
به عنوان بازاریاب و مارک تجاری ، بسیاری از شما از تبلیغات PPC برای جابجایی بازدید به سمت نام تجاری یا وب سایت مشتری خود استفاده می کنید.
این روش مشکلی ندارد.
به هر حال ، تبلیغات PPC دارای مزایای آشکاری است. می توانید به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید ، نتایج خود را پیگیری کنید و بودجه خود را مدیریت کنید. با این حال ، با وجود تمام مزایای آنها ، این تبلیغات گاهی اوقات ممکن است چیزی کم داشته باشد.
آیا کسی حدس زده است که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم؟ این لمس انسان است.
با انسانی سازی تبلیغات PPC می توانید جدا از رقبا باشید.
منظور من از انسانی سازی تبلیغات PPC شما قبل از ادامه چیست؟ این به معنای ایجاد تبلیغاتی است که پاسخ یا احساسی را تحریک می کند. این می تواند به تبلیغات شما کمک کند تا با بازار شما ارتباط برقرار کرده و اعتماد کنند و در نهایت تجارت شما را افزایش دهد.
همچنین شما را از رویکرد بی ربط ، بی چهره و روباتیک که می تواند در بدترین حالت بازاریابی دیجیتال باشد ، دور می کند.
جدا از مواردی که قبلاً ذکر کرده ام ، چند دلیل اساسی دیگر نیز برای انسانی سازی تبلیغات PPC و به طور کلی برند شما وجود دارد. بیایید غواصی کنیم ، و سپس ما در مورد روش های مختلفی که می توانید تبلیغات PPC خود را انسانی کنید بحث خواهیم کرد.
چرا باید تبلیغات PPC خود را انسانی کنید؟
تجاری سازی برند شما می تواند به شما مزیت رقابتی بدهد و حفظ مشتری را بهبود بخشد. این نشان می دهد شما رویکرد مشتری محوری را دنبال می کنید و خریداران خود را درک می کنید.
با این حال ، تجاری سازی برند شما باعث ایجاد اعتماد مشتری نیز می شود که این روزها بسیار حیاتی است. شرکت ارتباطات ادلمن می گوید، “اعتماد هرگز برای توسعه و حفظ شرکتها از اهمیت بیشتری برخوردار نبوده است.”
علاوه بر این ، آنها دریافتند که 75 درصد مردم فعالانه مشاغل مورد اعتماد خود را توصیه می کنند.
این تنها مزیت نیست ، طبق ادلمن: “مشتریانی که به شما اعتماد دارند بیشتر درگیر می شوند ، از آنها خرید می کنند ، از شما دفاع می کنند و از شما دفاع می کنند.”
حال ، بیایید جزئیات برخی از نکات مثبت را که می توانید از انسانی سازی نام تجاری خود کسب کنید ، شرح دهیم.
تجاری سازی نام تجاری شما یک لبه رقابتی به شما می دهد
شاید شما از قبل یکی از مزایای انسانی سازی بازاریابی دیجیتال خود را بدانید: برتری رقابتی.
چرا؟ ساده است.
در دنیای دیجیتالی که روز به روز افزایش می یابد ، مصرف کنندگان علاقه مند به شکل گیری هستند ارتباط و تعامل با مارک های تجاری.
ایجاد ارتباطات برای ایجاد روابط طولانی مدت ضروری است و سپس ایجاد وفاداری مشتری امکان پذیر می شود.
تجاری سازی برند شما رویکرد مشتری مداری را ایجاد می کند
هنگامی که برند خود را انسانی می کنید ، در هر مرحله از سفر مشتری ، جلوه شخصی سازی می کنید.
این رویکرد انسانی توجه شما را به عنوان بازاریاب یا صاحب مشاغل از شما دور می کند. درعوض ، بر خواسته های مشتری شما متمرکز شده و چشم اندازهای شما را در نظر می گیرد:
- نیازهای فردی
- اهداف و جاه طلبی ها
- چالش ها و نقاط درد
علاوه بر این ، رویکرد مشتری محوری نشان می دهد شما مشکلات منحصر به فرد مشتریان خود را درک می کنید و می توانید به آنها راه حل هایی ارائه دهید.
شما از حمایت و حفظ مشتری بهره مند می شوید
پس از فروش موفقیت آمیز به مصرف کننده ، دو کار وجود دارد که می خواهید انجام دهید: نگه داشتن آنها و تبدیل آنها به طرفداران.
با انسانی سازی بازاریابی شما ، مشتریان شما احتمالاً طرفدار آن می شوند و برند شما را به دیگران توصیه می کنند.
