در یک پاتوق در ساعات اداری، جان مولر گوگل به این سوال پاسخ داد که چه عوامل الگوریتمی برای تصمیم گیری در مورد بازنویسی برچسب عنوان استفاده می شود. مولر پیشنهادهایی برای یک رویکرد فعالانه برای مقابله با مشکل بازنویسی برچسب عنوان ارائه کرد.
چه عواملی بر الگوریتم برچسب عنوان تأثیر می گذارد؟
شخصی که این سوال را میپرسد میخواست بداند چه عواملی بر الگوریتم گوگل برای تغییر تگهای عنوان تأثیر گذاشته است.
سوال در مورد تگ عنوان بازنویسی می کند:
در تابستان، گوگل یک بهروزرسانی در تولید عنوان برای صفحات وب منتشر کرد. آیا می توانید به ما بگویید که این الگوریتم جدید چه عواملی را تعیین می کند که کدام عناوین باید تغییر کنند.
ما سعی کردیم از اسناد جدید در این مورد استفاده کنیم اما به نظر می رسد هیچ چیز کار نمی کند.
این به روز رسانی برخی از صفحات ما را تحت تاثیر قرار داد، بیشتر اوقات صفحه دسته بندی است، عنوان آن قطع شده و نام دامنه برند اضافه می شود.
ما متوجه شده ایم که برخی از سایت های دیگر در نتایج جستجو همزمان این مشکل را دارند.
می بینیم که رقیب اصلی ما در نتایج جستجو همان عناوینی را دارد که از قبل از به روز رسانی استفاده می کرد.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
جان مولر در اصلاح بازنویسی برچسب عنوان
عوامل الگوریتم برای بازنویسی برچسب عنوان
آن شخص فاکتورهای الگوریتم برچسب عنوان را درخواست کرد که در تصمیم گیری برای بازنویسی برچسب های عنوان نقش داشته باشند.
گوگل قبلاً این اطلاعات را در اسناد نحوه عملکرد الگوریتم بازنویسی برچسب عنوان ارائه کرده است.
بنابراین مولر خواندن آن را پیشنهاد کرد. مولر به این واقعیت اشاره کرد و سپس به ارائه نکاتی در مورد اینکه آن شخص در صورتی که از نحوه بازنویسی برچسب های عنوان خود توسط گوگل راضی نیست، چه کاری انجام دهد، ادامه داد.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
شخصی که این سوال را میپرسد اشاره کرد که به نظر میرسد این موضوع در صفحات دستهبندی اتفاق میافتد، بنابراین پاسخ به چرایی ممکن است همان چیزی باشد که Google میگوید: «متن میکرو دیگ در عناصر
Boilerplate در این شرایط به معنای محتوایی است که مانند یک قالب تکرار می شود. این چیزی است که میتواند در صفحه دستهبندی اتفاق بیفتد که میتواند آن را از آنچه در صفحه وب دستهبندی است کمتر توصیف کند.
یا ممکن است تگ عنوان موجود به سادگی دقیق نباشد، بلکه مجموعه ای از کلمات کلیدی است که ناشر می خواهد برای آنها رتبه بندی کند.
یک اشتباه رایج در تگ عنوان این است که به جای استفاده از آن برای توصیف صفحه وب، از برچسب عنوان برای استفاده از کلمات کلیدی استفاده کنید.
جان مولر در پاسخ به این سوال:
فکر میکنم در آخرین پست وبلاگی که درباره این تغییرات عنوان انجام دادیم، اطلاعاتی داریم. من قطعا آن را بررسی خواهم کرد.»
برچسبهای عنوان دیگر به پرس و جوی فردی مرتبط نیستند
بینش جالبی که جان مولر به اشتراک گذاشت این است که عناوین دیگر به پرس و جوهای فردی مرتبط نیستند.
مولر پاسخ خود را ادامه داد:
یکی از تغییرات بزرگتری که در اینجا اتفاق افتاد، فکر میکنم این است که عناوین دیگر به پرس و جوی فردی مرتبط نیستند.
نحوه رفع تگ عنوان
مولر در ادامه درباره نحوه عیبیابی برچسب عنوان برای یافتن بهترین آن بحث کرد.
مولر توصیه کرد:
بنابراین این چیزی است که واقعاً بر اساس هر صفحه است.
از یک طرف این بدان معنی است که به نوعی به صورت پویا سازگار نیست. بنابراین تست کردن کمی ساده تر است.
از طرف دیگر این بدان معناست که برای شما راحت تر است که چیزهای مختلف را امتحان کنید به این معنا که می توانید موارد را در صفحات خود تغییر دهید و سپس می توانید از ابزار ارسال به نمایه سازی استفاده کنید و ببینید در نتایج جستجوی گوگل چه اتفاقی می افتد، چه می کند. شبیه الان
به همین دلیل، توصیه می کنم اگر عناوین عجیب و غریب را در صفحات خود می بینید، فقط روش های مختلف را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای وب سایت شما بهترین است، برای نوع محتوای شما و بر اساس آن، آن را به بقیه وب سایت شما
بنابراین این نوعی مسیری است که من در آنجا انتخاب می کنم، تا اساساً آن را امتحان کنم و رویکردهای مختلف را امتحان کنم.
و از آنجایی که بر اساس هر صفحه واقعا ثابت است، آزمایش کمی با آن بسیار ساده تر است و به خوبی می توانم ببینم که چه گزینه های مختلفی می توانم انجام دهم.
در اینجا، چگونه می توانم نام شرکت یا نام وب سایت خود را نشان دهم، چگونه می توانم عنوانی را که در اینجا مرتبط است و همه آن موارد مختلف را نشان دهم.از این منظر، فقط چیزهایی را امتحان کنید.»
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
مولر در ادامه پاسخ خود، به بخش مربوط به بازنویسی نشدن برچسبهای عنوان رقیب با بیان اینکه گوگل سایتها را برای بازنویسی برچسب عنوان هدف قرار نمیدهد، پرداخت.
چگونه به بازنویسی برچسب عنوان پاسخ دهیم
مولر در مورد منظورش توضیح نداد، “عناوین دیگر به پرس و جوهای فردی مرتبط نیستند.” این ممکن است سؤال خوبی برای کسی باشد که در پاتوق ساعات اداری هفته های آینده از او بپرسد.
او همچنین توصیه کرد که اشکالی ندارد تگ عنوان را تغییر دهید و URL را از طریق کنسول جستجو ارسال کنید تا ببینید آیا گوگل به تغییرات پاسخ مثبت می دهد یا خیر.
استناد
مستندات تگ عنوان مرکزی جستجوی گوگل
لینک های عنوان خود را در نتایج جستجو کنترل کنید
در مورد بازنویسی برچسب عنوان عجیب چه کنیم؟
مولر بحث بازنویسی برچسب عنوان را در ساعت 12:41 دقیقه تماشا کنید: