آ کمپین PPC موفق با یک استراتژی شروع می شود.
شما باید بدانید و مشخص کنید که چه چیزی می خواهید به انجام برسانید.
هدف شما چیست؟
یک PPC یا یک برنامه اجتماعی پولی در واقع می تواند از اهداف مختلفی تشکیل شده باشد.
بعضی اوقات اهداف PPC شما واضح است ، اما گاهی اوقات این نیاز به بررسی بیشتر همه گزینه های موجود در سازمان شما دارد.
متداول ترین اهداف PPC عبارتند از:
- آگاهی از برند
- ملاحظه محصول و مارک
- منجر می شود
- حراجی
- فروش را تکرار کنید
هر یک از این اهداف با کانال اصلی فروش همخوانی دارد: آگاهی ، ملاحظه و خرید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
شما به عنوان یک تبلیغ دهنده باید از نزدیک کانال فروش کسب و کار خود را بررسی کنید و برنامه های رسانه ای پولی خود را متناسب با آن تنظیم کنید.
به عنوان مثال ، ممکن است یک تجارت B2B به دلیل تحقیق در مورد راه حل های تجاری و درگیر شدن تصمیم گیرندگان داخلی ، چرخه فروش بسیار طولانی تری داشته باشد.
در مقابل ، یک محصول تجارت الکترونیکی مصرف کننده می تواند خرید فوری یا چند ساعت از کلیک کردن روی تبلیغات PPC باشد.
بیایید نگاهی به هر یک از این پنج هدف و تاکتیک PPC بیندازیم که به شما کمک می کند هر یک را انجام دهید.
آگاهی از برند
PPC غالباً برای آگاهی از برند برای معرفی و بالا بردن سطح دید یک نام تجاری یا محصول استفاده می شود.
در این مرحله ، ما می خواهیم حداکثر مواجهه با مخاطبان بسیار مرتبط را داشته باشیم ، امیدواریم که کلیک ها منجر به مرحله بررسی شوند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
با استفاده از کلمات کلیدی ، موضوعات ، قرارگیری های مربوطه ، لیست های موجود در بازار یا ترکیبی از آنها ، استفاده از تبلیغات نمایشی PPC می تواند مثر باشد.
این تاکتیک های هدف گیری عمومی ترین هستند اما دامنه وسیع تری را در اختیار شما قرار می دهند.
تبلیغات PPC در شبکه های اجتماعی گزینه خوبی برای مارک تجاری است زیرا بسیاری از گزینه های هدف گذاری بر اساس اطلاعات جمعیتی و علایق وجود دارد.
به همین ترتیب ، کمپین های جستجو با کلمات کلیدی عمومی تر می توانند برای مارک تجاری مفید باشند.
به عنوان مثال ، اگر مشاغل تجهیزات غواصی را بفروشند ، مناقصه بالقوه خرید “چرخ دنده” می تواند آگاهی از ارائه محصول را افزایش دهد.
نکته منفی این روش این است که شما اغلب به دلیل رقابت و گاهی کلیک بی ربط ، هزینه بالاتری برای هر کلیک را مشاهده خواهید کرد.
بهترین روش برای اجرای این روش استفاده از انواع تطبیق کلید واژه های هوشمند و کلمات کلیدی منفی است.
محصول و مارک تجاری
در این مرحله ، هنگامی که کاربران در حال بررسی و تحقیق درباره خرید هستند ، زمان مناسب برای معرفی مجدد نام تجاری با هدف گیری دقیق تر و زبان دعوت به عمل با اقناع بیشتر در نسخه تبلیغ است.
هنگامی که مصرف کنندگان به مرحله ملاحظات برخورد می کنند ، به طور معمول پرس و جوهای جستجوی آنها دقیق تر و مشخص تر می شوند.
آنها ممکن است مارک ها و ترکیبات محصولات را برای تحقیق ، مقایسه و خواندن نظراتی مانند “تلویزیون سامسونگ 50” یا “تلویزیون ال جی 50” جستجو کنند.
این زمان مناسب برای استفاده از بازاریابی مجدد با یک بنر یا تبلیغات پاسخگو برای بازگرداندن مصرف کننده به محصول قبلی است.