سپس حفظ مشتری وجود دارد. به احتمال زیاد مشتری خود را با این موارد حفظ می کنید:
10 روش برای انسانی سازی تبلیغات PPC
اکنون مزایای آن را درک کرده اید ، چگونه تبلیغات PPC خود را انسانی می کنید؟ در زیر به 10 روش برای اجرای آسان که می توانید از امروز استفاده کنید ، اشاره شده است.
1. مخاطب خود را با ایجاد Personas درک کنید
شما کالایی یا خدماتی برای تبلیغ دارید ، اما بازار هدف شما چه کسی است و چگونه تبلیغات PPC خود را متناسب با آنها انسانی می کنید؟
با اشخاص خریدار. اشخاص خریدار یک دارایی ارزشمند هستند زیرا هر مشتری احتمالی به همان شیوه به آگهی PPC شما پاسخ نمی دهد.
برای جذب مشتری ایده آل خود ، می خواهید با صحبت کردن به زبان آنها ، درک نکات درد آنها و ارائه راه حل به آنها توجه کنید.
اینجاست که شخصیت های خریدار وارد می شوند.
چرا شخصیت ها اینقدر موثر هستند؟ زیرا آنها رویکرد شخصی سازی شده را مجاز می دانند. این قسمت را درست دریافت کنید و می توانید تبلیغات PPC خود را انسانی کنید و به بازار هدف خود برسید.
2. تبلیغات مرتبط ایجاد کنید
بله ، ما دوباره به شخصیت ها برگشتیم. با خرید ایده های واضح تری از کلمات جستجوی مشتریان بالقوه ، خریداران شما به شما امکان می دهند تبلیغات مرتبط ایجاد کنید.
با درک بهتر قصد خریدار و استفاده از موارد زیر می توانید تبلیغات PPC خود را انسانی کنید.
- ویژگی “جستجوی مرتبط” Google
- یک ابزار کلمه کلیدی
- از جمله کلمات کلیدی خاص ، مرتبط و کلمات کلیدی دنباله بلند
روش دیگر ، با آژانس همکاری کنید که می تواند کار را برای شما کامل کند.
3. از تصاویر استفاده کنید
خود را انسانی کنید تبلیغات PPC با تصاویر. آنها نیازی به تصویر کارمندان ندارند. فقط مواردی را نشان دهید که نمایانگر مشاغل شما ، آنچه که ارائه می دهد و آنچه که مخفف آن است.
Google روش های مختلفی برای افزودن تصاویر به تبلیغات PPC از طریق ارائه می دهد تبلیغات کشف یا آن گزینه پسوندهای تصویر، یا می توانید از تبلیغات چرخ فلک فیس بوک استفاده کنید.

با این حال ، بسیاری از سیستم عامل های دیگر اجازه تبلیغات و داستان سرایی غنی از تصویر ، مانند Instagram ، Pinterest یا YouTube را می دهند.
4- از رسانه های اجتماعی استفاده کنید
شخصیت های خریدار شما همچنین برای شکل دادن به استراتژی شبکه های اجتماعی شما مناسب است.
با استفاده از شخصیت های خود ، تبلیغات PPC خود را با درک مکان هایی که خریداران ایده آل شما در آن قرار دارند ، انسانی کنید. سپس می توانید آنها را بر روی سیستم عامل انتخابی خود هدف قرار دهید.
سایت هایی مانند TikTok ، Facebook و Instagram به شما امکان می دهند تبلیغات PPC خود را برای نتایج بهتر شخصی سازی کنید.
5. تست را ادامه دهید
آزمایش مداوم ممکن است به معنای اجتناب از گیر افتادن در الگوی تبلیغاتی معمول شما باشد. چگونه این را عملی می کنید؟
با تغییر دادن مبارزات PPC خود. می توانید این کار را از طریق تست منظم A / B انجام دهید تا ببینید کدام عناصر برای مخاطبان شما بهتر کار می کنند.
به عنوان مثال ، می توانید آزمایش کنید:
- کلمات کلیدی طولانی مدت
- رنگها
- تماس به عمل (CTA)
در حین انجام آزمایشات و بهینه سازی نتایج را ادامه دهید تا زمانی که بدانید تعادل درستی دارید.
6. فراتر از کلمات کلیدی بروید
کلمات کلیدی فقط می توانند کارهای زیادی انجام دهند. بله ، آنها می توانند تبلیغات شما را در معرض دید افراد مناسب قرار دهند ، اما فاقد شخصی سازی هستند.
