سوال امروز Ask a SEO از جولیوس در لزبورگ ارائه شده است. جولیوس می پرسد:
چگونه می توانم با بیش از 1 میلیون بک لینک در برابر وب سایت ها رقابت کنم و چرا Google نمی تواند خرید این بک لینک ها را ببیند؟
این احتمال وجود دارد که دیوید جالوت را شکست دهد.
اما درست مانند عهد عتیق ، جنگ با جالوت با اسلحه هایی که برای جالوت در نظر گرفته شده است ممکن است منجر به مرگ سریع شود.
همه می خواهند در کاری که انجام می دهند بهترین باشند.
اما بهترین بودن ذهنی است.
و در سئو ، بهترین بودن همیشه به معنای شماره یک بودن برای رقابتی ترین عبارت کلمه کلیدی نیست.
همانطور که قبلاً گفتم ، تمرکز بیش از حد روی رقیب خود ، و کافی نبودن روی خودتان ، یک وضعیت از دست دادن است.
در مواجهه با a چه کاری انجام می دهید رقیبی که منابع بیشتری دارد، تاریخچه بیشتر ، و ، فقط ، خوب … بیشتر؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
راز رقابت در مبارزه با قدرت نیست ، بلکه باهوش بودن است.
درست مانند جنگجویان چریکی که به امپراتوری ها متناسب هستند ، SEO هوشمند نیز می تواند موفق شود و منابع خود را ایجاد کند تا روزی حتی در بزرگترین مخالفان در زمینی یکدست بجنگد.
به دنبال نقاط ضعف هستید
هنگام رقابت برای خرید املاک و مستغلات در SERP در برابر دشمن “برتر” ، اولین قدم این است که مطمئن شوید خانه خود را منظم دارید.
اگر خودتان را ندارید اصول مراقبت شده، هر چقدر هم که رقیب موفق شما انجام می دهد کپی کنید شکست خواهید خورد.
این به این معنی است که مطمئن شوید کد سایت شما از آخرین روشهای SEO فنی پیروی می کند.
این بدان معنی است که مطمئن شوید محتوا مخاطبان هدف شما را جذب می کند اما نمایش می دهد تخصص ، اقتدار و اعتماد در موتورهای جستجو ، در حالی که از عبارات کلیدی استفاده می کنید که می خواهید برای ایجاد یک سeryال نمایش داده شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این بدان معناست که مطمئن شوید از سایتهایی که به سایت شما لینک می شوند ، اتصالات دارید – و اینکه این اتصالات به خودی خود نقاشی ندارند.
این به معنای تماشای داده های خود با اطمینان از تنظیم صحیح تجزیه و تحلیل است.
هنگامی که این کارها را انجام دادید ، فقط و فقط در آن صورت است که باید به آن رقیب جوانگر نگاه کنید.
و هنگامی که نگاه خود را به سمت آن جالوت معطوف کردید ، به کارهایی که آنها برای موفقیت انجام می دهند نگاه نکنید – به آنچه که آنها درست انجام نمی دهند ، نگاه کنید.
با تمرکز بر نقاط ضعف آن رقیب شروع کنید – اما حمله نکنید.
تلاش خود را برای موفقیت در جایی که رقیب شما شکست می خورد متمرکز کنید.
به عنوان مثال ، اگر رقیب شما اطلاعات کافی درباره یک محصول خاص را ارائه نمی دهد ، مطمئن شوید که از محصولات خود استفاده می کنید توضیحات محصول پر از پاسخ مشتریانی است که می خواهند.
اگر رقیب شما بر کلمه کلیدی اصلی یک موضوع مسلط است ، به دنبال اصطلاحات “دم” کمتری باشید که می توانید با آنها موفق شوید.
در جاهایی که جالوت شکست می خورد به دنبال فرصت هایی برای موفقیت باشید.
هر چقدر جالوت خوب باشد ، او همه کارها را درست انجام نمی دهد.
هیچ کس نیست
آنها تقلب می کنند و عادلانه نیست!
غالباً ، من با افراد احتمالی صحبت می کنم که اطمینان دارند رقبایشان تقلب می کنند.
آنها شگفت زده می شوند که گوگل اجازه می دهد کسی با چنین بی توجهی آشکار به قوانین کنار بیاید.
البته این شکایت فقط برای سایتهایی است که بالاتر از سطح احتمالی قرار دارند.
همانطور که شوخی قدیمی سئو انجام می شود ، SPAM مخفف “Sمزه ها پجابجا شده آکمان مدیگر.”
واقعیت پیچیده تر است.
مطمئناً سایت های زیادی وجود دارند که با نقض قوانین – چه کوتاه مدت و چه بلند مدت – از آن بهره مند می شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اما در حقیقت ، گوگل بیش از آنچه که اجازه داده اند می داند.
غالباً ، وقتی در مورد چرایی رتبه بندی یک سایت تحقیق می کنیم ، متوجه می شویم که این امر به دلیل قوانینی است که آنها در آن نقض نمی کنند.
بیشتر اوقات ، آنها به دلیل کارهایی که انجام می دهند ، بالاتر از رقبای خود هستند.
گوگل به نظر نمی رسد مجازات های دستی به دفعات قبلی.
اما بسیاری از تاکتیک هایی که قبلاً مجازات های دستی را به همراه داشتند ، اکنون توسط Google نادیده گرفته شده اند.
این بدان معناست که بیشتر افرادی که قوانین را زیر پا می گذارند یا پیوندهای ناخواسته را می خرند ، فقط وقت و پول خود را هدر می دهند و نمی دانند که چنین است.
ممکن است مزایای کوتاه مدت وجود داشته باشد ، اما در بیشتر موارد ، این میلیون ها سود لینک خریده فقط نادیده گرفته می شوند
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
من پیشنهاد می کنم قبل از اینکه تصور کنید لینک های خریداری شده همان چیزی است که باعث می شود رقیب شما را شکست دهد ، به سایر کارهایی که ممکن است بهتر از شما انجام دهد نگاهی بیندازید.
و البته بیشتر وقت خود را صرف کار در زمینه بهبود سایت خود کنید.
فواید تمرکز روی چیزهای شخصی شما بسیار بیشتر از زمانی است که شما سعی می کنید بفهمید رقبا چه کاری انجام می دهند.
منابع بیشتر:
یادداشت ویراستار: سئو بخواهید یک ستون مشاوره SEO در هفته است که توسط برخی از متخصصان برتر صنعت SEO که توسط Search Engine Journal انتخاب شده اند ، نوشته شده است. در مورد سئو سالی دارید؟ فرم ما را پر کنید. ممکن است پاسخ خود را در پست بعدی # AskanSEO مشاهده کنید!