یک شکل عالی دیگر برای هدف قرار دادن لیست در بازار متشکل از کاربرانی است که رفتار و عملکرد آنلاین آنها نشان داده است برای خرید در بازار هستند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منجر می شود
هنگامی که مدل کسب و کار شما از فروش فوری یا آنلاین پشتیبانی نمی کند ، می خواهید برای پیگیری چشم اندازهای علاقه مند ، هدایایی را جمع آوری کرده و آنها را درگیر مکالمه کنید.
تماس برای اقدام ممکن است:
- درخواست نسخه ی نمایشی
- مشاوره بگیرید
- امتحان رایگان.
تمام این ایده ها برای جلب کاربر برای تماس یا پر کردن یک فرم وب آنلاین برای شروع تبدیل است.
نحوه پیگیری پیگیری برای هر مشاغل متفاوت خواهد بود ، اما اکنون شما همچنین دارای اطلاعاتی هستید که می تواند برای PPC و مبارزات انتخاباتی مشتری اجتماعی پرداخت شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
حراجی
مصرف كنندگانی كه آماده خرید هستند ، در جستجوی جستجوی خود از كلماتی استفاده می كنند كه نشان دهنده قصد بالاتر است. این می تواند مواردی از قبیل:
- شماره مدل
- اطلاعات حمل و نقل
- تخفیف
- کوپن
- تأمین مالی
خوب است که کمپین های جداگانه ای داشته باشید که با برجسته کردن پیشنهادات ، ضمانت ها ، اطلاعات ضمانت نامه یا سیاست بازگشت خود ، این مرحله را برطرف کنند.
این اطمینان به مصرف کنندگان می دهد که تجارت شما شغلی است که می توانید از آن خرید کنید.
از نسخه تبلیغات و افزونه های تبلیغات خود کاملاً استفاده کنید.
همچنین تبلیغات کنار گذاشتن سبد خرید و تبلیغات بازاریابی مجدد را که محصولاتی را که کاربر مشاهده کرده نشان می دهد ، امتحان کنید.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
به یاد داشته باشید که کمپین های بازاریابی مجدد را تنظیم کنید تا مشتریان پس از خرید دیگر هدف قرار نگیرند.
برای انجام این کار ، لیست “خریداران” را تنظیم کنید. آن لیست را از کمپین حذف کنید. بعداً برای فروش مکرر نیز به آن نیاز خواهید داشت.
فروش را تکرار کنید
اگر محصول یا خدمات شما به جایگزینی ، تعمیر و نگهداری ، لوازم جانبی ، به روزرسانی یا فروش متقابل یا فروش بالاتر محصول نیاز دارد ، PPC راهی عالی برای بدست آوردن فروش مجدد است.
در طراحی رویکرد فروش تکراری ، چند سوال بپرسید:
- چه مدت محصول دوام دارد یا نیاز به تعویض دارد؟
- آیا مدل جدید و بهبود یافته ای ارائه می شود؟
- آیا مصرف کننده چندتایی می خرد؟
- آیا فرصت هایی برای فروش لوازم جانبی یا محصولات مکمل وجود دارد؟
- چه انگیزه ای باعث می شود که مصرف کننده خرید مجدد از شما انجام دهد؟ وفاداری به مارک؟ حمل و نقل سریع؟ ویژگی های منحصر به فرد؟
از بازاریابی مجدد PPC و تطابق مشتری استفاده کنید تا مشتریان قبلی را مجدداً درگیر پیام رسانی با هدف عواملی کنید که انگیزه خرید مجدد از شما را دارند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
مشابه مرحله فروش ، کوپن و تخفیف همیشه انگیزه خوبی هستند.
نتیجه
یک حساب جامع PPC و پرداخت اجتماعی باید شامل اهداف بی شماری باشد که برای دستیابی و هدایت مصرف کننده به سمت کانال خرید به سمت خرید طراحی شده است.
برای سازماندهی و اطمینان از پوشانده شدن همه پایگاه ها ، تشریح این در یک نمودار که شامل اهداف ، مضامین کلمات کلیدی ، پیام رسانی کلیدی و صفحات فرود است ، می تواند مفید باشد.
پس از راه اندازی ، نتایج را مرور کرده و نحوه بهینه سازی و تخصیص بودجه را تعیین کنید.
برای مشاهده مسیرهای کمپین و تبدیل های کمک شده ، به بخش “Attribution” از بستر رسانه پرداخت یا تجزیه و تحلیل مراجعه کنید تا با یک حساب موفق به جلو بروید.