برای انسانی سازی بیشتر تبلیغات PPC ، چهار حوزه مهم دیگر در بازاریابی خود را در نظر بگیرید:
- جمعیتی
- انگیزه
- چالش ها
- اهداف
Simpleview توصیه می کند برای بهینه سازی نتایج PPC از این کیفیت ها برای افراد مسافرتی استفاده کنید. با این حال ، این ویژگی ها برای تقریباً هر جای دیگر به همان خوبی کار می کنند.
به عنوان مثال اطلاعات جمعیتی را در نظر بگیرید.
بسته به گروه سنی مخاطبانی که هدف قرار داده اید ، می خواهید تبلیغات خود را تغییر دهید تا آنها با آن گروه خاص “صحبت کنند”.
به همین ترتیب ، انگیزه ها ، چالش ها و اهداف احتمالاً برای هر گروه متفاوت است.
7. از قصه گویی استفاده کنید
من قبلاً به ارزش اعتماد مصرف کننده اشاره کردم و برای ساختن آن راهی آسان وجود دارد: با قصه گویی.
تبلیغات موفق غالباً از داستان سرایی در قلب تبلیغات خود استفاده می کنند و موارد مشابه اینستاگرام استوری ها آن را در دسترس قرار داده اند.
با این حال ، اینستاگرام تنها راه نیست. برای یک رویکرد مشابه ، می توانید تبلیغات چرخ فلک فیس بوک یا شاید یک کمپین پیروان توییتر را امتحان کنید.
اینجاست برخی ایده ها اگر در داستان نویسی تازه وارد هستید:
- پروفایل کارمندان یا مقاله روزمره ، بنابراین مخاطبان می توانند شما را بهتر بشناسند
- داستان موفقیت مشتری
- نکات برجسته یک محصول یا خدمات
- بررسی ها یا فیلم های توضیح دهنده
8- مقداری شخصیت تزریق کنید
به آن فکر کنید: آیا احتمالاً مشتریان احتمالی شما روی آگهی کلیک می کنند که به نظر دیگران می رسد؟
یا آیا آنها تبلیغ PPC را انتخاب می کنند که برجسته باشد و خودش صحبت کند؟
اولین برداشت بسیاری از مشتریان از تجارت شما از طریق تبلیغات آنلاین است ، بنابراین باید مارک تجاری شما باشد.
برای تبلیغات خود از همان لحنی استفاده کنید که برای بقیه بازاریابی خود استفاده می کنید تا از ثبات و آشنایی بیشتری به مشتریان خود برسید.
9. از رویکرد فروش مستقیم استفاده نکنید
رویکرد فروش مستقیم می تواند باعث خاتمه مصرف کنندگان شود. درعوض ، می توانید متمرکز شوید که این چشم انداز را کلیک کنید تا وب سایت خود را کلیک کنید ، جزئیات آنها را به شما ارائه دهید و سپس آنها را به آرامی به سمت فروش هدایت کنید.
شما ممکن است دریابید که نقشه برداری مشتری با این روش مفید است. وقتی از نقشه برداری سفر مشتری استفاده می کنید ، می توانید:
- نقاط تماس اصلی مشتری را درک کنید
- اهداف مشتری خود را شناسایی کنید
- با خیاطی تبلیغات ، تبلیغات شما را ترغیب می کند تا آنها را ترغیب به خرید کند
10. ساده نگه دارید احمقانه (KISS)
سرانجام ، آن را ساده ، احمقانه نگه دارید (بدون جرم). اعتقاد بر این است که کلی جانسون برای اولین بار از این عبارت استفاده کرده است در دهه 1960 زمانی که در ابتدا برای مفاهیم طراحی استفاده شد. با این حال ، به همان اندازه در ایجاد محتوا نیز صدق می کند.
یک دلیل وجود دارد که امروزه این اصطلاح همچنان مورد استفاده قرار می گیرد: بعضی اوقات بازاریابان دوست دارند همه چیز را پیچیده کنند ، اما نیازی به این کار نیست.
اگر می خواهید تبلیغات PPC خود را بیشتر انسانی کنید ، به یاد داشته باشید که زمان و شخصیت محدودی دارید. هر کلمه را با استفاده از:
- زبان خود را ساده و بدون عارضه نگه دارید
- بیان مزایا
- نوشتن با خریدار ایده آل خود و استفاده از کلمات کلیدی
- پایان با CTA
نمونه هایی از تبلیغات PPC عالی انسانی
بسیاری از مارک های بزرگ می توانند در مورد برقراری ارتباط بیشتر با مصرف کنندگان کامل خود به ما بیاموزند. در اینجا سه مورد از بهترین ها آورده شده است.
اسنیکرها
کمپین Snickers “شما وقتی گرسنه اید شما نیستید” PPC را به خاطر می آورید؟
تبلیغات Snickers از یک سری اشتباهات املایی عمدی در تبلیغات آنلاین خود استفاده کرده است. بیش از ده سال بعد ، تبلیغات انجام می شود هنوز نتیجه می دهد.

چرا اینقدر خوب کار کرد؟ زیرا مصرف کنندگان می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. همه این احساس “گرسنگی” را تشخیص می دهند.
تبلیغ Snickers همچنین بدیع ، قابل اشتراک گذاری و به یاد ماندنی است – همه مواردی که هر تبلیغ دهنده می تواند در بازاریابی خود اعمال کند.
گفتگو
به جای اینکه مستقیماً به فروش کامل بپردازد ، Converse از “Converse-ations” برای جلب مخاطبان جوان خود استفاده کرد.
کار با آژانس تبلیغاتی ، آنومولی ، گفتگو شامل کلمات کلیدی است که نوجوانان ممکن است هنگام جستجوی آنلاین از جمله “املای زنبور عسل” یا “چگونه با دختران صحبت کنند” استفاده کنند.
کمپین Converse به آن اجازه داد تا به جای استفاده از رویکرد تبلیغات سنتی ، با خریداران گفتگو کند و از تبلیغات تبلیغاتی و سایت های ریز برای جذب مشتری استفاده کند.
کمپین “Domaination” اثبات شد زیرا محتوای مفید و مرتبطی را به خریداران بالقوه ارائه می داد و با آنها ارتباط برقرار می کرد.
الک براونشتاین
“بهترین آگهی های PPC” را به صورت آنلاین جستجو کنید و نام “Alec Brownstein” معمولاً در پنج صفحه برتر وجود دارد.
او کیست؟ او یک شکارچی کار بود که به ایده پیشنهاد دادن نام پنج مدیر خلاق ضربه زد.
تبلیغات براونشتاین به این شکل بود:

وقتی مدیران خلاق نام آنها را گوگل کرد، آنها تبلیغات براونشتاین و وب سایت او را نیز یافتند. در نتیجه ، یکی از مدیران خلاقانه ای که هدف قرار داده بود ، کار رویایی را به براونستاین پیشنهاد کرد.
تبلیغات براونشتاین موفقیت آمیز بود زیرا او با فکر کردن به همان روشی که فکر می کرد مدیران خلاق نیز از ابتکار عمل استفاده کردند. بسیاری از ما نام خود را گوگل می کنیم ، و براونشتاین فکر می کرد مدیران خلاق نیز همین کار را می کنند.
در اینجا برای هر تبلیغ دهنده یک درس وجود دارد: مانند مخاطبان ایده آل خود فکر کنید و روش های ابتکاری جدیدی برای دستیابی به آنها ایجاد کنید.
نتیجه
با جهش به سمت دیجیتال ، ممکن است بازاریابی شما گاهی اوقات فاقد احساس شخصی باشد. با این حال ، مصرف کنندگان می خواهند بدانند از چه کسانی خرید می کنند و می خواهند برای تقویت اعتماد با مارک های تجاری ارتباط برقرار کنند.
بعلاوه ، هنگامی که تبلیغات PPC و سایر اشکال بازاریابی دیجیتال خود را انسانی می کنید ، خط ارتباطی را باز می کنید که مشتریان را به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نام تجاری خود دعوت می کند.
Snickers و Converse دو مارکی هستند که این کار را به خوبی انجام داده اند و می توانید از آنها بیاموزید و در بازاریابی خود استفاده کنید.
ایجاد تبلیغاتی که احساسات را برانگیخته و روابط را ایجاد می کند ساده است. فقط نکات موجود در این مقاله را دنبال کنید ، و در مسیر انسانی سازی تبلیغات و ایجاد روابط پایدار با مشتریان راضی خواهید بود.
اگر آماده شروع یک تبلیغات انسانی PPC هستید و می خواهید در زمینه استراتژی کمک کنید ، با تیم متخصص ما تماس بگیرید.
آیا تبلیغات PPC و بازاریابی دیجیتال خود را انسانی می کنید؟ چه رویکردی را در پیش می گیرید؟

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما
- سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.
تماس بگیرید