
در دنیای بازاریابی دیجیتال ، محتوا سلطان است. و کلمات کلیدی کلیدهای آن پادشاهی را در خود دارند.
آنها اتصال به بازار هدف شما را باز می کنند – افرادی که بدنبال چیزی هستند که می خواهید بفروشید.
هنگام راه اندازی کمپین های پرداخت شده در شبکه های اجتماعی ، کلمات کلیدی می توانند به شما کمک کنند این ارتباطات مهم را برقرار کرده و موفقیت کمپین خود را تضمین کنید.
دانستن اینکه چه کلمات کلیدی را باید در کل نسخه تبلیغات خود استفاده کنید ، دردناک است. اگر مطمئن نیستید کدام یک از آنها درست است ، ممکن است علامت و به طور گسترده ای مخاطبان خود را از دست بدهید.
هشتگ های محبوب می توانند منبع الهامی باشند که کمپین های پرداخت شده شما در شبکه های اجتماعی را از صحنه خارج می کند.
اهمیت هشتگ ها در کمپین های پرداخت شده در شبکه های اجتماعی
چرا هشتگ های برتر برای الهام گرفتن و ایده های کلمات کلیدی مهم هستند؟ زیرا اگر شما می دانید چگونه می توانید به دنبال آن بگردید ، آنها می توانند اطلاعات زیادی را ارائه دهند.
در اینجا سوالاتی وجود دارد که باید هنگام جستجوی هشتگ بپرسید:
- مردم در مورد چه چیزی صحبت می کنند؟
- تقاضا برای یک محصول یا خدمات خاص چیست؟
- آیا افزایش علاقه وجود دارد؟ یا روند نزولی است؟
- چه کسی از آن هشتگ ها استفاده می کند؟
- زمینه آن مکالمات چیست؟
تحقیق در مورد هشتگ های معروف می تواند بینشی مربوط به مکالمات پیرامون یک موضوع را ارائه دهد. قدرت آنها در داده هایی است که می توانید از منابع واقعی و واقعی تهیه کنید.
هشتگ های برتر همچنین می توانند منجر به هشتگ ها و کلمات کلیدی دیگری شوند که ممکن است در نظر نگرفته باشید. در حالی که به کاوش بیشتر ادامه می دهید ، ممکن است برخی الگوها را برای افزودن به کمپین های خود مشاهده کنید.
مراقب باشید:
- هشتگ های جدید یا جدید
- هشتگ های مورد استفاده توسط سایر بازارهای هدف مربوطه
- س Quesالات یا نگرانی هایی که مردم ابراز می کنند
- عباراتی در محتوای مرتبط که اغلب ظاهر می شوند
نحوه استفاده از هشتگهای پرطرفدار برای کمپین های پرداخت شده خود در شبکه های اجتماعی
اول ، شما مجبور هستید پیدا کردن هشتگ های برتر با آنچه در صنعت شما رواج دارد شروع کنید و از آنجا بروید. بعداً در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت.
هنگام شیرجه رفتن ، در محتوای هشتگ ها کاوش کنید.
چگونه از اطلاعاتی که پیدا کرده اید استفاده می کنید؟ همه چیز در مورد الهام است. هشتگ ها ، عبارات و کلمات کلیدی یافت شده می توانند از طریق روش های زیر به تبلیغات پرداخت شده در شبکه های اجتماعی شما بپردازند:
- برای متن: آنچه آموخته اید می تواند نقطه شروع زبان تبلیغ شما باشد. به محتوای پست ها علاوه بر هشتگ ها نگاه کنید و زبان مردم را در استفاده از بازار هدف خود بگنجانید. دانستن اینکه مردم چگونه درباره مسائل صحبت می کنند می تواند به شما یاد دهد که چگونه بهتر از نقاط دردی که با آن روبرو هستند و راه حل هایی که دوست دارند صحبت کنید.
- برای تصاویر: این هشتگ ها اغلب با چه نوع تصاویری همراه هستند؟ چه قصد دارید از یک تصویر سهام در تبلیغ خود استفاده کنید و چه اینکه تصویر خود را ایجاد کنید ، اجازه دهید آنچه را که به هشتگ ها پیوست شده است در تعیین نوع تصاویر شما کمک کند. حتی ممکن است یک میم را پیدا کنید که می توانید در آن عضو شوید و باعث جذابیت بیشتر تبلیغات رسانه های اجتماعی خود شوید.
- برای مخاطبان هدف: برای اطلاع از پارامترهای میزان دسترسی به تبلیغات اجتماعی خود ، از تحقیق هشتگ استفاده کنید. چه کسی از این هشتگ ها استفاده می کند؟ آنها کجا زندگی می کنند؟ آن ها چند ساله هستند؟ به چه چیز دیگری علاقه مند هستند؟ این آمار می تواند به شما کمک کند تبلیغات را برای مخاطبان هدف خود محدود کنید.
- برای تحقیقات پس از حمایت مالی: هشتگ ها علاوه بر کمک به بیشتر بودن محتوای تبلیغات اجتماعی پرداخت شده شما ، می توانند به تعیین پست اخیر برای عقب انداختن پول نقد کمک کنند. با هشتگ های برتر مختلف در پست های خود در هر بستر اجتماعی که استفاده می کنید ، آزمایش کنید. این هشتگ ها ممکن است به عملکردهای ارگانیک پست های شما کمک کنند و سپس می توانید با حمایت مالی آنها را تقویت کنید.
استفاده از هشتگهای برتر فیس بوک برای تبلیغات پولی
بیایید با Facebook ، یکی از محبوب ترین پلتفرم های بازاریابی آنلاین شروع کنیم.
با بیش از دو میلیارد کاربر در ماه، باید داده های خوبی برای تحقیقات هشتگ شما وجود داشته باشد.
شما احتمالاً فقط با تعداد کمی از آن افراد در ارتباط هستید ، اما اجازه ندهید این مسئله شما را متوقف کند. در واقع ، شما می توانید انتخاب کنید چه کسی تبلیغات فیس بوک شما را ببیند:

اما ، قبل از ایجاد تبلیغ ، باید کلمات مناسبی را برای استفاده پیدا کنید که بیشترین چشم انداز را داشته باشد. اینجاست که هشتگ ها وارد عمل می شوند.
جستجوی سریع # تاکو در فیس بوک برخی از وعده های غذایی شایسته سرقت از غریبه ها در سراسر جهان را نشان می دهد که پست های خود را عمومی می کنند و همچنین از صفحات مارک تجاری. این کار را از نوار جستجوی خود انجام می دهید.

این لیست به شما نشان می دهد که چه کلماتی معمولاً از آن هشتگ پیروی می کنند. علاوه بر این ، هنگام ارسال هشتگ مورد جستجو ، Facebook در بالای صفحه بعدی به شما نشان می دهد که چند نفر در مورد آن موضوع صحبت می کنند:

وقتی هشتگ مورد علاقه خود را تایپ می کنید ، فیس بوک همچنین سایر گزینه های هشتگ را برای کاوش خودکار پر می کند.
همچنین می توانید نشانک هایی را که فیس بوک در دسترس قرار می دهد ، از جمله رویدادهای محلی ، پاسخ به بحران یا سایر موضوعات به موقع ، جستجو کنید. این موارد می تواند بینشی در مورد دلیل استفاده مردم از این هشتگ ارائه دهد.
استفاده از هشتگ های برتر اینستاگرام برای تبلیغات پولی
اینستاگرام یک محیط هشتگ-سنگین است ، و آن را برای تحقیقات برتر در مورد هشتگ ایده آل می کند.
دقیقاً مانند Facebook ، می توانید ایده های هشتگ خود را در نوار جستجو تایپ کنید. اینستاگرام نه تنها پیشنهادات را به صورت خودکار پر می کند بلکه به شما نشان می دهد که این هشتگ ها بر اساس تعداد پست هایی که در آنها وجود دارد چقدر محبوب هستند.

اینستاگرام کاوش کنید
آیا هنوز به دنبال هشتگ های بیشتری برای کاوش هستید؟ برای دیدن پست های برتر مربوط به محتوایی که در گذشته با آنها ارتباط برقرار کرده اید ، با نماد قطب نما به بخش “کاوش” اینستاگرام بروید. ممکن است هشتگ های جدید یا جدیدی را کشف کنید که از آنها اطلاع نداشته باشید.

اکنون زمان بسیار خوبی برای توقف و صحبت در مورد این است که هشتگ ها همیشه به طور مستقیم به کلمات کلیدی و عبارات مربوط به کمپین های پرداخت شده در شبکه های اجتماعی ترجمه نمی شوند. ممکن است مجبور شوید از یک هشتگ مختصر به یک روش گفتگوی قوی و طبیعی تبدیل کنید. در اینجا چند نکته برای انجام آن آورده شده است:
- به آنچه اینفلوئنسرها با آن هشتگ ها می گویند گوش دهید: برای تماشای پست های ویدئویی و استوری های اینستاگرام مرتبط با هشتگ هایی که تحقیق می کنید ، کمی وقت بگذارید. بشنوید که چگونه آنها در مورد موضوع صحبت می کنند. برخی از عبارات کلیدی که اغلب مطرح می شوند کدامند؟
- درباره آنچه هشتگ ها می گویند ، بخوانید و یادداشت کنید: اکنون زمان خاموش کردن فیلم ها و خواندن محتوای واقعی آن است. آنها از این تعداد کاراکترها برای گفتن چه چیزی استفاده می کنند؟ اینجا جایی است که می توانید در مورد عبارات کلیدی که همه از آن استفاده می کنند و گوشت پشت موضوعات هشتگی که در حال تحقیق آن هستید ، بیاموزید. به عنوان مثال ، یک هشتگ برتر ممکن است “# تمیز کردن زیبایی” باشد ، اما این در مورد پاکیزگی پوست نیست – در مورد سمیت در محصولات زیبایی ، نظارت بر کنگره ، مقررات در صنعت و چگونگی دانستن اینکه برای خانواده خانواده شما بی خطر است. یادگیری در مورد موضوعات و مکالمات پشت سرفصل ها می تواند به شما کمک کند محتوای پرداخت شده شبکه های اجتماعی را به روشی قابل استفاده تنظیم کنید.
- با استفاده از هشتگهای اینستاگرام با صدای بلند صحبت کنید: امیدوارم ، شما خودتان کار می کنید زیرا این ممکن است کمی ناخوشایند شود: وقت آن است که صحبت با خود را شروع کنید. برو جلو وقتی در حال نوشتن ایده هایی هستید که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم و شروع به ساختن محتوای تبلیغات رسانه های اجتماعی خود کرده اید ، در واقع گفتن با صدای بلند می تواند به شما در قطع ارتباط “صحبت با اینترنت” کمک کند و شما را به استفاده از لحن طبیعی تری سوق دهد.
استفاده از هشتگ های برتر توییتر برای تبلیغات پولی
اگر از توییتر در دستگاه تلفن همراه خود استفاده می کنید ، می توانید نماد ذره بین را در پایین صفحه خود بزنید تا ببینید چه چیزی ترند است. اگر روی دسک تاپ خود هستید ، “# کاوش” را در سمت چپ صفحه فشار دهید ، سپس “روند” را کلیک کنید تا هشتگ های محبوب فعلی را ببینید.

می توانید با توجه به هیئت تحریریه و الگوریتم ها و همچنین تعداد توییت هایی که از این هشتگ ها استفاده می کنند ، چه موضوعاتی را Twitter مهم می داند. بخاطر داشته باشید برخی از این هشتگهای تبلیغاتی هستند ، نه ارگانیک – اما همانطور که در بالای این عکس صفحه می بینید با “#Godfall” برچسب خورده اند.
برای کسب اطلاعات بیشتر ، روی “نمایش بیشتر” یا “کاوش” در طرح دسک تاپ کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد این عناوین مشاهده کنید و موارد بیشتری را که در حال استفاده است ، پیدا کنید.
برای یافتن هشتگهایی که به طاقچه شما مربوط باشند ، ممکن است لازم باشد که عمیق شوید. وقتی مکالمه یا پست پیرامون موضوعات مرتبط با صنعت خود را مشاهده کردید ، این هشتگ ها را بررسی کنید.
از دیدن جرقه ای از الهام ، مانند هشتگ جدیدی که تازه شروع به آتش گرفتن می کند ، نترسید و قبل از اینکه به آتش سوزی تبدیل شود ، از آن موضوع استفاده کنید.
استفاده از هشتگهای برتر LinkedIn برای تبلیغات پولی
برای یافتن هشتگهای برتر در LinkedIn به کجا می روید؟ چند روش مختلف برای شروع تحقیقات شما وجود دارد.
می توانید هشتگ ها را در نوار جستجو در بالا جستجو کنید ، دقیقاً مانند سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی:

و مانند سایر سیستم عامل ها ، LinkedIn گزینه های دیگر را به صورت خودکار توصیه می کند.
هنگامی که هشتگی را انتخاب می کنید ، LinkedIn نشان می دهد که در حال حاضر چه تعداد نفر آن هشتگ را دنبال می کنند. این داده ها به شما کمک می کند تا بفهمید چه تعداد از افراد ممکن است پست های شما را ببینند که شامل آن هشتگ است. همچنین پست های برتر با آن هشتگ را مشاهده خواهید کرد.

وقتی هشتگی را که به آن علاقه دارید دنبال می کنید ، می توانید روی سه نقطه در سمت راست هشتگ دنبال شده خود کلیک کنید و “کشف هشتگ های جدید” را انتخاب کنید.

اکنون انواع هشتگ های محبوب را مشاهده خواهید کرد تا به شما الهام دهند.

اگر می خواهید از این مراحل صرف نظر کنید و فقط کاوش را شروع کنید ، می توانید مستقیماً به مرحله قبل بروید LinkedIn’s Perspectives Fresh را دنبال کنید برگه را ببینید تا هشتگ ها ، حساب ها و شرکت های برتر LinkedIn به شما پیشنهاد می کند.
متن اصلی است وقتی صحبت از استفاده از LinkedIn می شود
این نکته اساسی است که باید در مورد LinkedIn بخاطر بسپارید: این یک پلت فرم محبوب برای محتوا است ، اما در استفاده از زمینه نیز بسیار خاص است. LinkedIn به طور کلی درباره مکالمات حرفه ای یا شغلی است.
استفاده از هشتگهای برتر Pinterest برای تبلیغات پولی
آیا سعی دارید با تبلیغات پرداخت شده در شبکه های اجتماعی خود به جمع خلاق و DIY برسید؟ Pinterest می تواند به شما نشان دهد چه چیزی در حال حاضر داغ است.
با استفاده از Pinterest ، هشتگ ها مانند سایر سیستم عامل ها حیاتی و تبلیغاتی نیستند. به نظر می رسد کلمات کلیدی در یک پست به همان اندازه برای جستجو بسیار مهم هستند.
در اینجا جستجوی اصطلاح معروف “Hygge:” است.

و جستجوی عبارت “#Hygge:”

نتایج مشابهی را مشاهده خواهید کرد. بنابراین ، فقط جستجوی موضوعات محبوب در Pinterest و بررسی پست های برتر ممکن است به همان اندازه مفید باشد.
با این حال ، اگر به دنبال هشتگ های برتر هستید ، یک راه حل وجود دارد. می توانید وارد برنامه تلفن همراه شوید ، برای ایجاد پین جدید کلیک کنید و هشتگ را در قسمت توضیحات تایپ کنید. با این کار لیستی از بهترین گزینه ها و آمار محبوبیت آنها به شما ارائه می شود.

ابزارهای بیشتری برای یافتن هشتگ ها
اگر هنوز به دنبال هشتگ مناسب هستید ، ممکن است بخواهید یکی از بسیاری از ابزارهای جستجوی هشتگ را امتحان کنید. این ابزارهای آنلاین و برنامه به شما امکان می دهد هشتگهایی را که استفاده می کنید متصل کنید ، و هشتگ های مرتبط و محبوب را پیدا کنید. چند گزینه شامل موارد زیر است:
نتیجه
نکته کلیدی در استفاده از هشتگ برای رسانه های اجتماعی پولی استفاده از آنها به عنوان نقطه شروع است. آنها باید از محتوای مربوط به بازار هدف خاص شما الهام بگیرند. هشتگ ها به شما کمک می کند تا بفهمید چه کسانی هستند ، به چه چیزی اهمیت می دهند و چگونه در اینترنت صحبت می کنند.
با پیوستن به مکالمات تازه و مداوم که به صورت آنلاین رخ می دهند و به بازارهای جدید دسترسی پیدا می کنند ، هشتگ های محبوب همچنین می توانند دریچه ای برای استراتژی رسانه های اجتماعی شما باز کنند.
برای اطلاع از کمپین تبلیغاتی بعدی شبکه های اجتماعی ، کدام هشتگ های محبوب را تحلیل خواهید کرد؟
.