
تقریباً دو سوم شرکت ها سخت می دانند محتوای جذاب تولید کنید. اگر شما هم یکی از آنها باشید ، احتمال زیادی وجود دارد که مشکلات شما از مرحله ایده پردازی ناشی شود. به عبارت دیگر ، شما در تلاش برای دستیابی به ایده های جذاب وبلاگ جذاب هستید.
اکنون ، اگر شما یک بازدید کننده منظم از وبلاگ من هستید ، می دانید که من مطالب زیادی می نویسم (همچنین ، با تشکر برای خواندن!). من مدتهاست که این کار را انجام می دهم. اما من هنوز هم گاهی اوقات تلاش می کنم ایده های جدیدی برای ارسال وبلاگ ارائه دهم.
بنابراین هنگامی که بلوک نویسنده وارد می شود ، چه کار می کنم؟
خوب ، من به روش های امتحان شده و معتبری که در طول سال ها برای ابداع عناوین محتوای جدید ساخته ام ، تکیه می کنم.
از میان این روش ها ، یکی از مفیدترین موارد ، حمله به YouTube برای ایده های ارسال وبلاگ است. من قصد دارم در این مقاله به شما بگویم که دقیقاً چگونه این کار را انجام دهید.
چرا باید از YouTube برای الهام گرفتن استفاده کنید؟
استفاده از یک سایت پخش جریانی ویدئو برای یافتن ایده های ارسال وبلاگ ، خلاف نظر است. آیا نگاه به سایر وبلاگ ها منطقی تر نخواهد بود؟
مطمئناً ، این می تواند یک تاکتیک فوق العاده مثر باشد ، اما شما نمی توانید همه چیز را از خواندن وبلاگ های رقبا یاد بگیرید. اگر برای یافتن الهام از محتوا به همان منابع قدیمی ادامه دهید ، ناگزیر به تولید همان نوع محتوا ، بارها و بارها ادامه خواهید داد.
اگر می خواهید مرزها را ادامه دهید و محتوای خارق العاده ای ایجاد کنید که تأثیر واقعی بگذارد ، باید شبکه را گسترده تر کنید. در اینجا چند دلیل وجود دارد که YouTube می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.
تمایز دادن به خود آسان تر است
هنگامی که از وبلاگ های دیگر برای الهام بخشیدن به ایده های ارسال وبلاگ خود استفاده می کنید ، ممکن است این فکر را داشته باشید که: “چگونه می توانم این کار را بهتر انجام دهم؟”
بعضی اوقات ، خوش شانس خواهید بود. شما در یک عنوان فوق العاده جذاب تصادف خواهید کرد ، اما مقاله واقعی کیفیت پایین خواهد داشت. شاید چندین سال قدمت داشته باشد و اطلاعات به روز نشده باشد. یا شاید فقط به جای عمیق رفتن ، موضوع را خراشیده کند.
در مواقع دیگر ، هیچ راهی آشکار برای بهبود نسخه اصلی وجود ندارد. اما از آنجایی که بسیار مطمئن هستید که ایده خوبی برای ارسال وبلاگ است ، در نهایت مقاله رقیب خود را به طور موثر بازنویسی می کنید و تعداد زیادی اطلاعات اضافی اضافه می کنید که ارزش واقعی ندارند. تبریک می گویم ، شما پست بدتری از رقیب خود نوشتید!
وقتی از YouTube برای یافتن ایده های جدید استفاده می کنید ، این مسئله به مراتب کمتر به وجود می آید. چرا؟ زیرا با تعداد زیادی فیلم ، نسخه کتبی مناسبی در دسترس نخواهد بود. ممکن است رونوشتی از ویدئو وجود داشته باشد ، اما هیچ چیزی با توجه به قابلیت خواندن ایجاد نشده است.
این کار بیرون رفتن و خلق چیزی بهتر را برای شما بسیار آسان می کند.
برای الهام گرفتن از مطالب بسیار زیادی وجود دارد
هر دقیقه 500 ساعت محتوای حیرت انگیز در YouTube بارگذاری می شود و این تعداد است هر ساله در حال رشد است:

برای درج متن ، شش استودیوی بزرگ سینمایی 87 عکس در سال 2019 منتشر کرد، با طول متوسط از کمی بیش از 96 دقیقه. این بدان معناست که برای بارگذاری معادل کل یک سال محتوای هالیوود ، حدود 16 ثانیه به YouTubers نیاز دارید!
با وجود چنین انبوهی از محتوا ، حتی کسب و کارهای فوق العاده عالی نیز تقریباً تضمین می کنند که چیزی مرتبط با الهام از آنها پیدا کنند. و حتی برای یافتن آن نیازی به پیمایش چند سیستم عامل نیست.
تعامل مردم با فیلم و وبلاگ به روشهای کاملاً متفاوتی است
این یک نکته ظریف اما جالب است. بگویید عنوان YouTube را پیدا می کنید که به نظر ایده ایده آل برای ارسال وبلاگ است ، اما نظرات و جذابیت زیادی ایجاد نکرده است. خوب ، این لزوما مشکلی نیست.
چرا؟ زیرا افراد به انواع مختلف با انواع مختلف محتوای درگیر می شوند.

همینطور گرافیک HubSpot به ما نشان می دهد ، مردم ترجیح می دهند برای یافتن اطلاعاتی که به دنبال آن هستند ، کاملاً فیلم ها را مصرف کنند تا اینکه از آنها فیلم برداری کنند. این منطقی است فیلم ها برای تماشای از ابتدا تا انتها طراحی شده اند. غالباً هیچ راهی آسان برای پرش به یک قسمت خاص وجود ندارد.
وبلاگ ها متفاوت هستند. فقط 29 درصد مردم آنها را از بالا به پایین می خوانند ، 43 درصد ترجیح می دهند از این مرحله عبور کنند. به این دلیل که وبلاگ ها برای لاغر کردن فوق العاده هستند. زیرعنوان ها ، گلوله ها ، لیست های شماره گذاری شده ، جداول و عناصر بصری مختلف ، یافتن مرتبط ترین اطلاعات را ساده می کند.
خوب این چه چیزی به ما می گوید؟
یک محتوا می تواند عملکرد ضعیفی در YouTube داشته باشد زیرا موضوع خوبی برای یک ویدیو نیست. با این حال هنوز هم می تواند یک پست وبلاگ خارق العاده ایجاد کند. بنابراین لازم نیست نگران تعداد بازدیدهای یک ویدیو باشید. شما فقط می توانید روی یافتن عناوین خوب تمرکز کنید.
4 روش برای یافتن ایده های ارسال وبلاگ از YouTube
YouTube معدن طلای ایده های بالقوه ارسال وبلاگ است! اکنون چهار روش برای یافتن آنها وجود دارد.
1. رقابت خود را دنبال کنید
اگر رقبای شما در YouTube باشند ، آنها کارهای زیادی را برای شما انجام داده اند. احتمالاً محتوای آنها نیز برای مخاطبان شما بسیار مرتبط خواهد بود. بروید آن را بررسی کنید ، بهترین عناوین را انتخاب کنید و آنها را به پست های وبلاگ با کیفیت بالا تبدیل کنید.
با تهیه لیستی از رقبا شروع کنید. مطمئن نیستم آنها چه کسانی هستند؟ موارد زیر را امتحان کنید:
- با تیم فروش خود صحبت کنید: آنها افرادی هستند که محصول شما را می فروشند ، بنابراین می دانند که در طی فرایند فروش ، به طور مرتب با کدام شرکت ها روبرو می شوند.
- از مشتریان خود بپرسید: آنها احتمالاً قبل از خرید محصولات شما ، چند محصول مختلف را در نظر گرفته اند ، بنابراین دریابید که کدام گزینه های دیگر را ارزیابی کرده اند.
- برخی از گوش دادن های اجتماعی را انجام دهید: مخاطبان شما ممکن است از انجمن ها و سیستم عامل های اجتماعی برای جستجوی مشاوره در مورد محصول شما و مقایسه آن با رقبای خود استفاده کنند ، بنابراین این مکالمات را پیدا کنید! مطمئن نیستم چطور؟ این مقاله را در مورد چهار ابزار گوش دادن اجتماعی مورد علاقه من بررسی کنید.
اکنون لیست رقبای خود را بدست آورده اید ، به سادگی از کانال های YouTube آنها بازدید کرده و محتوای موجود آنها را مرور کنید. در برگه “فیلم ها” می توانید از منوی کشویی “مرتب سازی بر اساس” برای تقسیم بندی محتوای آنها بر اساس:

