19 جولای
در “جدید عادی” از راه دور ، صاحبان مشاغل و بازاریابان به طور یکسان بدنبال پاسخ به س questionsالات اصلی هستند:
- در حال حاضر چه کانال های بازاریابی بیشترین میزان بازگشت سرمایه را ارائه می دهند؟
- منابع و انرژی بازاریابی دیجیتال محدود خود را برای کسب حداکثر نتایج کسب و کار کجا باید متمرکز کنیم؟
- چگونه می توانیم بهترین عملکردهای داخلی خود را افزایش دهیم و بیشترین ارزش را از آژانس های بازاریابی بگیریم؟
با عضویت در وبینار بعدی ژورنال موتور جستجوی ما در روز چهارشنبه ، 30 ژوئن ساعت 2 بعدازظهر ، روش های بازگشت را بیاموزید.
Madelyn Wing ، رئیس مشارکت های CallRail ، استراتژی هایی را برای به حداکثر رساندن فرصت های بازاریابی شما در سال 2021 و بعد از آن به اشتراک می گذارد.
در این ارائه ، شما می آموزید:
- چگونه مشاغل موفق استراتژی های بازاریابی خود را تغییر داده اند تا در این محیط دیجیتال-اول ، سرآمد باشند.
- چگونه بازاریاب های داخلی و نمایندگی می توانند برای ایجاد هدایت و بازگشت سرمایه بیشتر ، نوآورانه عمل کنند.
- چگونه SMB ها و آژانس های آنها می توانند روابط را تعمیق و به طور مثرتری شریک شوند تا بهترین نتایج ممکن را از هر دو طرف کسب کنند.
این فرصت را خواهید داشت که در یک جلسه پرسش و پاسخ مستقیم از وضعیت منحصر به فرد خود نیز س askال کنید.
نمی توانید وبینار را زنده کنید؟ اکنون ثبت نام کنید و ما نسخه درخواستی را پس از رویداد برای شما ارسال خواهیم کرد.