3 از تبلیغ کنندگان فکر می کنند که موضع گیری اجتماعی یا سیاسی باعث تقویت روابط آنها با مشتریان می شود. و کمی بیشتر از نیمی فکر می کنند این یک قمار است. بقیه نظری ندارند
- 80٪ از نظر مردم ، ماركها بايد در حل مشكلات اجتماعي نقش داشته باشند.
ارزشهای نسلی مهم است
متناسب سازی پیام برند شما به گونه ای که در بین مخاطبان مختلف طنین انداز شود بیش از هر زمان دیگری مهم است.
نگرش ها و ارزش های نسلی متفاوت است و این مهم است که شما به عنوان برندی که قصد ایجاد ارتباط با این مخاطبان را دارید در ذهن داشته باشید.
اگر جمعیت اینترنت را در نظر بگیریم و به دنبال درک موفقیت نسل باشیم ، می توانیم ببینیم که اکثر کاربران اینترنت Millennials هستند و پس از آنها Gen X و سپس Gen Z و سپس Baby Boomers قرار دارند.
اگر جمعیت عمومی ایالات متحده را بر اساس نسل بررسی کنیم ، واریانس اعدادی را مشاهده می کنیم که هر نسلی بین 19-22٪ را شامل می شود و درصد باقی مانده مربوط به نسل خاموش (1945-1928) و بزرگترین نسل (قبل از 1928) است.
این بلافاصله به ما می گوید که Gen X و Millennials بیش از حد در استفاده از اینترنت در مقایسه با Boomers و Gen Z.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Gen Z و Millennials هر دو ارزش دانش و کنجکاوی را در اولویت قرار می دهند ، در حالی که Gen X ، Boomers و Pre-Boomers همگی دارای خانواده ، صداقت ، اصالت ، روابط و کار سخت هستند.

علاوه بر این، 67٪ از شرکت کنندگان در نظرسنجی در ژنرال Z ، مارکی را که با ارزشهای آنها مغایرت دارد متوقف کردند یا تحریم کردند.
هنگامی که شما آن را با 80٪ از شرکت کنندگان که می خواهند مارک ها مشکلات اجتماعی را حل کنند ، ترکیب کنید ، شاهد شواهدی هستیم که نشان می دهد مصرف کنندگان در پاسخ به ارزشهای آنها تمایل دارند با یک مارک درگیر شوند یا از آن جدا شوند.
مشاغل باید موضع بگیرند و نشان دهند که برای چه چیزی ایستاده اند. امروزه خطرناک تر است که کاری انجام ندهید یا ایمن آن را بازی کنید بیش از آنکه ارائه اصولی آنچه برند شما در جهان است را ارائه دهد.
مطالعه ای که توسط Salesforce انجام شد نشان داد كه Gen Z در حال رانندگی است اهمیت بالا در ارزش ها
این ثابت می کند که نسل های جوان ما به سمت نیروی کار حرکت می کنند ، آنها فقط تغییر ذهنیت در حال رشد به سمت ارزش ها و نیاز به فراگیری و تقویت را تقویت می کنند. کلمات کلیدی مبتنی بر مقادیر بخشی از هر استراتژی تبلیغات آنلاین.
بعدش چی پیش میاد؟
با افزایش رقابت بازاریابی به صورت آنلاین ، نیاز به ارتباط با مخاطبان از طریق روش های اصیل اهمیت بیشتری پیدا می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
طبق eMarketer ، “تا سال 2023، انتظار می رود دیجیتال تقریباً دو سوم هزینه تبلیغات را تشکیل دهد. بنابراین گرچه ایجاد معنی و هدف مشترک با مشتریان بسیار مهم است ، اما انجام این کار در کانال های دیجیتال بسیار مهم است. “
مارک ها باید در نظر بگیرند که ارزشهای نسلی چگونه به یک چرخه تحقیق / فروش کمک می کنند و ارزشهای برند / شرکت شما با مصرف کنندگان چگونه همسو است.
هیچ مخاطبی 100٪ ارزش اشتراکی نخواهد داشت ، بنابراین مهم است که به چگونگی تدوین استراتژی بازاریابی که به طور اصیل و نگرشی با بسیاری از افراد سازگار باشد ، فکر کنیم.
هر نسلی قرار گرفته است تا در خرید قدرت از نسل قبل خود پیشی بگیرد و فناوری به رشد این روند کمک کرده است.
Gen X آخرین نسلی خواهد بود که با تجربه دست اولی از جهان بدون اینترنت یا تلفن های هوشمند زندگی می کند و Gen Z اولین کسی است که بدون اعتماد مدرن ما به وب و دستگاه های تلفن همراه ، هرگز جهان را نمی شناسد.
اگرچه آگاهی از ارزشهای نسلی به طور کلی مهم است ، اما اصالت در همه جمعیتها مخرج مشترک است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
استفاده از ارزشهای نسلی برای استراتژی بازاریابی خود
در اینجا برخی اقدامات اصلی برای کمک به اطمینان از یک رویکرد معتبر و مبتنی بر ارزش در استراتژی بازاریابی شما وجود دارد:
بیانیه ماموریت تجاری یا تجاری خود را ارزیابی کنید.
این را در وب سایت خود عمومی کنید. یک گام به عقب برگردید تا بیانیه / بیانیه نام تجاری خود و چگونگی ارتباط ارزش برند با ارزش مصرف کننده و حقیقت مصرف کننده را مرور کنید.
پیام رسانی را با مخاطب مورد نظر همسو کنید.
اگر در تلاش برای درک ارزش های نام تجاری خود و چگونگی ترجمه آنها از طریق سفر به مصرف کننده هستید ، مطمئن شوید که پیام خود را در صفحه تبلیغ و کپی تبلیغات تراز کنید. آیا این یک پیام واقعی است که با مخاطبان شما همسو است؟
به عنوان بخشی از استراتژی خود ، به جمعيت و جمعيت و مخاطبان متصل شوید.
چگونه می خواهید پایگاه خود را تقسیم بندی کرده و دوباره در کمپین ها شرکت کنید؟
از هدف و پیشنهاد استفاده کنید – تمام سنین ، جنسیت را پرتاب کنید و قبل از بهینه سازی بر اساس آن از آن بیاموزید (استثنا یا پیشنهاد).
یادگیری های جمعیتی را با کپی آگهی معتبر مطابقت دهید که از اولویت های هر نسل صحبت می کند. درخواست دادن مخاطبان درون بازار.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تبلیغات جستجوی پویا را امتحان کنید تا سeriesالات جستجو با هدایت مقادیر را ثبت کنید.
گزارش های جستجوی جستجو (SQR) را مرتباً مرور کنید تا سوالات جستجوی مبتنی بر مقادیر را که تبدیل شده اند و ارزش افزودن به عنوان کلمات کلیدی جدید را دارند ، شناسایی کنید.
استراتژی بازاریابی شما از کجا فرصتی برای ایجاد فراگیر دارد گزاره های ارزشی که با همه نسل ها طنین انداز است؟
منابع بیشتر:
اعتبار تصویر
تصویر ویژه: Microsoft Advertising. با اجازه استفاده می شود.
همه عکسهای صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، مه 2021