نحوه تنظیم ردیابی موقعیت برای چندین مکان
نحوه کار در شش مرحله به شرح زیر است:
- برو به ردیابی موقعیت ابزار و ایجاد یک کمپین جدید برای دامنه ای که می خواهید ردیابی کنید.
- با انتخاب شهر ، ایالت / منطقه یا کد پستی و نوع دستگاه ، یک منطقه هدف را تنظیم کنید.
- تمام کلمات کلیدی مورد نظر را که می خواهید برای آنها رقابت کنید وارد کنید (این کلمات کلیدی کل ترافیک وب را تعیین می کند که سهم محاسبه صدا را اعلام می کند).
- ابزار Position Tracking را اجرا کنید.
- مکان دیگری را اضافه کنید و مراحل 2-4 را برای هر قسمت که می خواهید در آن رقابت کنید تکرار کنید.
- به برگه دستگاه ها و مکانها بروید تا سهم صدای خود را در هر منطقه پیدا کنید.
حال ، بیایید این روند را عملی ببینیم.
مرحله 1: به موقعیت پیگیری بروید و با وارد کردن نام دامنه و نام پروژه ، یک پروژه جدید تنظیم کنید.
گام 2: اولین مکان مورد نظر خود را وارد کنید.
این می تواند یک ایالت ، شهر یا حتی کد پستی باشد تا آنجا که ممکن است خاص باشد.
همچنین می توانید حجم جستجوی محلی را در اینجا نشان دهید.
مراحل 3 و 4: کلمات کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید و سپس شروع به ردیابی کنید.
مرحله 5: پس از راه اندازی پروژه ، می توانید برای تنظیم مکان دوم خود اقدام کنید.
مرحله 6: پس از یک یا دو روز ، هنگامی که پروژه شما اطلاعات را جمع آوری کرد ، می توانید به قسمت دستگاه ها و مکان ها برگه و سهم صدای خود را در هر منطقه مقایسه کنید.
در این تصویر صفحه ، ما می توانیم ببینیم که این دامنه دارای کمی بیش از 8٪ صدای صدا در میان کلمات کلیدی هدف در South Lake Tahoe است ، با سهم صدای خود در لس آنجلس ، سانفرانسیسکو و ساکرامنتو که تقریبا 4 درصد عقب است.
این بینش ها می تواند به شما کمک کند:
- بر اساس سهم صدا در شهرهای خاص ، کمپین های محلی جدیدی را برای مشتری تنظیم کنید.
- بزرگترین رقبای خود را در هر شهر کشف کنید.
- درک کنید که سایت شما در کدام شهرها بهترین عملکرد را دارد.
- تصمیم بگیرید که کجای سهم ضعیف صدا را با تبلیغات پولی در شهر هدف پشتیبانی کنید.
- ببینید در چه مواردی ممکن است لازم باشد بیشتر توجه SEO خود را اختصاص دهید.
ارائه یک کمپین محلی جدید با اشتراک گذاری صدا
اگر تمرین فوق را برای یک مشتری احتمالی اجرا کنید ، می توانید یک گام زیبا را براساس سهم صدا تنظیم کنید.
Semrush دارای یک ابزار کامل است که به ایجاد گزارش های PDF عالی موسوم است گزارش های من.
در این قسمت ، می توانید با ترکیب ویجت های داده Semrush با تصاویر صفحه و متن ، همراه با قالب بندی دیگر ، سطح عالی (از ابتدا یا الگو!) را بسازید.
حتی می توانید PDF های ایجاد شده قبلی خود را به عنوان الگو برای آینده ذخیره کنید.
به عنوان مثال ، فرض کنید شما یک تجارت محلی پیدا کرده اید که به یک شهر و سه حومه اطراف خدمات ارائه می دهد.
می توانید پیگیری را برای اندازه گیری سهم صدای آنها در هر منطقه تنظیم کنید ، سپس پیگیری موقعیت را از طریق عکس صفحه یا صادرات PDF ذخیره کرده و به آنها نشان دهید.
می توانید چیزی مانند این بگویید:
“ببینید ، در شهر اصلی شما ، به نظر می رسد که سهم صدای شما در حدود 5٪ خوب است. اما در مناطق اطراف شاهد کمی پایین آمدن آن با 2٪ هستیم. در عین حال ، رقیب شما 7٪ صدای دارد. با تلاش خود در زمینه سئو ، هدف ما افزایش سهم صدای شما تا 10٪ در همه این زمینه ها برای کمک به گسترش تجارت شما خواهد بود. “
سپس ، حتی می توانید از معیار تخمینی ترافیک در همان پروژه استفاده کنید تا تخمین بزنید که با افزایش سهم بازدیدکننده ، چه میزان بازدید جدید می تواند به سایت ایجاد شود.
کشف رقبای خود در هر شهر
تجزیه و تحلیل رقابتی بخش عظیمی از SEO. اما قبل از شروع ، می خواهید بدانید که بزرگترین رقبای شما در هر مکان دقیقاً چه کسانی هستند.
برای این کار ، وارد تب Competitors Discovery شوید و مکانی را که می خواهید تجزیه و تحلیل کنید ، انتخاب کنید.
این گزارش بر اساس موقعیت مکانی و نوع دستگاه ، همه رقبای برتر شما را نشان می دهد.
شما می توانید با لمس کردن مکان های مختلف با انتخابگر در بالای رابط ، رقبای خود را در هر منطقه مقایسه و مقایسه کنید.
یک ابزار دیگر Semrush برای دانستن: مدیریت لیست
اگر برای مدیریت SEO محلی با کمک یک ابزار همه در یک برنامه به کمک نیاز دارید ، می توانید مستقیماً وارد قسمت SEO شوید ابزار مدیریت لیست.
با استفاده از این ابزار می توانید از هر طرف به SEO محلی رسیدگی کنید:
- مدیریت استناد و به روز رسانی.
- پیگیری رتبه بندی کلمات کلیدی در Google Maps (در یک شبکه سفارشی).
- مدیریت و پاسخ به نظرات در Facebook و Google.
ردیاب Heatmap یک گزارش عالی برای به اشتراک گذاشتن با مشتری شما است ، به خصوص اگر شما به یک نگاه حتی بیش از حد محلی در رتبه بندی یک کسب و کار در یک منطقه محلی نیاز دارید.
در اینجا با یک شبکه 7 × 7 که برای ردیابی چهار کلمه کلیدی در منطقه ای در شهر نیویورک تنظیم شده است ، به نظر می رسد.
با تغییر این رتبه بندی ها ، می توانید این نقشه را در کنار سهم نمودار صوتی نشان دهید تا مشخص کنید که رتبه بندی در کجا بهتر شده است.
نتیجه
سهم صدا به شما کمک می کند تا موقعیت سایت خود را در بازار در مقایسه با سایر رقبا ارزیابی کنید.
برای سئو ، سهم صدا شاخص خوبی برای عملکرد ارگانیک است زیرا حجم جستجوی هر کلمه کلیدی و میزان ترافیک تخمینی را در نظر می گیرد.
چه سایت خود را اندازه گیری می کنید و چه گزارش یک مشتری ، از سهم صدا به عنوان یک معیار برای نشان دادن موفقیت کمپین های جستجوی خود استفاده کنید.