
به احتمال زیاد بازاریاب ها از رایانه های رومیزی برای ایجاد و استقرار کمپین های تبلیغاتی پولی استفاده می کنند ، بنابراین ما می توانیم با در نظر گرفتن یک کاربر دسک تاپ طراحی کنیم.
با این وجود افراد زیادی از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند ، احتمال مشاهده این تبلیغات در دستگاه های تلفن همراه زیاد است. با استفاده از رویکرد ppc همراه اول ، می توانید اطمینان حاصل کنید که کاربران موبایل بهترین تجربه تبلیغات خود را دارند و بیشتر تمایل دارند که به صفحه مقصد یا وب سایت شما کلیک کنند.
چرا باید تبلیغات PPC همراه اول ایجاد کنید؟
هنگامی که تبلیغات PPC خود را ایجاد می کنید ، یک رویکرد همراه اول می تواند روشی کارآمد برای تفکر در مورد نحوه عملکرد این تبلیغات باشد.
مهم است که به یاد داشته باشید تبلیغات PPC همراه اول می تواند با نمایش آگهی رومیزی نیز سازگار باشد. به عبارت دیگر ، بهینه سازی برای اولین بار در تلفن همراه می تواند مفید باشد.
بیایید در مورد چند عدد صحبت کنیم. بزرگسالان به طور متوسط بیش از سه ساعت وقت می گذرانند در یک دستگاه تلفن همراه در روز ، و اکنون استفاده از تلفن همراه بیش از میزان استفاده از دسک تاپ است.
آیا برای تفکر همراه اول به دلایل دیگری نیاز دارید؟
- گوگل انجام می دهد نمایه سازی همراه اول
- خرید موبایل همچنان در حال افزایش است
- تفکر همراه اول به معنای فکر کردن در مورد سفر مشتری و کل تجربه کاربر است
- پارامترهای mobile-first می توانند شما را مجبور به خلاقیت بیشتر و تولید محتوای تعاملی کنند که در حال پیشرفت است
چگونه تبلیغات PPC همراه اول خود را بهینه کنیم
بهینه سازی تبلیغات PPC برای تلفن همراه به معنای تفکر در مورد نحوه تعامل کاربران موبایل با تبلیغات شما است. هدف متقاعد کردن کاربر برای کلیک کردن است ، بنابراین شما باید به همه چیز ، از تصاویر گرفته تا عناصر تعاملی فکر کنید. این موارد برای تشویق کاربر به تعامل با تبلیغ شما طراحی شده اند.
راه های زیادی وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی تبلیغات خود برای اولین بار در تلفن همراه انجام دهید ، اما این به واقعاً به روش شما برمی گردد. همانطور که در مورد کاربر تلفن همراه خود فکر می کنید ، می توانید مسیرهای مختلفی را طی کنید. برای شروع ، در اینجا چند روش برای بازنگری در تبلیغات PPC همراه اول آورده شده است.
محتوای تعاملی را وارد کنید
یکی از مهمترین اهداف تبلیغات PPC همراه اول شما جلب توجه بینندگان است. محتوای تعاملی می تواند راهی برای هدایت توجه به سمت صفحه وب ، بازی ، برنامه یا بستر رسانه های اجتماعی باشد که در حال حاضر آنها را اشغال کرده است.
محتوای تعاملی می تواند شامل بازی های کوچک باشد ، به مردم امکان می دهد یک پیش نمایش از یک بازی کامل داشته باشند یا به آنها اجازه دهید یک بازی کوچک مربوط به محصول شما یا یک تجربه ویدئویی 360 درجه جذاب داشته باشند.
همچنین می توانید واقعیت مجازی را در تبلیغ خود بگنجانید.
برای استفاده از این نوع تعامل ، ممکن است لازم باشد تعامل را در یک بستر خارج از آگهی ایجاد کنید ، در حالی که تبلیغ PPC همراه اول به محتوای تعاملی اشاره دارد.
مثلا، تاکو بل یک فیلتر Snapchat ایجاد کرد به شما اجازه می دهد سر خود را به یک تاکو برای تبلیغات Cinco de Mayo تبدیل کنید.