پس بیایید تصور کنیم من یکی از رقبای شما هستم. بررسی محبوب ترین ویدئوهای من مکان خوبی برای شروع است.
مستقیماً ، دسته ای از عناوین را خواهید دید که می دانید در بین مخاطبان من طنین انداز شده است. بیشتر آنها ، اگر نگوییم همه ، می توانند به صورت پست های وبلاگ نیز نوشته شوند ، مانند:
- SEO برای مبتدیان: 3 نکته قدرتمند در زمینه SEO برای رتبه بندی شماره 1 در Google در سال 2020
- چگونه می توان ویدیوی YouTube خود را در صورت داشتن صفر مشترک تبلیغ کرد
- چگونه می توان یک محصول دیجیتالی ایجاد کرد (حداقل) 100000 دلار در هر ماه
- نحوه نوشتن پست وبلاگ از ابتدا تا انتها
- 1 هک ساده برای به دست آوردن 1000 پسندیدن در فیس بوک
حتی نیازی به تماشای فیلم ها نیست (گرچه باید دید ، عالی هستند). عناوین را بردارید ، آنها را تغییر دهید ، در مورد موضوع تحقیق کنید ، سپس آنها را به وبلاگ های جدید تبدیل کنید.
2. نظرات را بخوانید
نظرات YouTube رپ بدی، اما می توانند منبع غافلگیرکننده الهام محتوایی باشند. نظر دهندگان به ندرت در مورد چگونگی بهبود یا گسترش ویدئوها کوتاهی می کنند ، و این پیشنهادات می تواند به شما در تنظیم ایده های جدید ارسال وبلاگ کمک کند.
باز هم ، بیایید از کانال YouTube خود به عنوان مثال استفاده کنیم. در حال حاضر ، این ویدیوی پربازدید من است:
همینطور با بیش از 1.7 میلیون بازدید ، هزاران نظر دریافت کرده است. بسیاری از این نظرات در واقع فقط افرادی هستند که به من می گویند آنها این ویدیو را دوست دارند ، که شنیدن آنها همیشه خوب است اما برای یافتن عناوین جدید وبلاگ بسیار مفید نیست. اما برخی از آنها به من (و اگر رقبا توجه می کنند) رقبای من هدایت مفیدی برای ایده های محتوای آینده هستند. این یک مثال خوب است:

وندی می خواهد بداند که چگونه از اطلاعات کلمات کلیدی Google Search Console برای بهینه سازی محتوای خود استفاده می کنم.
همانطور که می بینید ، من قبلاً یک پاسخ کوتاه گذاشته ام. اما می توانم جلوتر بروم و یک کل پست وبلاگ ایجاد کنم که نحوه استفاده از Google Search Console را برای بهبود محتوای موجود و ایجاد مقالات جدید توضیح دهد.
در اینجا یک نظر مفید دیگر در مورد همان ویدیو آورده شده است:

ماناو از من س asksال می کند که آیا محتوایی در گواهینامه های Google AdWords ندارم؟ همانطور که اتفاق می افتد ، این چیزی نیست که من پوشش می دهم ، اما می تواند ایده ای عالی برای ارسال وبلاگ برای برخی از رقبای من ایجاد کند.
3. از جستجوی پیش بینی استفاده کنید
شما احتمالاً YouTube را به عنوان یک پلت فرم اشتراک ویدیو تصور می کنید ، اما همچنین یک موتور جستجو است. در واقع ، این دومین موتور جستجو در جهان.
با بیش از دو میلیارد کاربر ورود به سیستم بازدید از YouTube هر ماه و تماشای بیش از یک میلیارد ساعت محتوا در روز ، این سیستم عامل یک فعالیت جستجو ایجاد می کند. به لطف قابلیت جستجوی پیش بینی داخلی شما ، می توانید از تمام این فعالیت ها برای ردیابی ایده های احتمالی ارسال وبلاگ استفاده کنید.
این یک فرایند واقعاً ساده است. فقط یک موضوع را در جعبه جستجو وارد کنید ، و یک سری جستجوهای پیش بینی شده را مشاهده خواهید کرد:

اکنون ، این مورد بررسی گزینه هایی است که بیشترین اهمیت را دارند. “مدرک بازاریابی UK” احتمالاً برای من مناسب نیست ، اما من صدای “استراتژی های بازاریابی برای تجارت کوچک” را دوست دارم ، بنابراین نگاه دقیق تری خواهم انداخت.

فقط با مشاهده این زیر بخش کوچک از نتایج ، به نظر می رسد که محتوای “چگونگی” در مورد افرادی که به دنبال استراتژی های بازاریابی مشاغل کوچک هستند ، طنین انداز می شود. لیست لیست ها را نیز انجام دهید. به عبارت دیگر ، ما نه تنها ایده های ارسال وبلاگ را درک می کنیم ، بلکه ما همچنین در حال یادگیری چگونگی ساختار وبلاگ هایمان هستیم.
اما موارد بیشتری وجود دارد. به پایین صفحه بروید ، بخشی از جستجوهای مرتبط را پیدا خواهید کرد:

هر یک از اینها به طور بالقوه می توانند دسته ای از عناوین اضافی را به من بدهند و جستجوهای مرتبط بیشتری را نشان دهند. هرچه بیشتر در سوراخ خرگوش محو شوید ، ایده های بیشتری برای ارسال وبلاگ پیدا خواهید کرد!
4- موارد پرطرفدار را ببینید
مهم است که به یاد داشته باشید که یک جهان کامل از محتوا خارج از جای خاص شما وجود دارد. آنچه در آنجا اتفاق می افتد به طور طبیعی بر شما و مخاطبان شما تأثیر می گذارد ، بنابراین نوشتن در مورد آن منطقی خواهد بود.
اما اگر ندانید همه به دنبال چه چیزی هستند چه می کنید؟
خوشبختانه یوتیوب در اینجا نیز می تواند کمک کند. فقط کافی است از برگه “پرطرفدار” در منوی صفحه اصلی سمت چپ بازدید کنید تا محتوای YouTube را بیشتر مرتبط و موضوعی بدانید:

مطمئناً همه موارد به مخاطب یا برند شما مربوط نخواهد شد. شانس وجود دارد ، بیشتر آن نخواهد بود. با این حال ، من مطمئن می شوم که حداقل یک بار در روز با بخش Trending اعلام حضور می کنم تا مطمئن شوم هیچ فرصتی برای پیگ بک در موضوعات ویروسی از دست نمی دهم.
نتیجه
هنگامی که به YouTube فکر می کنید به عنوان یک موتور جستجو به جای یک پلت فرم ویدیویی ، نقش آن در یافتن ایده های جدید ارسال وبلاگ بسیار منطقی تر است.
دقیقاً مانند گوگل ، در واقع یک فهرست عظیم محتوای مربوط به هر موضوعی است که می توانید تصور کنید. اما برخلاف Google ، اکثریت قریب به اتفاق آن محتوا برای جلب مخاطبان وجود دارد. نتایج جستجو مملو از توضیحات محصول و صفحات دسته بندی نیست. به همین دلیل این یک گنجینه بزرگ برای بازاریابانی است که بدنبال الهام گرفتن از آنها برای ایجاد محتوای عالی هستند.
از چه تاکتیک هایی برای ایجاد ایده های جدید برای ارسال وبلاگ استفاده می کنید؟