ساختار حساب همیشه یک بحث شدید در میان طرفداران PPC است.
ما همیشه در حال پیگیری ساختار مبارزاتی هستیم که بهترین بازده سرمایه گذاری را در وقت و پول خود به ما ارائه دهد.
بنابراین این ماه است در مورد PPC از من بخواهید ستون به سوالی پاسخ می دهد که همه دندانهایمان را بریده ایم.
کیل در وورستر می پرسد:
“اگر من از استراتژی پیشنهاد CPA هدف استفاده می کنم و می خواهم گروه های تبلیغاتی را از یک کمپین به کمپین دیگر منتقل کنم (کپی و جایگذاری و مکث تبلیغات قبلی) ، آیا این امر باعث وقفه در داده های تاریخی و آسیب رساندن به عملکرد می شود؟”
جواب کوتاه: آره.
پاسخ طولانی: هنگامی که حساب به سمت یک ساختار کارآمدتر حرکت می کند ، ضربه زدن به داده های تاریخی گروه تبلیغات فردی ممکن است منافع واقعی داشته باشد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
هر زمان چیزی را منتقل می کنید (کلید واژه ها، تبلیغات ، گروه های تبلیغاتی، کمپین ها) ، شما کار خود را با یک نهاد خالص جدید شروع می کنید و شبکه تبلیغات باید نحوه اندیشیدن درباره آن را بیاموزد.
تذکر پاسخ کوتاه من:
اگر گروه تبلیغات اصلی در کمپین اصلی فعال بماند و گروه تبلیغات جدید به یک کمپین جدید با هدف گیری کاملاً متفاوت بروند ، هیچ گونه وقفه ای ایجاد نمی شود.
با در نظر داشتن این موارد س coreالات اصلی شما باید از خود بپرسید اگر قصد انتقال موجودی را دارید:
- چرا من این کار را می کنم؟
- من به چه نتایجی امیدوارم؟
- چه میزان خطر با این حرکت همراه است؟
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
چرا من این کار را می کنم؟
در جستجوی Google به طور موثر دو مکتب فکری وجود دارد:
- پیشنهاد در هر مفهوم کلمه کلیدی ، حذف عملکرد کم عملکرد به عنوان داده ها برندگان و بازندگان را ثابت می کند.
- پیشنهاد مفاهیم کلمه کلیدی با ارزش بالا ، پنجره را برای دیگران باز بگذارید ، اما به طور فعال پیشنهاد آنها را نمی دهید.
اگر به دنبال جابجایی کلمات کلیدی / گروه های تبلیغاتی هستید زیرا دیگر واجد شرایط قوانین کمپین نیستند (ROAS بالا ، CPC پایین ، ایده های آزمایشی و غیره) ، مکث آن کلمات کلیدی / گروه های تبلیغاتی در کمپین موجود به شما امکان می دهد در حالیکه بودجه باقی مانده ها را آزاد می کنید ، برای آنها یک حساب پاک تهیه کنید.
اگر آنها عملکردی نداشته باشند ، این می تواند عالی باشد ، اما انتقال اصطلاح / گروه تبلیغاتی می تواند مشکلات جدی در عملکرد ایجاد کند.
اگر هدف ، تخصیص بودجه بهتر باشد ، ممکن است به داده های “گم شده” در مورد گروه تبلیغاتی که هیچ وقت صفحه ای ندارند ، اهمیت ندهیم.
برعکس ، اگر یک گروه تبلیغاتی / کلمه کلیدی “گراز بودجه ای” باشد و تبدیلاتی داشته باشد ، ممکن است منطقی تر باشد که آن را ثابت نگه دارد و سایر گروه های تبلیغاتی / کلمات کلیدی را منتقل کند.
به عنوان یک قاعده ، حرکت نکنید تبدیل هایی که به آنها اعتماد دارید.
من به چه نتایجی امیدوارم؟
همه اقدامات واکنش ایجاد می کنند – هنگامی که ما در حساب های خود تغییراتی ایجاد می کنیم ، فقط به این دلیل عمل می کنیم که اعتقاد داریم واکنش مثبتی وجود دارد.