آنها سپس تبلیغات همراه اول را ایجاد کردند و مردم را تشویق کردند که به Snapchat مراجعه کنند و فیلتر را برای خود امتحان کنند. آنها می دانستند که قرعه کشی برای افرادی است که از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند.
آنها نه تنها تبلیغاتی را برای تلفن همراه ایجاد کردند که مردم را به گزینه تعاملی تلفن همراه نشان می داد ، بلکه این تعامل مردم را ترغیب می کرد که در یک سیستم عامل تلفن همراه به اشتراک بگذارند تا دوستانشان نیز ببینند.
از ویژگی هایی استفاده کنید که با صدا یا بدون صدا کار می کنند در اولین مبارزات انتخاباتی تلفن همراه شما
همه ما از دستگاه های تلفن همراه خود در همه جا استفاده می کنیم و بعضی از مکان ها صدا پسند نیستند. چه در محل کار خود باشید و چه در مکانی آرام ، ممکن است بخواهید صدای تبلیغات بلند شود. هیچ چیزی باعث نمی شود که یک تبلیغ بدون تعامل با آن بسته شود ، فقط قطع صدا.
اختیاری کردن صدای شما (در ویدئو یا ویژگی جذاب دیگر تبلیغ شما) می تواند به جای اینکه فقط با کلیک کردن روی آنها ، شانس مشاهده و کلیک واقعی افراد را افزایش دهد.
می توانید این کار را به صورت پیش فرض برای قطع صدا انجام دهید و به کاربر اجازه دهید صدا را روشن کند.
در اینجا مثالی از آگهی ویدیویی درون برنامه Home Depot با ضامن صدای روشن و خاموش وجود دارد.

در اینجا نیز یک زاویه مهم دیگر وجود دارد. صدا نه تنها باید اختیاری باشد ، بلکه PPC همراه اول شما باید بدون صدا توصیفی و قابل هضم باشد. این می تواند آن را برای هر کسی که تبلیغات را بدون صدا مشاهده می کند سازگار و قابل فهم کند. اطمینان از اینکه آگهی شما بدون صدا خوب کار می کند ، ممکن است به معنای استفاده از متن مربوط یا زیرنویس بسته در ویدیوها باشد.
کپی و فیلم را کوتاه نگه دارید در تبلیغات PPC همراه اول شما
وقتی صحبت از ارسال پیام در تبلیغات PPC همراه اول شما می شود ، رسیدن به اصل موضوع مهم است.
این نمونه ای از مواردی است که به طور کلی موبایل-اول عمل خوبی است. کپی کوتاه آگهی می تواند یک مشت جمع کند.
با ورود به اصل موضوع ، سریع برند و محصولات یا خدمات خود را معرفی کنید. نقطه درد چیست؟ چرا مشتریان شما به شما مراجعه می کنند؟ چه چیزی آنها را برمی گرداند؟
از کرک پرش کرده و نقطه را از بالا به سمت بالا بزنید.
با این کار مطمئن شوید که فراخوان عمل (CTA) شما واضح و جذاب است. مخاطبان خود را بیشتر از دیگران بخواهید و سپس دقیقاً بگویید که چگونه می توانند با هدایت آنها به صفحه فرود یا وب سایت خود ، این اطلاعات را بدست آورند.
A / B اولین کپی تبلیغات PPC تلفن همراه خود را آزمایش کنید
فارغ از اینکه چه نوع آگهی ایجاد می کنید ، باید تست A / B داشته باشید ، اما تبلیغات PPC همراه اول می تواند به ویژه از آن بهره مند شود. اجرای تبلیغات در کنار هم به شما امکان می دهد با گذشت زمان بر آمارها نظارت کرده و رفتار کسانی که با یکدیگر تعامل دارند را تجزیه و تحلیل کنید.
وقتی مشاهده می کنید داده ها وارد می شوند ، حتماً بررسی کنید کدام یک از کاربران موبایل از طریق اینترنت کلیک می کنند. آنچه را که درگیر آن شده است ، انجام دهید و به تغییر ، ساخت و آزمایش تبلیغات PPC در مورد متغیرهایی که به احتمال زیاد از کاربران تلفن همراه کلیک می کنند ، ادامه دهید.
