
اگر بتوانید همه آگهی های فعلی را در فیس بوک مشاهده کنید ، چه می کنید؟ داده ها ، ایده ها و درآمدی را که می توانید ایجاد کنید تصور کنید.
دیگر مجبور نیستید تصور کنید. کتابخانه تبلیغات فیس بوک به شما امکان دسترسی رایگان برای مشاهده هرگونه آگهی در حال حاضر در اکوسیستم فیس بوک را می دهد.
با یکی از بزرگترین مخاطبان تبلیغاتی در اینترنت در 2.74 میلیارد نفر تخمین زده می شود و رقابتی مضحک CPC 0.43 دلار، فیس بوک یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغات آنلاین است.
امروز قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه می توانید از کتابخانه تبلیغات برای بهتر شدن آن استفاده کنید و نرخ تبدیل تبلیغات فیس بوک خود را به سرعت افزایش دهید.
کتابخانه تبلیغات فیس بوک چیست؟
کتابخانه تبلیغات فیس بوک یک پایگاه داده رایگان و عمومی از هر آگهی است که در حال حاضر در فیس بوک ، مسنجر و اینستاگرام فعال است. کاربران می توانند تمام جزئیات آگهی ها ، از جمله کپی ، تصویر ، مدت زمان پخش ، زمان راه اندازی و نسخه هایی که A/B مورد آزمایش قرار گرفته اند را مشاهده کنند.

فیس بوک در ابتدا کتابخانه را راه اندازی کرد تا افزایش شفافیت تبلیغات روی سکو و از ادعای دخالت در انتخابات اجتناب کنید. اما کتابخانه تبلیغات بسیار بیشتر از این است. این یک ابزار فوق العاده قدرتمند است که بازاریابان می توانند از آن برای تغییر کمپین های تبلیغاتی فیس بوک خود استفاده کنند.
چگونه می توانم با کتابخانه تبلیغات فیس بوک شروع کنم؟
برای این کار نیازی به حساب فیس بوک ندارید دسترسی به کتابخانه تبلیغات فیس بوک، اما نمی توانید از تمام ویژگی های آن استفاده کنید ، بنابراین باید یکی را دریافت کنید. (گفته می شود ، اگر می خواهید در فیس بوک تبلیغ کنید ، به هر حال باید آن را داشته باشید.)
با جستجوی نام تجاری و کلیک روی نام مربوطه از منوی کشویی شروع کنید.

اکنون صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که اطلاعات مربوط به تبلیغ کننده را نشان می دهد ، از جمله زمان ایجاد آگهی ، تعداد تبلیغات در حال اجرا و مکان ناظرین.

برای مشاهده تبلیغات در شبکه ، کمی پایین بروید. برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد یک تبلیغ خاص ، می توانید روی “مشاهده جزئیات آگهی” کلیک کنید.

8 روش استفاده از کتابخانه تبلیغات فیس بوک برای ایجاد تبلیغات بهتر
روشهای مختلفی وجود دارد که می توانید از کتابخانه تبلیغات فیس بوک برای ایجاد تبلیغات بهتر استفاده کنید. در اینجا هشت مورد برای شروع است.
1. کاوش تبلیغات از صنایع مختلف
اولین کاری که همه هنگام دسترسی به کتابخانه تبلیغات فیس بوک انجام می دهند این است که رقبای خود را جستجو کرده و ببینند چه تبلیغاتی در حال اجرا هستند. این نه تنها یک واکنش کاملاً طبیعی است ، بلکه جاسوسی از رقبای شما نیز منطقی به نظر می رسد.
با این حال ، از رقبای خود خسته نشوید. صدها صنعت وجود دارد و می توانید از همه آنها چیزهای زیادی بیاموزید ، خواه خرده فروشی لوکس ، بیمه یا قانون باشد.
با جستجوی هر مارکی که دوست دارید شروع کنید ، سپس به رقبای آن مارک نگاه کنید. ببینید وجه اشتراک آنها چیست.
در مرحله بعد ، کمی به خانه نگاه کنید و مارک های مرتبط با برند خود را تجزیه و تحلیل کنید. به عنوان مثال ، اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیکی متمرکز بر سگ را اداره می کنید ، می توانید به مارک های گربه یا خزندگان نگاه کنید تا ببینید از چه استراتژی هایی استفاده می کنند.
یک یا دو زاویه ای را که استفاده نمی کنید پیدا کنید و آزمایش را شروع کنید.
2. آگهی های مشابه را بیابید و ببینید کدام موفق تر بود
یکی از مهمترین ویژگی های کتابخانه تبلیغات فیس بوک مشاهده نسخه های مختلف از مارک های تبلیغاتی یکسان است. آزمایش A/B بخش اساسی موفقیت در تبلیغات فیس بوک است ، اما گفتن اینکه چه چیزی را آزمایش کنید آسان تر از انجام آن است.
این همان چیزی است که کتابخانه تبلیغات فیس بوک را بسیار قدرتمند می کند. در 10 دقیقه ، می توانید یک لیست چک از ویژگی های آگهی را برای آزمایش A/B دفعه بعد که آگهی ایجاد می کنید ، بسازید.
از همه بهتر ، می دانید که همه آنها ارزش آزمایش دارند زیرا بزرگترین مارک های جهان در حال آزمایش یک چیز هستند.
3. مشاهده تبلیغات فعال برای تعیین آنچه در روند است
نیم ساعت به مرور کتابخانه تبلیغات بپردازید و به سرعت خواهید دید که چند روند از نظر طرح ، پیشنهاد و تصاویر ظاهر می شوند. ضروری است که این روندها را در نظر داشته باشید ، به ویژه اگر تبلیغات در قالب خاصی برای مدت طولانی در حال اجرا بوده اند.
اما نیازی به اجرای تبلیغ مشابه با دیگران احساس نکنید. در حالی که درک آنچه کار می کند و چه چیزی مهم نیست ، شما نمی خواهید تبلیغ شما در دریایی از تبلیغات بدون چهره گم شود.
4. کپی و تن آگهی را بررسی کنید
آیا تبلیغات شما جذاب است؟ می فروشند؟ یکی از راههای گفتن این است که آنها را با تبلیغات بزرگترین مارک های صنعت خود (یا هر صنعت دیگری) مقایسه کنید.
چند ده آگهی را بخوانید تا به سرعت شباهت ها را در انتخاب کلمه ، طول کپی و تن مشاهده کنید. همه بهترین کپی رایترها از تبلیغات قبلی الهام می گیرند.
به مدت زمانی که تبلیغات در حال اجرا هستند نیز توجه داشته باشید. آگهی های آزمایش شده ، آزمایش شده و اثبات شده ارزش توجه دارند ، حتی اگر فکر نمی کنید آنها بهترین را بخوانند.
5. سایر فرصت های ارتقاء را شناسایی کنید
فروش محصولات یا دوره ها تنها مورد استفاده برای تبلیغات فیس بوک نیست. کتابخانه تبلیغات را مرور کنید ، احتمالاً ده ها ایده و فرصت تبلیغاتی دیگر پیدا خواهید کرد.
به عنوان مثال ، ممکن است متوجه شوید که رقبای شما مواردی مانند فیلم ، کتاب الکترونیکی یا سایر محتواها را تبلیغ می کنند. تبلیغ نسخه های شما از این محصولات یک راه عالی برای ایجاد یک لیست ایمیل و قرار دادن نام تجاری خود به عنوان یک مقام معتبر است.
شما همچنین ده ها نمونه از تبلیغات مارک دار را پیدا خواهید کرد که به طور خاص تبلیغ نمی کنند و فقط آگاهی از نام تجاری را افزایش می دهند. اگر به دنبال افزایش طرفداران خود از طریق تبلیغات هستید ، می توانید برای آن نیز الهام بخش زیادی پیدا کنید.
6. ببینید کدام قالب های تبلیغاتی دارای طول عمر هستند
هیچ کس نمی خواهد مجبور شود هر هفته تبلیغات جدیدی در فیس بوک ایجاد کند. این خیلی وقت گیر است
ترفند این است که پیامی را پیدا کنید که در یک دوره طولانی طنین انداز شود و انجام این کار با کتابخانه تبلیغات فیس بوک آسان است. به سادگی پایگاه داده را برای یک تبلیغ کننده اصلی جستجو کنید ، فقط تبلیغات فعال را انتخاب کنید و برای مشاهده تبلیغات با طولانی ترین زمان حرکت کنید.
رسانه ها را کپی و پیشنهادات استفاده شده را یادداشت کنید ، سپس همین کار را با سایر تبلیغ کنندگان اصلی در صنعت خود انجام دهید. اگر بسیاری از تبلیغات طولانی مدت دارای لحن یا پیشنهاد یکسانی هستند ، این می تواند به شما در ایجاد یک تبلیغ ارزشمند برای شما کمک کند.
7. انواع رسانه های م Discoverثر را کشف کنید
از کتابخانه تبلیغات فیس بوک برای پیدا کردن سایر رسانه هایی که مارک های دیگر در صنعت شما در تبلیغات خود استفاده می کنند ، استفاده کنید. اگر بسیاری از تبلیغ کنندگان از داستان یا چرخ فلک استفاده می کنند و شما مثلاً استفاده نمی کنید ، ممکن است زمان آزمایش فرا رسیده باشد.
برعکس ، ممکن است از محبوب ترین نوع رسانه استفاده کنید. اگر چنین است ، هنوز می توانید از روش های دیگر برای اجرای متفاوت آن الهام بگیرید.
8. بهترین زمان برای اجرای تبلیغات را پیدا کنید
وقتی صحبت از تبلیغات به میان می آید ، خلاقیت تنها چیزی نیست که باید به آن فکر کرد. زمان بندی نیز مهم است. تبلیغات شما می تواند در مدت زمان اجرا که برای آنها تعیین کرده اید زنده بماند یا از بین برود ، بنابراین دیدن تبلیغات موفق و دیدن نشانه ها از آنها بسیار سودمند است.
در روزهای فروش بزرگ مانند روز ولنتاین یا جمعه سیاه ، همچنین می توانید از کتابخانه تبلیغات برای مشاهده زمان شروع تبلیغات رقبا استفاده کنید ، بنابراین شما عقب نمی افتید. شما حتی می توانید از داده های تاریخی برای شکستن آنها در سال آینده استفاده کنید.
سوالات متداول درباره کتابخانه تبلیغات فیس بوک
چگونه می توانم به کتابخانه تبلیغات فیس بوک دسترسی پیدا کنم؟
می توانید به کتابخانه تبلیغات فیس بوک با کلیک روی پیوند یا مراجعه به www.facebook.com/ads/library.
کتابخانه تبلیغات فیس بوک چیست؟
کتابخانه تبلیغات فیس بوک پایگاه داده رایگان هر تبلیغ زنده فیس بوک ، اینستاگرام و پیام رسان است.
کتابخانه تبلیغاتی فیس بوک چگونه کار می کند؟
با تایپ نام تبلیغ کننده می توانید کتابخانه را جستجو کنید. با این کار لیست کاملی از هر آگهی ای که اجرا می کنند نمایش داده می شود.
آیا کتابخانه Google Ads معادل آن وجود دارد؟
گوگل آرشیو تبلیغات متمرکز بر سیاست را ارائه می دهد که امیدوار است شفافیت را افزایش دهد. برخلاف فیس بوک ، با این حال ، شما نمی توانید همه تبلیغات را در بستر Google جستجو کنید.
آیا ایجاد تبلیغات شخصی در فیس بوک ارزش پول را دارد؟
کاملا! تبلیغات فیس بوک یکی از ارزان ترین ، هدفمندترین و بالاترین تبلیغات تبدیل کننده در اینترنت است.
کتابخانه تبلیغات فیس بوک: نتیجه گیری
وقتی فیس بوک تبلیغات را برای همه در دسترس قرار داد ، تبلیغ کنندگان خوشحال نشدند ، اما شما باید خوشحال باشید. کتابخانه تبلیغاتی فیس بوک فرصتی عظیم را برای هر کسی که به دنبال ارتقاء خلاقیت های تبلیغاتی خود ، میخکوب کردن کپی و ارسال نرخ تبدیل به آنها است ، ارائه می دهد.
در ابتدا قرار است تبلیغات چه کسانی را ببینید؟

ببینید چگونه نمایندگی من می تواند رانندگی کند عظیم میزان ترافیک وب سایت شما
- سئو – باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
- بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوندها را جذب می کند و ترافیک را جذب می کند.
- رسانه های پولی – استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.
رزرو تماس