اکثر افراد به تحقیقات کلمات کلیدی وابسته نزدیک می شوند و همه اشتباه است. آنها به دنبال کلمات کلیدی کم رقابت هستند ، یک پست وبلاگ می نویسند ، و سپس در بیشترین لینک های وابسته به کفش می بندند.
این رویکرد به تعداد زیادی مراجعه می کند ، اما هیچ کلیک ، تبدیل یا درآمد ندارد.
خوشبختانه ، یک راه حل ساده وجود دارد: پیدا کردن کلمات کلیدی با تعداد زیادی جستجو که می توانید برای آنها رتبه بندی کنید ، که در مورد موضوعاتی است که می توانید به طور طبیعی توصیه های محصول را به آنها متصل کنید.
دلیل مهم بودن این امر برمی گردد قصد جستجو.
به عنوان مثال ، کسی که به دنبال “بهترین پودر پروتئین” است به احتمال زیاد در بازار برای یک محصول است اما می خواهد جوانب مثبت و منفی هر گزینه را قبل از کشیدن ماشه مورد ارزیابی قرار دهد. در نتیجه ، احتمالاً آنها روی محصولات وابسته مرتبط در پست شما کلیک کرده و می خرند.
با این حال ، بعید است شخصی که به دنبال “پودر پروتئین چیست” به این زودی خرید کند. آنها احتمالاً فقط روی یک مقاله تحقیق کرده اند یا می خواهند تفاوت بین انواع پودر را بدانند. بعید است که آنها روی هر یک از محصولات وابسته وابسته کلیک کرده و خریداری کنند.
در این پست ، شما با چهار نوع بهترین کلمات کلیدی وابسته برای هدف قرار دادن آشنا خواهید شد.
https://www.youtube.com/watch؟v=s5VZaXi7RF4
اگر بازدید کرده اید Wirecutter، شما قبلاً با کلمات کلیدی مقایسه عمومی آشنا خواهید شد. آنها از “بهترین ها پیروی می کنند
در اینجا چند نمونه هستند:
- بهترین کالسکه ها
- بهترین حامل ها
- بهترین بطری های کودک
توصیه محصولات در این نوع پست ها بسیار آسان است زیرا هدف کل آنها مقایسه محصولات است و جستجوگران تقریباً همیشه در بازار هستند تا به زودی آن نوع محصول را خریداری کنند. شما فقط باید به آنها کمک کنید تا تصمیم بگیرند کدام یک را بخرند.
برای یافتن آنها ، با جستجوی یک یا دو کلمه کلیدی گسترده در شروع کنید کلمات کلیدی Explorer. به عنوان مثال ، اگر سایت شما محصولات کودک را مرور کند ، ممکن است “کودک” و “کودک نوپا” را جستجو کنید.
از اینجا ، به عبارت منطبق گزارش را مشاهده کنید تا تمام ایده های کلمات کلیدی را که شامل یک یا چند مورد از این کلمات هستند ، ببینید ، سپس از فیلتر “شامل” برای یافتن کلمات کلیدی که حاوی کلمه “بهترین” هستند نیز استفاده کنید.
این باید ایده های مختلفی در مورد موضوع به شما بدهد. اگر تعداد آنها زیاد باشد ، ممکن است بخواهید با فیلتر کردن کلمات کلیدی با نمره دشواری کلمات کلیدی ، مثلاً زیر 10 ، موارد را محدود کنید.
فقط بدانید که نباید فقط کم هدف قرار دهید KD کلمات کلیدی زیرا بسیاری از آنها محصولات کم ارزش مانند وان حمام ، لوسیون و مواد بسته بندی را با یکدیگر مقایسه می کنند. اگرچه این کلمات کلیدی می توانند به درآمدزایی کمک کنند ، اما این یک بازی حجمی خواهد بود. به همین دلیل ، شما همچنین می خواهید به دنبال برخی از کلمات کلیدی در مورد محصولات با برچسب قیمت بالاتر مانند صندلی ماشین باشید.
البته ، کلمات کلیدی مقایسه اقلام دارای بلیط بالا اغلب رقابتی تر هستند ، اما می توانید با جستجوی مواردی که فرد یا نیاز خاصی را هدف قرار می دهند ، موارد نسبتاً کم رقابتی را پیدا کنید. اینها معمولاً “بهترین ها را دنبال می کنند
- بهترین صندلی ماشین برای ماشین های کوچک
- بهترین حامل برای نوزاد
- بهترین کالسکه برای مسافرت
برای یافتن این موارد ، چند مورد با قیمت بالا را وارد Keywords Explorer کنید. اگر سایت شما درباره محصولات کودک است ، این محصولات می توانند “صندلی ماشین” ، “کالسکه” و “تختخواب” باشند.
از اینجا ، به عبارت منطبق گزارش و استفاده از فیلتر “شامل” برای پیدا کردن کلمات کلیدی حاوی کلمات “بهترین” و “برای”. فقط مطمئن شوید که برگه “همه کلمات” انتخاب شده است ، بنابراین هر دو کلمه شامل می شوند.
سپس باید لیستی از کلمات کلیدی را که حاوی حداقل یکی از محصولات پر بلیط شما است و کلمات “بهترین” و “برای” را ببینید.
با این حال ، این کلمات کلیدی همیشه پایین نیستند KD نمرات ، و این مورد “بهترین صندلی ماشین برای 3 ساله” است که دارای یک است KD نمره 22. اما اگر روی کلیک کنید SERP دکمه ، خواهید دید که ترکیبی از نتایج جستجو وجود دارد. برخی از صفحات به طور خاص صندلی های اتومبیل را برای کودکان 3 ساله مقایسه می کنند ، در حالی که برخی دیگر به طور گسترده تر مقایسه صندلی های ماشین هستند.
با این حال ، متوجه خواهید شد که بیشتر پست های خاص دارای رتبه وب کم و دامنه های مراجعه کننده اندک هستند. در مقابل ، پست های گسترده تر دارای دامنه های مراجعه کننده بیشتری هستند و از سایت های دارای مقامات بالاتر می آیند.
با فرض اینکه پست خود را صریحاً روی صندلی های اتومبیل برای کودکان سه ساله متمرکز کنیم ، این می تواند موضوع خوبی باشد.
مقایسه مارک کلمات کلیدی هستند که جستجوگر می خواهد تفاوت بین دو محصول مارک را مقایسه کند. مثلا:
- ضرب و شتم استودیو بی سیم در مقابل bose qc35
- airpods vs airpods pro
- غنچه های کهکشانی در مقابل airpods
این کلمات کلیدی معمولاً تقاضای کمتری برای جستجو دارند ، اما تبدیل آنها بسیار خوب است زیرا جستجوگر در حال حاضر تصمیم خرید خود را فقط به چند محصول محدود کرده است.
آسانترین راه برای یافتن آنها وارد کردن لیستی از مارکها در a است ابزار تحقیق کلمات کلیدی پسندیدن کلمات کلیدی Explorer، سپس به عبارت منطبق گزارش و استفاده از فیلتر “شامل” برای پیدا کردن کلمات کلیدی حاوی “در مقابل”
به عنوان مثال ، اگر می خواهیم مقایسه کالسکه پیدا کنیم ، می توانیم مارک هایی مانند Bugaboo ، City Select و Uppababy را جستجو کنیم.
اگر نمی توانید مارک های بالای سر خود را فکر کنید ، دسته ها و نام های تجاری را در یک فروشگاه آنلاین مرتبط بررسی کنید. در این حالت ، می توانیم نوار پیمایش را در buybuybaby.com تیک بزنیم ، جایی که دسته ای “با مارک خرید” وجود دارد که دسته ای از مارک های معروف را لیست می کند.
از نتایج ما در Keywords Explorer ، “uppababy cruz vs vista” با توجه به اینکه این کالسکه ها 500 تا 1000 دلار خرده فروشی می کنند ، موضوع کم آویز به نظر می رسد. و اگر ما به SERP، می بینیم که بسیاری از صفحات با بالاترین رتبه از سایت های کم DR وارد می شوند و دامنه های ارجاع کمی دارند ، بنابراین به نظر می رسد که می توان آنها را به راحتی شکست داد.
سیدنوت
اگر شرکتی که وارد کرده اید انواع مختلفی از محصولات مانند صندلی ماشین و بطری را تولید می کند ، بهتر است در عوض از نام های مدل مانند “uppababy cruz” و “uppababy vista” به عنوان کلمات کلیدی خود استفاده کنید.
کلمات کلیدی بررسی محصول مواردی است که جستجوگران به دنبال بررسی دقیق محصولات جداگانه هستند. مثلا:
- بررسی گاومیش bugaboo
- uppababy ویستا بررسی
- babyjogger شهر بررسی را انتخاب کنید
اینها اهداف کاملی برای سایتهای وابسته هستند زیرا جستجوگران معمولاً بسیار به خرید خرید نزدیک هستند. آنها قبلاً تحقیقات خود را انجام داده اند و چیزی در مورد یک مدل خاص با آنها جنجالی برانگیخته است. اکنون آنها فقط می خواهند قبل از کشیدن ماشه ، یک بررسی دقیق را بخوانند.
با این حال ، همانند مقایسه های مارک دار ، حجم جستجو برای بررسی محصولات نیز کمرنگ است. بنابراین اگر قصد خرید و بررسی محصولات را ندارید ، مطمئن شوید که افرادی را که واقعاً به دنبال آنها هستند انتخاب کرده اید.
برای یافتن آنها ، چند نام تجاری را وارد کنید کلمات کلیدی Explorer، برو به عبارت منطبق گزارش دهید ، سپس از فیلتر “شامل” برای پیدا کردن کلمات کلیدی حاوی کلمات “بررسی” استفاده کنید.
تنها چیزی که باقی مانده است ارزیابی سختی رتبه بندی و بررسی محصولاتی است که فکر می کنید می توانید برای آنها رتبه بندی کنید.
اگر می خواهید صفحات خود را در Google رتبه بندی کنید ، به سطحی از صفحه و مرجع وب سایت، که به معنای گرفتن است بک لینک. با این حال ، انواع کلمات کلیدی که تاکنون در مورد آنها بحث کردیم تجاری هستند ، بنابراین یافتن پیوندهایی به صفحاتی که آنها را هدف قرار می دهد دشوار است.
راه حل هدف قرار دادن T است&کلمات کلیدی ، مخفف Trust and Authority. اینها کلمات کلیدی در مورد موضوعات غیر تجاری هستند که می توانید محتوایی ایجاد کنید که بازدیدکنندگان خود را آموزش داده و آنها را آگاه کند.
هدف قرار دادن این کلمات کلیدی دو مزیت اصلی دارد:
- با مخاطبان اعتماد ایجاد کنید. اگر بتوانید در این موضوع تخصص نشان دهید ، مردم به توصیه های محصول شما اعتماد می کنند.
- اقتدار را از طریق پیوندها ایجاد کنید. به طور کلی افراد بیشتر از صفحاتی که برای صف آرایی در جیب شما وجود دارد ، به مطالب مفید و غیر تجاری پیوند می خورند.
برای پیدا کردن T&چند کلمه کلیدی ، چند دانه وارد کنید کلمات کلیدی Explorer، سپس به سوالات گزارش را برای دیدن مباحث اطلاعاتی گزارش دهید. اگر ما این کار را برای سایت کودک خود انجام می دادیم ، ممکن است دانه های ما والدین ، کودک نوپا و نوزاد باشد.
بعد ، برای کلمات کلیدی با زیاد فیلتر کنید مشکل کلمه کلیدی امتیاز بالای 40.
دلیل این کار این است که مشکل کلمه کلیدی امتیاز براساس تعداد وب سایت هایی است که به 10 صفحه برتر لینک می دهند. بنابراین این یک روش خوب برای یافتن موضوعاتی است که امکان جذب پیوندهای زیادی را دارد.
سرانجام ، به جستجوی عناوین مورد علاقه مخاطبان خود بپردازید ، این موارد را بررسی کنید SERP، سپس پروفایل های لینک دهنده صفحات با بالاترین سطح را تجزیه و تحلیل کنید تا آنهایی را که دارای بک لینک با کیفیت بالا هستند ، پیدا کنید.
حتی اگر بیشتر بازدیدکنندگان این صفحات آماده خرید نخواهند بود ، هنوز برای آگاهی از برند مفید هستند. همچنین می توانید استفاده کنید روش Middleman برای افزایش صفحات “پول” با اضافه کردن پیوندهای داخلی به آنها از معتبر T&صفحات
بیاموزید که چگونه این کار را انجام دهید این ویدیو:
https://www.youtube.com/watch؟v=433XlvMl508
افکار نهایی
همه موارد بالا باید به شما کلمات کلیدی کافی برای پر کردن تقویم محتوای سایت شما بدهد ، اما یافتن کلمات کلیدی تنها نیمی از تلاش است. شما همچنین باید یاد بگیرید که چگونه دشواری رتبه بندی را ارزیابی کنید تا بتوانید بهترین موضوعات را برای سایت خود انتخاب کنید.
بیاموزید که چگونه این کار را انجام دهید راهنمای کامل ما برای دشواری کلمات کلیدی، یا فیلم زیر را تماشا کنید:
https://www.youtube.com/watch؟v=jSOq3ysvBk8
سوالی دارید؟ پینگ من در توییتر.