جان مولر از گوگل به این س aboutال پاسخ داد که چگونه می توان از Google برای ارزیابی مجدد کیفیت سایت استفاده کرد. مولر گوگل در مورد چگونگی عملکرد فرایند ارزیابی مجدد Google در سراسر سایت بحث کرد.
چگونه به Google بگوییم کیفیت سایت نیاز به ارزیابی مجدد دارد؟
فردی که این س askingال را مطرح می کند ، نمونه هایی از زمان نیاز به ارزیابی مجدد کیفیت سایت را ارائه می دهد و می پرسد چگونه ناشران می توانند به Google اطلاع دهند که تغییرات مهمی رخ داده است که نیاز به چنین ارزیابی دارد.
بنابراین ، به جای اینکه منتظر بمانیم تا گوگل یک سایت را خزیده و با تغییر عمده ای در طول یک خزیدن و نمایه سازی منظم روبرو شود ، س askingال کننده می خواست بداند چگونه می تواند متوجه شود که یک تغییر عمده رخ داده است و ارزیابی مجدد سایت به حرکت.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این سوالی است که مطرح شد:
“برخی از کارهایی که یک وب مستر می تواند انجام دهد تا باعث ارزیابی مجدد در سطح سایت از نظر کیفیت شود ، چیست؟
مانند زمانی که دامنه را تغییر می دهید یا گوگل می گوید ، خوب … بیایید سعی کنیم سیگنال های جدیدی را جمع آوری کنیم و ببینیم آیا سایت از نظر کیفیت بهتر است یا خیر. “
جان مولر ، گوگل ، ارزیابی کیفیت سایت را توضیح می دهد

هیچ روش فنی برای ایجاد ارزیابی مجدد وجود ندارد
مولر ابتدا گفت که هیچ چیزی در سمت مدیر وب برای فعالسازی مجدد ارزیابی سایت وجود ندارد و او گفت که معمولاً ضروری نیست زیرا تغییرات سایت به طور مداوم در فهرست به روز می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
جان مولر پاسخ خود را ارائه داد:
“من فکر نمی کنم هیچ چیز فنی باشد که بتوانید انجام دهید … باعث ایجاد ارزیابی مجدد شود.
و معمولاً این نیز ضروری نیست زیرا اساساً سیستم های ما دائماً دوباره ارزیابی می کنند.
آنها به محتوایی که برای یک سایت پیدا کردیم نگاه می کنند و با گذشت زمان همانطور که می بینیم این تغییر را در نظر می گیریم.
بنابراین این چیزی نیست که شما مجبور باشید کاری را به صورت دستی انجام دهید تا این کار را آغاز کنید. “
تغییرات عمده سایت نیاز به ارزیابی مجدد دارد
مولر در ادامه سناریوهایی را بیان کرد که در آن ممکن است نیاز به ارزیابی مجدد کیفیت باشد.
“زمانی که باید به نوعی در مورد نحوه عملکرد سایت تجدید نظر کنیم ، این است که سایت در صورت تجدید ساختار جدی وب سایت خود ، URL های زیادی را تغییر دهد و همه پیوندهای داخلی تغییر کند ، جایی که شاید شما از یک CMS نقل مکان کنید. به CMS دیگر و همه چیز تغییر می کند و متفاوت به نظر می رسد.
سپس از نظر کیفیت یا از نظر فنی ، ما نمی توانیم فقط درک قدیمی سایت ، صفحات را حفظ کنیم ، زیرا همه چیز در حال حاضر متفاوت است.
بنابراین ما باید در همه این موارد تجدید نظر کنیم.
اما این نیز چیزی نیست که به دلیل چیزی خاص ایجاد شود ، بلکه خیلی چیزها در سایت تغییر کرده است و حتی برای ادامه تدریجی ، باید تغییرات افزایشی زیادی را برای ارزیابی مجدد آن انجام دهیم. “
آیا کنسول جستجوی Google باید ابزار ارزیابی مجدد را ارائه دهد؟
مواقعی وجود دارد که ناشران تغییرات عمده ای در یک سایت ایجاد می کنند و اگر راهی برای ایجاد مجدد ارزیابی مجدد در صورت تغییر ناگهانی در کل سایت وجود داشته باشد ، ممکن است برای Google ، بازدیدکنندگان سایت و ناشر مفید باشد.
شرایط معمولی ممکن است زمانی باشد که یک وب سایت دامنه ها را تغییر می دهد ، CMS ، ساختار سایت یا تغییر عمده کیفیت محتوا را تغییر می دهد.
ممکن است لازم نباشد یک ابزار هدایت کننده باشد ، بلکه باید مانند یک دست بالا باشد تا به گوگل نشان دهد که اتفاق مهمی افتاده است.
ممکن است گوگل استدلال کند که لازم نیست ، اما ممکن است برخی از ناشران احساس راحتی کنند اگر گزینه ای برای ارسال بازخورد وجود داشته باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
راجع به این چه احساسی دارید؟
آیا Google باید ابزار ارزیابی مجدد کیفیت سایت را داشته باشد؟
استناد
چگونه می توان ارزیابی مجدد کیفیت در سراسر سایت را فعال کرد؟
تماشا کنید که جان مولر در دقیقه 32:53 به این س answerال پاسخ می دهد: