آیا از کمپین های PPC خود بیشترین بهره را می برید؟
می خواهید بدانید در سال 2022 باید روی چه چیزی تمرکز کنید؟
جف فرگوسن، که برای سه سال متوالی به عنوان یکی از “25 کارشناس برتر PPC با نفوذ” قهرمان PPC شناخته می شود، به لورن بیکر می پیوندد تا در مورد بزرگترین روندهای PPC صحبت کند که می تواند به بهبود استراتژی شما کمک کند.
در سال آینده، کسبوکارها دیگر نمیتوانند به ردیابی شخص ثالث تکیه کنند، که در طول سالها به یک استاندارد صنعتی تبدیل شده است و آنها را ملزم به تکیه بر دادههای شخص اول میکند.
برای کسانی از شما که به دنبال راهنمایی در مورد نحوه مدیریت این تغییر عظیم هستید، این پادکست برای شما مناسب است.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
در سال 2022، همه چیز بسیار متفاوت خواهد بود. این یکی از مواردی است که من واقعاً فکر میکنم مردم به طور کامل درک نمیکنند که وقتی گوگل این کار را انجام میدهد چقدر متفاوت خواهد بود. جف فرگوسن، 15:14
ما قبلاً به مردم گفتهایم که هر کاری از دستشان بر میآید در طرف اول شخص انجام دهند، مانند شروع دیروز. جف فرگوسن، 20:09
این واقعاً زیبایی کاری است که ما انجام می دهیم، روز به روز تغییر می کند. -لورن بیکر، 09:24
[00:00] – کمی در مورد جف.[11:40] – امسال چه تغییرات جالبی در PPC رخ داد و PPC در سال 2022 به کجا می رود.
[17:50] – داده های شخص اول چیست؟ چگونه از استفاده از داده های شخص ثالث به داده های شخص اول تغییر می کنید؟
[23:13] – چرا سبک های برنامه ریزی رسانه کلاسیک در حال بازگشت هستند؟
[24:19] – تبلیغات برنامهای چگونه مزاحم میشود.
[25:10] – به جای تبلیغات برنامه ای چه کاری می توانید انجام دهید؟
[28:59] – نمونه ای از هدف گیری مجدد قطع شده.
[32:01] – جایی که می توانید از داده های شخص اول خود برای هدف گیری مجدد استفاده کنید.
[32:45] – به جای گوگل، مایکروسافت و فیس بوک چه فرصت های PPC وجود دارد؟
[39:53] – آیا PPC واقعاً به برندسازی کمک می کند؟
[49:26] – آیا باید در هر پلتفرمی باشید؟
[56:09] – اتاق جف، باس استندآپ او و تبدیل شدن به یک استاد دانشگاه UCLA.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
منابع ذکر شده:
روندهای PPC 2022 – https://www.searchenginejournal.com/ppc-trends-2022/
مشکل این است که ما همه این ابزارهای جدید را دریافت می کنیم که سرگرم کننده و موثر هستند و جایی برای آنها دارند. ما فکر می کنیم که آنها کار را انجام می دهند، اما واقعاً باید به بازاریابی قدیمی بازگردیم. جف فرگوسن، 48:41
من واقعاً سعی میکنم به مردم یاد بدهم که بازاریاب دیجیتال نشوند، بلکه بازاریابی شوند که از دیجیتال استفاده میکنند. جف فرگوسن، 63:07
من فکر نمی کنم که یک کمپین PPC جنگ ساندویچ مرغ را آغاز کند. فکر میکنم افرادی در رسانههای اجتماعی هستند که در مورد طولانی بودن صف صحبت میکنند، و اینکه خیارشور وجود دارد، و تازه منفجر شده است – و اکنون در سانتا کلاریتا، سه پاپی در حال ساخت هستند. -لورن بیکر، 47:51
برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal
ارتباط با جف فرگوسن:
جف فرگوسن، ستوننویس ژورنال موتور جستجو، بسیاری از گاوهای مقدس سئو و سوءمدیریت تبلیغات رسانهای را از طریق تحقیقات افسانهای خود کشف کرده است. او علاوه بر شریک بودن در Amplitude Digital، یک آژانس تبلیغاتی رسانه های دیجیتال مستقر در لس آنجلس، کلاس هایی را در UCLA Extension در زمینه بازاریابی دیجیتال پیشرفته و بهینه سازی موتورهای جستجو هدایت می کند.
بازدید از: https://amplitudedigital.com/
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/CountXero
او را در Quora دنبال کنید: https://www.quora.com/profile/Jeff-Ferguson-1
با جف در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/jefftferguson/
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:
او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker