آیا می خواهید به طور همزمان تبدیل های فروشگاه تجارت الکترونیک خود را افزایش دهید و در نتایج جستجو بیشتر دیده شوید تا مشتریان جدید جذب کنید؟
بیایید به سه روش قدرتمند و اثبات شده نگاه کنیم که فروشندگان آنلاین پیشرو نرخ تبدیل و دیده شدن جستجو را از طریق اثبات اجتماعی، محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) و امنیت وب سایت افزایش می دهند – و اینکه چگونه می توانید همین کار را انجام دهید.
3 سوال تبدیل که خرده فروشان آنلاین باید به آنها پاسخ دهند
وقتی صحبت از بهینهسازی نرخ تبدیل برای فروشگاههای تجارت الکترونیک میشود، اگر میخواهید عدم قطعیت را از بین ببرید، سطح اعتماد بیشتری ایجاد کنید و خریداران بیشتری را به خریداران تبدیل کنید، باید به سه سؤال پاسخ دهید.
شما باید خریداران بیشتری را به خریدار تبدیل کنید.
چگونه؟
سه سوال وجود دارد که بازدیدکنندگان هنگام بازدید از سایت شما از خود می پرسند:
- آیا به این وب سایت یا فروشنده اعتماد دارم؟ آیا مصرف کنندگان می توانند به تاجر اعتماد کنند تا محصول را همانطور که توضیح داده شده، در یک بازه زمانی معقول تحویل دهد و در صورت نیاز خدمات مشتری را ارائه دهد؟
- آیا به این محصول اعتماد دارم؟ آیا مصرف کنندگان می توانند به کیفیت محصول، مشخصات، ویژگی ها، عملکردها و نتایجی که شرح داده شد اعتماد کنند؟
- آیا به این معامله اعتماد دارم؟ آیا مصرف کنندگان می توانند اطمینان داشته باشند که اطلاعات شخصی آنها در طول فرآیند تسویه حساب امن است؟ آیا مصرف کنندگان می توانند اعتماد کنند که داده های مالی و شخصی آنها محافظت می شود؟
وب سایت شما باید با پاسخ دادن به هر سه سوال، عدم اطمینان را از بین ببرد – اصطکاک که باعث رها شدن می شود. این باعث ایجاد سطوح بالاتر اعتماد می شود.
با استفاده از آنچه Shopper Approved آن را Traffic & Conversion Stack (T&C Stack) می نامد، می توان به این سه سوال تبدیل حیاتی پاسخ داد.
روش های متداول خرده فروشان تجارت الکترونیک بازدیدکنندگان را تبدیل می کنند
تجزیه و تحلیل صفحات محصول از خرده فروشان بزرگ تجارت الکترونیک نشان می دهد که چگونه هر کدام از ویژگی های مشابه ایجاد اعتماد و تجربه کاربر (UX) برای انتقال معتبر و قابل اعتماد بودن وب سایت، محصول و معامله استفاده می کنند.
آمازون

بررسی محصول باعث افزایش تبدیل می شود
اگر به عنوان محصول در فهرست آمازون بالا نگاه کنید، هر بار پیوندهای آشنا به رتبهبندیها و بررسیهای محصول خردهفروش و پرسش و پاسخ محصول را در همان مکان مشاهده خواهید کرد. ایجاد یک UX آشنا و قابل اعتماد.
بررسیها و رتبهبندیها بهعنوان اثبات اجتماعی یا تأییدیه اعتماد دیگران به محصول و همچنین فروشندهای است که آن را میفروشد.
برای درک بهتر درک مصرف کننده و ارزش این UX و به طور خاص این سیگنال های اعتماد، Shopper Approved یک اقدام ملی انجام داد. نظر سنجی از 600 بزرگسال آمریکایی، که طی آن یافتههای جالبی در مورد ارزش نقدها و رفتار مصرفکننده کشف کردند.
- 61٪ از مصرف کنندگان دریافتند که بررسی محصول در مرحله تحقیق محصول آنها کاملاً ضروری یا بسیار مهم است.
- 66٪ از مصرف کنندگان به شدت یا بسیار تحت تأثیر تعداد بررسی های محصول هستند.
- 72 درصد از مصرف کنندگان به شدت یا بسیار تحت تأثیر میانگین امتیاز ستاره محصول هستند.
قدرت پرسش و پاسخ برای تبدیل
درست مانند نظرات مشتریان، سوالات ارسال شده توسط مشتریان بالقوه در مورد محصول در دسته محتوای تولید شده توسط کاربر قرار می گیرد. بخش پرسش و پاسخ قابل جستجو (Q&A) به مشتریان بالقوه اجازه می دهد تا پاسخ هایی را دریافت کنند که عدم اطمینان را از بین می برد و بر تصمیم آنها برای خرید محصول تأثیر می گذارد.
در همان مصرف کننده نظر سنجی، تأیید خریدار تأیید کرد که چگونه بخش پرسش و پاسخ می تواند به افزایش تبدیل کمک کند:
- در صورت وجود پرسش و پاسخ در صفحه محصول، 94 درصد از مصرف کنندگان احتمال بیشتری برای خرید محصول دارند.
- 75٪ از مصرف کنندگان دریافتند که صفحه محصول حاوی پرسش و پاسخ باشد یا بسیار مهم است.
مهر و موم های امنیتی قابل مشاهده اعتماد را افزایش می دهد
علاوه بر اثبات اجتماعی و محتوای تولید شده توسط کاربر، آمازون یک پیوند تراکنش امن را در زیر A قرار می دهدdd به سبد خرید دکمه. هنگامی که روی این لینک کلیک می کنید، اطمینان و اطمینان حاصل می کنید که تراکنش شما امن خواهد بود.
همین تجربه اعتمادسازی در پشته T&C مورد تایید خریدار تکرار میشود. هنگامی که خریدار روی مهر و موم “تراکنش امن” در کنار علامت کلیک می کند هم اکنون خریداری کنید یا به سبد خرید اضافه کنید آنها یک پاپ آپ از Trust Guard می بینند که به آنها اطمینان می دهد که سایت امن است و در عرض 24 ساعت از نظر بدافزار اسکن شده است و گواهی SSL فعال است.
این مهر امنیتی وب سایت Trust Guard به تنهایی مستقل بوده است تست شده توسط Conversion Fanatics برای بهبود نرخ تبدیل (CVR) تا 19٪ و میانگین ارزش سفارش (AOV) تا 71٪.

در مورد امنیت وب سایت، نظرسنجی Shopper Approved موارد زیر را نشان داد.
- 88 درصد از مصرفکنندگان به احتمال زیاد از یک صفحه محصول با مهر امنیتی وبسایت یا پیوند تراکنش امن خرید میکنند. به سبد خرید اضافه کنید دکمه.
- 83 درصد از مصرف کنندگان گفتند که بسیار یا بسیار مهم است که صفحه محصول مهر امنیتی وب سایت یا پیوند تراکنش ایمن را نشان دهد. به سبد خرید اضافه کنید دکمه.
تاثیر بیشتر هنگام استفاده با هم
برای ایجاد اعتماد بیشتر و راحتی بیشتر، مصرف کنندگان ترجیح می دهند هر سه عنصر را با هم در صفحه محصول مشاهده کنند.
- 91 درصد از مصرف کنندگان مورد بررسی گفتند که احتمال خرید از صفحه محصولی که نظرات محصول، پرسش و پاسخ و مهر تراکنش ایمن را روی صفحه محصول یکسانی نشان می دهد، بیشتر است.
ارتقاء RV
اگرچه برندهای اصلی تجارت الکترونیک از UX بسیار مشابهی استفاده می کنند که توسط آمازون آزمایش شده و موفقیت آمیز آن به اثبات رسیده است، هر وب سایتی اکنون می تواند از همان UX اعتمادساز و تبدیل بالا استفاده کند که توسط 91٪ از مصرف کنندگان مورد بررسی ترجیح داده شده است. و این پیکربندی و UX با T&C Stack توسط Shopper Approved نرخ تبدیل 75٪ را ایجاد کرده است.

انبار خانه

آیا ترکیب آمازون از اثبات اجتماعی و محتوای تولید شده توسط کاربر اختصاصی است؟
فرمول مشابهی توسط سایر خرده فروشان آنلاین از جمله Home Depot استفاده می شود.
در زیر نام محصول، لینک تعداد نظرات محصول و بخش پرسش و پاسخ محصول را مشاهده خواهید کرد. اگرچه آنها پیوند تراکنش امنی را در زیر خود ارائه نمی دهند به سبد خرید اضافه کنید را فشار دهید، آنها گزینه خرید از طریق PayPal را ارائه می دهند، که مردم آن را از eBay و سایر بازارهای آنلاین می شناسند و به آن اعتماد دارند.
میسی

میسی از دو شکل اثبات اجتماعی در صفحات محصول خود استفاده می کند. آنها این موارد را دارند:
- پیوند به نظرات محصول در زیر نام محصول.
- تعداد کل مشتریانی که محصول را بالای دکمه افزودن به کیف خریداری کرده اند. این به عنوان یک سیگنال اعتماد است که تراکنش امن خواهد بود.
شرکت تامین تراکتور

شرکت تامین تراکتور از ناحیه زیر نام محصول برای ارائه محتوای اثبات اجتماعی و تولید شده توسط کاربر در کنار برگهها برای جزئیات، مشخصات و اسناد محصول استفاده میکند.
زیر آنها به سبد خرید اضافه کنید آنها به صفحهای پیوند میدهند که سیاستهای تحویل بدون تماس در یکی از فروشگاهها و تحویل را تقویت میکند. اگرچه اعتماد مشتری را به خود معامله افزایش نمی دهد، اما باعث افزایش اعتماد به فروشنده و شرایط آنها می شود.