با گذشت زمان ، خواهید دید که کدام محتوا ، تصاویر ، ویژگی ها و موارد دیگر باعث جلب توجه و تعامل کاربران موبایل می شود که در اولین تبلیغات PPC تلفن همراه خود به دنبال آن هستید.
به طور خلاصه ، مواردی که افراد روی آنها کلیک می کنند مواردی هستند که می خواهید از آنها تقلید کنید. به کسانی که کار می کنند بپردازید و اجازه دهید اعداد تصمیمات بعدی مربوط به مبارزات PPC همراه اول را تحریک کنند.
افزودنیهای موقعیت مکانی و شماره را وارد کنید
همه تبلیغات PPC باید از اطلاعاتی که مشتری علاقمند به منظور برقراری ارتباط با آن مارک نیاز دارد ، برخوردار باشد ، اما مکان و پسوند شماره تلفن به ویژه برای یک کمپین تبلیغاتی PPC همراه اول از اهمیت برخوردار است.
در اختیار قرار دادن این گزینه ها در کاربر به کاربر ، این بدان معنی است که آنها می توانند بر روی تبلیغات شما کلیک کنند و یک مکان نقشه را باز کنند یا بلافاصله با شماره شما تماس بگیرند.
با این روش ها ، شما مشتری را یک قدم پس انداز می کنید. فرض کنید آنها تعجب می کنند که موقعیت آجر و ملات شما چقدر راحت است یا سوالی دارند که راحت تر می توان مستقیم از شما پرسید. در این صورت ، آنها می توانند بدون نیاز به جستجوی دیگری ، بلافاصله از طریق دستگاهی که استفاده می کنند ، این کار را انجام دهند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شما مراجعه کنند.
هر چقدر قدم های کمتری را باید بردارند ، اگر مارک تجاری شما متناسب با نیازهای آنها باشد ، با آنها درگیر می شوند.
از پیوندهای سایت موبایل استفاده کنید در تبلیغات PPC همراه اول شما
هنگام ایجاد تبلیغات PPC همراه اول ، باید به کل زیرساخت های کمپین فکر کنید. این فقط مربوط به خود آگهی نیست بلکه همه چیزهایی است که کاربر در رابطه با آنها تعامل خواهد کرد. به عبارت دیگر ، شما باید به این فکر کنید که بعد از دیدن تبلیغ شما و پاسخ دادن به CTA شما چه کاری انجام خواهند داد.
برای PPC همراه اول ، باید مطمئن شوید که صفحه فرود (و وب سایت شما به طور کلی) برای تلفن همراه بهینه شده است.
به تجربه کاربر فکر کنید. مشتری احتمالی شما تبلیغ شما را در یک برنامه ، در یک صفحه وب یا شاید از طریق جستجوی وب در دستگاه تلفن همراه خود مشاهده می کند. آنها کپی ، تصاویر و CTA شما را شیفته خود می کنند.
آنها به صفحه مقصدی که آگهی به آن اشاره می کند ، کلیک می کنند ، اما در اینجا جایی است که تجزیه می شود. ناگهان خواندن صفحه دشوار است ، تصاویر جالب هستند ، آنها باید فضای زیادی را برای رسیدن به هر محتوایی پیمایش کنند و در نهایت آنها نمی توانند اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند.
آنها بدون اقدام شما صفحه شما را می بندند. این پتانسیل بالایی داشت اما با شکست به پایان رسید.
صفحه خود را برای موبایل بهینه کنید تا اطمینان حاصل کنید که چنین اتفاقی نیفتاده است.
حداقل ، مطمئن شوید که این صفحه از طریق تلفن همراه پاسخگو باشد تا بهترین تجربه را به مشتری ارائه دهد. کپی را کوتاه و تصاویر را واضح و حداقل نگه دارید تا اطمینان حاصل کنید که در پیمایش بی وقفه گیر نکرده اند.
مرحله بعدی را واضح و غیر قابل تردید بیان کنید. اگر این هدف شماست ، اطمینان حاصل کنید که آنها می توانند مستقیماً از یک سایت تلفن همراه خریداری کنند. در غیر این صورت ، انجام هر کاری که مرحله بعدی انجام آن در دستگاه تلفن همراه بسیار آسان است ، انجام دهید.
سرعت صفحه سایت موبایل خود را بهینه کنید برای تبلیغات PPC همراه اول شما
ما در بالا به این موضوع پرداختیم ، اما باید کمی بیشتر به این موضوع بپردازیم. صفحه فرود شما و وب سایتی که در آن زندگی می کند باید با سرعت مناسب بارگیری شوند تا بینندگان کلیک نکنند.
سایتهایی که با سرعت کمتری بارگیری می شوند تمایل به افزایش نرخ گزاف گویی دارند.
هنگامی که شخصی از صفحه وب شما بازدید می کند ، آخرین چیزی که می خواهید این است که فقط بدون درگیر شدن با محتوای شما ، از بین برود. پس از پرداخت هزینه کلیک به صفحه شما ، می خواهید آنها در واقع محتوای شما را بخوانند یا تماشا کنند و سپس تبدیل کنند.
مطابق با پینگدوم، رابطه مستقیمی بین سرعت صفحه و تعداد مراجعه کنندگان به وب سایت وجود دارد. هرچه زمان بارگیری وب سایت بیشتر باشد ، درصد بالاتری از بازدیدکنندگان بدون تعامل با هیچ بخشی از وب سایت یا رفتن به صفحه دیگری ، از بین می روند. در حقیقت ، وقتی بیش از 5 ثانیه طول بکشد ، بیش از 40 درصد افراد آنجا را ترک می کنند.
چندین روش برای افزایش سرعت صفحه برای بهبود نرخ پرش وجود دارد ، از جمله فشرده سازی تصاویر و محدود کردن تعداد ویژگی های اضافی ، پلاگین ها و سایر موارد اضافی که در وب سایت دارید.
از Clear Design استفاده کنید در تبلیغات PPC همراه اول شما
با طراحی ، صفحه های دستگاه همراه کوچکتر از صفحه های دسک تاپ هستند. بنابراین ، شما می خواهید تأثیر بصری طراحی خود را در نظر بگیرید. برای اطمینان از اینکه کاربران تلفن همراه می توانند آنچه را که می خواهید برای برقراری ارتباط برقرار کنید ، تصاویر ، کپی و موارد دیگر را طراحی کنید.
طرح خود را بر روی یک دستگاه تلفن همراه یا شبیه ساز آزمایش کنید تا بررسی کنید که خوب به نظر می رسد و به اندازه کافی شفاف برای خواندن و درک است.
در اینجا مثالی از تبلیغات Target وجود دارد که در یک برنامه آب و هوا ظاهر شده است.

بلافاصله چشم شما به سمت محصول ، نام محصول و نوید (در مورد بسته بندی بازیافتی) جلب می شود. آرم Target برجسته است و به راحتی قابل تشخیص است.
نتیجه
همانطور که کمپین تبلیغاتی بعدی خود را جمع می کنید ، فکر کردن در مورد PPC همراه اول یک استراتژی کارآمد است ، نه تنها برای بینندگان تلفن همراه بلکه در کل برای بهترین روش ها.
در همه موارد ، از استراتژی و طراحی کپی آگهی تا هدف نهایی یک صفحه فرود یا تعامل دیگر ، قرار دادن تجربه کاربر تلفن همراه در ذهن شما می تواند به شما کمک کند اطمینان حاصل کنید که اکثر بینندگان بهترین تعامل ممکن را دارند و امیدوارم تبدیل شوند.
به طور کلی مبارزات موفقیت آمیز PPC می تواند به شما کمک کند تا به بازار هدف خود برسید و آماده بودن برای دستیابی به آنها از طریق تلفن همراه نکته اساسی است.
در صورت نیاز به استراتژی تبلیغات پرداختی ، تیم متخصصان ما آماده کمک هستند. ما همچنین خدمات SEO و بازاریابی محتوا را ارائه می دهیم.
چگونه می خواهید کمپین بعدی PPC خود را برای اولین بار در تلفن همراه تغییر دهید؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید