از کجا می توانید فرصت ها و مشتریان جدید SEO را پیدا کنید؟
حفظ جریان مداوم سرنخ ها و پرس و جوها برای تغذیه مداوم خط لوله شما برای رشد و موفقیت آژانس SEO و/یا حرفه شما ضروری است.
که در آخرین نظرسنجی وضعیت SEO ما، Search Engine Journal بینش 2830 متخصص SEO با حقوق ، سطح تجربه و تخصص های مختلف را جمع آوری کرد.
و در این مقاله ، بینش های کلیدی در مورد چگونگی ایجاد مشاغل آزاد ، مشاوران و آژانس های SEO در ایجاد کسب و کار جدید و جذب مشتری پیدا خواهید کرد. یاد خواهید گرفت:
- کدام کانالها برای ایجاد مشاغل جدید مثرتر هستند.
- تفاوت تولید سرنخ و نتایج بازاریابی برای B2B در مقابل B2C و آژانس ها در مقابل فریلنسرها.
- آنچه برای متخصصان SEO که به دنبال جذب مشتریان جدید و توسعه کسب و کار هستند کار می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
موفق ترین کانال برای ایجاد مشاغل SEO جدید چیست؟
طبق نظر 45 درصد از پاسخ دهندگان State of SEO ، وب سایت شخصی یا شرکتی آنها یکی از سه کانال اصلی برای ایجاد مشاغل جدید است.
جستجوی گوگل همچنین یک سرپرست محبوب برای حرفه ای های SEO است (در آنجا تعجب آور نیست) ، و داشتن یک تیم فروش اختصاصی.
کانالی برای مشاغل جدید | درصد | جلد | |
1 | سایت اینترنتی | 45.2٪ | 1195 |
2 | جستجوی گوگل | 28.0٪ | 740 |
3 | تیم فروش اختصاصی | 27.4 | 724 |
4 | تبلیغات گوگل | 24.7 | 653 |
5 | شبکه های تجاری حرفه ای حضوری | 22.8 | 603 |
6 | تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی | 18.9٪ | 502 |
7 | ارجاع از شبکه شما | 18.2٪ | 481 |
8 | شبکه های اجتماعی پولی ندارند | 15.2٪ | 402 |
9 | تماس سرد | 10.9 | 289 |
10 | پلتفرم های ارجاع پولی (به عنوان مثال Credo) | 9.9 | 262 |
11 | تابلوهای مشاغل آنلاین | 9.0 | 238 |
12 | Upwork یا پلتفرم مشابه | 8.6 | 227 |
13 | سخنرانی در کنفرانس ها | 6.0 | 159 |
(پرسش: کانال غالب کسب و کار جدید برای شما یا شرکتی که در آن کار می کنید چیست؟ حداکثر 3 گزینه می تواند انتخاب شود. برای همه پاسخ دهندگان باز است ، نتایج به 1241 نفر که مستقیماً با مشتریان از طریق یک آژانس (875) یا به عنوان یک فریلنسر (366) کار می کردند ، فیلتر شد. 51٪ در B2B کار می کردند ، 41٪ B2C بودند و 8٪ در گروه “غیر” غیر اختصاصی قرار می گرفتند.)
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
واضح است که به روز بودن و بهینه سازی وب سایت شما برای اکثر متخصصان و نمایندگی های SEO ضروری است.
ایزی اسمیت به عنوان مثال ، از Ryte ، متوجه می شود که جستجوی ارگانیک منجر به هدایت می شود ، و سپس می تواند از طریق محتوا تبدیل به آن شود.
اسمیت توضیح داد: “جستجوی ارگانیک بیشترین ترافیک را به همراه دارد ، اما اینها عمدتا جلسات هدف اطلاعاتی هستند که همیشه منجر به تبدیل مستقیم نمی شوند.” “برای تبدیل این موارد به فرصت های تجاری ، از محتوای با کیفیت (وبینارها ، کتابهای الکترونیکی و غیره) برای پرورش سفر آنها استفاده می کنیم و آنها را از مشکل آگاه به راه حل و آگاه از محصول راهنمایی می کنیم.”
شبکه های حضوری و کنفرانس ها همچنان مثر هستند
علیرغم محدودیت های سال گذشته ، شبکه های حضوری هنوز یک کانال م effectiveثر و محبوب برای توسعه مشاغل جدید است.
شبکه های تجاری حضوری حرفه ای هنوز برای 22.8 درصد از پاسخ دهندگان یکی از سه کانال اصلی ایجاد مشاغل هستند.
با این حال ، سخنرانی در کنفرانس ها تنها 6 درصد آخرین لیست است ، علیرغم اینکه چقدر می تواند در افزایش آگاهی از نام تجاری و برای اقتدار یک کسب و کار موثر باشد.
سخنرانی عمومی برای همه مناسب نیست و می تواند یک سرمایه گذاری زمانی باشد. همچنین این فرآیند مقیاس پذیر نیست.
اما برای درصد کمی که روی صحبت کردن سرمایه گذاری می کنند ، بازپرداخت آن باعث افزایش مشخصات آنها می شود.
بری آدامز، بنیانگذار Polemic Digital ، با فعالیت در رسانه های اجتماعی و سخنرانی در کنفرانس ها سرمایه گذاری زیادی بر روی نام تجاری شخصی خود کرده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
آدامز گفت: “بیشتر مشاغل جدید من از طریق ارجاع ، و برخی از آنها از طریق خبرنامه ایمیل من و گفتگوهای کنفرانسی انجام می شود.” “نام تجاری شخصی من به عنوان یک متخصص در یک زمینه خاص نقش مهمی در دستیابی به مشتریان جدید دارد.”
با بیرون آمدن از بیماری همه گیر و افزایش اعتماد به نفس ، انتظار داریم که کنفرانس ها دوباره به مکانهای محبوب شبکه تبدیل شوند ، زیرا مردم می خواهند ارتباط اجتماعی خود را از نو بسازند.
استراتژی بازاریابی برای نمایندگی های SEO و فریلنسرها چگونه متفاوت است؟
در حالی که استراتژی بازاریابی هر آژانس یا مشاور کاملاً منحصر به فرد آنها است ، ما برخی از روندهایی را در نحوه پیشبرد انواع مختلف حرفه ای های SEO برای کسب و کارهای جدید مشاهده کردیم.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
شاید شگفت آور نباشد که یک آژانس سئو (32٪) بیش از دو برابر بیشتر از یک فریلنسر سئو (12٪) دارای یک تیم فروش اختصاصی به عنوان یک کانال برتر است.
فریلنسرها بیشتر از بازارهایی مانند Upwork استفاده می کنند ، همانطور که 18 درصد از فریلنسرهای سئو در مقابل 7 درصد از پاسخ دهندگان آژانس سئو نشان داده اند.
فریلنسرها همچنین موفقیت بیشتری در کسب کسب و کار جدید با ارجاع از شبکه خود گزارش کرده اند ، زیرا 31٪ آن را به عنوان کانال برتر در مقابل 22٪ از آژانس های SEO انتخاب کرده اند.
وقتی صحبت از تفاوت بین B2B و B2C می شود ، مشاهده کردیم که تقریباً دو برابر بیشتر از متخصصان SEO B2C (14٪) سایتهای ارجاع پولی را به عنوان یک کانال برتر انتخاب کرده اند ، در حالی که تنها 8٪ از B2B است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
ما همچنین دریافتیم که 30 درصد از متخصصان SEO B2B از یک تیم فروش اختصاصی برای ایجاد سرنخ های جدید استفاده می کنند ، در حالی که 25 درصد از B2C.
برای کسب و کار جدید در سئو چه کار می کند؟
نتایج نظرسنجی وضعیت SEO ما اهمیت موارد زیر را نشان می دهد:
- وب سایت خود را به روز نگه دارید.
- شرکت در رویدادهای حضوری.
- سرمایه گذاری در شبکه خود
- با استفاده از تبلیغات گوگل و تبلیغات رسانه های اجتماعی در مقابل چشم اندازهای جدید قرار بگیرید.
- دریافت ارجاع ، اعم از ارگانیک یا پولی.
فریلنسرها با تابلوهای شغلی و بازارها موفقیت های بیشتری کسب می کنند ، در حالی که آژانس ها تمایل دارند بودجه بیشتری برای متخصصان فروش اختصاص داده شده ، تماس سرد و سایر تماس ها داشته باشند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید
منابع بیشتر:
نسخه خود را از گزارش کامل بارگیری کنید تا به همه داده های نشریه Search Engine Journal of SEO SEO 2021 دسترسی پیدا کنید.
تصویر ویژه: Paulo Bobita/Search Engine Journal