رایج ترین نتایجی که امیدواریم باشد:
- بازده بودجه: اینکه بتوانیم بودجه تخصیص یافته خود را به طور کامل و با بیشترین بازده سرمایه مصرف کنیم.
- نرخ تبدیل بهبود یافته: دریافت هدایت / فروش بیشتر از کلیکهایی که برای آن هزینه می کنیم.
- کاهش هزینه های هدر رفته: کاهش تعداد کلیک مربوط به سeriesالهایی که برند به نظر شما بی فایده است.
- مدیریت آسان تر حساب: حساب را تغییر ساختار دهید بنابراین مدیریت آن بدون به خطر انداختن بازگشت سرمایه به زمان کمتری نیاز دارد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
انتقال یک گروه تبلیغاتی به نام مدیریت حساب تقریباً همیشه حرکت خوبی است – اگر می دانید می تواند خانه بهتری داشته باشد ، دنبال آن بروید!
اهداف دیگر باید اندکی بیشتر – بخصوص نرخ تبدیل – داشته باشند.
به ندرت اتفاق می افتد که نرخ تبدیل فقط به این دلیل که یک گروه تبلیغاتی از یک کمپین به کمپین دیگری منتقل می شود ، بهبود می یابد. نرخ تبدیل به همان اندازه که به دسترسی بودجه گره خورده است با کیفیت پرسش گره خورده است.
تنظیم انتظارات واقع بینانه برای گروه تبلیغاتی / کلمه کلیدی در حال انتقال مهم است. به آن زمان دهید تا مجدداً نمایه شود (حداقل 5-7 روز).
چه میزان خطر با این حرکت همراه است؟
انتقال موجودی (یا مکث کامل آن) بسته به عوامل زیر می تواند تأثیر کم یا زیادی داشته باشد:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- سن موجودیت: آیا فقط اضافه شده بود ، یا 8 ماه در حال اجرا بود؟
- محدوده نهاد: آیا ما در حال انتقال یک گروه تبلیغاتی کم عملکرد با تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی در مقابل صدها کلمه کلیدی فردی به خانه های جدید هستیم؟
- اتوماسیون: هستند پیشنهادات خودکار/ تنظیمات در حال استفاده است؟
هرچه موجودیت مسن تر ، بزرگتر و به شدت به اتوماسیون گره بخورد ، احتمال حرکت آن بیشتر است و تأثیر آن زیاد است.
هنگام برخورد با کمپین بیش از 5-7 گروه تبلیغاتی است، من متمایل به متوقف کردن گروه های تبلیغاتی با عملکرد کم و انتقال هر کلمه کلیدی مرتبط به گروه های تبلیغاتی در حال انجام هستم.
من این را به عنوان مسیر کم خطر می بینم زیرا:
- من هستم قطع اتصال نیست: بازسازی ها زمان می برد و من نمی خواهم مسائل بی موردی را ایجاد کنم (به ویژه در فصول اوج).
- بستن انواع نیاز به پیشنهاد همه موارد را استهلاک کرده است.
- من همیشه می توانم موجودیت های مکث را دوباره فعال کنید اگر درست نشد!
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
حرکات با خطر بالاتر شامل موارد زیر است:
- در حال انتقال یک گروه تبلیغاتی / کلمه کلیدی درحال تبدیل که دارای تغییراتی است که به آن اعتماد دارید.
- معرفی یک گروه تبلیغاتی جدید خالص در یک کمپین قدیمی با سایر گروه های تبلیغاتی فعال.
- مکث تمام گروه های تبلیغاتی و از یک ساختار جدید شروع می شود
فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که چقدر ریسک کنید ، شما آماده پذیرش هستید و اگر زمان مناسب برای پذیرش این ریسک است.
بردن
هنگام انتقال کلمه کلیدی ، آگهی یا گروه آگهی هیچ راهی برای انتقال داده های تاریخی وجود ندارد.
روش هایی وجود دارد که می تواند خطرات مربوط به دوره یادگیری را کاهش دهد و عواقبی را که به آن امیدوار هستید بدست آورد.
در مورد PPC سوالی دارید؟ ارسال از طریق این فرم یا با هشتگ #AskPPCnavahf را توییت کنید. ماه بعد میبینمت!
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منابع بیشتر: