
روش های بیشتری برای استفاده از هوش مصنوعی دیجیتال برای بهینه سازی قیف بازاریابی ، از جمله تبلیغات پاسخگو ، بیش از هر زمان دیگری وجود دارد.
در مراحل اولیه بازاریابی دیجیتال ، اگر می خواستید بفهمید که آیا یک قطعه آگهی تبلیغاتی م youثر است ، باید به صورت دستی A / B تبلیغات خود را در مکان ها ، سنین و جمعیتی آزمایش کنید.
این روند ممکن است ماهها طول بکشد تا نتایج واقعی را نشان دهد و حتی در آن صورت ، ممکن است اطلاعات مورد نظر خود را دریافت نکنید.
این روزها دیگر نیازی به اتلاف وقت برای تست دستی کپی تبلیغ نیست.
با تبلیغات جستجوی پاسخگو ، می توانید استفاده کنید الگوریتم های با کیفیت Google برای ایجاد تبلیغات عالی که با گذشت زمان تغییر می کنند تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورند.
تبلیغات جستجوی پاسخگو چیست؟
تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) به شما امکان می دهد تا به صورت خودکار سرفصل ها و توضیحات خود را تنظیم کنید تا موثرترین جفت سازی تبلیغات هدایت شده خود را تعیین کنید. این یک روش ساده و استراتژیک برای ارتقا تبلیغات PPC خودکار است.
با استفاده از تبلیغات جستجوی پاسخگو ، Google ضمن کنار گذاشتن تبلیغات بی اثر ، بهترین ترکیبات تبلیغاتی را به طور خودکار شناسایی می کند. این بدان معناست که دیگر در میان انبوه داده ها کاوش نکنید ، مجموعه تبلیغات را با هم مقایسه نکنید و ROAS خود را بر اساس تصادف بگذارید.
با تبلیغات جستجوی پاسخگو ، می توانید:
- پیام مناسب را در بهترین زمان ارائه دهید
- روند تبلیغات خود را بهینه کنید و در وقت صرفه جویی کنید
- معیارهای تعامل خود را با گزارش های دقیق افزایش دهید
- با عناوین متنوعی که به شما امکان می دهد در مزایده ها و س quالات بیشتری رقابت کنید ، به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید
تبلیغات جستجوی پاسخگو منجر به ایجاد می شوند نرخ کلیک بالاتر (CTR) نسبت به تبلیغات عادی. این به این دلیل است که آنها محتوای متناسب و متناسب را ارائه می دهند و در جستجوی بیشتر مصرف کنندگان نشان داده می شوند.
تبلیغات جستجوی پاسخگو چقدر بزرگ هستند؟
تبلیغات جستجوی پاسخگو متن بیشتری را نسبت به تبلیغات متنی توسعه یافته سنتی نشان می دهند و می توانند دارای سه عنوان با هر کدام از 30 حرف و دو توصیف جداگانه با هر یک از 90 حرف باشند. این تقریباً دو برابر تبلیغات متنی گسترده شده است.

Google حداکثر 15 عنوان مختلف و چهار گزینه توصیف برای کمک به شما در به حداکثر رساندن پتانسیل تبلیغات ارائه می دهد. سپس می توانید این موارد را در 40000 گزینه مختلف با هم ترکیب کنید تا به بهترین وجهی با خصوصیات مصرف کننده شما سازگار باشد.
نحوه ایجاد تبلیغات جستجوی پاسخگو
تنظیم تبلیغات جستجوی پاسخگو به راحتی در حساب Google Ads شما انجام می شود. اطمینان حاصل کنید که همیشه در هک های Google Ad به روز هستید تا ROI خود را در بالاترین حد خود نگه دارید.
حساب Google Ads خود را باز کنید
در خود شروع کنید داشبورد Google Ads و به سمت چپ صفحه خود بروید. شما باید گزینه ای را برای استفاده از سازنده تبلیغات جستجوی پاسخگو مشاهده کنید. اگر این عملکرد را نمی بینید ، ممکن است هنوز به این ویژگی دسترسی نداشته باشید. برای اطلاع از گزینه های خود با Google تماس بگیرید.

عناوین تبلیغات جستجوی پاسخگو خود را ایجاد کنید
بعد ، شروع به اضافه کردن عناوین خود به خطوط باز کنید. به خاطر داشته باشید که در حال آزمایش نسخه خود هستید ، بنابراین هر عنوان را منحصر به فرد کنید. بسیاری از عناوین مشابه ممکن است تصویری دقیق از کمپین شما ارائه ندهند.

همچنین لازم به یادآوری است که هرچه عنوان بیشتری وارد کنید ، شانس Google برای ارائه تبلیغاتی که با شرایط جستجو کاربر مطابقت دارند بیشتر است.
عناوین مربوطه را پین کنید
با انتخاب نماد پین در سمت راست عنوان می توانید سرفصل های خود را سنجاق کنید. به شما این امکان را می دهد تا به جای اینکه موقعیت را به عهده Google بگذارید ، یک سرفصل را به ترتیب خاصی نشان دهید.

از اینجا می توانید عنوان خود را در موقعیت اول ، دوم یا سوم قرار دهید. اگر تصمیم بگیرید فقط یک عنوان را پین کنید ، از استفاده سایر عناوین در آن نقطه جلوگیری می کند. Google توصیه می کند از این ویژگی استفاده نکنید ، مگر اینکه یک آزمایشگر تبلیغات ماهر باشید ، زیرا این امر مانع توانایی نرم افزار تبلیغات جستجوی پاسخگو می شود.
توضیحات جستجوی پاسخگو خود را اضافه کنید
Google به شما اجازه می دهد حداکثر چهار توصیف وارد کنید و در تبلیغات شما هر بار حداکثر دو توضیح نشان داده می شود.

مانند سرفصل های خود می توانید توصیف ها را در موقعیت های اول و دوم پین کنید.
به یاد داشته باشید ، تبلیغات جستجوی پاسخگو با عناوین و توضیحات بیشتر بهترین عملکرد را دارند ، زیرا برای آزمایش و بهینه سازی کپی شما ساخته شده اند. هرچه بیشتر به Google بدهید ، می تواند در ازای آن بیشتر به شما بدهد.
مزایای تبلیغات جستجوی پاسخگو
همراه با یادگیری ماشین هوشمند Google ، تبلیغات جستجوی پاسخگو می توانند بینش شما را در مورد هزاران نوع ترکیب تبلیغات به شما نشان دهند.
Google با تبلیغات جستجوی پاسخگو ، کارهای سنگین آزمایش آگهی را برای شما انجام می دهد و کارآمدترین محتوا را برای جذب مخاطبان شما پیدا می کند. این نه تنها در کوتاه مدت باعث صرفه جویی در وقت شما می شود ، بلکه همچنین داده های گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید در مبارزات بعدی استفاده کنید.
بهترین قسمت؟ گوگل همه این کارها را به صورت رایگان انجام می دهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که هزینه های PPC منظم خود را پرداخت کنید و اجازه دهید Google از آنجا کار را بر عهده بگیرد.
چه نوع مشاغلی می توانند از تبلیغات جستجوی پاسخگو بهره مند شوند؟
اگر قبلاً تبلیغات Google PPC را اجرا می کنید و نسخه های مختلف کپی و محتوایی را آزمایش می کنید ، می توانید از تبلیغات جستجوی پاسخگو بهره مند شوید.
با استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی گوگل برای کاهش زمان صرف شده در ایجاد و آزمایش تبلیغات ، شما می توانید زمان خود را بهتر بر رشد کسب و کار خود متمرکز کنید و همچنین داده های گسترده ای را که می توانید در بسیاری از جنبه های کسب و کار خود استفاده کنید ، تنظیم کنید.
نکاتی برای ایجاد تغییرات عنوان و متن برای تبلیغات پاسخگو
اگرچه تبلیغات جستجوی پاسخگو برای بهینه سازی تبلیغات خود از یادگیری ماشینی استفاده می کنند ، اگر عناوین و توضیحات مناسب را دریافت نکنید عملکرد خوبی ندارند.
اجرای تبلیغات جستجوی پاسخگو موفق با کپی شما آغاز می شود. در اینجا چند نکته برای ایجاد کپی جذاب RSA آورده شده است:
از عناوین منحصر به فرد و متنوع استفاده کنید
ایجاد عناوین متنوع بسیار مهم است تا Google بتواند تست دقیق داشته باشد. هنگام نوشتن سرفصل های خود ، اطمینان حاصل کنید که هیچ دو عناوین مشابه نیستند یا حاوی کلمات مشابه بیش از حد مشابه هستند.
حتماً موارد زیر را دنبال کنید قدرت سنج آگهی در سمت راست بالای صفحه خود برای دیدن عملکرد عناوین عنوان کنید.

نیازی نیست که تعداد شخصیت های خود را در هر عنوان به حداکثر برسانید. مانند همه موارد دیجیتالی ، معمولاً کمتر نیز بیشتر است. هنگام ایجاد سرفصل های خود ، بر مهارت های نوشتن متن خود تمرکز کنید و محتوای کوتاه و تند بنویسید که مخاطبان شما را به خود جلب کند و پیام های تجاری شما را محکم کند.
همچنین می توانید یا دوباره بنویسید استفاده مجدد از عناوین از تبلیغات جستجوی پیشرفته قبلی که در صورت عملکرد خوب استفاده کرده اید.
از کلمات کلیدی به میزان کم استفاده کنید
هنگام ایجاد کلمات کلیدی خود را در ذهن داشته باشید و مطمئن شوید که هر عنوان با کلمات کلیدی انتخابی شما مرتبط است. مدیریت عالی تبلیغات Google Ads با بنیادی از تحقیقات کلمات کلیدی آغاز می شود.
اگر می خواهید تأثیر کلمات کلیدی خود را بسنجید ، سعی کنید یک یا دو عنوان اصلی را که حاوی کلمه کلیدی شما نیستند اضافه کنید و عملکرد آنها را ببینید. برای تست نقاط قوت کلمات کلیدی در برابر یکدیگر می توانید این کار را با گروه های آزمایشی مختلف انجام دهید.
همچنین استفاده از آن ایده خوبی است درج کلمه کلیدی پویا (DKI) ، که به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را بر اساس تنظیمات جستجوی کاربر تنظیم کنید.
به عنوان مثال ، اگر کت های زمستانی می فروشید ، ممکن است کلمه کلیدی شما “کت” باشد. با درج کلمه کلیدی پویا ، می توانید محتوای خود را به کاربرانی که به دنبال “کت زمستانی” ، “کت بارانی” و حتی “کت سبک” هستند نشان دهید. این روش دسترسی کلمه کلیدی شما را بهبود می بخشد و اطمینان می دهد مخاطب شما مرتبط ترین اطلاعات موجود را به دست می آورد.
به توصیه های Google توجه کنید
اگر هنوز استفاده از تبلیغات جستجوی پاسخگو را شروع نکرده اید ، ممکن است در داشبورد Google Ads خود اعلان هایی را مشاهده کنید که از شما درخواست می کنند شروع به کار کنید. اگر روی درخواستها کلیک کنید ، ممکن است متوجه شوید که Google قبلاً برخی عناوین و توضیحات را براساس اطلاعاتی که از قبل در مورد تجارت شما دارند ایجاد کرده است.
توصیه ها را مرور کرده و هرگونه تغییر لازم را ایجاد کنید. سپس به تست بروید!
Google همچنین بر اساس کپی صفحه مقصد و سایر تبلیغاتی که ممکن است اجرا کنید ، توصیه هایی را ارائه می دهد. آنها همیشه انتخاب صحیحی نخواهند بود ، اما اغلب دارای کلمات کلیدی مرتبط و نکات مفیدی هستند که می توانند هنگام ایجاد نسخه جدید در وقت شما صرفه جویی کنند.
عناوین مربوطه را پین کنید ، اما آن را زیاده روی نکنید
پین کردن عناوین و توضیحات یک روش عالی برای ارائه پیشنهادات مرتبط مانند معاملات تنها با مدت زمان محدود یا آخرین فروش شما است.
در حالی که پین کردن می تواند به شما کمک کند پیام های مهمی را به مخاطب خود منتقل کنید ، در این کار زیاده روی نکنید. پین کردن بیش از حد ، توانایی یادگیری ماشین Google را مهار کرده و تبلیغات شما را از ارائه بهترین داده ها متوقف می کند.
هنگامی که برای اولین بار ساخت تبلیغات جستجوی پاسخگو خود را شروع می کنید ، پیشنهاد می کنیم در چند هفته اول هیچ چیز را پین نکنید تا زمانی که داده های خوبی برای بررسی داشته باشید.
در توضیحات خود از CTA استفاده کنید
توصیفات شما محلی برای ارسال پیام شماست. برای کمک به راهنمایی کاربران به اقداماتی که می خواهید انجام دهند ، فراخوانی مناسب برای اقدام در توضیحات خود روش خوبی است.
به اقداماتی فکر کنید که می خواهید کاربران خاص در محدوده جمعیتی شما انجام دهند. به عنوان مثال ، یک مشتری کاملاً جدید ممکن است CTA “بیشتر بیاموزید” را مشاهده کند ، در حالی که به مشتری بازگشت کننده می تواند کد تخفیف یا تخفیف پیشنهاد شود.
همانند عنوان های اصلی خود ، توضیحات خود را منحصر به فرد و متنوع کنید تا از تست خود بیشترین بهره را ببرید.
آزمون تبلیغات جستجوی پاسخگو در هر گروه مخاطب
آزمایش بیش از یک تبلیغ جستجوی پاسخگو در هر گروه مخاطب می تواند منجر به داده های ناسازگار و ناقص شود. اطمینان حاصل کنید که RSA های خود را هدف قرار داده اید جمعیتی خاص هدف و مکان ها ، و خود را خیلی لاغر گسترش ندهید.
اگر سعی کنید با همه صحبت کنید ، در نهایت می توانید با هیچکس صحبت نکنید.
نتیجه
تبلیغات جستجوی پاسخگو می تواند راهی عالی برای هدایت آگهی های واجد شرایط تر و بهبود نرخ تبدیل شما باشد.
با استفاده از نرم افزار م learningثر یادگیری ماشین Google ، می توانید مدت زمانی را که برای آزمایش و آزمایش مجدد تبلیغات خود صرف می کنید ، کاهش دهید و توجه خود را به سمت رونق کسب و کار خود تغییر دهید.
به یاد داشته باشید ، هرچه اطلاعات بیشتری به Google بدهید ، بازده بیشتری نیز خواهید داشت ، بنابراین برای ایجاد عناوین و توضیحات قوی وقت بگذارید تا تبلیغات خود را بهترین نقطه شروع قرار دهند.
چه نوع نتایجی را با تبلیغات جستجوی پاسخگو مشاهده کرده اید؟