میلیون ها تبلیغ دهنده از تبلیغات LinkedIn Ads برای جلب مخاطبان B2B خود استفاده می کنند.
اگر شما یکی از بسیاری از شرکت هایی هستید که هنوز از فرصت استفاده از ارتباط با مخاطبان در این سیستم عامل استفاده نکرده اید ، این مقاله برای شما مناسب است.
حتی تبلیغ کنندگان فصلی در بین ما می توانند از تجدید سریع در مبانی LinkedIn بهره مند شوند.
اول ، LinkedIn میزبان جهان است بزرگترین شبکه حرفه ای با بیش از 706 میلیون عضو در بیش از 200 کشور
چه کسی را در LinkedIn پیدا خواهید کرد؟
کاربران / اعضای سایت LinkedIn تمایل به تحصیل ، ثروتمند بودن و شغل مدار بودن دارند:
- کاربران در مشاغل ، فرصت های آموزشی و شبکه خود متمرکز شده و در آن سرمایه گذاری می کنند.
- آنها مخاطبان با کیفیتی در یک زمینه حرفه ای هستند: رهبران ، تأثیرگذاران ، تصمیم گیرندگان ، خریداران ، مدیران.
- در سطح جهانی ، بیشترین گروه کاربران 25 تا 34 سال هستند.
- آمریکایی هایی که سالانه بیش از 75000 دلار درآمد دارند.
- از هر پنج نفر LinkedIn چهار نفر تصمیمات تجاری را پیش می برند.
محل تبلیغات LinkedIn
تبلیغات متنی و تبلیغات پویا در وب سایت LinkedIn در بالای صفحه و / یا ستون سمت راست در نمای دسک تاپ ظاهر می شوند.
تبلیغات تصویری چرخ فلک و تبلیغات ویدئویی در فید LinkedIn چه در دسک تاپ و چه در تلفن همراه ظاهر می شوند.
تبلیغات پیام رسانهای اسپانسر شده فقط در پیام رسان LinkedIn ظاهر می شود.
تبلیغات از این بستر همچنین در LinkedIn Audience Network نشان داده می شود که شامل ده ها هزار سایت تلفن همراه ، برنامه های تلفن همراه و تبادل آگهی است.
در صورت انتخاب می توانید از شبکه مخاطبان نیز انصراف دهید.
چگونه حساب تبلیغات LinkedIn خود را ایجاد کنیم
برای شروع با تبلیغات ، یک صفحه LinkedIn لازم است.
این با نمایه شخصی متفاوت است.
اطمینان حاصل کنید که اطلاعات صفحه شما کامل است.
در حالت ایده آل ، برای ایجاد تعامل ، روزانه مطالب را به روز می کنید (یا حداقل به طور منظم).
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
حساب تبلیغات LinkedIn شما با این صفحه مرتبط خواهد شد.
همه تبلیغات هستند مدیریت شده در LinkedIn Campaign Manager، که به صفحه LinkedIn متصل است.
راه اندازی و راه اندازی کمپین تبلیغاتی LinkedIn
LinkedIn هنگام ایجاد یک کمپین جدید شما را در گزینه های مختلف راهنمایی خواهد کرد.
مدیر کمپین LinkedIn از شما می خواهد که یک هدف کمپین را با یکی از سه هدف اصلی که آینه فروش است ، انتخاب کنید:
- اطلاع: آگاهی از برند
- توجه: بازدید از وب سایت ، تعامل ، بازدید از ویدئو.
- تبدیل ها: نسل سرب ، تبدیل وب سایت ، متقاضیان کار.
انتخاب شما از هدف کمپین ، LinkedIn را در مورد انواع خلاقیت های تبلیغاتی که بعداً توصیه می شود ، آگاه می کند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
استفاده از هر دو آگاهی از نام تجاری و کمپین های تبدیل برای جلب مخاطبان خود در مراحل مختلف در قیف فروش ، یک استراتژی شروع خوب برای انواع مختلف مشاغل است.
هدف گذاری مخاطبان تبلیغات LinkedIn را بیاموزید
در مرحله بعدی ، مخاطبان را انتخاب خواهید کرد.
شما می توانید از بین مخاطبان ذخیره شده ای که قبلاً ایجاد کرده اید ، مخاطبان LinkedIn را انتخاب کنید یا مخاطبان خود را از ابتدا ایجاد کنید.
هر یک از این گزینه ها به شما امکان ایجاد ، ویرایش و اصلاح بیشتر را می دهد.
LinkedIn توصیه می کند در هر کمپین دو تا سه ویژگی مخاطب یا مخاطبان همسان را هدف قرار دهید و همچنین چندین مخاطب آماده را که می توانید از لیست کشویی انتخاب کرده و متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید ، فراهم می کند.
بعد ، شما همچنین خواهید دید مخاطبان و ویژگی های مخاطب.
مخاطبان از مخاطبان همسان استفاده کنید – فکر کنید این مخاطبان نوعی تماس قبلی یا ارتباط با شما هستند. این یک روش عالی برای دستیابی به مخاطبان واجد شرایط در LinkedIn است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
- هدف گذاری مجدد وب سایت: بازدیدکنندگان را از وب سایت خود در سایت و برنامه های LinkedIn هدف قرار دهید.
- هدف گذاری مجدد ایمیل: از لیست ایمیل خود برای شناسایی و هدف قرار دادن کاربران در LinkedIn استفاده کنید.
- به نظر می رسد مانند: لیست مخاطبان هدف را بارگذاری کنید (به عنوان مثال ، مشتریان فعلی) تا مطابقت با مخاطبان مشابه را داشته باشید.
- هدف گذاری حساب: بازاریابی به لیستی از حساب های خاص.
هدف گذاری توسط ویژگی مخاطب از اطلاعات پروفایل کاربر استفاده می کند.
در اینجا گزینه های هدف قرار دادن ویژگی مخاطب برای کمک به اطلاع رسانی استراتژی شما وجود دارد:
تجربه کاری
- عملکرد شغلی
- عنوان شغلی
- ارشد شغلی
- سال ها تجربه.
- مهارت ها.
تحصیلات
- مدارس
- درجه.
- رشته تحصیلی.
جمعیت شناسی
شرکت
- نام.
- صنعت.
- نرخ رشد.
- دسته بندی.
- اندازه.
علایق و صفات
در هدف قرار دادن مخاطب مناسب بین مخاطبان همسان و / یا ویژگی ها ، ارزش این را دارد که این تنظیم فنی را بخوانید:
LinkedIn گزینه هدف قرار دادن AND یا OR را به شما می دهد
و باریک می شود مخاطبان.
یا افزایش مخاطبان ، یک معیار یا معیار دیگر را برآورده می کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
هنگامی که هدف گذاری خود را انجام می دهید ، در نوار کناری سمت راست ، هنگام انتخاب ، می توانید نتایج پیش بینی شده را در زمان واقعی تغییر دهید.
نتایج پیش بینی شده فقط تخمین می زند اما در ارائه ایده ای از اندازه مخاطب و جمعیتی که به طور بالقوه می توانید با هر انتخاب به دست آورید مفید است.
LinkedIn تعداد مخاطبان زیر را برای انواع تبلیغات آنها توصیه می کند:
- تبلیغات تک تصویر: 300000+ عضو
- تبلیغات متنی: بین 60،000 تا 400،000 عضو.
- تبلیغات پیام رسان: 100000 عضو یا کمتر.
آیا می توانید گسترش مخاطب را در تبلیغات LinkedIn فعال کنید؟
آیا باید امکان گسترش مخاطب را فراهم کنید؟ این یک ویژگی است که ما معمولاً در سیستم عامل های رسانه ای پولی مشاهده می کنیم.
در LinkedIn ، این پلتفرم به شما امکان می دهد افراد دیگری را در گروه کاربران LinkedIn شناسایی کند که مشابه هدفگذاری شما هستند.
به عنوان مثال ، اگر “بازاریابی دیجیتال” را هدف قرار دهید ، ممکن است به “بازاریابی آنلاین” گسترش یابد.
این داده های گسترده مخاطب با اهداف شناخته شده ترکیب می شود ، بنابراین اگر می خواهید دقیقاً به هدف گذاری دقیق خود پایبند باشید و آن را گسترش ندهید ، برای انصراف به سادگی کادر را بردارید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
این امر همچنین می تواند با افزودن مخاطب منفی کنترل شود.
ایجاد تبلیغات LinkedIn شما
بستر آگهی ، بر اساس هدف انتخاب شده ، انواع خلاقیت آگهی را توصیه می کند.
بهترین کار ایجاد 4 تا 5 خلاقیت متفاوت است.
این نسخه ها نیازی به کاملاً متفاوت ندارند و برای آزمایش می توانند با توجه به تصاویر یا حداقل متن متفاوت باشند.
تبلیغات و صفحه های فرود نیز باید برای تلفن همراه بهینه شوند.
انواع آگهی ها و قالب ها:
- محتوای حمایت شده: تک تصویر ، ویدئو، تبلیغات چرخ فلک.
- پیام های تبلیغاتی: پیام ، تبلیغات مکالمه.
- ریل راست: متن ، کانون توجه ، تبلیغات پیروان.
تنظیم و بهینه سازی بودجه تبلیغات LinkedIn شما
شما برای دوره های کل کمپین روزانه و کل برنامه بودجه تعیین خواهید کرد.
LinkedIn از یک سیستم حراج برای تعیین تبلیغ آگهی و هزینه نهایی برای هر کلیک استفاده می کند.
این فیلم را ببینید سیستم حراج چگونه کار می کند بر روی سیستم عامل خود:
https://www.youtube.com/watch؟v=5d770847GTc
LinkedIn به تبلیغ دهندگان توصیه می کند حداقل 100 دلار بودجه روزانه تعیین کنند تا بهترین فرصت ارائه تبلیغات و بالاترین کیفیت کلیک را داشته باشند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اگر به نظر می رسد مسائل مربوط به بودجه در آغاز کار مانع عملکرد می شود ، سعی کنید این نکات را اجرا کنید:
- بودجه خیلی سریع تمام می شود: بودجه روزانه را کاهش دهید
- هزینه نکردن بودجه: پیشنهادات را برای رقابتی تر بودن (معمولاً بالاتر) تنظیم کنید یا از گزینه پیشنهادات خودکار (گزینه پیشنهادی آنها) استفاده کنید. علاوه بر این ، سعی کنید فعال کردن مخاطب یا شبکه مخاطب LinkedIn را فعال کنید اگر در اصل انصراف دادید.
- کلیک کافی نیست: بودجه ممکن است خیلی کم باشد بنابراین به اندازه کافی خدمت نمی کند. سعی کنید آن را برای مدت زمانی بالاتر تنظیم کنید تا به مبارزات آغاز شود.
با بودجه اندکی به چالش کشیده اید؟ اینها را امتحان کنید 15 نکته در مورد چگونگی کم کردن بودجه PPC کوچک.
بیشتر بدانید
برای کسب اطلاعات بیشتر و بردن مهارتهای تبلیغات LinkedIn خود به سطح بعدی ، LinkedIn ایجاد کرد آزمایشگاه های بازاریابی LinkedIn با هدف توانمندسازی تبلیغ کنندگان برای مهارت بیشتر و اجرای کمپین های موفق تر.
این برنامه ترکیبی از دروس متنی ، ویدئو و آزمونها است و به عنوان یک برنامه آموزشی کاملاً جذاب است.
منابع بیشتر:
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
اعتبار تصویر
تمام تصاویر صفحه گرفته شده توسط نویسنده ، ژانویه 2021